Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
hondas
Novinec
 
Prispevkov: 216
Pridružen: Če sep 06, 2007 8:28 pm

Napisal/-a hondas Če sep 06, 2007 8:30 pm

Hmm, slaba kopija zdejšnjega Accorda.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Če sep 06, 2007 8:36 pm

Dobri detajli slaba celota. Res oblike luči in malenkosti so super samo manjkajo linije ki bi jih povezale skupaj. Tukaj pa je vmes samo raven pleh. Drugače pa sploh ne slabo.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če sep 06, 2007 9:08 pm

dobek je napisal/-a:mogoce je pa na modem liniji, kaj ves :o


Boš že videl tvoje linije od mod(emov) :P :lol:

Safrane je ena legenda, če bi prej vedel, da je njegovo, se ne bi niti oglašal.

Sicer pa je 6-ka lepa, odlični detajli (ne vsi), vsekakor dosti bolj "kinetično" od Forda
 
Uporabniški avatar
mstk
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 83
Pridružen: Če sep 06, 2007 1:02 am
Kraj: zamostec

Napisal/-a mstk Če sep 06, 2007 11:08 pm

limo je ful lep spominja pa na is 200 al kaj je ze un. prednja maska pa podobna tudi v neki reviji videni astri(nova -fotošop)
 
leoCar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1569
Pridružen: Pe apr 14, 2006 10:13 am
Kraj: prekmurje

Napisal/-a leoCar Pe sep 07, 2007 7:08 am

Lepa! Zadaj me pet vratni model malce spominja na novega mondeota ;)
Drugače pa res lep avto, jih bo dosti na naših cestah, če bo le cena taprava....
BMW E46
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe sep 07, 2007 7:38 am

xandrej je napisal/-a:Copy paste Lexusa is 250...


Ter Merca S (blatniki), ter BMW (C stebriček).
Slika
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Pe sep 07, 2007 8:30 am

Ajde fantje, zdaj pa že malo pretiravate no. :)

Evolucija iz šestice je povsem logična in pomojem so se dosti manj ozirali po drugih avtih, kot se vam zdi.

Taki sprednji blatniki so hišni dizajn že od RX-8, na primer. Da je slaba kopija Accorda sploh ne bom komentiral. Glede na to da je bil avto v razvoju vsaj kake dve leti, lahko odmislite vse avte z novejšo letnico, sploh pred kratkim objavljene fotošope v revijah in podobno...

So jo pa dobro skrivali, ni kaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
LudiLimun
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 620
Pridružen: So avg 19, 2006 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a LudiLimun Pe sep 07, 2007 9:12 am

se strinjam z easy-o-jem. dandanašnji je že toliko možnosti (oblikovnih), ki jih s tehnologijo lahko uresničimo, vendar se je treba zavedati, da takle avto ne nastane čez noč! vsekakor bo vsak našel kakšen detajl povezan z drugo znamko. konec koncev se je treba držati tudi preverjenih oblik, in novitete uvajati postopoma.

mene avto (osebno!) spominja na lexusa is (pa naj bo 250, ali pa 220D), a to ne izniči dejstva inovacij prednjih žarometov, ki so zame fenomenalni. avto kot celota je lep, mogoče bi lahko armaturni plošče res vdahnili nekoliko več življenja. bomo vidli kakšen bo osnovni model.

Lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas
 
Uporabniški avatar
alesdrolec
Uporabnik
 
Prispevkov: 841
Pridružen: Pe maj 18, 2007 6:17 am
Kraj: Kamnik

Napisal/-a alesdrolec Če feb 28, 2008 2:58 pm

glede evropske različice vsaka čast!
sploh notranjost mi je ena najlepših!!
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Pe feb 29, 2008 8:10 am

Evropska je velik lepša k ameriška. Vsaj meni.
 
Uporabniški avatar
Cobra1
Novinec
 
Prispevkov: 137
Pridružen: Po jul 24, 2006 7:52 am

Napisal/-a Cobra1 Pe feb 29, 2008 9:16 am

Lep voz, a kej? bi blo kr za met :D
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe feb 29, 2008 11:06 am

Uribobo je napisal/-a:Evropska je velik lepša k ameriška. Vsaj meni.


res je bolj prefinjena, deluje bolj finomehansko zaradi raznih detajlov. Ameriška pa se mi zdi poenostavljena. Govori se celo, da stoji na drugem podvozju, in sicer na podaljšani mazdi 6 oz. fordu fusion, medtem ko naj bi evropska imela povsem novo podvozje... Sicer težko verjamem, je pa pri Američanih to že ustaljena praksa, da prodajajo stare avtomobile ppod krinko novih.
 
Uporabniški avatar
T1cK0
Uporabnik
 
Prispevkov: 887
Pridružen: So nov 13, 2004 11:14 pm

Napisal/-a T1cK0 Pe feb 29, 2008 2:56 pm

daaamn kuk je huda :shock: :shock: :shock: :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
Switch
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 10
Pridružen: Pe feb 29, 2008 6:46 pm

Napisal/-a Switch Pe feb 29, 2008 7:04 pm

To novo Mazdo sem že večkrat videl tudi na cesti v Nemčiji. Na slikah je zelo lepa, ampak nekako tako, kot novi Ford Mondeo v resnici deluje spredaj zelo ozko. Opazovalec sploh ne dobi občutka, da je to približno tako širok avto kot npr. Audi A4. Luči zadaj so resda zelo lepo oblikovane, ampak nesorazmerno velike v primerjavi s prednjimi lučmi. Ko si avto ogledaš v realnosti, se tisti "vau" efekt, ki ga dobiš ob gledanju slik malce skrije :lol:
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe apr 25, 2008 5:08 pm

Ameriška šestica.
Mazda North American Operations (MNAO) today confirmed that its all-new MAZDA6 sports sedan will launch later this year, with an expected on-sale date in late summer, 2008. The highly anticipated 2009 MAZDA6 is the first of Mazda’s “Zoom-Zoom Evolution” second-generation vehicles, building on a heritage of sports sedans and sports cars that no other manufacturer can boast, and bringing a combination of sports sedan, sophistication, build quality and product insight not currently found in the market.

“This is the most important new vehicle Mazda has launched in a decade,” said Jim O’Sullivan, president and CEO, MNAO, from Denver, where the car was unveiled to Mazda dealers a day earlier at the company’s North American Dealer Meeting. “The midsize sedan segment – where MAZDA6 competes – is a real battleground, with some of the best vehicles in the industry going toe-to-toe for sales. This new MAZDA6 was designed and engineered specifically for the North American market – the third Mazda in a row to be so – and will take on the very best cars from Asia, Europe and the U.S.”

Following on the heels of the CX-7 and CX-9 crossover SUVs, the 2009 MAZDA6 was designed and engineered for the needs, wants and desires of the North American customer. As it has been since the first MAZDA6 launched in 2002, all North American MAZDA6s will continue to be built at AutoAlliance International, in Flat Rock, Mich, a joint venture with partner Ford Motor Company.

The North American MAZDA6 differs from the similarly named car sold in the rest of the world in many ways: larger interior and exterior size, more powerful engines and unique styling. What it retains, however, is something that earned the first MAZDA6 more than 130 international awards and accolades: it delivers Zoom-Zoom, and in large doses.

Power for the 2009 MAZDA6 will be available from an all-new Mazda-designed and developed MZR 2.5-liter four-cylinder engine and a 3.7-liter V6 as used in the 2008 CX-9, Motor Trend’s 2008 Sport/Utility of the Year and the 2008 North American Truck of the Year. Transmission choices are a six-speed manual or five-speed Sport AT automatic with manual-shift mode (2.5-liter engine) or a six-speed Sport AT automatic with manual-shift mode (3.7-liter V6).

Suspension will be all-independent, with four-wheel disc brakes and standard ABS and dynamic stability control. As on every Mazda, balance, dynamics and on-road feel – coupled with unparalleled reductions in road noise and vibrations – will set the MAZDA6 apart from its competition. The 2009 MAZDA6 will be available only as a four-door sedan, and in three trim levels: Sport, Touring, Grand Touring, with varying levels of standard and optional equipment.

More information on the all-new 2009 MAZDA6 sports sedan will be available closer to launch, including specifics on engine output, trim levels, equipment and pricing.


Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
cimbalca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po avg 18, 2008 5:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cimbalca Po avg 18, 2008 5:45 pm

Naročil sem Mazdo6 karavan 140 CD GT. A i lahko kdo pove kako se obnaša motor pri tejle dizlci.
Notranjost bo svetlo siva, zunanjost pa temno modra. Zanjo sem s popusti odštel 27900€.
 
kripa
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 27
Pridružen: Če jan 13, 2005 3:08 pm

Napisal/-a kripa Sr sep 03, 2008 1:50 pm

Jaz jo imam nekaj več kot en mesec. Motor sicer res ni ne vem kak "sportak" vendar se da kljub kar solidno peljat. Zadeva za moje pojme vleče lepo zvezno skozi širše območje vrtljajev za razliko od podobnih motorjev nekaterih ostalih znamk, ki sem jih mel priložnost stestirati med odločanjem za nakup.
Je pa potrebno pri teh motorjih z DPF filtrom paziti na povečan nivo olja v katerega lahko pride nafta zaradi nepopolnega procesa izgorevanja trdih delcev na keramičnem filtru.
To pomeni, da utegnejo tisti, ki se vozijo na krajše razdalje in skoraj nikoli relacije, imet težave s tem filtrom, vendar po mojem ni panike, ker se dizli pač kupujejo za večjo vsakodnevno kilometrino.

lp
 
Uporabniški avatar
Bota
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So apr 27, 2002 10:12 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Bota Sr sep 03, 2008 2:33 pm

Ta problem ti rešijo na servisu s preprogramiranjem računalnika.
LP, Bota
Slika
 
cimbalca
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 13
Pridružen: Po avg 18, 2008 5:20 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cimbalca Sr sep 03, 2008 10:26 pm

kripa je napisal/-a:Jaz jo imam nekaj več kot en mesec. Motor sicer res ni ne vem kak "sportak" vendar se da kljub kar solidno peljat. Zadeva za moje pojme vleče lepo zvezno skozi širše območje vrtljajev za razliko od podobnih motorjev nekaterih ostalih znamk, ki sem jih mel priložnost stestirati med odločanjem za nakup.
Je pa potrebno pri teh motorjih z DPF filtrom paziti na povečan nivo olja v katerega lahko pride nafta zaradi nepopolnega procesa izgorevanja trdih delcev na keramičnem filtru.
To pomeni, da utegnejo tisti, ki se vozijo na krajše razdalje in skoraj nikoli relacije, imet težave s tem filtrom, vendar po mojem ni panike, ker se dizli pač kupujejo za večjo vsakodnevno kilometrino.

lp


Sedaj sem že dober teden lastnik prej omenjene Mazde6 CD sportkombi 140 GT. Negativno me je presenetila trenutna poraba prvih deset km. Zakaj? Prvih deset km mi je računalnik kazal porabo 14 l /100km pri 60km/h v četrti prestavi. Bil sem čisto na tleh. Naslednji dan mi je žena naredila 250 km in je poraba padla na 7,6l/100 km. Pri 500km pa spet ista pesem 13 - 16l/100km (trnutna poraba) in tole spet samo nekaj km. Potem sem tole povezal z izgorevanjem trdih delcev na keraminčnem filtru. Drugače je poraba čisto solidna za tale avto. Mešani cikel 7,3l/100km. Kripa a mi lahko poveš koliko rabi tvoja 6ivca in ali ali se tebi dogaja isto. Ko sem se pri tako povečani porabi ustavil v službi sem okrog avta zavohal blagi smrad po zažganem olju (ne vem če je bil vonj ravno po olju???). Potem sem v priročniku prebral, da se med zgorevanjem trdih delcev poveča poraba in da izpuh spremeni vonj. Naj mi kdo napiše kaj o temle pojavu. Upam da mi niso spet podtaknili kakšen slab izdelek.l
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov