
Tole vse skupaj zdaj pa je na trhlih temeljih. Napovedali so ogromno novosti, vse pa se jim nekako odmika v prihodnost..., realnost je pa bolj kot ne "pusta"...
Lignage je napisal/-a:V vse te novosti, ki jih napoveduje koncern Fiat, bomo lahko verjeli potem, ko bomo zagledali že slike serijskih avtov. Pa še potem se jim rado kaj zabremza...![]()
Tole vse skupaj zdaj pa je na trhlih temeljih. Napovedali so ogromno novosti, vse pa se jim nekako odmika v prihodnost..., realnost je pa bolj kot ne "pusta"...
Lignage je napisal/-a:Kaj pa vem koliko bo Maserati še kaj premium v tej "enolončnici" modelov v navezi s Chryslerjem...
carloabarth je napisal/-a:Lignage je napisal/-a:Kaj pa vem koliko bo Maserati še kaj premium v tej "enolončnici" modelov v navezi s Chryslerjem...
Zakaj, tudi Seat in Audi si delita platforme, pa je en avto za množice drugi pa kaoopremium razred.
lizard je napisal/-a:
Fora je v tem, da niti Chrysler niti Maserati nista premium, prvi je daleč od tega, Maserati pa je nad njim.
Druga stvar je, da ima Audi moderne in napredne platforme, 300C je pa skoraj 20 let stara zadeva.
lizard je napisal/-a:Ah kak živčni zlom nekaj... Me pa zanima koliko ti sploh FIAT plačuje za tvojo patološko ljubezen do njih oz. kar vsega kar ima kakršnekoli veze s tricolori zastavo?
Deluješ prav zaljubljen v stvari povezane z Italijo in nisi zmožen sproducirat niti ene kritične besede na njihov račun (pa ne gre se samo za ta forum) - kot da so bogovi, ki vse delajo prav in vedno najdeš izgovore na izgovore. Vsaj malo se strezni od čustvene navezanosti na momente...
Maserati ne spada med klasične premium znamke (MB, BMW, Audi, Jaguar), ampak je nad njimi in spad v t.i. "luxury" razred. Ampak s takimi odločitvami kot jih dela vodstvo bodo kaj kmalu spet jokali za preteklim renomejen, ki ga je ponovno zgradil šele Ferrari, ko je imel čez Maseratija, in potem bo Fiat oživljal to znamko spet nadaljnih 20 let, kot že 30 let oživljajo Alfo, kjer vsak nov model reklamirajo kot nov preporod znamke ali pa kot model od katerega je odvisen zagon znamke - itak!
In kaj takega dela fiat na platformi 300C? Barva jo v nov odtenek črne, daj bo vložek ja čim čim manjši aka ekonomija po Sergejevo? Itak je pe Chryslerjev V6 v Maseratiju še večja neumnost kot platforma. Maserati katerega po zvoku prepoznaš čez pol Ljubljane bo dobil neko ameriško zadevo, ki nima nobene veze s tipično italjansko filozofijo gradnje športnih motorjev... No mogoče se bo pa dobro prodajal, a vsekkaor bo izgubil ves čar, prepoznavnost in stil ki krojijo aktualne Maseratije.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov