Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
testdriver
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Po sep 18, 2006 9:51 pm

Napisal/-a testdriver To apr 15, 2008 8:18 am

možemo se mi smijati koliko hoćemo ali zastava će se sigurno vratiti, ja sam imao prilike par puta otići kod njih i razgovarati s direktorima, nova linija zastave 10 je jedna danas od modernijih u europi, tako da i proizvodnja tako teče, opel je već također pristutan s astrom classic ali mislim da još neidu iz zastave, to bi uskoro trebalo biti, također ako kineski faw kupi zastavu jača i teretni program, ne znam dali ste negde videli ali zastavin privredni program također dobro napreduje, npr floride, 101 kao pick up vozilima, pekari, grobari, ambulantni itd, novi kamion eurozeta ima cumminsov motor, a također tu su i modeli starijeg iveca...a ima i još jedna stvar, u zastavi radi jako kvalitetni mehaničari..ona "old school" i vjerujte da nema kvara kojem ta ekipa nije dorasla, moj najluđi doživljaj je bio vožnja yuga 1.6 gti sa 100 ks, deftinitvno ludnica...a ima i još jedan extrem koji je yuga čak izvezo u njemačku i ima svoju webstranicu yugo.de
 
Bor
Uporabnik
 
Prispevkov: 1370
Pridružen: Sr maj 22, 2002 9:59 pm
Kraj: Grosuplje

Napisal/-a Bor To apr 15, 2008 8:52 am

Sej vem da je teško. Ker se je dejansko čas usatvu ( razvoj). Ampak drugi pod nosti oglašujejo, varnost, eco standart, udobnost, varčnost...
Zastava pa novo ogledalo in kluč za vsa vrata. Vse kar je iz puntota.

Me res zanima kdo bo to kupu? Za nekaj tisoč € dobiš tak rablen avto, ki ti lahko še dolgo služi. In bo takrat še vedno boljši kot 101 ali jugo.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To apr 15, 2008 9:12 am

Meni se zdi, da je avtomobilski trg že povsem zasičen, tako da res ne vidim, kdo bi imel interes nadaljevati z znamko Zastava, poleg tega pa Srbija še vedno ni povsem stabilna. Še najbolj smiseln bi se mi zdel nakup Kitajcev, ki bi se s tem zasidrali na evropskem tržišču.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To apr 15, 2008 10:23 am

To je res težko verjeti, da bodo to prodajali leta 2008. Sej za čase 20 let nazaj je bil čisto spodoben avto (če je vse delovalo), ampak za zdaj je pa vse obupno zastarelo. Dobro, če bi stal 2000€ pa da ga imaš za na njivo, hosto...
Ne vem zakaj Zastava ne more narediti 1 dobrega modela namesto nekaj slabih. Da bi vsaj eno normalno obliko nardil, motor z ECU in večtočkovnim vbrizgom, vsaj 1 Airbag, 3* na NCAP, centralno zaklepanje, pa bi bila cena 5000€ recimo upravičena.
Sicer se mi zdi pa še najboljše, da jih nekdo kupi in proizvajajo potem njihove avte.

Lp
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
cypena
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 46
Pridružen: Po feb 28, 2005 7:45 pm

Napisal/-a cypena Če apr 24, 2008 8:42 pm

ECU in večtočkovni vbrizg so nataknili "že" okol leta 1990 :D
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr apr 30, 2008 4:44 pm

Fiat in srbska vlada sta podpisala dogovor o sodelovanju. Fiat bo dobil 70% delež, v Zastavi pa bodo proizvajali dva nova modela.

Ministar ekonomije Mlađan Dinkić i potpredsednik FIAT-a Afredo Altavila potpisali su danas u Beogradu Memorandum o razumevanju, strateškoj saradnji i zajedničkom ulaganju koji predviđa formiranje zajedničke kompanije u kojoj bi torinska fabrika imala 70 odsto, a država Srbija 30 odsto vlasništva.
Fiat, prema potpisanom Memorandumu, namerava da u Kragujevcu do kraja 2009. godine otpočne proizvodnju potpuno novog modela automobila A klase, a planiran obim proizvodnje je 200.000 automobila godišnje.
U drugoj fazi, do kraja 2010. godine Fiat bi trebalo da počne proizvodnju još jednog modela B klase, čime bi ukupna proizvodnja u "Zastavi" porasla na 300.000 vozila godišnje.

Aranžman sa "Fijatom" je model zajedničkog ulaganja u "Zastavu", tako što bi država Srbija bila manjinski, a italijanska kompanija većinski vlasnik u toj kragujevačkoj fabrici.
"Fijat" će se tim sporazumom obavezati da podigne proizvodnju sa sadašnjih 12.350 automobila u 2007. godini, na oko 50.000 komada u prvih devet meseci od potpisivanja ugovora.

vir: autoblog.yu, tanjug

FIAT je s tem dobil svojo Dacio.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Sr apr 30, 2008 4:47 pm

Evo super, izbrali so tradicionalnega partnerja, privoščim jim vse najboljše!

Nekoliko se mi smilijo edinole delavci, ki bodo sedaj več delali kot pili kavo.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Sr apr 30, 2008 10:28 pm

Pomoje bojo prov veseli, še posebi če jim bodo plače dvignl k so res porazne... Se pa strinjam, da če bodo oboji igral na prave karte, bi znala bit alianca zelo uspešna :) Bomo mel pa Zastavo 850 Revival mogoče, who knows :D
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe maj 02, 2008 3:25 pm

Po pisanju Autobloga bo Fiat v Zastavini tovarni proizvajal novi Topolino.

Fiat has revealed that it will use the Zastava plant to produce the upcoming Topolino microcar. The vehicle will be based on the same platform as the 500 and Panda, but even smaller and positioned below either model, and share the same name as the concept car that previewed the new 500 and originally used on the 1936 runabout pictured above. According to reports, the new Topolino will be a compact two-seater measuring just 3150mm (124 inches) in length, slightly longer than the Smart ForTwo at 2692mm (106 inches). A four-seater version is expected to follow, in addition to an upscale version for the Lancia division.


http://www.autoblog.com/2008/05/02/fiat ... -microcar/
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe maj 02, 2008 4:03 pm

Znamka Zastava/Yugo bo ostala?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jun 17, 2008 9:22 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Znamka Zastava/Yugo bo ostala?


Piše se o tem, da ne bo ostala. Še Zastavo 10 naj bi v bodoče proizvajali samo še kot Fiat Punto, torej s fiatovimi logotipi. Zdaj se ugiba o tem kakšna naj bi bila nova fiatova modela, ki naj bi jih proizvajali v kragujevški tovarni. Kot prvi se omenja idejni naslednik Topolina - tako napoveduje italjanska revija Quattroruote, ki je bolj obveščeni spremljevalec Fiata in avtomobilske Italije. Ta model bi lahko nastal na skrajšani konstrukcijski osnovi Fiata 500. Torej bi šlo, tako razumem, v tem primeru za nekakšnega naslednika sedanjega Seicenta in bi bil tako cenovno bolj dostopen. Tak avto seveda ne bi bil primeren za srbski trg. Srbi in okolica sicer potrebujejo solidne, poceni avtomobile, toda ta mali fiat pač ne bo družinski izdelek in pričakovati je, da ga bodo 95% izvozili. O drugem modelu, ki bo prišel v proizvodnjo nekaj poznaje se ve še manj (novi Uno?). Govori se celo o tem, da naj bi oživili ponovno blagovno znamko Innocenti, ki je bila nekoč italjanska znamka dostopnejših manjših avtomobilov. Posledica za takšno razmišljanje in ravnanje v bodoče naj bi bila seveda Dacia Logan, ki se je dobro uveljavila in pri Renaultu z njo dosegajo 6% maržo.

Fiatu naj bi se torej mudilo, ker ima svoje vzhodne proizvodne lokacije na Poljskem in v Turčiji popolnoma zasedene in torej potrebuje nove zmogljivosti. Italjani, ki jim gre sedaj poslovno zelo dobro, so bili še pred pol leta najresnejši tekmec za pomemben kapitalski vstop v ruski Avtovaz, a je bil na koncu uspešnejši Renault.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Po okt 20, 2008 5:40 pm

Podjetje Globus auto bo predstavilo električni Yugo.

http://auto.blog.co.yu/blog/auto/novite ... novom-sadu

Prva srpska vozila na električni pogon koje proizvodi kompanija "Globus auto" iz Pančeva, biće predstavljena na Sajmu automobila u Novom Sadu (od 21. do 26. oktobra). Reč je o dva dva tipa vozila, od kojih se jedan automobil bazira na modelu Yugo, dok drugi, prototip taxi vozila, nastaje u razvojnom centru "Globus auta" u Debeljači.

Oba modela imaju prednju vuču i maksimalnu brzinu od 45 kilometara na sat. Radijus kretanja iznosi oko 130 kilometara, snaga motora je 4,5 kilovata, a vreme potrebno za punjenje baterija iznosi od četiri do šest sati, istakao je direktor pančevačkog "Globus auta" Stanko Kovačević.

- Mi smo sa fabrikom "Zastava" napravili ugovor o proizvodnji redizajniranog modela "jugo koral" i pretvorili ga u vozilo za grad na elektropogon, rekao je Kovačević.

Na promociji u Hali 1 Novosadskog sajma najavljeno je da bi proizvodnja oba modela u pogonu kompanije u Debeljači trebala da počne do kraja ove ili početkom naredne godine, a predviđeno je da u probnim serijama bude proizvedeno po 100 elektromobila oba modela.

Tokom Sajma automobila u Novom Sadu redizajnirani "jugo koral" može se kupiti po pretplatnoj ceni od 10.000 evra, a vreme isporuke je mart naredne godine. Prototip taksi vozila na elektropogon u pretprodaji košta 15.000 evra.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po okt 20, 2008 8:55 pm

martin_krpan je napisal/-a:Podjetje Globus auto bo predstavilo električni Yugo.

http://auto.blog.co.yu/blog/auto/novite ... novom-sadu

Prva srpska vozila na električni pogon koje proizvodi kompanija "Globus auto" iz Pančeva, biće predstavljena na Sajmu automobila u Novom Sadu (od 21. do 26. oktobra). Reč je o dva dva tipa vozila, od kojih se jedan automobil bazira na modelu Yugo, dok drugi, prototip taxi vozila, nastaje u razvojnom centru "Globus auta" u Debeljači.

Oba modela imaju prednju vuču i maksimalnu brzinu od 45 kilometara na sat. Radijus kretanja iznosi oko 130 kilometara, snaga motora je 4,5 kilovata, a vreme potrebno za punjenje baterija iznosi od četiri do šest sati, istakao je direktor pančevačkog "Globus auta" Stanko Kovačević.

- Mi smo sa fabrikom "Zastava" napravili ugovor o proizvodnji redizajniranog modela "jugo koral" i pretvorili ga u vozilo za grad na elektropogon, rekao je Kovačević.

Na promociji u Hali 1 Novosadskog sajma najavljeno je da bi proizvodnja oba modela u pogonu kompanije u Debeljači trebala da počne do kraja ove ili početkom naredne godine, a predviđeno je da u probnim serijama bude proizvedeno po 100 elektromobila oba modela.

Tokom Sajma automobila u Novom Sadu redizajnirani "jugo koral" može se kupiti po pretplatnoj ceni od 10.000 evra, a vreme isporuke je mart naredne godine. Prototip taksi vozila na elektropogon u pretprodaji košta 15.000 evra.


Tvoja informacija je en lari fari in ne drži nič.
Italijanski FIAT bo izdeloval FIATE v Kragujevcu. Z tem je konec avtomobilov ZASTAVA, Yugičev in licenčnih vozil.
http://24ur.com/novice/slovenija/radojevic-zastava-bo-postala-svetovni-avtomobilski-proizvajalec.html Ta VIR drži.
Zastava avtomobili nimajo prihodnjosti, jih ne bodo več izdelovali.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po okt 20, 2008 11:44 pm

moj-avto je napisal/-a:Tvoja informacija je en lari fari in ne drži nič.


Bi bilo fino če bi ti najprej stvar sploh prebral in pogledal za kaj se gre in šele nato skakal :!: Kako se ti zdi ta moj predlog :?:

Saj jasno piše, da ga bo proizvajal Globus auto iz Pančeva in ne Zastava. Če Yugotov ne bodo več proizvajali v Zastavi to še ne pomeni, da Globus Auto ne more proizvajati še naprej električnega Yuga :!:


Drugače pa je tudi Zastava že sama naredila v začetku devetdesetih električnega yugota, imenoval se je YUGO Electro, koncept pa je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Beogradu leta 1991.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Po okt 20, 2008 11:58 pm

Lignage je napisal/-a:
moj-avto je napisal/-a:Tvoja informacija je en lari fari in ne drži nič.


Bi bilo fino če bi ti najprej stvar sploh prebral in pogledal za kaj se gre in šele nato skakal :!: Kako se ti zdi ta moj predlog :?:

Saj jasno piše, da ga bo proizvajal Globus auto iz Pančeva in ne Zastava. Če Yugotov ne bodo več proizvajali v Zastavi to še ne pomeni, da Globus Auto ne more proizvajati še naprej električnega Yuga :!:


Drugače pa je tudi Zastava že sama naredila v začetku devetdesetih električnega yugota, imenoval se je YUGO Electro, koncept pa je bil prikazan na avtomobilskem salonu v Beogradu leta 1991.


Če dobro prevedemo piše, da je Globus naredil dogovor z Zastavo o proizvodnji Yugiča na elektropogon.
Vendar Zastave več ni. In z njo niti Yugota ne.
Globus si bo moral najti drugega partnerja.


Informacija, ki je pricurljala na ta forum je že stara in ne drži in nikoli ni držala. Mogoče je res bil nek začetek na tem, vendar se ni izpeljal do konca. Globus sam ni finančno sposoben preuzeti proizvodnjo Yugota. Pa tudi, če bi, kaj bi pa imel od tega. Še lasten bankrot.
O Zastavi se je vsa ta leta pisalo in ugibalo marsi kaj, a od tega ni bilo nič. Tovarna je propadla in ZASTAVA ne bo obstajala več.
Napaka, da niso mogli obdržati svoje ime in iti pod okrilje kake velike znamke.
Italijani so ciljali na vse ali nič.
Dosti se je pisarilo o francoskem Renaultu, da bi kao preuzel ZASTAVO pod isto streho, pa se od tega ni zgodilo nič. Bil sem mnenja, da bi bil to edini možni izhod za ohranitev ZNAMKE. Zastava je sodelovala z Peugeotom, pa FIATOM, pa vendar se ni obneslo nič.
Očitno pa je značka zastava že tak velik NO-NAME, da se Renaultu ni izplačalo dati niti centa za to znamko. :vrum .
To pisarjenje po raznih medijih, ki smo ga bili priča od razpada Juge in komunizma se je ugibalo, kaj in kako bo, če bo. Pa novosti in možne rešitve za ohranitev trga in tovarne.Pa se je na koncu videlo, da ZASTAVA po vsem tem ne bo obstajala več.
Sploh pa proizvodnja električnega Yugota je res vic dneva.
To so pobožne želje nekaterih ljubiteljev vozil ZASTAVA, pa vendar žal se niso uresničile.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To okt 21, 2008 12:24 am

Vic ravno ni, je pa res, da bo proizvodnja takšnega Yuga tako majhna, da je komaj omembe vredna.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto To okt 21, 2008 12:31 am

Lignage je napisal/-a:Vic ravno ni, je pa res, da bo proizvodnja takšnega Yuga tako majhna, da je komaj omembe vredna.

Poglej, iz ekonomskega vidika ne more biti proizvodnja majhna. Kdo pa bo financiral?
Razen, če bodo izvenserijska vozila in jih bodo drago prodajali, kot se prodaja Ferrari, kar ne bo moglo biti. Kdo pa jih bo kupil? Ni, ni šans.
Zastave več ne bo in Globus si bo moral najti drugega partnerja, kar pomeni, da Yugičev v bodoče ne bo, še manj pa na električni pogon.
Avto, moj partner!
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr okt 22, 2008 5:40 pm

Video predstavitev elektro Yuga (čeprav nekateri člani A.com trdijo, da ne obstaja :roll: ) ter drugih vozil Globus Auto:
http://auto.blog.co.yu/blog/auto/novite ... ktro-pogon

Njihova uradna stran:
http://www.globusauto.co.yu/

in cene (Yugo bo stal 40.000 EUR):
http://www.globusauto.co.yu/cene.html

Za Zastavo pa vem, da je prenehala s proizvodnjo vseh starih vozil (oz. mislim da bo novembra) razen modela Zastava 10.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Sr okt 22, 2008 5:54 pm

martin_krpan je napisal/-a:in cene (Yugo bo stal 40.000 EUR):
http://www.globusauto.co.yu/cene.html


Zelo rad bi videl tistega kupca, ki bo dal za Yugota 40 000€. Verjetno nisem edini, ki dvomi v smiselnost proizvodnje takega avta.
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Sr okt 22, 2008 8:28 pm

Lignage je napisal/-a:
martin_krpan je napisal/-a:in cene (Yugo bo stal 40.000 EUR):
http://www.globusauto.co.yu/cene.html


Zelo rad bi videl tistega kupca, ki bo dal za Yugota 40 000€. Verjetno nisem edini, ki dvomi v smiselnost proizvodnje takega avta.


JA, se strinjam z teboj.
Avto, moj partner!
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov