Problem je cestna infrastruktura, ki je lahko zelo dvoumna in moraš biti najmanj doktor, da jo dešifriraš. Še zelo dolgo zakon ne bo omogočal popolnoma avtonomnega vozila, prve bodo zavarovalnice, ki bodo ponujale popuste na take ali drugačne asistenčne pripomočke, saj se tako bistveno poveča aktivna varnost vozila.
Jaz bi čisto prepustil vožnjo avtopilotu, samo potem bi si obvezno dobil neko delo, ker če bi pa samo gledal kako vozi bi me verjetno spravilo ob živce.
Za avtonomno vožnjo je potrebno več kot samo aktivni tempomat in lane assist, popolnoma avtonomna vozila od Googla imajo
LIDAR, ki podrobno izrisuje 3D okolico okrog vozila. Tesla uporablja 360° long range sonar, bomo videli če bo tako učinkovit in resnično tako long-range kot LIDAR.
But Musk says that his ultrasound system is “long-range” and offers “360 degree” coverage. He adds that it “establishes a protective cocoon around the car. It can see anything: a small child, a dog. And it can operate at any speed.”
Every self-driving car needs many senses. Musk ticks off four: radar, cameras, sonar and GPS. Eventually there will be a fifth: information channeled from other cars and from the road itself.