Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI To jan 13, 2009 12:34 pm

zunaj je lep znotraj pa je res :lol: :lol: :lol: :lol:

Slika


To je avto za "new money" Ruse.

LUK ET MI BEJBI AJM A RAŠN TAJGR-BER RAAAAAA :rofl :rofl


Fantje moji: sitck to vodka & AK-47 :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jan 13, 2009 1:25 pm

Čeprou je malo OFF, bi še enkaj pripomnil glede končne hitrosti. Pri tako velikih hitrostih igra kotalni upor zanemarljivo vlogo v primerjavi z zračnim uporom. Mislim, da sem zasledil (bom poskusil najti link), da je kotalni upor celo neodvisen od hitrosti=konstanten. Medtem ko sila zračnega upora pa narašča praktično s kvadratom hitrosti, moč pa s kubikom! Torej za2x večjo hitrost rabiš 8x večjo moč. :!:

EDIT: Tukaj je nekaj zanimivih izračunov, med drugi tale formula za kotalno trenje: f=f0*(1+0,00005*v2)
Torej se koeficient kotalnega trenja in s tem tudi sila ne spreminja skoraj nič s hitrostjo, sila zračnega upora pa s kvadratom hitrosti, kar da pri velikih hitrostih ogromno razliko.

EDIT2: še boljši linki:
kotalni upor

zračni upor

Torej tu je primer za 1000kg osebni avto - ima cca. 300N kotalnega upora, ne glede na hitrost.
Izračunal sem tudi zračni upor povprečnega avta pri 300km/h in znaša cca. 2200N! Torej tudi če se teža avta 2x poveča, je kotalni upor še vedno majhen v primerjavi z zračnim. Tako, da ne bo več dileme o tem. Zdj pa nazaj na temo. :D
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To jan 13, 2009 5:54 pm

Če je teža res tako pomembna, potem mi razložite tole:
Russiawhatever: 300Km, 950kg, 320km/h
ariel atom: 300km, 450kg, 250km/h

Hm, če vaša teorija drži in je teža res tako zelo pomembna, potem bi moral ariel požret kalašnika... hm...
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry To jan 13, 2009 6:14 pm

drugmirko je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
dBAss je napisal/-a:
Mick Jerry je napisal/-a:
AutoVAZ je napisal/-a:
modri D. je napisal/-a:Večja masa = večja sila kotalnega upora. Večja sila kotalnega upora = manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora. Manjša sila na voljo za premagovanje zračnega upora = manjša končna hitrost, saj sila zračnega upora narašča s kvadratom hitrosti in se tako sistem uravnoteži pri nižji končni hitrosti. Jasno? :)


bravo !


Samo nabijanje! Še dobro da se Veyron ne uravnoteži pri 200!

Poglej si kakšna je sila upora zraka in kakšni so kotalni upori, skoraj zanemarljivi napram zračnim.


O čem ti govoričiš AutoVAZ? ''spremeni gibanje'' Nismo govorili o tem kako hitro pospeši, pač pa kako visoka je konča hitrost. Večja masa ima opazen vpliv na pospeške, na končno hitrost pa ne.

Zakaj ima potem SSC Thrust, tisti, s katerim so prebili zvočni zid po tleh, okoli 8 ton, če imam pravilno številko v glavi?

Nazaj v 8. razred osnovne šole in ponoviti Fiziko!


Po tvoji fiziki bi imel avto neskončno prestav in bi po neskončno dolgi progi pospeševal v neskončno hitrost (seveda po tvoji fiziki neglede na težo) :har :har

Kotalni upor lih ni zanemarljiv ker se prav tako s hitrostjo povečuje in ko ga na koncu sešteješ ugotoviš da na vsa štiri kolesa nanese kar veliko in prav ta upor ti pobere še tisto silo in moč ki bi bila potrebna da bi še malo dlje časa premagoval zračni upor, se prav če bo avto lažji bo tega upora manj in bo šel še malo hitreje .... Zraven pa prištejemo še izgube v transmisiji :)



Po moji in po fiziki vseh ostalih bi se zgodilo točno to, če ne bi bilo zračnega upora in kotalenga upora itd itd.

Sicer pa, ne da se mi več preganjat. Razlagajte si sami.




evo, tak laično... bi pa mogoče lahko kak strojnik razložu kej bolj konkretnega. sam


Pa saj sem strojnik! :)

No, lepo da ste prišli do enakega zaključka vsi skupaj.
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 13, 2009 6:16 pm

metallic je napisal/-a:Če je teža res tako pomembna, potem mi razložite tole:
Russiawhatever: 300Km, 950kg, 320km/h
ariel atom: 300km, 450kg, 250km/h

Hm, če vaša teorija drži in je teža res tako zelo pomembna, potem bi moral ariel požret kalašnika... hm...


mogoče ma nižje število obratov motorja, drugačna prestavna razmerja, slabšo aerodinamiko... vse te stvari so pomembne in po moje pomembnejše od -od teže vozila odvisnega- kotalnega upora, ki pa tudi ma svojo pomembnost. hell... mogoče ma tud manjša kolesa! :D :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 To jan 13, 2009 11:02 pm

Vsekakor je za končno hitrost predvsem važno, da so prestavna razmerja taka, da razvije motor največjo moč ravno pri tisti hitrosti, ki jo določata ravno ta najvišja moč in aerodinamika. Malo zapletena enačba, ampak se da to lepo določiti.
Teža vozila in kotalni upor imata tu bolj postransko vlogo. Pri pospeških pa ravno teža igra veliko vlogo. Pri končni pa praktično nič.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
ule
Uporabnik
 
Prispevkov: 972
Pridružen: Sr avg 28, 2002 4:56 am
Kraj: Babno Polje

Napisal/-a ule Sr jan 14, 2009 1:23 pm

Nekdo naj najde tisti video od Top Gear, ko si Bugatti Veyrona testirali (maksimalno hitrost). In tam se mi zdi da pove kolikšno moč potrebuje avto do 270 km/h (ali do 300km/h; nevem točno) in kolikšno moč potrebuje od 300km/h do 400km/h.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr jan 14, 2009 2:11 pm

No, glih pri Veyronu se super vidi, kako teorija drži.
Moč se veča s kubikom končne hitrosti (formula za zračni upor).
Če ima npr. Polo 1,4 60KM končno 160km/h, ima po teoriji Veyron s 1000KM končno hitrost 409km/h, kar praktično identično tovarniškim podatkom za oba avta. Seveda so manjše variacije zaradi aerodinamike, ampak izračun je presenetljivo točen.
Glede kotalnega trenja in teže: Veyron ima 2 toni, Polo Classic pa dobro tono - 2x razlikav teži in kotalnem trenju, ampak vidimo, da na končno hitrost teža praktično ne vpliva.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
EMiR
Novinec
 
Prispevkov: 268
Pridružen: So maj 27, 2006 8:05 am
Kraj: Bled

Napisal/-a EMiR Sr jan 14, 2009 2:22 pm

kaj jim pa ni blo jasn pri volanu da so pravokotnega dal notr??!!
A8 4.2 Quattro
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Sr jan 14, 2009 4:16 pm

cruiser1 je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]


Kje si pa tega najdu?? Ta je pa res kool! 8) he,he


:lol: :lol: :lol: google ga je ven vrgo...pod tiger bear :lol: :lol:....ker ko sem pogledo notranjost mi je to bila takojšnja asociacija :lol: :lol: tigrasti medvedek :lol: :lol: :lol:
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Sr jan 14, 2009 5:01 pm

vugy je napisal/-a:
cruiser1 je napisal/-a:
vugy je napisal/-a:Notranjost enega športnega avtomobila:

Slika

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: [/url]


Kje si pa tega najdu?? Ta je pa res kool! 8) he,he


:lol: :lol: :lol: google ga je ven vrgo...pod tiger bear :lol: :lol:....ker ko sem pogledo notranjost mi je to bila takojšnja asociacija :lol: :lol: tigrasti medvedek :lol: :lol: :lol:


Tale bi pasal k meni v avto! He,he,he,he! Pa ne zdaj vsi povprek komentirat notranjost avta, ker vem, da je vsem grdo!! In prav je tako! Imam pač svojevrsten smisel za humor. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Ne feb 01, 2009 5:43 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

Tu je malo več podatkov + link do vira. LADA MAN je spregledal, da tema že obstaja.

Bojo se Rusi mal zbudil. Drugega jim ne preostane. Sicer bi pa jim jaz priporočal malo več pozornosti na ljudske avtomobile, kar je biol za vladujoče Ruse vedno velik problem. V Rusiji se sicer že dolgo dela avtomobile, GAZ bolj znan po modelih asebnih vozil Volga obstaja že od 30 ih prejšnjega stoletja. Potem je bilo vse do ustanovitve VAZ-a (1968), ki izdeluje Lade, kjer proizvodnja še vedno v največji meri temelji, ali kar 2/3 na redizajnih Fiata 124 iz leta 1966 (lade z zadnjim pogonom) in Samare iz 1984 sploh ni bilo avtomobila za širše množice. In te širše množice bi se tudi rade vozile še v čem drugem kot v zgoraj omenjenih modelih, od katerih pa je odvisno ogromno delovnih mest. Ruska vlada je to končno spoznala.

Ampak bo za podporo domači avtomobilski industriji treba narediti še kaj druga kot dvignit carine za uvožene za dodatnih 30 %.
Lada s ceno okoli 2000-3000 EUR dražje v EU kot v RUS tudi ne bo naredila kakšnega večjega preboja. Treba gledat realno vrednost vozila (ki jim sicer nič ne manjka) ne pa povprečno ceno konkurentov in pol avto prodajat za isti keš (mogoče kak evro manj, to ni biznis). Res pa je da bi se lahko ruska politika tudi kaj zavzela za njim boljšo carinsko politiko s strani EU, čemur pa zadnja dejanja ruske vlade nič ne prispevajo. Sicer so obljubili, da bodo ponovno spustili carine za 25 %, ko jih bodo sprejeli v WTO, ampak bodo carine še vedno večje kot so bile lani. Dobro, pogajalski prostor si je treba tudi zagotoviti.

LP

NAJ ŽIVI RUSKA AVTOMOBILSKA INDUSTRIJA
Zadnjič spremenil vazman, dne Ne feb 01, 2009 6:09 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne feb 01, 2009 6:06 pm

Ma kdo bo to tukaj vozil, mi smo preveč napredovali kot trg za te zadeve.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Ne feb 01, 2009 6:14 pm

INFINITI je napisal/-a:Ma kdo bo to tukaj vozil, mi smo preveč napredovali kot trg za te zadeve.


Ma ja pa kaj še. Problem je samo politika cene. RUS avti sploh niso slabi, vse je načeloma na dobrem nivoju, samo cene niso konkurenčne. Je pa res, da pri nas 1000 EUR dražji avto za povprečnega slovenca zaenkrat še ne predstavlja problema, marsikje pa ga.

( če pustimo ob strani ekstravaganco)
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne feb 01, 2009 6:42 pm

1.)No pokaži mi na lestvici prodajanosti znamk oz številu registracij
-Kje se tile vaz-i , lade itd nahajajo pri nas

2.) Pokaži mi naše teste, kjer so ti avtomobili zmagali v primerjavi z konkurenco v svoji klasi
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Ne feb 01, 2009 7:06 pm

Ja, itak kot da imamo uvoznika :D Ne vem kakšei poznavalci trga ste. Rusi se tu ne prodajajo zato, ker ni uvoznika. Pa enih kompliciranih politik cen, ki ne vzdržijo tistega kar je za to ponujeno. Pa ne da so tega krivi samo naši, to je največ Ruska krivda.

Sem že prej omenjal problematiko cene :!: :!: , ki mora vzdržat razmerje med ponujenim in ceno. Ne moraš se špilat in prodajat produkte po 1/3 višji ceni v tujini kot doma, s tem, da si tu brez prave kaj šele konkurenčne ponudbe servisov, garancije ipd. Končna cena vsega skupaj pa znaša toliko kot Megane s popustom, npr. No ja al pa kakšnega jurja ali dva manj, smo, jurja ali dva manj ni ravno problem za večino folka v SLO, na srečo, zaenkrat. Tako nekako to izgleda.

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... &start=320

Linkov do testov kolikor hočeš.
Poleg tega sem vozil Lado Prioro, Kalino pa vem kako stvari stojijo... in tudi še kakšen drug avto, saj ne živim na temni strani meseca, saj imam Lado samo še jaz. :D In nihče me ne bo prepričal v nasprotno mišlenje od tega, da mislim, da bi lahko z nekaj volje bila Lada prav konkurenčen avto. In to zato, ker ni slab.

Ni prodajalcev, servisne mreže... in očitno volje Rusov, da bi kaj spremenili oz. vsaj obnovili prodajo. Tega, da tukaj ni več Lade pa ni kriv samo uvoznik, to je zagotovo. Rusi bi se lahko kaj potrudili in naredili v svojo korist. Se jim očitno ne splača, ampak to je ekonomsko gledanje, dobiček danes, kaj bo pa jitri pa ne vemo, pričakujemo rast...v skrajnem primeru,bomo že meje zaprl ko bo zmankal keša za fotrat folk :P Ali pa policijo in vojsko poslali na ulice, da ne bo kdo ogrozil naših zakradenih žepov.... Samo, dolgoročno samo izvoz plina in nafte tudi ne vzdrži.
To je to.

Lahko začnemo pri:

http://www.zr.ru

Jaz sem zaključil z oddaljitvami od začetne teme.

LP vsem.
Zadnjič spremenil vazman, dne Ne feb 01, 2009 7:22 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
Sarge
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:05 pm

Napisal/-a Sarge Ne feb 01, 2009 7:20 pm

Haha ročka za žmigavce je iz Cliota 2 :D Klima iz Lagune II. Smehi.

No vsaj motor je dobr 8)
Slika
Vive Le Sport!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Ne feb 01, 2009 7:43 pm

vazman je napisal/-a:Ja, itak kot da imamo uvoznika :D Ne vem kakšei poznavalci trga ste. Rusi se tu ne prodajajo zato, ker ni uvoznika.


No, in sedaj uporabi malo glavo ZAKAJ ni uvoznika; mogoče zato ker te drvarnice nimajo potenciala pri nas?

Ti kar bodi nek entuzijast za te znamke, ma avtomobili so predpotopni; vsak drugi kupec bo raje kupil magari nekaj 1-2 leti rabljenega iz koreje pa bo imel precej boljši in varnejši avto.
Rusi ne bodo nikoli naredili avtomobilov, ki bi jih tukaj občudovali. Tehnično so zastareli, slabi, kakovost je vedno bila na psu, pa grdi so kot smrtni greh.

Še enkrat pravim; lahko si ti entuzijast, ampak ni treba nam buče prodajat.

Sicer pa lej; sam si neverejeten ljubitelj in zagovornik teh avtomobilov in misliš da poznaš odgovor kako in zakaj bi se zadeva prodajala pri nas - probaj prodajati - bomo videli če bo kakšen tržni uspeh.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
vazman
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 602
Pridružen: Sr apr 23, 2003 6:29 pm

Napisal/-a vazman Ne feb 01, 2009 8:38 pm

Glih o tem govorim.

Cena je previsoka, preberite vse. :!: 2/3 vseh avtov narjenih v Rusiji bazira na Fiatu 124 iz leta 1966 in Samari iz 1984. Nisem bil jasen :?:

Veseli me, da pride po propadu sovjetske avto industrije do tako lepih novic o novi znamki. Mimo grede lani je bil registriran Tagaz, ki izdeluje, pomoje zgrešeno, modele (mislim da skoraj propadlega) Ssansyonga, pač SUV-i so v Rusiji modni hit že lep čas.

Vendar pomeni premike. To je dobra novica. Poleg investiranja v evropske nogometne klube, kupovanje elitnih nepremičnin po vsem svetu za nepojemljive denarje, jaht, avijonov, medijev... in nenazadnje zapravljanje denarja po vseh svetovnih letoviščih v nenormalnih količinah. To pač državo ne bo daleč pripeljalo.

Se končno opazi premike v investiranju doma (v Rusiji) in tehnološko proizvodnjo, pač vseh avtomobilov tudi ni treba uvoziti.
Nasledna generacija Ladinih modelov bo v sodelovanju z renojem bazirala na Loganu II in Meganu. Kar je sigurno napredek v konkurenčnusti in kvaliteti na področju avtomobilov za širši sloj kupcev, tudi na trgu EU, da Lad zunaj Rusije ne bodo kupovali samo takšni vrjetno zaslepljeni friki kot sem jaz.

LP
lastnik:
Lada Vesta 1.6 16v (2017, od 8/2019 - )
Opel Astra classic F 1.6 16V (2001, od 12/2015-9/2019)
Lada 111 1.5 (2001, od 7/2012-12/2015)
Škoda Felicia 1.3 -(1999, od 1/2012-7/2012)
Lada 111 1,5 (2001, od 1/2003-1/2012)
Lada 1500 SL- (1979) oldtimer s certifikatom (od 8/2007-)
Lada Riva 1600 (1985) oldtimer s certifikatom (od 10/2014-)
 
Uporabniški avatar
bigturbo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 766
Pridružen: To jul 24, 2007 11:19 am
Kraj: lj

Napisal/-a bigturbo Po feb 02, 2009 5:58 pm

Ha ha, no ja men je kr ušeč,cenovno bo po mojem kr poceni,ampak vprašanje je kako se bo avto obnašal?Končna hitrost je :roll: ,kr težko verjamem,ker je to nemogoče za toliko moči in ,teže :roll: Ariel je dober primer oz.,primerjava ;)
biturbo SKN Project CT3 50
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost