Lignage je napisal/-a:CITROENAR ŠT 1 je napisal/-a:Ja no, tudi jaz nisem ravno navdušen, sam serijski bo nekaj čisto drugega (upam)

, v + smislu seveda.
Lp
Vprašanje če bo res kaj zelo drugega. Sedanja oblikovalska ekipa očitno ne zna povleči naprej niti prejšnje ali pa jo namerno noče, ker pač upajo na boljšo prodajo, če bodo njihovi izdelki pač spominjali na tiste iz nemških premijskih znamk.
To je res, vendar pa poglej npr. novega C5 - je zelo nemškemu oblikovnemu okusu prilagojen, nikjer ni ali pa zelo zelo malo drznosti npr. C-Metisse (sploh zadek), je pa res, da ima oblikovne elemente iz C-Airlonga samo vseeno. Zavedajo se, da bi preveliko oblikovno eksperimentiranje rezultiralo v manjši prodaji.
Menim, da so že, ko so ga projektirali imeli v mislih DS linijo in so verjetno planirali takole: C5 bo model, ki bo nosil denar, zato ne bo kakšnega oblikovnega eksperimentiranja, popolnoma druga pesem pa utegne biti DS5, ki naj bi baziral na platformi C5, tam si bodo morebiti privoščili več svobode.
Point vsega skupaj je to: če že avantgarda, mora biti taka, ki je množicam všečna, to jim je uspelo npr. z legendarnim DS-om.
Nato pa je druga vrsta avantgarde, ki je definitivno avantgarda, ki pa je brez všečnosti množicam in v avtomobilsko zgodovino pade kot neuspeli oz. propadli poskus nečesa kot npr. Renault Avantime - bil je avantgarden in zato kapo mu dol, vendar pa ni bil všečen in to je bil njegov problem.
Zaključek: menim, da se Citroen namerava vrniti, vendar postoopoma, najprej je treba poštimat ugled znamke po svetu - in to je to kar sedaj poskušajo naresti oz. delajo nato pa s postopno transformacijo modelov ljudem pribljižati nove oblike med drugim. BERI: MENTALITETA IN ŠE ENKRAT MENTALITETA - PRIPRAVITI LJUDI, DA JIM BO AVANTGARDA VŠEČ. KOT PA TRDI SLAVNI FRANCOSKI ZGODOVINAR MARK BLOCH (pravzaprav bolj polje zgodovinske antropologije

): MENTALITETE SO PROCESI DOLGEGA TRAJANJA (
long duree) in traja lahko tudi stoletja, da se metaliteta spremeni. Toliko za pokušino. V glavnem v tej tematiki je KLJUČ POSTOPNOST!!! Če te ni je prevelik šok in odpor s strani večine ljudi, ki pa so ciljna publika in to je zadnje kar hočejo, da se jim zgodi.
Vsak človek rabi svoj čas, da sprejme neke novosti in se verjetno ali pa upam, da se zavedajo tega pri Citroenu. In način kako uvajaš svoje novosti je tudi ključnega pomena - marketing. Bomo videli kam bo zgodba peljala.
Nadejam se stare slave

, kot vedno bo pa čas pokazal ali so ubrali pravo pot.
VIZIJA JE ŽE, AMPAK KLJUČ DO USPEHA PA JE UDEJANJANJE - SPRAVITI IDEJO, VIZIJO V FIZIS
Lp