Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ Sr okt 05, 2005 8:19 pm

FLINK je napisal/-a:Evo lih dans sem revijo Clio 3 dobil domov in tukej mate osnove:

-1,4 16v (100) cena: 2.765.000 sit, max:183km/h, do 100km/h:11.30s, povp.por:6,6l
-1.6 16v (110) cena: 3.275.000 sit,mah:190km/h, do 100km/h:10,20s, povp.por:6,6l
-1,5 dCi (105) cena: 3.745.000sit,max:190km/h, do 100km/h:11,10s,popv.por: 4,6l

Lp

Tej pospeški so pa mal čudni :roll: 10 hp ti da 1s do 100km/h :?:

Ps: še en grd avto na cesti ;)
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Sr okt 05, 2005 8:20 pm

no, men je pa glih dans en težil, kaj je to, da na scenicu zataji tempomat (ne na cliotu), da je to gledal na eni nemški TV, bla bla bla....
pol je tip v štartu falil avto, pa mu nism mogu razložit, da lahko tempomat prekineš s plinom/zavoro/sklopko....
eh, krneki, enim pač renaulti niso všeč in jih morjo šimfat...
no, jst sm v soboto vozu 70 konjskega dci-ja, pa morm reč, ta avto fajn gre, prostora noter je več kot v meganu al pa laguni :shock:
no, men je všeč, sploh pa cene niso nevem kako visoke...
tak dci s klimo in elektriko stane okol 3 miljone, osnova pa manj kot 2.1 miljon...
Slika
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Sr okt 05, 2005 8:46 pm

Mimogrede tempomat lahko prekineš tudi na volanu s tipko R al 0. Pravtako ti ni potrebno pritiskat na gas nožno in lahko s tipko + - povečuješ ali zmanjšuješ hitrost 8)
Prava igračka, ni kaj....
I feel very Olimpic today
 
Uporabniški avatar
Sky_Walker
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Ne maj 08, 2005 9:06 pm

Napisal/-a Sky_Walker Sr okt 05, 2005 8:49 pm

Cliosport je napisal/-a:Mimogrede tempomat lahko prekineš tudi na volanu s tipko R al 0. Pravtako ti ni potrebno pritiskat na gas nožno in lahko s tipko + - povečuješ ali zmanjšuješ hitrost 8)
Prava igračka, ni kaj....


Preizkušeno...sam na drugem renoju ker itaq majo vsi isti tempomat oz glede teh tipk
RK Slovenija
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če okt 06, 2005 4:37 am

Vidim, da se nekateri ne morete sprijazniti s tem, da se to dogaja Renaultu.

Bil je opisan (v isti oddaji) en primer pri F. Mondeotu. Na servisu (v Nemčiji) so mu vse zamenjali.
Brez kakršnega koli godrnanja, prostestov,...

Še enkrat.
Napisal sem samo to, kar je bilo rečeni v oddaji Auto Motor und Sport, v nedeljo na VOX-u.
Če so se lagali ljudje pred kamerami, sem se tudi jaz. Vse nesreče so dokumentirane.

Napisal sem samo to, kar so povedali. Da, ko so imeli vklopljen tempomat in
so pred cestninsko postajo (v večini primerov) želeli zabremzati. Bremza, tempomat (izklop njega), gas.
Elektronka ni jebala 5% nobenega ukaza.

Če spremljate malo več oddaj glede tega, boste videli tudi, da imajo v Angliji velike
probleme s Renaultu s 1.6 16 V motorji. V Nemčiji je tudi na vodilnih mestih v ADAC-ovih statistikah napak.
Tudi SLO ni izjema. Malo spremljajte te stvari.

PS
Ni mi potrebno razlagati kako in kdaj se izklopi kakšna stvar.
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Če okt 06, 2005 6:11 am

Vzam si enkrat renoja s to opcijo da boš vedu kaj govoriš ;)
Po nemških revijah je tudi najboljša pnevmatika Continentalka a :?: :P
I feel very Olimpic today
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Če okt 06, 2005 4:48 pm

Cliosport

Ne bit užaljen. Tudi taki so Renaulti. ;)
Mislim, da je bilo (pred časom) tudi na web strani Zveze potrošnikov govora o
problemih Renaultovih vozil. V sodelovanju s angleško zvezo.

Pišem samo tisto, kar so povedali na TV. ;)

Tudi tole o Continentalkah ne drži. ;)

PS
Imeli doma Scenica 1,9 Dci in Clio 1.2 16v. Nikoli več. Oba sta bila kupljena nova.
Scenicu ESP ni deloval ali pa napačno. Ko si želel prehitevati in
obrnil volan, da boš zapeljal iz kolone, je avto zabremzal. V 10 mesecih
(približno 20 000 km) na 3 uradnih servisih niso našli napake. Ko si se peljal
(v Nemčiji na AC se mi je to naredilo 2x, pri 150km/h) so se iznenada
prižgale popolnoma vse lučke na armaturi. Motor ni ugasnil. Clio
(približno 10 000 km), čakal si v križišču in kar naenkrat je avto sam od sebe
ugasnil. Na servisih se jim ni sanjalo kaj je. Vedno so zamenjali svečke.
Še pred iztekom garancije oba prodana. :( :P

Sedaj imamo Fiate. Brez problemov. :D
 
Uporabniški avatar
Cliosport
Novinec
 
Prispevkov: 151
Pridružen: So maj 08, 2004 8:34 pm

Napisal/-a Cliosport Če okt 06, 2005 5:21 pm

Nasty:Ne razumeš ali pa nočeš razumeti tempomata sam o tem je vic ;)
I feel very Olimpic today
 
Nasty
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: Pe sep 03, 2004 1:25 pm

Napisal/-a Nasty Pe okt 07, 2005 1:33 pm

Cliosport

Dejstvo je, da se tempomat ni izklopil, ko so želeli zabremzati ali, ko so stopili na gas. :lol:

Prosim te, da mi razložiš tempomat. Da ga bom razumel ali želel razumeti.
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Pe okt 07, 2005 1:41 pm

a ma novi clio brake by wire?

Verjamem da tempomati ne delajo in verjamem da so ble nesrece (ze z normalno delujocim majo dostikrat neizkuseni vozniki tezave), sam cudno mi je, da se zabremzat ni dal. Navsezadnje je to precej mehanska zadeva se vedno.. Hm, ocitno res prevec elektronike nabijamo v avto. Predvsem renault bi se moral temu izogibati. :lol: :oops:
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin Pe okt 07, 2005 10:27 pm

Dons sm mel ravno en opravek na Renaultu, pa sem spotoma vrgel še oko v salon. Vau, na sredini razstavnega prostora v vsem svojem sijaju stoji rdeči lepotec. Nisem se mogel zadržati in kot bi trenil, sem si ga že ogledoval s tistimi očmi, ki jih imam na koncu prstov. Sveže, sofisticirano in elegantno so bili prvi pridevniki, s katerimi bi ga opisal, ki so mi prišli na misel. Veliko večji od predhodnika in le malo manjši od brata megana. Notranjost v svetlih odtenkih in nežna oblika armaturne plošče naredita občutek prostornosti še večji. Armaturna plošča je enostavna, elegantna in urejena. Zaradi nagnjene osrednje konzole, so vsa stikala še lažje dosegljiva. V oči sta mi padli tudi obvolanski ročici, ki sta krajši, kot pri večini avtomobilov in potrebujemo malo časa, da se jih navadimo. Položaj za volanom se mi zdi boljši, kot pri predhodniku in sem zelo hitro uspel najti tistega, ki mi najbolj ustreza. Zelo me je presenetila prostornost na zadnjih sedežih, kjer mi je ostalo tako celo nekaj prostora nad glavo, kot pred nogami (pri predhodniku sem vedno preklinjal, ko sem se moral kriviti na zadnjem sedežu). V primerjavi z dvojko je tako počutje na zadnji klopi en razred višje. Tudi prtljažnik je v primerjavi s predhodnikom vidno večji, žal pa je relativno visok nakladalni prag ostal tudi pri trojki, kar se izkaže za nepraktično, ko prevažamo večje kose prtljage. Ravno, ko sem bil na sredini ogleda, se pred mano pojavi vodja prodaje in že sva bila dogovorjena za kratko testno vožnjo.
Za 85 konjski dizelski motor, prostornine 1,5l, ki se prižge s pritiskom na gumb (da, clio tretje generacije je t.i. avto brez ključa), bi rekel, da cliu kar pristaja. Zdi se mi, da ponuja ravno pravo razmerje med dinamičnostjo in ekonomičnostjo pri vsakdanji vožnji. Poskusil sem avto s petstopenjskim ročnim menjalnikom, ki se izkaže za zelo natančnega.
Zelo me je razveselilo, da bo tokrat petstopenjski avtomatski menjalnik quickshift na voljo tudi z dizelskim motorjem.
Če je Renault že pri cliu prve generacije kupce vabil s sloganom: Clio, kaj še ostane velikim, si to vprašanje danes postavimo upravičeno. Veliko prostora in občutek odprtosti spredaj, dovolj prostora tudi za odrasle potnike zadaj, prostoren prtljažnik, zmogljivi motorji, napredna tehnika in pet varnostnih zvezdic clia enakovredno postavljajo ob bok velikim.
In če sem do včeraj govoril, da bo moj naslednji avtomobil razred do dva višje od clia in da danes v to trditev že dvomim, potem mora biti zares Velik.
Lp
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Pe okt 07, 2005 10:52 pm

darwin je napisal/-a:Dons sm mel ravno en opravek na Renaultu, pa sem spotoma vrgel še oko v salon. Vau, na sredini razstavnega prostora v vsem svojem sijaju stoji rdeči lepotec. Nisem se mogel zadržati in kot bi trenil, sem si ga že ogledoval s tistimi očmi, ki jih imam na koncu prstov. Sveže, sofisticirano in elegantno so bili prvi pridevniki, s katerimi bi ga opisal, ki so mi prišli na misel. Veliko večji od predhodnika in le malo manjši od brata megana. Notranjost v svetlih odtenkih in nežna oblika armaturne plošče naredita občutek prostornosti še večji. Armaturna plošča je enostavna, elegantna in urejena. Zaradi nagnjene osrednje konzole, so vsa stikala še lažje dosegljiva. V oči sta mi padli tudi obvolanski ročici, ki sta krajši, kot pri večini avtomobilov in potrebujemo malo časa, da se jih navadimo. Položaj za volanom se mi zdi boljši, kot pri predhodniku in sem zelo hitro uspel najti tistega, ki mi najbolj ustreza. Zelo me je presenetila prostornost na zadnjih sedežih, kjer mi je ostalo tako celo nekaj prostora nad glavo, kot pred nogami (pri predhodniku sem vedno preklinjal, ko sem se moral kriviti na zadnjem sedežu). V primerjavi z dvojko je tako počutje na zadnji klopi en razred višje. Tudi prtljažnik je v primerjavi s predhodnikom vidno večji, žal pa je relativno visok nakladalni prag ostal tudi pri trojki, kar se izkaže za nepraktično, ko prevažamo večje kose prtljage. Ravno, ko sem bil na sredini ogleda, se pred mano pojavi vodja prodaje in že sva bila dogovorjena za kratko testno vožnjo.
Lp


U mater; pa ti si napisal pravi avtomobilski pornič :lol: :P :tomidelej:

-Pravzaprav si mi dal inspiracijo za tekst v podpisu :lol:
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin So okt 08, 2005 7:54 am

INFINITI je napisal/-a:U mater; pa ti si napisal pravi avtomobilski pornič :lol: :P :tomidelej:

-Pravzaprav si mi dal inspiracijo za tekst v podpisu :lol:

Heh, k bi me vidu, kako sm planu nanj ... v primerjavi je ta opis čist soft. :twisted:
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice So okt 08, 2005 8:01 am

Čestitke darwin za enega najbolj opisnih in kvalitetnih postov po dolgem času!
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
darwin
Uporabnik
 
Prispevkov: 1488
Pridružen: Ne avg 10, 2003 2:05 pm

Napisal/-a darwin So okt 08, 2005 6:07 pm

ice je napisal/-a:Čestitke darwin za enega najbolj opisnih in kvalitetnih postov po dolgem času!

Hvala, pisanje mi je bilo v veselje.
Licet volare si in tergo aquilae volat.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide So okt 08, 2005 6:10 pm

Upam da se res sedi mnogo bolje, ne samo bolje... če se sedi samo malo bolje, potem je še vedno kriza, ker pri prejšnjem modelu je bil res križ z volanom in stopalkami...volan predaleč, pedali preblizu...upam da so popravili to :?
Zunanjost je pa tudi meni precej všečna, sem ga tudi danes gledal v salonu... :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Sky_Walker
Novinec
 
Prispevkov: 250
Pridružen: Ne maj 08, 2005 9:06 pm

Napisal/-a Sky_Walker So okt 08, 2005 10:29 pm

NO da še jaz nekaj powem to kar je G. Darwin napisal je popolnoma res tudi sam sem danes biu na testu ker bo tale avto pri nas naslednji teden našel dom glede prostora spredaj je zelo pohwalno imam predhodnjika tega novega clia in spotnik če gre s stolom čisto naprej nima enostavno prostora... no glede teh kratkih ročk na volano (blinker pa t...) se mi zdi zelo čudno a najverjetnje bolj uporabno no moti me pa edino da ima prestavo za vzratno vožnjo na poziciji šeste prestave kar me zelo moti ker imamo doma same renaulte pr enmu mamo 6 prestav in se lahk takoj zmotiš če nisi pozorn in šaltaš rikverc... ž
LP
RK Slovenija
 
Uporabniški avatar
zupi13
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3297
Pridružen: Sr mar 27, 2002 1:45 pm
Kraj: CE

Napisal/-a zupi13 Ne okt 09, 2005 7:02 am

no, pa še nekaj v zvezi z nesrečnim tempomatom: če bi se jst po svoji krivdi zaletu v cestninsko postajo, ker ne bi znal ugasnat/izklopit tempomata, bi tudi rekel, da je zadeva zatajila! :oops: valjda, da ne bom jst kriv, nek kvazi šofer, s tolk in tolk prevoženimi kilometri, krivda je na enem francoskem avtu :evil: ki vozi sam od sebe in mi ne pusti zavirati. je pa res, da se ti lahko zgodi (sploh od začetka), da skušaš zavirati z gumbi na volanu (t.j. resetirati tempomat), ne pa da bi preprosto pohodil pedal zavore...
Slika
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Ne okt 09, 2005 7:50 am

_WeSt_ je napisal/-a:NO da še jaz nekaj powem to kar je G. Darwin napisal je popolnoma res tudi sam sem danes biu na testu ker bo tale avto pri nas naslednji teden našel dom glede prostora spredaj je zelo pohwalno imam predhodnjika tega novega clia in spotnik če gre s stolom čisto naprej nima enostavno prostora... no glede teh kratkih ročk na volano (blinker pa t...) se mi zdi zelo čudno a najverjetnje bolj uporabno no moti me pa edino da ima prestavo za vzratno vožnjo na poziciji šeste prestave kar me zelo moti ker imamo doma same renaulte pr enmu mamo 6 prestav in se lahk takoj zmotiš če nisi pozorn in šaltaš rikverc... ž
LP


Te kratke ročke so čist kul. Jest sm se jih (v modusu) takoj navadu. Pa če maš 5 prestav, pol jih nimaš 6... :P Pa tut če hočš dol dat je tolk trdo, da ne gre. ;)
 
Uporabniški avatar
mistervegas
Uporabnik
 
Prispevkov: 863
Pridružen: Sr sep 15, 2004 12:45 am
Kraj: Ptuj, okolica

Napisal/-a mistervegas Ne okt 09, 2005 9:28 am

v petek sem videl na AC šlepara za kočevje in so bli novi clioti gor samo neki čist obicči.
malo se mi je zdel kot mini modus vendar smešn nekak
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov