boomboom je napisal/-a:Nekje sem bral, da bi naj nissan do leta 2014 izdelal avto, ki bo konkurenca vw golfu. Koliko bodo pa pri tem uspešni pa bo vprašanje.
Lignage je napisal/-a:boomboom je napisal/-a:Nekje sem bral, da bi naj nissan do leta 2014 izdelal avto, ki bo konkurenca vw golfu. Koliko bodo pa pri tem uspešni pa bo vprašanje.
Vir!?
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:V kolikor bi ti bilo to dejansko jasno, nebi otresal takšnih neumnosti.
drugmirko je napisal/-a:Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:V kolikor bi ti bilo to dejansko jasno, nebi otresal takšnih neumnosti.
in če bi ti malo manj pametoval, bi mogoče celo opazil, kaj Lignage sploh pravi... da gre za dve različne generacije "almere"!
- ena je "ruska", ki je v bistvu samo v "ponovno življenje" rojen Nissan ki ga že lep cajt prodajajo kitajcem pod imenom Bluebird Sylphy in američanom pod imenom Sentra! zdej ga bodo pa še rusom, z imenom Almera!
- druga pa je popolnoma nov model model Sentre, ki je produkcijska verzija Sylphy Concepta, katerega so pokazali enkrat konc aprila in ga mislijo prodajat kitajcem in amerikancem namesto tistega, ki ga mislijo prodajat rusom pod imenom Almera!
v bistvu pa ne eden ne drugi nimata z Almero -tako, kot jo poznamo mi- kej dosti veze... al pa vso, če se katerega od njiju namenijo z imenom Almera prodajat tudi nam! razen, če se za naše tržišče (vsaj pri novejšem) ne odločijo dat ime "Tiida sedan"...![]()
kar se pa Dacie tiče pa tudi blago "brcaš v temo"... Dacia je Dacia... tudi Causescujeva Dacia je "delala renaulte" (konkretno renault 12) in današnja Dacia je še zmeraj ta ISTA Dacia... razlika je samo v tem, da jo je v celoti kupil Renault in ji orenk moderniziral proizvodnjo!
kar se njihovega razvoja tiče imajo v Romuniji čisto svoj R&D center, v katerem je najbrž veliko francozov na pomembnih mestih (inženirjev in "šefov"), vendar "delajo za Dacio" in ne za Renault (približno tako, kot Citroenovi inženirji in dizajnerji ne "delajo za Peugeot", čeprav tam še bolj direktno uporabljajo iste tehnologije)!
Dacijina proizvodnja ni "proizvodna linja Renault", saj na njej ne štancajo Renaultovih modelov (kot recimo v Novem Mestu, kjer JE "proizvodna linija Renault") ampak izdelujejo SVOJE modele, pod svojo znamko, ki so si jih v veliki meri SAMI narisali IN razvili! če želiš čisto konkretno recimo... Dacio Duster je narisala Dacijina dizajnerka Ana Zadnik iz Rijeke, ki je študirala tudi na ALU v Ljubljani!
čeprav je v Daciji, poleg Romunov, zaposljenih še veliko različnih nacij, je trdit, da "modeli Dacia niso plod romunskega razvoja" eklatantna neumnost in čisto nepoznavanje/nerazumevanje ustroja grupacije Renault-Nissan in Dacie same, približno enaka trditvi, da Škoda ni češka, ker je njen lastnik Volkswagen!
a ja... v Romuniji se nahaja Dacijin razvojno dizajnerski center avtomobilov in Renault Logan ni Renault, ampak je v Renaulta "preznačkana" Dacia Logan!. edino, kar maš prav pa je, da je lastnik grupacija Renault-Nissan... vendar to ne pomeni, da tam ne znajo/ne smejo mislit s svojo glavo in samo čakajo, da jim vsako jutro nekdo iz Pariza anroči, kaj majo/smejo tisti dan delat!
drugmirko je napisal/-a:Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:V kolikor bi ti bilo to dejansko jasno, nebi otresal takšnih neumnosti.
in če bi ti malo manj pametoval, bi mogoče celo opazil, kaj Lignage sploh pravi... da gre za dve različne generacije "almere"!
- ena je "ruska", ki je v bistvu samo v "ponovno življenje" rojen Nissan ki ga že lep cajt prodajajo kitajcem pod imenom Bluebird Sylphy in američanom pod imenom Sentra! zdej ga bodo pa še rusom, z imenom Almera!
- druga pa je popolnoma nov model model Sentre, ki je produkcijska verzija Sylphy Concepta, katerega so pokazali enkrat konc aprila in ga mislijo prodajat kitajcem in amerikancem namesto tistega, ki ga mislijo prodajat rusom pod imenom Almera!
v bistvu pa ne eden ne drugi nimata z Almero -tako, kot jo poznamo mi- kej dosti veze... al pa vso, če se katerega od njiju namenijo z imenom Almera prodajat tudi nam! razen, če se za naše tržišče (vsaj pri novejšem) ne odločijo dat ime "Tiida sedan"...![]()
kar se pa Dacie tiče pa tudi blago "brcaš v temo"... Dacia je Dacia... tudi Causescujeva Dacia je "delala renaulte" (konkretno renault 12) in današnja Dacia je še zmeraj ta ISTA Dacia... razlika je samo v tem, da jo je v celoti kupil Renault in ji orenk moderniziral proizvodnjo!
kar se njihovega razvoja tiče imajo v Romuniji čisto svoj R&D center, v katerem je najbrž veliko francozov na pomembnih mestih (inženirjev in "šefov"), vendar "delajo za Dacio" in ne za Renault (približno tako, kot Citroenovi inženirji in dizajnerji ne "delajo za Peugeot", čeprav tam še bolj direktno uporabljajo iste tehnologije)!
Dacijina proizvodnja ni "proizvodna linja Renault", saj na njej ne štancajo Renaultovih modelov (kot recimo v Novem Mestu, kjer JE "proizvodna linija Renault") ampak izdelujejo SVOJE modele, pod svojo znamko, ki so si jih v veliki meri SAMI narisali IN razvili! če želiš čisto konkretno recimo... Dacio Duster je narisala Dacijina dizajnerka Ana Zadnik iz Rijeke, ki je študirala tudi na ALU v Ljubljani!
čeprav je v Daciji, poleg Romunov, zaposljenih še veliko različnih nacij, je trdit, da "modeli Dacia niso plod romunskega razvoja" eklatantna neumnost in čisto nepoznavanje/nerazumevanje ustroja grupacije Renault-Nissan in Dacie same, približno enaka trditvi, da Škoda ni češka, ker je njen lastnik Volkswagen!
a ja... v Romuniji se nahaja Dacijin razvojno dizajnerski center avtomobilov in Renault Logan ni Renault, ampak je v Renaulta "preznačkana" Dacia Logan!. edino, kar maš prav pa je, da je lastnik grupacija Renault-Nissan... vendar to ne pomeni, da tam ne znajo/ne smejo mislit s svojo glavo in samo čakajo, da jim vsako jutro nekdo iz Pariza anroči, kaj majo/smejo tisti dan delat!
dokaz da majo svoj razvoj je tudi touch screen, ki je navoljo v daciah in naj bi ga prevzeli tudi v renoju
lp
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:6. Tudi nas Revoz je kot bivsi IMV Novo mesto v casu Juge izdeloval Renaulte in jih se danes.
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:5. Vsa proizvodnja linija v Romuniji je izdelana po sistemu in sabloni Renault koncerna. Ni nekaj ubertehnolosko dodelana. Je dodelana le toliko, da lahko proizvajajo avtomobile Renault in Dacia nizjega cenovnega razreda. Neke velike investicije Renault ni vlozil v Romunijo. Drzave, ki spodbujajo gospodarsko rast dajejo avtoproizvajalcu dolocene ugodnosti, kredite, dajatve, davcne olajsave in podobno. Romunija ni sposobna obvladati minusa v svoji proracunski blagajni ze 20 let. Kako bo hranila se avtoindustrijo mi ni jasno.
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:4. Ponavljam se enkrat. Niti eden sam samcat rezervni del Dacie (Logan, Stepway, Duster, Lodgy, Sandero...) ni last romunskega znanja ali industrije ! Niti en samcat delcek tega avtomobila ni patentiran kot romunski izum ! Vsak vijak, se celo barva avtomobila Dacia je uvozena. Povsem logicno, saj je romunsko gospodarstvo v totalnem kaosu in anarhiji, drzava v hudi financni stiski, socio-druzbena slika pa v totalnem tiltu.
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:3. O neodvisnem razvoju in znanosti v Daciji je govoriti enako kot bi trdili, da so anticni Dacani, ki so se upirali rimskemu cesarju Trajanu dejanski predniki danasnjih Romunov. Ali pa da je grof Drakula (Vlad Tepes) resnicno pil kri namesto vina. Vse to so miti in legende katere podaris v zbirki pravljic otrokom sorodnikov ali prijateljev za rojstni dan.
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:2. Stare tovarne Dacie iz casa Nikolaja in Elene ze davno ni vec in je ostala samo se kup rusevin ko so jo pognali v zrak z dinamitom !
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a: No, no, no... sračko
1. Z njem sem debatiral o notranjosti salona ruske Nissan Almere. Nekateri elementi v njej so pac od Renault Logana in pika. Pa se lahko gres obesit za svoja j***a na vrh cerkve zvonika sv. Marka v Benetkah , se pognati na glavo iz berlinskega TV stolpa ali popiti liter septicne reke Ganges za kosilo v New Delhiju...vseeno to ostaja Renault Logan in ne Dacia !
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:dokaz da majo svoj razvoj je tudi touch screen, ki je navoljo v daciah in naj bi ga prevzeli tudi v renoju
lp
Ja porkamadona tudi Trabant ima lahko MOMO felgne ali Garmin navigacijo, ce ju vgradis vanj.
drugmirko je napisal/-a:Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:5. Vsa proizvodnja linija v Romuniji je izdelana po sistemu in sabloni Renault koncerna. Ni nekaj ubertehnolosko dodelana. Je dodelana le toliko, da lahko proizvajajo avtomobile Renault in Dacia nizjega cenovnega razreda. Neke velike investicije Renault ni vlozil v Romunijo. Drzave, ki spodbujajo gospodarsko rast dajejo avtoproizvajalcu dolocene ugodnosti, kredite, dajatve, davcne olajsave in podobno. Romunija ni sposobna obvladati minusa v svoji proracunski blagajni ze 20 let. Kako bo hranila se avtoindustrijo mi ni jasno.
mislim, da bi te "VRGLO", če bi vedel kako sodobna je Dacijina proizvodnja in kak R&D center imajo... in seveda imajo organizacijsko strukturo Renault-Nissana, kot tudi njihove strateške cilje... saj so vendar del Renault-Nissan grupacije!
normalno, da romunska država "ne hrani avtomobilske industrije"... sej ni njen lastnik! lastnik je Renault-Nissan (po domače Renault), ki v Dacio ne samo, da "ni vložil neke velike investicije" ampak je vložil PAR MILIJARD EVROV... ampak... "ti že veš, sej te je ena sama pamet"...Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:4. Ponavljam se enkrat. Niti eden sam samcat rezervni del Dacie (Logan, Stepway, Duster, Lodgy, Sandero...) ni last romunskega znanja ali industrije ! Niti en samcat delcek tega avtomobila ni patentiran kot romunski izum ! Vsak vijak, se celo barva avtomobila Dacia je uvozena. Povsem logicno, saj je romunsko gospodarstvo v totalnem kaosu in anarhiji, drzava v hudi financni stiski, socio-druzbena slika pa v totalnem tiltu.
zakaj bi pa "kak del" katerega od njihovih avtomobilov" bil "patentiran kot romunski izum"? če do česa takega pride je to intelektualno lastništvo Renaulta, ki je 100% lastnik tovarne, za katero so "izum/patent" razvili! enako, kot da recimo Lekovi slovenski razvojni inženirji razvijejo novo zdravilo... to ne pomeni, da je to zdravilo "slovensko".. NI! Novartisovo je! istočasno pa tudi ne pomeni, da ni "plod slovenske pameti"... JE! enako velja, da so tudi Dacijini avtomobili, ki si jih v veliki meri razvijejo sami, "plod romunske pameti"! ...tako, kot so Nissani "polod japonske pameti" in Škode "plod češke pameti"!
je pa normalno, da znotraj koncerna ne grejo za vsako stvar na novo "razvijat tople vode" in uporabijo čim več stvari, ki jih imajo že na voljo!... če to ne škodi drugemu proizvodu grupacije in posledično njihovemu profitu...
a, btw... v romunskem obratu IZDELAJO VSE sestavne dele za svoje avtomobile! vse! vključno s tazadnjim sestavnim delom motorja in menjalnika! je pa naravnost FASCINANTNO, kak vehementno znaš srat na pamet!Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:3. O neodvisnem razvoju in znanosti v Daciji je govoriti enako kot bi trdili, da so anticni Dacani, ki so se upirali rimskemu cesarju Trajanu dejanski predniki danasnjih Romunov. Ali pa da je grof Drakula (Vlad Tepes) resnicno pil kri namesto vina. Vse to so miti in legende katere podaris v zbirki pravljic otrokom sorodnikov ali prijateljev za rojstni dan.
predniki današnjih Romunov so pester miks raznih etničnih grup od Dačanov, Vlahov, Slovanov, Gotov itd... razvoj v Daciji je pa "neodvisen" približno toliko, kot razvoj drugih podobno "koncernskih" znamk... Škode, Seata, Alfe, Lancie, Kie, Citroena... vsi so do neke mere vezani na strategijo in sredstva koncerna... eni malo bolj, drugi malo manj, čisto "svoboden" ni pa nobeden med njimi.
kljukec je napisal/-a:Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:dokaz da majo svoj razvoj je tudi touch screen, ki je navoljo v daciah in naj bi ga prevzeli tudi v renoju
lp
Ja porkamadona tudi Trabant ima lahko MOMO felgne ali Garmin navigacijo, ce ju vgradis vanj.
kako lahko primerjaš aftermarket zadeve??
torej tudi MMI ni plod bmwja ampak je kr sam nastal? - oz je vseeno če bi bla vgrajena dodatna navigacija??
pač renault ni uspel razviti dobrega vmesnika, kar je pač dacii uspelo
lp
Leontij Magnitskij je napisal/-a:Mislim ti meni tukaj prodajas absurdno zgodbo ! Kej tako utrganega in blaznega nisem slisal se v zivljenju !
V kolikor bi Romunija posedovala tako razvito multimilijardno industrijo, da bi izdelala vsak sestavni del avtomobila Dacia posebej in imela tako moderno tehnolosko branzo ekonomije, da bi izumljala nove materijale ali izdelovala elektroniko, cipe, vezja, racunalnike, led diode, led kristale, avtoelektroniko hidravliko, motorje, sisteme, turbine, crpalke, hladilne naprave, gumarstvo, tekstil, jeklarstvo...itd.
Bi danes Romunija bila clanica industrijsko najrazvitejsih drzav G-8 ne pa najrevnejsa evropska drzava brez normalno delujoce ekonomije.
Ne mi s tako bedastimii in abotnimi uletavat prosim sej nismo v Muppet Showu !
Nikolaj A, Lvov je napisal/-a:... Vsak vijak, se celo barva avtomobila Dacia je uvozena....
Po forumu brska: Majestic-12 [Bot] in 21 gostov