Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR Pe mar 09, 2007 9:42 am

Kje vidiš ti riž? :shock:

:roll:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe mar 09, 2007 10:05 am

Pri zvoku so se inženirji baje zgledovali po zvoku AstonMartinovega V8.

Feltne so bolj kot M5 feltnam, podobne CSLovim. In kot take ne bodo na serijskem avtu.

vojkostar je napisal/-a:na vrh havbe ko je grbina bi mogla bit reža tko nekak kot pri subaruju, ubijalsko čist :)


Zakaj že? Reže morajo imet funkcijo, če ne so brezvezne. Tam zgoraj nima režća kaj iskat, dovod zraka v motor je drugje, intercoolerja pa tut nima da bi tam rabil imet odprtino.
Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Napisal/-a vojkostar Pe mar 09, 2007 10:39 pm

je pa zato grdo
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 10, 2007 1:02 am

vojkostar je napisal/-a:je pa zato grdo

mogoče
če mene vprašaš pa da tisto piko na i k agresivni liniji
pejt si pogledat jaguarja e type okrog letnika 70- tist k ma V12 motor- ma tud podobno izboklino in da avtu čar
lp
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če mar 15, 2007 8:36 pm

bodoča M3 sedan:
Slika
Slika
Slika

in cabrio:
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če mar 15, 2007 8:42 pm

zakva niso dal auspuhov mal bolj narazen?
po moje bi lepš zgledal
lp
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Če mar 15, 2007 10:12 pm

Mislm, da je tole se dalec od realnosti.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če mar 15, 2007 10:18 pm

@ WRC555: zakaj bi blo to daleč od realnosti? Videz E92 M3 je 95% že znan, saj je bil M3 koncept že predstavljen, spremembe bodo malenkostne.

@ kljukec: že E46 M3 ima auspuhe dokaj skupaj, tko da se ne čudim da so tud pri tem :)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Če mar 15, 2007 11:05 pm

avto je lep. ampak zvok mi je pa ogaben. mogoče bi moral v živo slišat.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če mar 15, 2007 11:08 pm

DoubleG je napisal/-a:avto je lep. ampak zvok mi je pa ogaben. mogoče bi moral v živo slišat.

Kakšen se ti pa zdi zvok od Aston Martina z V8 mašino?
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe mar 16, 2007 10:51 am

kljukec je napisal/-a:zakva niso dal auspuhov mal bolj narazen?
po moje bi lepš zgledal
lp


Zato ker se v tem primeru ne gre za dva ločena izpuha, ampak skupen lonec zadaj, iz katerega gresta dvakrat po dve cevi na vsaki strani lonca. Takole (na sliki ni original):

Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe mar 16, 2007 1:42 pm

Auspuhi tkole zadaj so men lepši kot če bi bli bolj narazen, sem se zgleda že navadil pri prejšnji trojki in mislim da je prav da tko tud ostane :tomidelej:
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Falco'
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2188
Pridružen: Sr apr 06, 2005 10:55 am

Napisal/-a Falco' Pe mar 16, 2007 1:44 pm

dokler ne naredijo izpuha kot pri oplovih opcjih (enega na sredini) je še vse ok. ;)
[OO-(||||)(||||)-OO]
 
Uporabniški avatar
WRC555
Uporabnik
 
Prispevkov: 819
Pridružen: Sr dec 24, 2003 10:13 am

Napisal/-a WRC555 Pe mar 16, 2007 2:18 pm

Spyker je napisal/-a:@ WRC555: zakaj bi blo to daleč od realnosti? Videz E92 M3 je 95% že znan, saj je bil M3 koncept že predstavljen, spremembe bodo malenkostne.

@ kljukec: že E46 M3 ima auspuhe dokaj skupaj, tko da se ne čudim da so tud pri tem :)


Avto je navaden sedan z stirimi rori zadaj...ni brutalnosti ki bi nakazovala M znacaj...razen ce prav to hocejo :roll:
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Pe mar 16, 2007 2:55 pm

WRC555 je napisal/-a:
Spyker je napisal/-a:@ WRC555: zakaj bi blo to daleč od realnosti? Videz E92 M3 je 95% že znan, saj je bil M3 koncept že predstavljen, spremembe bodo malenkostne.

@ kljukec: že E46 M3 ima auspuhe dokaj skupaj, tko da se ne čudim da so tud pri tem :)


Avto je navaden sedan z stirimi rori zadaj...ni brutalnosti ki bi nakazovala M znacaj...razen ce prav to hocejo :roll:


Avto ima očitno poširjene blatnike, bunko na havbi 4 rore itd...tako kot že prejšnji M3, če si ga videl si takoj vedel da ni navaden...
Sicer pa ne vem kaj ste pričakovali, zadaj na havbi tak spojler, da zgleda kot da bo poletel, pa se ti bo zaradi šumov tudi notr zdelo da bo nekaj takega, luknje na havbi s premerom 30cm itd...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Pe mar 16, 2007 3:13 pm

Jest pa mislim da je razlika ravno pravšnja - glih prav diskretna; primerjava 335ci - M3 koncept
Priponke
e92.jpg
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Če mar 22, 2007 7:11 pm

BMW je objavil podatke o motorju, ki bo poganjal M3.

Earlier this month, BMW revealed the 2008 M3 Concept at the Geneva Motor Show. At the time, the automaker only said the production coupe would feature a high-revving V8. The company has since released full details on the production motor, which is more powerful and lighter than the old M3's straight-six.

* First eight-cylinder for the BMW M3.
* 420 hp from 4.0 litres.
* Maximum torque of 400 Newton-metres (295 lb-ft) at 3, 900 rpm,
85 per cent of maximum torque over a speed range of 6,500 rpm.
* 340 Newton-metres or 251 lb-ft available from just 2,000 rpm.
* Maximum engine speed 8,300 rpm.
* Consistent lightweight construction of engine and ancillary units,
new V8 power unit one of the lightest eight-cylinders in the world,
lighter than the straight-six power unit in the former model.
* Variable camshaft control, low-pressure double-VANOS for an
optimum charge cycle, system offering full power and performance even with normal engine oil pressure.
* Eight individual throttle butterflies for spontaneous engine response.
* Consistent and reliable oil supply with longitudinal and lateral acceleration up to 1.4 g ensured by two oil pumps and wet sump oil lubrication.
* Exhaust system optimizing cylinder charge, optimized for weight and function by means of internal high-pressure remoulding, exhaust emissions fulfil EU4 and LEV 2 standards.
* Upgraded MSS60 engine control unit for optimum coordination of all engine functions with the various control systems in the car.
* Ion flow technology recognising and distinguishing engine knocking phenomena as well as misfiring and miscombustion by measurement of ion flow in the combustion chambers.
* Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Napisal/-a Blinder Pe mar 23, 2007 12:56 am

Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.

To je zanimiva stvar, ki jo imajo tudi nekateri novejsi bmw-ji.

In nekateri ugasnejo motor pri mirovanju(ce das izven prestave in spustis sklopko).

Manjka mu direktni vbrizg goriva. Pa valvetronica niti nima. Ena izmed teh dveh tehnologij bi mu pomagala do manjse porabe.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe mar 23, 2007 8:36 pm

Spoštovanja vreden motor
Slika
 
Uporabniški avatar
Avalon
Novinec
 
Prispevkov: 414
Pridružen: Ne nov 28, 2004 12:22 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Avalon Ne mar 25, 2007 10:14 pm

Sicer ne prebavljam BMWjev. Ampak tole pa izgleda vredu. Glede tistih "rež" oz. odprtin na pokrovu motorja, lahko bi bile malo večje.
Varno vožnjo vam želi Avalon.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov