Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
janezek_85
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Ne nov 27, 2005 6:08 pm

Napisal/-a janezek_85 Če jan 17, 2008 3:08 pm

Zelo zanimiva tema!
To so prestižni avti in vsak k kupi za tok dnara avto pričakuje da bo z njim dobil tut določeno količino imidža. Če prašaš kšno babo kaj bi raj mela: MB c klaso al Volvo s80, bi zih rekla MB, ker vrjetn nima pojma kašn j volvo (pa itak si avta nista primerljiva).
Uglavnm velik folka sploh ne pozna nenemških znamk ki izdelujejo limuzine, če pa že pozna pa reče "ah sej je sam reno, al pa citroen al pa alfa. Prav tako so tuki pomembni predsodki. Danes marsikdo še vedno trdi da so italijani ful u pizdi, sploh alfe se ful kvarjo in da najbolj zgubljajo na ceni, pa francoski pleh,...

Uglavnm ti nenemški proizvajalci limuzin bi moral delat mal bl na propagandi, pa mal zmanjšat to ekstravagantnost oblik, kr marsikoga odbija oblika npr kšnega vel satisa al pa thesiske.
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Če jan 17, 2008 3:12 pm

Po mojem pa ste spregledali ključnega pušača- phaetona. Avto izjemno dobro sestavljen, najboljši materiali, odlične mašine, neskončno featurjev, najvišja klasa avtomobila, pa se prodaja slabo.

Zakaj? Kaj pa "gucci", "armani"? Kaj pa "rolex"?

Gre se za znamke, ki se od nekdaj ukvarjajo s tem da so "več" in se niso nikoli posvečale masam. In ljudje grejo -sploh tisti ki hočejo biti pač 'po modi'- in kupijo enega od trojice. Zakaj pa toliko slovencev je repo in zelje da imajo doma A4 namesto octavie?

O kvaliteti materialov in notranjosti tudi ni kaj dosti izgubljat besed. Omenil sem phaetona, naj vas spomnem še na lancio (thesis, kappa), quattroporteja, XM, safrana in podobne. Pa ne spet odpret avto.net in poiskat treh "francozov" in primerjat z najbolj opremeljenim "nemcem"- poglejte, kaj LAHKO dobiš v enem in drugem. Milsim da nima smisla naštevat vseh reči (nima samo designova S-klasa napihljivih sedežev ipd).

Za 607 in velsatisa je pa tako- 607 je sicer (sploh ko je prišel ven) zelo lep avto, a je nižji, bolj consumer kot ostali (C6, avantime, thesis, MB E,...), vel satis pa..avantime je kul avto za "posebne ljudi", ampak ne vem kje je imel quement glavo da je šel narisat tak premium avto.
 
Uporabniški avatar
SamoK
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 792
Pridružen: Po feb 05, 2007 6:36 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a SamoK Če jan 17, 2008 4:44 pm

Lignage je napisal/-a:
SamoK je napisal/-a:Odkar Jaguar ni vec v lasti Forda ima lepso prihodnost!


Od kdaj ni več? :?


kmalu..

http://www.finance.si/193627

in pa..

http://www.finance.si/199610/Jaguar_in_Land_Rover_najverjetneje_v_roke_Indijcev
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če jan 17, 2008 4:52 pm

Katere znamke majo največ reklam na tv, na netu, v časopisih, revijah ipd.? Tiste ki največ prodajajo. Mislim da dodatna razlaga ni potrebna.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 17, 2008 8:08 pm

martin_krpan je napisal/-a:Na vseh evropskih trgih se nemški prestižni avtomobili najbolje prodajajo, samo na nekaterih (Italija, Švedska, Francija) jim parirajo domače znamke. In v čim višji razred se premaknemo, tem večji primat Nemci držijo.

Razlogov za to je verjetno več, jaz bi omenil še dizajn. MBA limuzine so vse bolj dinamično in športno oblikovane, postajajo v bistvu kupeji s štirimi vrati (kar CLS že je). Temu prištejte še športno naravnano podvozje, velika platišča, močne motorje ter črno notranjost (vključno s stropom) z aluminijem in karbonom. In takšen karakter evropski kupci tovrstnih limuzin očino želijo. Za evropske voznike se piše, da so nagnjeni k hitrejši vožnji in nespoštovanju omejitev hitrosti in sta jim pomebnejši lega na cesti in komunikativnost od udobja. Zanje je limuzina idealna, saj potem, ko se razdivljajo, lahko odpeljejo družino v šolo in na šoping.

Avti ostalih znamk so pa še vedno elegantni in avandgardni, na pogled neaerodinamični, z veliko kroma. Notranjosti so svetle in polne lesa ter dodatkov za udobje, ki jih potencialni kupci ne zahtevajo. Jaz mislim, da bi se Thesis in C6 odlično prodajala v ZDA in Vzhodni Aziji (samo oglejte si M3 cabrio z bež armaturko), kjer ljudje kupujejo limuzine za dolge udobne vožnje po avtocestah in ne za simuliranje Shumacherja.

OK, tudi Jaguar in Saab igrata na karto športnosti. A Jaga je pokopala slaba kvaliteta in uporaba Fordovih komponent, Saab pa ima že preveč zastarel program.


Pa smo doživeli prvi konkretni komentar iz ust MK, končno! Sem že misli, da sploh nisi človek, ampak robot, ki lima slike :twisted:
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jan 17, 2008 8:28 pm

phoebus je napisal/-a:Za 607 in velsatisa je pa tako- 607 je sicer (sploh ko je prišel ven) zelo lep avto, a je nižji, bolj consumer kot ostali (C6, avantime, thesis, MB E,...), vel satis pa..avantime je kul avto za "posebne ljudi", ampak ne vem kje je imel quement glavo da je šel narisat tak premium avto.


Le Quement se je zavzemal za realizacijo koncepta Initiale:

Slika

...kar bi bilo tudi meni bolj všeč. Vendar pa so na žalost v Renaultu včasih precej neuglašeni med seboj, končno odločitev pa ima tako ali tako Ghosn.

lp
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Če jan 17, 2008 9:34 pm

Patrik_A3 je napisal/-a:
adis je napisal/-a:sam uspeh ABM je v materialih :!: uporaba kvalitetnega materiala in kvalitetnih motorjev...od aluminija do ekostičnega lesa


prosim? ne govori tukaj o kvaliteti,da bi naj bili v nemcih boljši materiali.... sem vido ja v audiju.... huda kvaliteta materialov,sploh pa v notranjosti.... kvalitetnih motorjev? malo morgen,če bi bli tak kvalitetni nebi bil audi servis tudi enako poln kakor renault, Citroen itd... jaz mislim da nemci nimajo nič boljših materialov in niti motorjev od francozov. AMpak tam pač plačaš znamko....pa opreme maš tudi bolj bogo...ampak vglauenm da lahko potem hrabro pa z ponosom rečeš jaz pa imam Vw-ja ki ima navadno klmo bogo opremo ... pa dal sem 3000€ AMPAK IMAM PA VW ali pa AUDI in zarad tega mam večjega sedaj kurca in bolj trdni ego kot pa ti ki imaš posranega francoza,ki pač ima avtomatsko klimo vse električno,morda boljšo varnost..


delno se strinjam z tvojo izjavo, no audi uporablja alu-body katerega npr. vw/renault... nažalost ne uporabljajo "serijsko"
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 18, 2008 9:13 am

ABM so vsekakor tehnološko in vozno-dinamično dovršeni avtomobili in jim drugi le težko sledijo, zato je njihov primat po eni strani logičen in upravičen. Vendar razlog očitno še zdaleč ni samo to. Tudi lexus ponuja vse to, kar ponujajo AMB, pa ga v Evropi nihče ne pošnufa.

Razlogi so potemtakem čisto iracionalni.

Citroën ima fantastično potovalno limuzino, pa je nihče ne pošnufa. Če bi Renault naredil športno limuzino, ki bi na vseh testih prešišala BMW 5, je še vedno ne bi nihče kupil, se strinjate?
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Pe jan 18, 2008 9:45 am

Joie de vivre! je napisal/-a:ABM so vsekakor tehnološko in vozno-dinamično dovršeni avtomobili in jim drugi le težko sledijo, zato je njihov primat po eni strani logičen in upravičen. Vendar razlog očitno še zdaleč ni samo to. Tudi lexus ponuja vse to, kar ponujajo AMB, pa ga v Evropi nihče ne pošnufa.

Razlogi so potemtakem čisto iracionalni.

Citroën ima fantastično potovalno limuzino, pa je nihče ne pošnufa. Če bi Renault naredil športno limuzino, ki bi na vseh testih prešišala BMW 5, je še vedno ne bi nihče kupil, se strinjate?

ne žal se ne morem strinjati
lexus se v evropi prebuja- v sloveiji jih do predkratkim praktično ni bilo- zdej majo servis in so se že začeli pojavljati- tako da lexus se bi z dobrim marketingom pobral

C6 je preveč neklasična limuzina- preveč samosvoje oblike, zato se avto ne prodaja- to so citroenovci tudi ugotovili- zato C5 popolnoma nemška- tudi v marketingu bodo špilal na to
marsikdo bi kupil renoja, za 40.000 eur- reno je sposoben avto za ta denar prodat- poglejte si espaca- je tu nekje- gre samo zato, da si ne sme dovolit ekstravagantne oblike in more bit cenejši od nemške konkurence- se bo kmalu videlo kako se bo prodajala laguna cupe- sicer ne spada v ta razred- pa vendar tako reno vstopa na njemu trenutno neznani trgis po moje v rang malce nad laguno- vsaj cenovno
jaguar bo kmalu uspešen, če se bodo uspeli distancirati od lastnikov- torej indije- in bodo v marketingu povdarjali svojo aristokratsko poreklo ter kvaliteto- ki naj bi se vrnila- zelo veš in po mojem tudi uspešna reklama je bila lani za X type- če mislite, da si ne morete privoščiti X typa zamenjajte finančnega svetovalca- odlična reklama, kjer povdarjajo svoj imiđ, ki ga jaguar pravgotovo še veliko premore- veliko več kot kakšen bmw ali ap audi
kar se pa tiče abm bi pa povedal še tole- vozim MB A jajček od avta- star je 3 leta sam pelje se pa veliko boljše kot nova astra gtc- tko da neki majo ne samo značke
lp
 
duni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po nov 12, 2007 9:03 am

Napisal/-a duni Pe jan 18, 2008 9:49 am

Mnenje:

Vse je v marketingu in inovativnosti. Industrija je industrija.
(Marketing vsebuje, izpostaviti zgodovino, udeleževati se dirk, itd..)

Ljudje nujno ne potrebujejo les,krom,razno elektroniko za ugodje, dizajn in performanse v avtomobilu.
Tisti, ki tak avto kupi, ga hoèe.
In dvomim, da je èlovek mel nagon za "dobr" avto še preden so le ti obstajal.
In služba marketinga je da poskrbi da ti avto želiš iz kakršnih koli razlogov.

Je res, da se je teško rešiti slabega renome-ja, ampak se da (Razvidno iz Phaeton-a, da z tehnologijo in kakovostjo ne).

In mercedes ter bmw se morata 2x bolj truditi, da ostaneta tam kjer sta z dizajnom, tehnologijo, itd... ter marketingom.

Nekdo je napisal, da zbijajo svojo ekskluzivnost s tem da bodo nasièili trg in da bo propadel ugled..
Jaz dvomim, ker so prijemi takšni in drugaèni za izogib temu. Npr: skrajšaš razvoj novega modela za 1 leto. Ustvariš nov umesni segment. razmejiš klase za rajo in na ekskluzivne modele.

Drugaèe pa se mi zdi da je eno verjetno mišljenje kupcev mercedesev&bmw glavno vodilo:
Èe imam mercedesa || bmw, imam denar. Èe imam denar, sem bolj spoštovan.
Ne pravim da vsi tako razmišljajo. npr: meni so všeè po dizajnu, logiki in dovršenosti.
(Kot npr. Iphone)

In zdi se mi, da je bolj nakljuèje to da so vsi top modeli preimium segmenta, nemškega porekla.

Propad ostalih modelov ne-nemških v tem segmentu pa se ne bo zgodil.
Èe bi se vsi umaknili, bi vsaj ena firma nazaj vstopila, ter bi bila edina, ki ponujajo alternativo nemcem. Njej pa bi sledilo še vsaj nekaj firm.
Tako da imajo firme tudi Ekonomiste zaposlene, ki predvidevajo vse možnosti, in se ne bodo nikoli vsi umaknili iz segmenta. Prej se bo zgodilo, da bo glede na neuspehe trenutnih proizvajalcev, še kakšno druga firma vstopila v ta segment.

Ta želja, je drugaèe pritajena pri vseh firmah, ki še nimajo zastopnika v premium segmentu in èakajo priložnost.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 18, 2008 10:03 am

Seveda ni samo značka, je pa v veliki meri.

Lexus se sicer prebuja, vendar bodo njegove številke še dolgo marginalne, kar je sicer edino prav, ko ga j**e. V ZDA jih prodajo toliko kot ABM in še Cadillac skupaj. Če bi bilo prav, bi morali Cadillac, Lincoln in Buick prodati 4x več vozil kot ABM in Japonci skupaj.

Renault Espace je res dober primer, kako je lahko velik in drag francoski avto uspešen. Ker ima največ imena in tradicije in ker je najbolj tehnološko dovršen med vsemi enoprostorci.

Finančno gledano je stvar povsem irelevantna. Francozi in Volvo imajo velike profite drugje, Italijani spet postajajo špecialisti za malčke, vsi dobro živijo, tu ni kaj. Teme nisem odprl zato, da bi zdaj morali obsojati Nemce in ABM, ne. Če je Renault postal zelo uspešen špecialist za uporabne družinske avtomobile, je Audi uspešen na čisto drugem področju, imate povsem prav tisti, ki ste to že prej omenili.

Razumite to temo kot skrb za izročilo, če tako hočete. Nekoč so obstajale uspešne ne-ABM limuzine in bi bilo škoda, če bi povsem izumrle. S tem upam da se strinjate tudi ABM ljubitelji?
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe jan 18, 2008 10:19 am

Lexus se sicer prebuja, vendar bodo njegove številke še dolgo marginalne, kar je sicer edino prav, ko ga j**e.

Zakaj že? Koliko je Lexus dober avto pokažejo ameriški kupci malce bolj luksuznih vozil (če ni evropejc še ne pomeni, da močna konkurenca v obliki Lexa ne bi bila zaželjena), ki se vedejo precej bolj racionalno (kar za evropejce ne moremo trditi). Tudi po zanesljivosti (in meni to bolj šteje kot pa notranjost v lesu ekskluzivnega oreha iz Mongolije) in zadovoljstvu kupcev. Problem Lexa je v tem, da do sedaj Evropa ni bila njegova ciljna regija. Kar se lahko v recimo 20 letih krepko obrne.
 
duni
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 4
Pridružen: Po nov 12, 2007 9:03 am

Napisal/-a duni Pe jan 18, 2008 10:30 am

Pa saj imaš odgovor, da se to ne more zgoditi.

Èe ena firma odstopi iz segmenta, bodo drugi pobrali kupce. Lahko to naredi veè firm, vendar veè kot jih izstopi, veè kupcev potencialnih si ostali razdelijo.

In faktorjev zakaj firme ostajajo v premium segmentu je veè.

Imidž, prepoznavnost, nove tehnologije (ne boš šu opremlat c3 s hidravliènem vzmetenjem, èeprav obvladaš podroèje in izdelavo),
in seveda vplivanje na psiho kupcev.

Samo primer:Fotr ima denar pri hiši, bo šel in kupil velik avto. Èe vzame c6 in je zadovoljen, bo verjetno žena dobila c3 in sine c4.
Èe ne bo imel možnosti kupiti kaj drugega kot ABM, bo seveda pogledal za manjse avte prvo gledal po znamki, ki jo pozna (èe je zadovoljen z njo ).

Lahko se ti zdi da je takih primerov malo vendar verjemi, v takšni ali malo drugaèni obliki se izgubi veliko potencialnih kupcev manjsih avtomobilov.

In razlogov je se in se, da firma ne odstopi iz segmenta.

Èe pa že odstopi, ima zelo tehtne razloge, in zelo toène naèrte za kratkoroèno prihodnost.

V premium segment ne-nemške firme izstopijo in se vrnejo.
To je za prièakovati na kratek rok, vendar na dolgi rok, bo vedno alternativa nemcem in ni razloga za bojazen, da ne bi bila.

It's a big wheel, but it is round.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jan 18, 2008 11:32 am

Dr.M3 je napisal/-a:
Lexus se sicer prebuja, vendar bodo njegove številke še dolgo marginalne, kar je sicer edino prav, ko ga j**e.

Zakaj že? Koliko je Lexus dober avto pokažejo ameriški kupci malce bolj luksuznih vozil (če ni evropejc še ne pomeni, da močna konkurenca v obliki Lexa ne bi bila zaželjena), ki se vedejo precej bolj racionalno (kar za evropejce ne moremo trditi). Tudi po zanesljivosti (in meni to bolj šteje kot pa notranjost v lesu ekskluzivnega oreha iz Mongolije) in zadovoljstvu kupcev. Problem Lexa je v tem, da do sedaj Evropa ni bila njegova ciljna regija. Kar se lahko v recimo 20 letih krepko obrne.


Ja, ampak Američani bodo s tem uničili Detroit. Ravno Evropejci smo racionalni, ker dajemo delo svojim delavcem. Če ne bomo kupovali svojih avtomobilov, kdo jih bo? Japonci že ne.

Poglejmo si malo, kaj nam ponuja trg. Za primerjavo vzemimo 6-valjni dizel z optimalno opremo (avtomatik, xenon, navi, usnje):

Citroen C6, 48.850€ - Avantgardna francoska predsedniška limuzina s superiornim udobjem:

Slika

Lancia Thesis, 48.900€, 5 cilndrov, nemška cena (naše nisem uspel dobiti) - odpiljen, okusni notranji materiali, vendar za moje pojme preveč baročna oblika, sploh na FWD avtu z velikim sprednjim previsom. Notranjost pa je bajna:

Slika

Opel Signum, 37.000€ - Ne bi smel pasati sem, vendar ga ima Opel za kvazi naslednika Omege, torej naj mu bo:

Slika

Peugeot 607, 46.000€ - Z V6 HDi bi moral biti spet zanimiv, vendar očitno ni:

Slika

Renault Vel Satis, 53.450€ - Smešno drag, ni čudno da ga nihče ne kupi. Z enoprostorsko zasnovo so hoteli revolucionirati ta razred, a so se povsem ušteli:

Slika

Saab 9-5, 40.000€, samo 4 cilindri in 150 konj - Že dolgo v proizvodnji, kot se za Saaba spodobi. Kupujejo ga samo še švedski mlajši upokojenci...:

Slika

Škoda Superb L&K, 39.000€, samo 4 cilindri in ročni menjalnik - Na spodnji meji tega razreda, relativno uspešen, naslednik zna biti prava mala senzacija:

Slika

Volvo S80, 49.000€, 5 cilindrov - Vrhunsko vozilo, tudi možnost V8 in AWD:

Slika

Katerega bi izbrali? Moja favorita sta C6 in S80, tudi P607 še ni izgubil privlaka.
 
Uporabniški avatar
[SlasH]
Uporabnik
 
Prispevkov: 983
Pridružen: To nov 04, 2003 5:18 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a [SlasH] Pe jan 18, 2008 2:25 pm

Joie: Jaz bi vzel Volvo S80. Izmed teh mi je najbolj všeč; še posebej notranjost. Opel za moje pojme takoj odpade, mi enostavno ne potegne. P607 je že star. Saab: nimam nekih preferenc do te znamke. Thesis mi prav tako ni všeč, C6 je kar zanimiv, a me nekoliko razočara notranjost,pri Vel Satis-u je zgodba ravno obratna od C6: lepa notranjost, zunanji izgled pa mi je porazen. Škoda se mi ne zdi slaba alternativa, a je preveč dolgočasen avto.

S80 je najboljši kompromis izmed vseh teh. Je pa to seveda moje osebno mnenje, da me ne bo kdo takoj napadel ;)
Let there be rock!
 
8AK
Novinec
 
Prispevkov: 294
Pridružen: To jun 13, 2006 7:12 pm
Kraj: Ljubljana - Črnuče

Napisal/-a 8AK Pe jan 18, 2008 3:02 pm

Thesis - ker je odbita :D
Slika

Slika
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2257
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe jan 18, 2008 3:36 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:ABM so vsekakor tehnološko in vozno-dinamično dovršeni avtomobili in jim drugi le težko sledijo, zato je njihov primat po eni strani logičen in upravičen. Vendar razlog očitno še zdaleč ni samo to. Tudi lexus ponuja vse to, kar ponujajo AMB, pa ga v Evropi nihče ne pošnufa.

Razlogi so potemtakem čisto iracionalni.

Citroën ima fantastično potovalno limuzino, pa je nihče ne pošnufa. Če bi Renault naredil športno limuzino, ki bi na vseh testih prešišala BMW 5, je še vedno ne bi nihče kupil, se strinjate?


Ja sej to je to. Ime naredi svoje. Pa kot je že nekdo rekel ima tudi veliko vlogo dizajn.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe jan 18, 2008 4:44 pm

zelo zanimiva tema. Imam tud jaz en primer za povedat. Moj fotr je zaprisežen citroenovc. Imeli smo dva BX in pa dva XM-a. Zadnji XM, ki smo ga imeli oziroma ga še imamo, je 97 letnik, najbolša oprema( klima, usnje z alkantaro, 6 airbagov, električni sedeži,....) 2.0. turbo bencinar. Avto je sicer grd (nenavaden... meni je všeč :D), vendar vožnja v njem je res užitek. Za 150 KM presenetljivo dobro gre, res pa da tud nekaj porabi. No naš stari je pa lani kupil mercedesa E-klasa 99l. In kaj je bilo. Avto je sicer zelo udobn, vendar ga ne moreš primerjati z xm-mom. Vožnja v obeh avtih je izjemno udobna, vendar izredno različna. V tem primeru sem bolj navdušen nad xm-mom.(sam imam sicer nemca). Tko da ne vem čist točn zakaj so ljudje tolk mahnjeni na ABM.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Pe jan 18, 2008 5:05 pm

pa še ena slika naše limuzine. Pa ne jo preveč skritizirat. Al revca je že kr stara. :)
Priponke
IMG_0028.JPG
bivši fotrov avto, zdj od mame
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Pe jan 18, 2008 7:54 pm

Prvo mesto definitivno Lancia Thesis. Nato sledijo na drugem kar trije C6, Volvo S80 in Alfa 166. Vse ostalo me nekako ne pritegne.

Lanca Thesis pač zato ker je tako zelo posebna, res zelo vpadljiva, noben ne ve kaj je to za avta, prelepa odznotraj, odlični materiali, dobra izdelava. Ampak, najbolj mi je všeč dizajn oz. še enkrat ta njena posebnost ter eksotčinost na cestah.

P.S. Zadnjič se je en otrok z mamo sprehajal po parkirišču, nakar zagleda Thesisko in se začne dret: Mama, mama!!! Pa ga mama vpraša kaj je, pa ji odgovori, poglej kakšen avto, poglej!!! Otrok se kar ni hotel umaknit, voznik, ki se je glih odpravlja iz parkirišča, pa se mu je namsmejal in pomahal :)

Pa takšnih in drugačnih lepih in zanimivih doživetij ter izkušenj je s Thesisom precej. Najlepše od vsega je pa to, da redko najdeš še kakšen avto, ki bi ti postregel s takšnimi doživetji, ki te res razveselijo in ti popestrijo življenje :)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov