Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Če avg 09, 2007 3:05 pm

frgo je odlično napisal. V ovinkih sem mel občutek da me bo zdaj-zdaj odneslo, pa sploh nisem šel tako hitro kot sem navajen z mojim. Še posebej je bila kriza, če je bila cesta v ovinku luknjasta, kar malo me je postalo strah. Npr. Fiesta je šla tam kot gokart. Primerjam ga pa s trenutnimi modeli ostalih "malčkov", torej ne s starim Puntom, 206 itd., ampak z Grandetom, 207, novo Corso, Fiesto...

Pri Getzu pa so mi bile všeč performane do cca 80km/h. Tam je tisti 1.4 motor res konkretno potegnil, potem ga je pa kar na hitro zmanjkalo. Iz slednjega razloga tud sklepam, da mi po avtocesti ne bil preveč všeč. Vem pa ne, ker ga tam nisem vozil.
 
himi
 

Napisal/-a himi Če avg 09, 2007 3:52 pm

evo slikice, ki pa ne vem če so od i20, namreč zelo se mi zdi majhen,tko da bi lahko bil tudi i10,naslednik Atosa. Kaj mislite?
Slika
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo Če avg 09, 2007 4:39 pm

tha_man: jah, getz je pač še v koraku s prejšnjo generacijo malih avtov, saj zato pa bo dobil naslednika v obliki i20. Ampak verjemi, da bi ti bil po ac bolj všeč kot tvoja alfa :D Pojdi oba peljat 500km daleč in potem poročaj kako se počutita tvoja rit in hrbet ;) Jaz iz cliota že po 100km stopim ven zlomljen, iz getza boš pa prišel lepo spočit. Kako se pa obnese 1.4 motor pa nimam pojma, ker poznam samo starega 1.3, ki ni neka raketa, pa še vedno gre precej bolje kot recimo clio 1.2 16v :)
 
himi
 

Napisal/-a himi Če avg 09, 2007 4:50 pm

Zdj, ko malo bolj podrobno gledam te slikce, se sprašujem zakaj hudiča tile Korejci ne upajo naredit nekaj bolj drzne oblike?(jo ne znajo al kaj?)...Saj res, da se tega avta skor nič ne vidi, sam na hitro bi lahko rekli, da bo tudi i20 dokaj dolgočasen na pogled.
Tudi notranjost je precej manj domiselno oblikovana kot jo ima npr. nova Corsa, kaj bo šele v primerjavi z novim polom in fiesto,pa hondo jazz, ki pridejo na trg v istem času.

Sem pričakovall, da bo Hy naredil bolj drzen dizajn že pri i30.(po res lepem konceptu Arnez). No pa sem se malo uštel...Ni grd, sam ni pa čisto nič posebnega in meni izgleda dosti slabše kot P307 ali pa Golf5ka...
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Če avg 09, 2007 5:17 pm

Tale na zadnjih fotkah sodec po obratomerju ima dizelski motor. Atos ni imel dizla(al pa ja, ker picanto ga je imel).
Pa notranje kljuke za odpiranje vrat ima kromirane: morda prevec lepo za atosa.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
tha_man
Uporabnik
 
Prispevkov: 1008
Pridružen: To nov 08, 2005 7:18 pm

Napisal/-a tha_man Če avg 09, 2007 6:08 pm

frgo, ne vem, men so ravno sedeži ena boljših stvari v Alfi. Po avtocesti me moti bolj ropotanje motorja, pa še za to sem rahlo sam kriv, ko ne morem gledat obratomera na spodnji polovici obratov :P Ampak saj zato je pa muzika v avtu :mrgreen:

Sicer ga pa ni za po avtocesti čez močan dizel s šestimi brzinami... ma to je že čist izven konteksta v temi o Getzu :)


Glede oblike je bil men i30 hudo grd ko sem ga videl na slikah, sploh un srebrn, slikan na cesti. V živo je pa prav fajn. Zato ne bom sodil i20 dokler ga osebno ne prečekiram.
 
Uporabniški avatar
sorento
Novinec
 
Prispevkov: 186
Pridružen: Če mar 08, 2007 7:30 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a sorento Če avg 09, 2007 7:01 pm

Himi mislim da so kar prave tiste slike. Novi Atos oziroma i10 naj bi bil tole:
Slika
Slika
Je pa res škoda da bodo zgleda obdržali tako neatraktivno obliko. Notranjost pa ima precej podoben stil kot sedanja.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Pe avg 10, 2007 7:02 am

tha_man je napisal/-a:Pri Getzu pa so mi bile všeč performane do cca 80km/h. Tam je tisti 1.4 motor res konkretno potegnil, potem ga je pa kar na hitro zmanjkalo. Iz slednjega razloga tud sklepam, da mi po avtocesti ne bil preveč všeč. Vem pa ne, ker ga tam nisem vozil.


No ravno to mašino imam sam in ti povem da je tudi na AC dovolj živa za suvereno prehitevanje kot tudi za vožnjo po dolgem klancu navzgor... testirano na višnjegorskem, vrhniškem klancu in na klancu od črnokalskega viadukta proti podnanosu... Stvar gre solidno.

Novi i20 mi pa znotraj deluje bolj dolgočasno kot Getz.... armatura, volan, prestavna ročica.... manjka mi nekaj :?
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
himi
 

Napisal/-a himi To sep 25, 2007 3:42 pm

novi i20
Priponke
national1190726532.jpg
national1190726530.jpg
national1190726529.jpg
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To sep 25, 2007 7:26 pm

A se že kej ve, kdaj pride ven in koliko bo okvirna cena za osnovni model?

Lp
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr sep 26, 2007 8:02 am

Tam okrog marca prihodnje leto sem jaz slišal!
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Sr sep 26, 2007 8:04 am

Spredaj zgleda dokaj sveze, sicer pa prevec podoben Corsi. Notranjost pa je itak dolgcajt.
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr sep 26, 2007 8:59 am

sicer pa prevec podoben Corsi

Mogoče samo na prvi pogled, če pogledaš bolj podrobno vidiš kakšen detajl, ki ga pri konkurenci ni. Predvsem mislim odbijač in pa stranska ostra linija, ki bo potekala po boku avtomobila. Komaj se jo vidi...

Glede notranjosti bomo še videli. Hyundai pri testnih avtomobilih vedno naredi notranjost, čist dolgočasno, katero pa do serijske proizvodnje lepo dodelajo. Zadnji primer sta Veracruz in i30. Za primerjavo vam prilagam spy fotko notranjosti Veracruza in potem še serijsko, ki j šla v proizvodnjo.

Tako, da, če bo hyundai šel po tej poti tudi pri i20 se za končen izgled notranjost ni bati!
Priponke
35987_35_1.jpg
2137.jpg
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr nov 28, 2007 8:29 am

Nekaj novih slik Hyundaia i20:
Priponke
251689-3.jpg
251689-2.jpg
251689-1.jpg
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr nov 28, 2007 8:31 am

in še drugi del:
Priponke
251689-5.jpg
251689-4.jpg
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Sr nov 28, 2007 9:24 am

Mick Jerry je napisal/-a:Vozil sem C3 in Getza, primerjave pač ni. Oprema ni vse fantje, je Joie kar zadel žuljček:)


Sej ne da podpiram kregarijo tu gor ampak vseeno imam protiargumente na prvi stavek. Mat si je umislila C3, 14 16V in seveda je sledila testna vožnja... Moje ugotovitve se nikakor ne skladajo s tem. Vse kar premore C3 bolje od Getza so servoojačevalci (volan, zavore) in tu se tudi konča. V ovinku se C3 nagne kot bojna ladja, ki pri polni hitrosti naredi maximalen zavoj, bočni oprijem sedežev je majhen oz. ga sploh ni (v ovinku sem pričel lezti dol z sedeža), pedala (sklopka, gas) so trda, gas se mi zdi še posebej neodziven. Pohvala gre menjalniku (teče tako dobro in lepo kot pri mojem Getzu). Ambienta ne bom primerjal, ker gre za stvar okusa, imel pa sem občutek, da je pleh na C3 hudo mehak (motorni pokrov, zvok zapiranja vrat (votel zvok)). Obdelava prtljažnega prostora je v Getzu definitivno boljša. Motor: z 90 KM je zadeva kar poskočna, enkrat ko se zavrti nad 3000 obratov, kljub temu ima Getz pri enakem motorju 7 KM več.

Torej to so moje ugotovitve. Če se kdo ne strinja naj napiše tehtne protiargumente.

LP
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jul 31, 2008 12:56 am

SlikaSlikaSlika
SlikaSlikaSlika
Slika
 
himi
 

Napisal/-a himi Sr avg 13, 2008 9:07 am

 
himi
 

Napisal/-a himi Sr sep 03, 2008 1:11 pm

Prva uradna slika in nekaj podatkov:
http://www.hyundai-blog.com/index.php/2 ... auto-show/

Predstavljen bo v Parizu, imel pa bo 1,4 dizel motor z 90 konji in samo 99 g CO2 na km!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr sep 03, 2008 1:21 pm

Še večja slika:
Slika
Podobno Corsi :?:
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov