Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne jan 06, 2008 11:07 pm

Moje mnenje o nemskih revijah nikol ni blo slabo, ampak AutoBild mi pa nikol ni bil objektivna revija. Zanimivo je predvsem, da je na ADACu Alfa med prvih 10 po zadovoljstvu kupcev, kar je zelo uspeha vredno, pa ceprav je statistika tko kot vedno dokaj slab prikaz realnega stanja. Vsi pa vemo, kako se je v prejsnih letih Alfa odrezala, seprav je napredek ociten, kjer pa se zmer fusajo je pa pri servisnih storitvah, ta je bila vedno rak rana Alfe v tujini in nasplosno italjanskih avtov. Ta test sem prebral, ki je bil v AutoBildu in kar se tiče Alfe 159 so ga strelal, ravno toliko kolikor na unem testu na youtube, ko so primerjal Opel Vectro z 159ko. Sicer govorit zdej, da je Alfa bullet-proof pac ne mormo, to bo potrebno pocakat vsaj se 3 leta, ampak avto je definitivno zelo dobro sestavljen. Sicer pa najbol smesna je tko al tko bla, da ima JTS motor 10% okvar...

Je pa tole vse nevmesno, ampak mogu sm to komentirat, pricakujem pa, da se ne bodo vsi strinjal. Smo ze to 100x ugotovil, 100 ljudi, 100 cudi. :D
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 07, 2008 1:23 am

lizard je napisal/-a:Saj se vidi kateri avto je tebi všeč :)

Si sploh videl kdaj Thesisko v živo in jo detaljno pregledal ;)? Malo te zbadam, ampak dejansko dokler avta v živo točno ne pogledaš in ocenjuješ po slikah ni kaj prida. Je pa več ali manj tako; ali ti je Thesis všeč ali ne. Dejstvo je pa da je avto eden najbolj stilskih in elegantnih na svetu. Medtem ko za notranjost skoraj vsak pravi "vau", sploh v klasi pa ji razne E-klase, A6ke in 5ke ne sežejo po obliki niti do pet, izdelava v Thesisu je pa zelo ne značilna za italijane, torej izjemna. Iz izkušenj pa so ljudje več kot navdušeni nad avtom.

Za slabo prodaja je pa bil v večini kriv slab marketing in neprepozanvnost znamke, saj večina ljudi sploh ne ve da thesis ali Lancia nasploh (še) obstaja.

Še enkrat pa vam pravim, da zaenkrat v planu Lancie ni vsaj do leta 2010 nobena limzuina, sploh ne ranga kot denimo Thesis. Škoda :(


2010 bo še prehitro tukaj, verjemi :lol: Čas (pre)hitro teče!

Drugače se pa s tem v celoti strinjam. Največji problem je neprepoznavnost zunaj Italije. V Italiji pa je avtomobilov te znamke veliko. Hvala bogu, da je vsaj v Italiji čutiti da gre Lanciji dobro in da je še vedno pri življenju.

Dobro je to, da FIAT tudi v času najgloblje krize ni znamke ukinil ali je prodal, čeprav se je o tem kar dostikrat govorilo in včasih je res samo že kazalo na to, da bomo pod to blagovno znamko videvali samo še koncepte, ki jih potem nikoli ne bodo obudili, ampak upam da je najhujše mimo in da bo Lancia tudi še v bodoče in da je ne bi doletela usoda kakšnega Roverja ali katerekoli druge angleške znamke, ki je prišla v tuje roke.

Bo pa treba v bodoče še graditi na samem ugledu znamke. No kar se tiče same Lancie v Sloveniji, (res da se jih proda sila malo, ampak vseeno) se dela z njenim ugledom kot svinja z mehom. Pri kakšnem Lexusu je vse polno poudarka na ugledu in kakovosti storitev in tukaj se bodo morali tudi Italijani prej ali slej prebudit. Tako kot je to zdaj urejeno ne bo šlo zmeraj.

Če gremo še malo k sami obliki: Se mi pa zdi, da bi jih večinoma rada videla drugačno masko spredaj, ožjo in ki ne bi več spominjala na Lancie iz predvojnega obdobja, kar dokazuje veliko takih skic:

Slika
Slika

Če sklepamo po PS-jih italjanskega infomotorija jih bodo očitno uslišali :) So pa seveda te PS-ji bolj nezanesljivi glede na to, da so nastali iz novega jaguarjevega koncepta:front
rear

lp
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Po jan 07, 2008 8:41 am

Sprememba imena demonstrira neuspešnost modela THESIS, v primerjavi z modelom THEMA v svojem času.

»Nos« vozila se mi zdi odlična izbira, v takem slogu bi moral izgledat cel avto. Oblika THESIS ima sicer svoj krog oboževalcev, ampak (očitno) premajhen. Zato je opustitev »retro« oblike povsem možna. Dober kazalnik »za ali proti« bo tudi uspešnost DELTE.

Glede različice SW oz karavan po domače – brez pomena debatirat dokler ne vidimo različico PININFARINA.

Bolj kot razmislek o obliki pa bo velik zalogaj pri »motorizaciji« - to kar danes najdemo v ponudbi je daleč od tega kar je nudila THEMA v primerjavi s takratno konkurenco.

LP
 
ghandaed
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 765
Pridružen: To okt 17, 2006 9:14 pm

Napisal/-a ghandaed Po jan 07, 2008 9:16 am

glede motorjev pa res. thema je v tistem času z ferrarijevim v8 skoraj lahko konkurirala maseratijevem qporteju danes pa...
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po jan 07, 2008 11:43 am

Ja vcasih so bli italjani znani, da so tud v cenejsih vrjantah mel killer motorje, sploh bencinarje (niso bli pa najbol zanesljivi hehe). Ce pogledamo trenutno ponudbo Alfe ali Lancie pri benz motorjih je vec al manj cista zalost. Kje so Arese motorji, kje so 4 cilindrasi k ti dajo obcutek kot da je 6 cilinder, kje je killer zvok, kje so obrati, kje so boxerji... Mnja ce bodo te novi motorji k pridejo vsaj 60% to kar so delal vcasih bom cist zadovoljen.

Tezko to opisat, ampak k se usedm v moj samo 1.4 mlincek, k se vrti, dere kot da je ne vem kere prostornine, nism dozivel se pri nobenmu. Da ne govorim o starih boxer motorjih.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 07, 2008 11:46 am

Nove Alfe imajo itak sprednji pogon in skoraj vse dizelski motor... Ni dobro za dušo, je pa dobro za prodajne številke, nimaš kaj.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Če jan 10, 2008 12:13 am

KARL ABARTH je napisal/-a:Glede različice SW oz karavan po domače – brez pomena debatirat dokler ne vidimo različico PININFARINA.


Ja, lepo bi bilo. Pininfarina je bila nekdaj stalno v sodelovanju z Lancio, zdaj je vse drugače. No da bi vsaj prišel še kakšen velik kupe, kot je bila to nazadnje Lancia Kappa coupé:

Slika

lp
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če jan 10, 2008 3:31 pm

To pa je Thesis Coupe ;), masko so nekam "krivo" naredili :)

Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 10, 2008 3:37 pm

Lignage je napisal/-a:
KARL ABARTH je napisal/-a:Glede različice SW oz karavan po domače – brez pomena debatirat dokler ne vidimo različico PININFARINA.


Ja, lepo bi bilo. Pininfarina je bila nekdaj stalno v sodelovanju z Lancio, zdaj je vse drugače. No da bi vsaj prišel še kakšen velik kupe, kot je bila to nazadnje Lancia Kappa coupé:

Slika

lp


Tole je prava rariteta, samo 3600 komadov je bilo narejenih. V Ljubljani sem včasih videval enega.
 
Uporabniški avatar
KARL ABARTH
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 680
Pridružen: Sr avg 08, 2007 6:48 pm

Napisal/-a KARL ABARTH Če jan 10, 2008 5:06 pm

V Italiji se še najde dobre primerke od nekje 5000 EUR naprej kar je glede na limuzinsko različico kr dobra cena.

Ima vse možnosti, da za ljubitelje-zbiralce starih vozil počasi-kmalu postane "zlata delnica".


LP
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

2011 Chrysler 300 II.

Napisal/-a martin_krpan Sr feb 18, 2009 7:32 am

Chrysler je v načrtih o rešitvi podjetja, ki jih je moral pripraviti za ameriško vlado, predstavil tudi sliko osveženega modela 300, ki naj bi se pojavil naslednje leto. Kot je razvidno, bo sprednji del malce popravljen po vzoru na prototip Chrysler 200, izboljšana pa bo tudi notranjost. Firma obljublja še manjšo porabo.

Slika

http://www.autoblog.com/2009/02/17/2010 ... viability/

Tristotica je bila sicer predstavljena že 2005, tako da je zanimanje za avto že precej upadlo. Ta (bolj bleda IMHO) prenova dvomim, da bo bistveno popravila prodajo.Chrysler bi moral avto upokojiti v originalni obliki in kot naslednika pripraviti povsem nov model, oblikovan po vzoru na 200 Concept.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

2011 Chrysler 300 II.

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 So feb 13, 2010 6:46 am

Če že kje obstaja ta tema lahko mirne vesti zaprete to temo, dugače pa: jep, kot kaže se obeta nova generacija tega velikega Chryslerja, ki bo potem osnova za prihodnjo Lancio Flaminio (baje), pojavil se je že uradni teaser, več o tem:

Chrysler: The beginning of a long teaser for the 300C Evo?

February 12, 2010 at 18:50

The brand has just unveiled the 300C version S6 and S8 appears on the net outside the first element of a possible teaser which lead to the presentation of the next 300C with the LY platform will serve as a basis for future large Lancia Flaminia. This first image was revealed by Ralph Gilles design manager in the group (he has already designed the 300C, the Viper SRT10) is therefore well placed to know where is this great future Chrysler.

Slika

Beyond the allure of self, the great novelty of this Chrysler 300C will be looking for the mechanical side including the side of the 3.6 L V6 engine of 280 horses Pentastar who should benefit from the technology division of Fiat Powertrain and thus find themselves equipped with the technology Multiair, a new system cylinder deactivation (which is long on the Hemi V8). by aileurs, it seems that a new BVA8 is developing to be associated with this block V6 which may well become a little Italian-American both his assignments and in its advanced technology. A property that entraienrait lower consumption and emissions sensitive enough which is not bad. The 300C will be marketed in late 2010.

A case to follow in the coming months.

Slika

Via Leftlanes.


http://blogautomobile.fr/chrysler-dbut-dun-long-teaser-300c-evo-50248

Zaenkrat se mi zdi kar podoben od spredaj sedanjemu in o kakšnem badge ingineringu ipd. ni ne duha ne sluha. 8)

Kaj menite :?:

Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer So feb 13, 2010 9:29 am

Ja samo druga slike je tak al tak čisti sedanji, zgornji je menda novi model, ko pride ven :D, moti me to, da so luči alo podobne audijevim LED :(
Ampak bo vseeno lep :D
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI So feb 13, 2010 5:18 pm

Bo zanimivo spremljat
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
CITROENAR ŠT 1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1483
Pridružen: To dec 16, 2008 1:17 am

Napisal/-a CITROENAR ŠT 1 Če apr 01, 2010 1:06 am

INFINITI je napisal/-a:Bo zanimivo spremljat


Evo, da boš imel kaj spremljat =P

Chrysler: Finally some good news for fans

March 31, 2010 at 20:02

Slika

While she was expected to end in December 2010 for string at best, the production of future 300C (a very large interior and exterior facelift and the arrival of the V6 Pentastar) should be initiated early in the month of November, and Sergio Marchionne has decided for CETE car is still very important especially for Chrysler deal a competition that never sleeps across the Atlantic (Buick Lacrosse, Ford Taurus, Lincoln MKS, Toyota Avalon, Nissan Fuga etc ...)


The new 300C come to pass with the new V6 but others will evolve Hemi V8 engines also include a new system of partial deactivation of the cylinders to reduce fuel consumption and emissions. At Chrysler, it was announced that the 300C will see his numbers decline by almost 20% which is nothing compared to competitors who have made significant progress in both areas. It also seems that trSE poor sales figures of the 300C since the beginning of the year is also the cause of the production start "early". Let's hope that this will not happen at the expense of quality but it seems that engineers at Fiat USA posted it makes the hunt for the bad quality on production lines, so we must remain optimistic.

Slika
Via Chrysler, AutomotiveNews.


http://blogautomobile.fr/chrysler-enfin-de-bonnes-nouvelles-pour-les-amateurs-57650


Bo za kaj :?:



Lp
Sir Issac Newton: "To, kar vemo je le kaplja v morje."
Blaise Pascal: "Človekova veličina je v misli."
James Dean: "Dream as if you`ll live forever and live as if you`ll die today."
Spock: "Live long and prosper."

Slika
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Napisal/-a eentox Če apr 01, 2010 7:13 am

Skoraj je že Rolls Royce :)
Spredaj mi je lepši, deluje mi pa cel avto višji od sedanjega to pa upam da bodo še kaj spremenili...
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če apr 01, 2010 10:14 am

CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Bo zanimivo spremljat


Evo, da boš imel kaj spremljat =P

Chrysler: Finally some good news for fans

March 31, 2010 at 20:02

Slika

While she was expected to end in December 2010 for string at best, the production of future 300C (a very large interior and exterior facelift and the arrival of the V6 Pentastar) should be initiated early in the month of November, and Sergio Marchionne has decided for CETE car is still very important especially for Chrysler deal a competition that never sleeps across the Atlantic (Buick Lacrosse, Ford Taurus, Lincoln MKS, Toyota Avalon, Nissan Fuga etc ...)


The new 300C come to pass with the new V6 but others will evolve Hemi V8 engines also include a new system of partial deactivation of the cylinders to reduce fuel consumption and emissions. At Chrysler, it was announced that the 300C will see his numbers decline by almost 20% which is nothing compared to competitors who have made significant progress in both areas. It also seems that trSE poor sales figures of the 300C since the beginning of the year is also the cause of the production start "early". Let's hope that this will not happen at the expense of quality but it seems that engineers at Fiat USA posted it makes the hunt for the bad quality on production lines, so we must remain optimistic.

Slika
Via Chrysler, AutomotiveNews.


http://blogautomobile.fr/chrysler-enfin-de-bonnes-nouvelles-pour-les-amateurs-57650


Bo za kaj :?:



Lp




HVALA :)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Če apr 01, 2010 10:48 am

Že ta je fenomenalen upam, da nebojo zajebali pa mu skinili to ameriško moč mišice ki jih kaže navzven že...
 
miha_racer
Novinec
 
Prispevkov: 231
Pridružen: Ne dec 27, 2009 2:04 pm
Kraj: Rogaška Slatina/Maribor

Napisal/-a miha_racer Če apr 01, 2010 5:11 pm

Ka pa vem, se mi je prejšnji oz. še sedanji bolj dopade, ta je nekako čuden spredaj, al pa se ga bo treba navadit :D
 
Uporabniški avatar
Matey_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1477
Pridružen: So avg 08, 2009 9:20 pm
Kraj: Postojna

Napisal/-a Matey_ Če apr 01, 2010 6:12 pm

Kaj sam meni prednji del vleče čist malo na Insignijo ??

LP
Matej
Getting so drunk, the paramedics find blood in your alcohol stream. :D

''... the last time I had this much fun, some furniture got broken ...'' by J. Clarkson
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 17 gostov