Veronika.borghesi je napisal/-a:Vsekakor je bolje, da je K9 bolj podoben BMW-ju serije 7 kot pa kakšni francoski premijski ladji. Ko pogledaš prodajne številke, je zgodba jasna: mercedes serije S, nato BMW 7 in za tem dolgo dolgo čisto nič in nato audi A8. Vse ostalo je v smislu prodajnih številk marginalno. Predstavlja pa K9 vsekakor izjemen korak za Kio, ki jo bo, hočeš ali nočeš, na določen način izstrelil v premijski razred. Takšne limuzine nima v Evropi, razen svete trojice+Jaguar, nihče. Predvsem pa se K9 ne zdi nek nor izlet v neznano, kot je bil Renaultov vel satis. Je že res, da je bil marsikomu všeč, kupil pa ga ni skoraj nihče - pa še tisti, ki so ga, so bili večinoma razočarani. Mislim, da je Kia na pravi poti.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Se strinjam. Je pa Kia glede oblike brez dvoma na pravi poti - vsaj sodeč po komentarjih in primerjavah z BMW serije 7. Je pa to res le eden izmed mnogih predpogojev za uspeh. Naj pokaže čas.
Kalos je napisal/-a:Dobro, upam da ločite kaj je potrebno da narediš prototip, in kaj je potem serijska izdelava.
drugmirko je napisal/-a:seveda pa je razlog za to isti pri obojih... strah! konec koncev je v igri veliko denarja!
osebno pa veliko bolj spoštujem pristop "francoskih ladij", ker s čisto malo sreče zapišejo v zgodovino kljub svojemu tržnemu neuspehu... dvomim pa, da se bo te Kie čez deset let še kdo spominjal...
Veronika.borghesi je napisal/-a:Zelo tehtni argumenti.
Veronika.borghesi je napisal/-a:Se strinjam - vključno s prispodobo o torbici.
problem ima s tem, da ta "prepoznavnost" ni glih "njegova
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 19 gostov