Napisal/-a chan Pe okt 23, 2009 11:18 am
KIA, kapo dol! Sapa jim ne pojemlja, presenečajo s svojimi produkti podobno, kot je npr Toyota pred 7 leti. Usmeritev v prodoren design je povsem pravilna (Schreyer), Kie postajajo iz dneva v dan lepše.
Načeloma je skok v razred poslovnih limuzin višjega srednjega razreda za evropskega kupca, vajenega prestiža, dokaj tvegana akcija, vendar je cilj prodaje omenjene limuzine itak drugje - preko Atlantika. Primer je nam znani Lexus, ki se v Evropi pač ne prime.
K7 oziroma Cadenza bo definitivno bolje prodajana, kot neposrečena kopija MB E, Opirus, ugaja vrsta tehnoloških dodatkov, nenazadnje si upam trditi, da bo tudi cena več kot konkurenčna.
Vendar za preboj v razred "nedotakljive" nemške trojice manjkajo finese ter pomanjkanje občutka za detajle, kot so (opaženo na slikah): poceni digitalna ura na armaturni plošči, plastičnost notranjosti (les!),... Tudi Lexus, z najbrž najboljšimi servisnimi storitvami, ne uspe prepričati evropskega kupca, vajenega prestiža v tem razredu. Občutek je najlaže orisati z neposredno primerjavo - občutek plastike, gumirana odzivnost tipk, odsev svetlobe v ekranih, občutek usnja... Občutek je najlaže doživeti ob neposredni primerjavi (sicer predstavnikov višjega razreda) npr. Lexusa LS600 (četudi vrednega 130.000€) ter MB S ali BMW serije 7 - razlika je občutna!!!
Podobno, predvidevam bo z omenjeno Kio, ki bo nabirala točke z designom, opremljenostjo ter najbolj s ceno.