Za tiste, ki mislijo, da je to naslednik prejšnje A serije
(in ne znajo prebrat niti prvega posta v temi) - to ni naslednik malega "mestnega" "kvazienoprostorskega" MB-ja A, to je povsem drugačen avto - po lastnostih, namembnosti in seveda krogu kupcev. Naslednik A-ja se bo drugače imenoval (morda MB city) in ga že pripravljajo. Črka A je tu privzela nov pomen, ki s starim A-jem nima zveze, niti z B-jem (kao A je manjši B). Pač konkurenca BMW-ju 1 in Audi-ju A3 (stari MB A je (pogojno) bil konkurenca Audi-ju A2 !).
Iz prvega posta v temi
martin_krpan je napisal/-a:...Kvazi enoprostorska zasnova se poslavlja, novi A bo športno oblikovana kombilimuzina. Mogoče bodo sledile tudi druge karoserijske različice (kot pri nastajajočem novem B).
Sicer pa oblikovno res ni popoln, mokre sanje so precej preč. Po dizajnu je boljši in bolj zanimiv od neposredne konkurence, a to morda niti ni bilo težko. Majhen "športen" MB, ki naj bi to na daleč kazal, a ima s tem nekatere težave.
Precej detajlov deluje nekako "poceni"
(morda od tu asociacije na (bivše) Citroene, razen zadnjih luči
), kot bi bilo nametano skupaj oz nedodelano, na "prvo roko" (risanje nekih črt oz oblik, ki kao pašejo skupaj, a so žal samo neke vzporednice, pravokotniki ipd, kar večkrat ni ravno elegantno in niti malo kreativno), malo neskladno, brez pravih fines ali elegance, kar bi človek nekako pričakoval od MB-ja. Je samo izstopajoče, ni pa noben presežek, tega ni niti za črno pod nohtom
(pa ne mehankarskim
) .
Vse, kar ga ločuje od generičnosti (povprečja), je pretirano, neskladno in "grobo". Princip GLK-ja se pri takem avtu ne more izkazat zelo pozitivno. Npr A3 je bolj dodelan oz skladen in elegantnejši, seveda pa tudi bistveno bolj dolgočasen in neopazen.
Gomila karakterja ja, a kakšna? Moram se kar strinjat z MK-jem.
Morda pa bo v živo prepričljivejši?