Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ So mar 06, 2010 12:42 am

Meni se zdijo kar malo previsoke cene tole..
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So mar 06, 2010 12:51 am

Meni pa prenizke, lahko bi bile komot višje. Alfa ni znamka ki privablja kupec s ceno, kot to pravtako ne počenejo BMW 1, Audi A3, Lancia Delta. Avti ki kupce privabljajo s ceno so Fiat Bravo, Renault Megane, Peugeot 207,... itd... Alfa Mito ima tudi skoraj 2x višje cene kot vse ostalo v razredu pa se po besedah vodilnih Fiata prodaja zelo dobro, zdaj bo prišel Audi A1, ki bo sigurno dražji, pa to nikogar ne moti.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 06, 2010 8:25 am

" Alfa ni znamka ki privablja kupec s ceno"

Zato pa je toliko kupcev privabila v zadnjih letih. Poišči malo prodajne številke Mita, pa boš ugotovil, da se ne prodaja tako bajno. Moje mnanje je, da si alfa za uspeh niakor ne more privoščiti takih cen.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So mar 06, 2010 9:48 am

No pa se malo poigrajmo s cenami ... 8) (vzemimo nekaj primerljivih in pa nepremirljivih avtomobilov - za primerjavo vzemimo izhodiščni model 1.4 TBi z 120 konji in ceno 20.300 evrov):

Kia ceed 1.6 CVVT - 19.590 evrov
Hyundai i30 1.6 CVVT - 17.390 evrov
VW golf 1.4 TSI - 19.465 evrov
BMW serija 116i - 24.100 evrov
Audi A3 1.4 TFSI - 23.068 evrov
Seat Leon 1.4 TSI - 18.041 evrov
Peugeot 308 1.6 VTi - 17.880 evrov (3 vrata)
Mazda 3 SP 1.6 TX PLUS - 19.990 evrov
Toyota Auris 1.6 VVTi - 18.610 evrov

Toliko o dragi alfi (če je Kia cenovno zelo blizu, pa je razlika ...). Kar se tičejo pa prodajni rezultati alfe Mito, ne smemo biti omejeni zgolj na slovensko tržišče, ki vemo kam je usmerjeno. 8)
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo So mar 06, 2010 10:00 am

Kje si pa ti te cene potegnil :shock: Z realnostjo imajo ravno takšno vezo kot Božičkov jelen Rudolf.

Sicer pa je alfa lani prodala vsega skupaj 105000 avtomobilov. To je tako malo, da bodo kmalu zaprli štacuno, če ne bo radikalne spremembe.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So mar 06, 2010 10:57 am

Npr. kia ceed ... http://www.kia.si/pricelist/?model=287 uradna stran iz dne 06.03.2010 ob 10.55 uri. 8)

golf ... http://www.volkswagen.si/files/si/downl ... niki_1.pdf (06.03.2010 ob 11.05 uri)

BMW ... http://www.bmw.si/si/sl/newvehicles/1se ... ntent.html (06.03.2010 ob 11.06 uri)

itd ...
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec So mar 06, 2010 12:23 pm

carloabarth je napisal/-a:No pa se malo poigrajmo s cenami ... 8) (vzemimo nekaj primerljivih in pa nepremirljivih avtomobilov - za primerjavo vzemimo izhodiščni model 1.4 TBi z 120 konji in ceno 20.300 evrov):

Kia ceed 1.6 CVVT - 19.590 evrov
Hyundai i30 1.6 CVVT - 17.390 evrov
VW golf 1.4 TSI - 19.465 evrov
BMW serija 116i - 24.100 evrov
Audi A3 1.4 TFSI - 23.068 evrov
Seat Leon 1.4 TSI - 18.041 evrov
Peugeot 308 1.6 VTi - 17.880 evrov (3 vrata)
Mazda 3 SP 1.6 TX PLUS - 19.990 evrov
Toyota Auris 1.6 VVTi - 18.610 evrov

Toliko o dragi alfi (če je Kia cenovno zelo blizu, pa je razlika ...). Kar se tičejo pa prodajni rezultati alfe Mito, ne smemo biti omejeni zgolj na slovensko tržišče, ki vemo kam je usmerjeno. 8)

pa si primerjal opremo?
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So mar 06, 2010 1:10 pm

kljukec je napisal/-a:pa si primerjal opremo?


Kii lahko nataknejo deset sport značk pa ne bo tako športna kot bi bila alfa na lesenih kolesih, pri osnovnem BMW-ju dobiš plastične ratkape, ...
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So mar 06, 2010 2:47 pm

Ceed je napisal/-a:" Alfa ni znamka ki privablja kupec s ceno"

Zato pa je toliko kupcev privabila v zadnjih letih. Poišči malo prodajne številke Mita, pa boš ugotovil, da se ne prodaja tako bajno. Moje mnanje je, da si alfa za uspeh niakor ne more privoščiti takih cen.


Tvoje trditve negirata tako dobra prodaja Alfe Mita (katerega sem omenil že v prejnjem postu, pa si to gladko preskočil) kot Lancie Delte.

Alfa enostavno ne mora stati enako kot ljudski Golfi, Bravoji, Ceedi, Megani in pika. Za to ima Fiat Fiata :). Alfa je pač bliže BMW 1-ki, A3-jki, Volvu C30, Delti kot pa avtom za običajen oz. povprečen narod. Če se s tem ne morete sprijaznit je to vaš problem.


V splošenm pa tale Alfa sploh ni draga, ravno zato pravim, da je prepoceni. Je vsekakor ena najsodobnejših v tem trenutku, ima ene najbolših če ne najboljše motorje, tako dizelske kot bencinske (miltijet 2, mulitiar), v tem trenutku na svetu. Je pač premium produkt, zato v notranjosti najdemo aluminij, in kvalitetno usnje, visok nivo opremljeosti.

In če smo že pri opremljenosti, je ta Alfa za podobno ceno precej pred A3 in BMW 1, ki jima lahko do podobne opremljenosti priteješ še minimalno 5k €. Tako da ja, tale Alfa je smešno poceni.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So mar 06, 2010 3:22 pm

Predvsem so zanimive cene rabljenih 159.

Trenutno avtomobil ki cenovno izgublja največ - pa ni niti tako slab!
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 06, 2010 3:24 pm

@Liztard

No evo ti to odlično prodajo Lancie po EU.
"Lancia ha concluso l’anno scorso (2009) con un magro bottino di 121.000 vetture immatricolate (102.000 in Italia)".
Prevedeno v letu 2009 je Lancia prodala 121.000 vozil od tega 102.000 v Italiji .
Torej se je v celem lanskem letu v EU prodalo manj kot 19.000 Lanc. Pa tudi, če so bile vse Delte je to še vedno obupen rezultat. Pa ste me vsi pljuvali, ko sem rekel, da je cena previsoka za znamko, ki nima nikakršnih temeljev v EU.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 06, 2010 3:38 pm

Ko je prišla Delta na trg bi jo morali ponudit cenovno privlačno, da bi se Lancia razširila po EU, po tem pa bi lahko dvigali cene. Tako so takoj nabili ceno in je Lancia praktično ostala na enakem nivoju kot je bila pred novo Delto, ki bi lahko požela uspeh Lancie.
Enako se bo zgodilo s to Alfo, kakor se je tudi s 159ko. Žal.
Zadnjič spremenil Marek_, dne So mar 06, 2010 3:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
DeNalDo
Novinec
 
Prispevkov: 276
Pridružen: Če jul 24, 2008 3:10 pm

Napisal/-a DeNalDo So mar 06, 2010 3:38 pm

simply je napisal/-a:Predvsem so zanimive cene rabljenih 159.

Trenutno avtomobil ki cenovno izgublja največ - pa ni niti tako slab!

še zmeraj izgublajo manj kot passat,bmw3... ;)
Ferrari is scaled down version of God
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So mar 06, 2010 3:40 pm

simply je napisal/-a:Predvsem so zanimive cene rabljenih 159.

Trenutno avtomobil ki cenovno izgublja največ - pa ni niti tako slab!


Poglej še malo BMW 3, še hujša situacija, ker so v osovni vsaj 10k€ dražji. Pa tudi ni tako slab avto.


Ceed: Tako MiTo kot Delta sta razlog višaja tržnega deleža tako enih kot drugih. Ne govorimo seveda o bajnih številkah. S prodajo teh dveh modelov so zadovoljni tudi šefi. Problem prodaje pri Afli je 159ka, ki ji tržni delež strmo pada. Alfa je z Mitom končno naredila produkt ki ima vse na mestu, vse več ali manj štima, tudi marketing začuda, in zato se navkljub visoki ceni dobro prodaja, in to je glavno. Enak načrt imajo z Giulietto. Alfa pač mora na nek način prepričat kupce, da je simbol poželenja in bodo za to pripravljeni seči globše v žep. Z Mitom jim zaenkrat uspeva, in verjamem da jim tudi z Giulietto bo, ker so pri Fiatu končno postali boljši pri trženju avtov.

EDIT:
Ceed je napisal/-a:Ko je prišla Delta na trg bi jo morali ponudit cenovno privlačno, da bi se Lancia razširila po EU, po tem pa bi lahko dvigali cene. Tako so takoj nabili ceno in je Lancia praktično ostala na enakem nivoju kot je bila pred novo Delto, ki bi lahko požela uspeh Lancie.
Enako se bo zgodilo s to Alfo, kakor se je tudi s 159ko. Žal.


Ne morejo prodajat Delte za enako ceno kot Brava, ker potem lahko ali enga ali drugege ukinejo, tudi Audi A3 je dražji od Golfa. Lancia ima notranjost na čisto drugem nivoju, tudi opremljenost in ima za to takšno ceno kot ima. Po Evropi pa Lancia že lep čas ni razširjena ne glede na model in ceno. Fiat že lep čas ne vlaga v to, da bi Lancia bila razširjena oz. prepoznavna po EU, nekaj se sicer trudijo, ampak ni to to, Lancia sploh nima svojih salonov. In verjemi da je izgeldalo čudno, ko si v enem salonu ime Pando za 10k €, ki je v notranjosti plastik fantastik in poceni, in Thesisa za 65k €, s notranjosjo oblečeno v vrhunsko usnje, z dragim lesom in magnezijem. To tako pač ne gre. Je pa Lancia letos precej divgnila prodajo ravno zaradi Delte, ki ima pomojem še vedno prenizko ceno, sploh napram konkurenci. Še 1x ti povem, Alfa in Lancia nista ljudski znamki, zato ne moreta imeti ljudskih cen.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ So mar 06, 2010 4:37 pm

@lizard
Očitno trg ne razmišlja kot ti! Sem siguren, da če bi bila Delta cenejša bi šlo Lanci veliko bolje. Tako pa plava vedno pod vodo.
In ne govorit kako so zadovoljni makaronarji s prodajo. Za Alfo in Lancio je bil za vsakega lani cilj 300k prodanih. Dosegla sta polovico od tega, zato je bilo še kak mesec nazaj govora, da se bo Alfa prodala in Lancia "usmrtila". In potem, ko je Marchionne prekinil razvoj in so dobro preštudirali strategijo so se vendar odločili, da se ne bodo dali.

Če razumeš italijansko imaš tukaj točne citate gospoda Marchionne

http://www.autoblog.it/post/23892/bomba ... ello-scoop

http://www.autoblog.it/post/23690/alfa- ... el-marchio
Zadnjič spremenil Marek_, dne So mar 06, 2010 4:47 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
domen_
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 714
Pridružen: Pe jan 26, 2007 3:06 pm
Kraj: Varšavski lok

Napisal/-a domen_ So mar 06, 2010 4:43 pm

Alfa in Lancia res nista ljudska avtomobila, ampak ne glede na to, meni sta zelo vsec in zdelo bi se mi skoda, ce ti znamki propadeta. Se mi zdi, da te visoke cene precej prispevajo k temu in zal, treba se je ozirati tudi na trg, tako kot je Ceed lepo povedal.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So mar 06, 2010 4:48 pm

Ceed beri podorbneje. Zadovoljni so s prodajo Mita in Delte, ne pa nasplošno z znamko oz. s prodajo celotne plate Alf, predvsem gre slabo 159 familiji. In Mito ter Delta sta plod novega vodstva, ki za razliko s starim ta dva avto tudi več kot solidno prodaja. 159ka je pa plod starega vodstva. In kot kaže novo vodstvo zna prodajat Alfe, pa čeprav je Mito eden anjdražjih v segmentu, zdaj ga bo Audi A1 itak prehitel v ceni.

Cilj Alfe je da naredijo to kar dela VW, da prodaja Golfa za ljudstvo in preoblečenga Golfa imenovanega A3 za ljudi, katerim cena ni več tako pomembno, ampak bolj imdz da se vozijo z Audijem. In potemtakem ne morejo prodajat Alf in Lanciij po ceni Fiatov, mar ne? Ker so konec koncev tudi precej boljši od Fiatov. Giulietta ima tudi novo platformo ki je samo v 10% enaka Bravojevi.
 
dudu
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: So mar 06, 2010 5:27 pm

Napisal/-a dudu So mar 06, 2010 5:30 pm

lepa lepa 8)
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So mar 06, 2010 6:01 pm

Osnovni A1 v DE bo okrog 16.000 EUR.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So mar 06, 2010 6:28 pm

simply je napisal/-a:Osnovni A1 v DE bo okrog 16.000 EUR.


... z 1.2 motorjem in 86 konji.

Kar se tiče pa prodaje Alfe Volkswagnu so se pa govorice razširile ravno takrat, ko se je Fiat z državo o dodatnih subvencijah, tako da ... sedaj je plošča ravno obratna http://www.avtomanija.com/default.asp?rb=3&id=5584 8)

No sedaj pa napišimo še nekaj o izgubi vrednosti ...

Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm (150 KM) - 28,000 evrov

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3560539&show=1

izguba vrednosti 61 %

BMW 320d Touring (170 KM) - 37,000 evrov

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3484485&show=1

izguba vrednosti 62 %

Audi A4 Avant 2.0 TDI DPF (143 KM) - 32,023 evrov

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3549065&show=1

izguba vrednosti 56 %

VW Passat Variant Comfortline 2.0 TDI (140 KM) - 28,831

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=3575011&show=1

izguba vrednosti 57 %

Toliko o neverjetni izgubi vrednosti rabljene Alfe v primerjavi s konkurenco.
Fiat klub Slovenija
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov