

Lp
MyWay! je napisal/-a:Opa.Bo treba v Genevi v živo pogeldat.
CITROËN DS3 RACING: IZREDNO ŠPORTNA ODLOČITEV
19.02.2010
CITROËN se je vpisal v zgodovino avtomobilskega športa z osvojenimi petimi naslovi svetovnega prvaka v rallyu WRC v kategoriji konstruktorji in šestimi naslovi v kategoriji voznik in sovoznik, ki sta jih zbrala Sébastien Loeb in Daniel Elena. Znamka Citroën avanturo nadaljuje z avtomobilom DS3 Racing. Inženirji ekipe Citroën Racing so si prisvojili avtomobil DS3 in ga preoblikovali v skladu s podobo, ki pritiče oddelku za tekmovanja pri znamki Citroën.
Zasnova izžareva izredno tekmovalne lastnosti: to je na primer vgradnja elementov iz karbona in posebne dodatne opreme, ki izhaja s področja avtomobilističnih tekmovanj. Ekipa Citroën Racing je poskrbela za nastavitve 1,6-litrskega motorja, ki razvije moč 200 KM. Podvozje in preme so bile predmet izredno natančne obdelave. Inženirji so se odločili, da veliko pozornosti namenijo intenzivnim občutkom in nenehnemu dialogu, ki poteka med voznikom in cesto.
Na 1000 primerkov omejena serija avtomobilov DS3 Racing bo v prodaji v drugi polovici leta 2010.
Oblika, nabita s čustvi
DS3 Racing ima stil, ki izžareva drznost, željo, moč in odločenost, da bo šel še dlje. DS3 Racing, ki v dolžino meri 3,94 m, je pravi koncentrat športnosti. Njegove privlačne linije, ki so tekoče in napete hkrati, izražajo moč in energijo, užitek v vožnji in varnost.
DS3 Racing je prevzel stilski kodeks avtomobila DS3, vendar se od njega razlikuje s pomočjo športnih lastnosti, ki izražajo močan in energičen temperament.
Karbonske dodatke opazimo na poltrdi letvi na sprednjem odbijaču, na spodnjem robu karoserije ter na zaščitnih oblogah blatnikov, ki poudarjajo velika 18-palčna kolesa visoke tehnologije s popolnoma novo in hkrati športno obliko. Tudi stranske okrasne letve na vratih so obdelane na ta način.
DS3 Racing je bil predmet študija tudi na področju aerodinamike, ki se navezuje na avtomobilistična tekmovanja. Vgrajen ima zračni karbonski difuzor, ki ohranja stabilnost avtomobila pri visoki hitrosti. In na koncu: kromiran izhod izpušne cevi elegantno zaključuje privlačne linije.
Vsa našteta oprema izhaja iz sveta rallya in poudarja izredno športen in atletski značaj avtomobila DS3 Racing, ki si zasluži ekskluzivnost tudi zaradi posebnega simbola na prtljažnih vratih.
DS3 je ekskluziven tudi zaradi svoje edinstvene podobe, ki je v pripravi samo za Ženevski avtomobilski salon: karoserija bo obarvana temno sivo, medtem ko bodo streha, zunanja ogledala in zavorna sedla oranžne barve. Oranžna barva se v kromirani izvedbi pojavi na okrasni maski in platiščih.
Možnosti za prilagajanje uporabniku v obliki dekorativnih nalepk so na voljo tudi za streho, prtljažna vrata in vratca posode za gorivo.
Prefinjena in drugačna ureditev notranjosti
Posebno skrbna obdelava je bila (tako kot zunanjosti) namenjena tudi potniškemu prostoru, ki je sicer povzet po avtomobilu DS3. Potniki lahko uživajo v luksuznem, drznem in izvirnem vzdušju. Karbon je elegantno našel svoj prostor na osrednjem čelnem delu armaturne plošče, na okrasnem elementu volanskega obroča, na naslonih za roke na vratih in na nosilcih ščitnika instrumentne plošče.
Oranžna barva strehe se v obliki širokih in elegantnih trakov pojavi tudi na letvi armaturne plošče, na ročaju prestavne ročice ter na spodnjem delu okrasnega elementa prestavne ročice.
drugmirko je napisal/-a:in malo mi je žal, da te "aluminijaste" palstike na armaturi ni za dobit v DS-u. 100% zgleda boljše od recimo tistega svetloplavega gravža, ki ga dajejo v DS!
fiatpowered je napisal/-a:Ne vem kje je smisel vlečenja vetrobrana čez glavo. Ko je sonce moraš v avtu z normalnim vetrobranom še senčnike dol prevrnit da te sonce ne moti. No mogoče pa kdo med vožnjo rad gleda ptice na nebu in preverja kakšno bo vreme...
IcEm4n je napisal/-a:a se C3 že prodaja pri nas? Sem videl enega v salonu v bližnji avtohiši.
Prva vožnja: novi C3 1.4 VTi 95
Objavljeno: Mar 01, 2010 - 08:32 PM
Nova težko pričakovana C3-ka je med nami. Cena je optimistična osnovni model 1.4i 75 z ABS zavorami, el. paketom, servo volanom,....ampak brez klime in ESP-ja je pod 10.000€. Pohvalno. V Nemčiji stane 1.1i z ESP-jem je 12.700€.
Avto je kakovostni razred višje od prejšnje C3-ke. Obloge vrat so kakovostne, odebeljene, s komandami za šipe in klomiranim ročajem. Lepo zgleda. Armaturka bogata tokrat z delno digitalnimi in analognimi števci. Je lepo pregledna in ne blešči. Pogled iz vozila je res nebeški ali pa ne, če se si ga zastreš. Sedeži udobni, vsestransko nastavljivi in splošno solidni. Motorček je sodoben večventilski VTi 95 KM, ki je tih, rad se vrti in po podatkih iz potovalnega računalnika še kar ekonomičen 6,7 l/100 km.
Zenith okno (400€)
1.4 VTI 95 KM, solidna motorizacija
300 litrov
krom
ŠE OSTALI PODATKI:
drugmirko je napisal/-a: danas sam imao priliku napravit krug, dva s novim C3 exclusive i dodobra pregledat i isprepipat novi DS3. što reći?...
novi C3 u ekskluziv opremi je odličan! unutrašnjost je jednom rijeći FENOMENALNA! imao je unutrašnjost i armaturu ovih farbi&plastike:
s tom razliokom, da je bio bez lcd televizora a sjedala su bila presvučena s alcantarom... no, generalni izgled&ugođaj minorno odstupa od gore prikazanog!
iako bi sjedalima dobro došlo malo više bočne potpore, sjedit u njemu je prekrasno...svejedno ak auto stoji ili se vozi... njegova unutrašnjost je svjetla, vesela i odlično sklopljena! materiali su na pogled i dodir prokleto dobri, dok je ona zenith šajba ljekovita! već na današnje ljepo und sunčano prijepodne, kabina ovog auteka funkcionirala je, ko čudotvorno učinkovit antidepresiv! a koliko prijatniji i veseliji je C3 naspram ostaloj konfekciji njegove klase na kakav siv i tmuran dan, ne mogu ni zamislit...
.
iako je imao samo 1.4 VTi, s bijednih 95 konja moram reć, da je bar dva razreda iznad mojeg, antikvitetom pogonjenog, potrleka! za auto, ćija osnovna namjena je gradski autić, vozi se jako solidno! osjetno bolje od mojeg C2... još je uvjek jako udoban ali kroz zavoje više ni približno nije tak spužvasto gegav, ko što je to bio prijašnji C3!
novi 1.4 VTi motor sasvim je cool, iako se malo osječa, da je auto za njega bar 70-100 kila pretežak. no, kak god okreneš, s njim je C3 živahniji i odzivniji od mojeg C2! električni servo je lagan i blago nekomunikativan ali opet bolji od onog u mojem C2. čisto sumnjam, da ima novi servo uređaj ali izgleda, da su u novom C3 servo bolje podesili neg u mojem C2... mjenjač je od prilike takvo neprecizno govno, ko što ga imam ja u C2 i već kod te mašinice pasali bi mu drugačiji prenosni omjeri! dok su kočnice u najboljoj Citroenovoj maniri.... ili su OFF ili su ON
! auto koči tak silovito, da mi se kod blagog dodira kočnice presložio naslon zadnjeg sjedala a mene je katapultiralo prema napred...
!
normalno... ima i pokoju manu i očitu glupost... recimo to kak brzo i oštro se digne pod ispred suvozača stvarno je annoying, dok su ultimativna glupost preklopivi suncobrani na pokretnom dijelu krova... oblikovani su tako, da, dok su sklopljeni, s ukrivljenošću prate liniju krova. ali, kad ih staviš u funkciju, zbog te "krivine" ne da ih se preklopit sasvim do stakla, jer se s onim "prepognutim" dijelom šutnu u staklo... tak da spušteni stoje sasvim okomito i time dobro smanjuju vidljivost ....
![]()
ali... autek je tak prokleto veseo i lijep, da te za 97% njegovih mana slatko boli k*rac! flikneš si finu muziku na (jako pristojan serijski) hi-fi, odgrneš zenit staklo do kraja, uz smješak okreneš ključ i briga te!!!!
odlično! u exclusive opremi... ona srebrna armatura kod "sirotinjskijih" verzija nije tak prekrasna ali još uvjek je daleko do sivila i dosade ostalih konkurenta...
no, na žalost, ono što nije odlično, zove se DS3..... mislim... ne me sad pogrešno shvatit... ali na žalost, prvi utisak je takav...
u garaži izza servisa imali su od transporta poprilično sprljan i još neregistriran DS3. onakav, ko što se na slikama VTSu i meni najviše dopada: metalik sivi s bordo crvenim krovom...
cijelog sam prekopao... sjedio odnapred, pa straga, pa opet od napred, pa na suvozačkom sicu, pa opet straga... pa sam namještao prednja sjedala gore, dolje, simo, tamo, vukao i podešavao volan (sama prednja sjedala imaju bolju bočnu potporu naslona i učinila su mi se tvrđim od onih u C3, dok je bočna potpora sjedalnog dijela preslaba. moj VTR ima bolju!)
ali... kak god i gdje god sjedio, auto mi se činio prokleto tijesan! skućeno ke, ko u jebenom tenku!
a i pogled van... ko kroz one usrane tenkovske line... svugdje niski i uski prozori! ma i kroz prednju šajbu jedva, da se vidi, dok je pogled nazad nešto što ne postoji! ...a na zadnjoj klupi još je gore! naslon neudobno okomit, klupica kratka, prostora z noge malo... a od onog usranog "shark finn" b nosača opće ne vidiš van!!!! grozno... pogotovo ak se u njega sjednoš direkt iz zenitastog ekskluzivnog C3.... kažem vam... kad sam zamislio, da bi morao u onu "zatvorsku ćeliju" od zadnjih siceva trpat djete....
![]()
i onda je tu bilo još čudnih stvari... sjedi se nekak niže ko u C3 ali to se zbog krova i "šporckog stila" DS-a još i očekuje... no ni to ne pridonosi osjećaju prostornosti! i isto ko i C3 ima onaj čudno podignut pod ispred suvozača... ali ono što mi je bilo stvarno čudno je obloga krova... jebate, ta je odrezana ravno s gornjim rubom zadnjeg prozora i debela nekih 10cm!!! koga ku*ca su strpali tamo unutra?!? i još je i cijeli strop crn, da bude osječaj skućenosti još malo potenciraniji!!!
u glavnom... sveskup mi se učinilo, ko da sam sjeo u bunar, pa sam kresnuo mašinicu i isfurao autek iz garaže na osunčano dvorište!
e, s time idemo i k boljim stvarima.... to, kak kod kontakta skoče svi cajgeri stvarno je fora! volan je kod upaljenog motora i funkcionirajućeg serva osjetno tvrđi! prema mojem u C2 i prema onom u novom C3 tak je tvrd, da mi se u prvi mah učinilo, da opće nema serva
!!! i imao sam i utisak, da je manji od volana u C3!
120 konjska mašinica ima kroz onaj debeli spuh neupadljiv ali sasvim simpatičan zvuk a zvučna izolacija auta je izvrstna!
čak me i ručica petostepenog mjenjača jako prijatno iznenadila! prema onoj u C3 bar 5x je tvrđa i bar 3x preciznije i s osjetnim "klik" ulazi u brzine! no, to bi bilo i to, jer se na deset-petnajst metra vožnje u rikvercu i prvoj, ne da dobit značajnije utiske
auto je na suncu pokazao još jednu manu... kako je prednja šajba tak prokleto nizka, desni brisać ima nekih pišljivih 30cm širine na urnebesno zmazanom autu fino se vidjelo, da staklo ispred suvozaća ostaje neobrisano direkt po pola njegove face....
na žalost se na suncu nije bitno popravio ni "tenkovski" osječaj u kabini, a nije me oduševila ni shema bojanja.... za bordo crvenu armaturu mogu direkt i bez trunke kajanja reć, da je jedno obićno govno! armatura u spomenitom C3 exclusive izgleda, i s farbom, i s teksturom, BAREM 257x ljepše i luksuznije!!!
a vanjski dio mi je.... kaj ja znam... ok, auto je bio stvarno prljav i metalik tamno siva je ok farba... al nekak mi ne ide taj bordo krov... tako mi svih grudi ženstvenih, koje sam u životu dirao, al onaj bijeli, metroseksualni DS3, s svjetloplavim krovom, kojeg sam vidjeo jućer, bio je bolji![]()
!
inače iz vana je auto ko cjelina super... djeluje skladno i u biti opće ne izgleda loše! protiv svim mojim očekivanjima čak ne izgleda ni debeljucasto.... recimo 30m dalje parkirani Mito, djelovao je buhtlasto ko krafna (ali istina, bio je bijeli) a onog led sranja po prednjem odbojniku, kojeg sam se najviše bojao, nisam ni primjetio... ni kad su ledice bile upaljene...
što reći na kraju osim NIKAKO PRIJE RAZGLEDAVANJA DS-a SJEDIT ILI VOZIT SE U C3 EXCLUSIVE!!!![]()
... neznam... nije baš takav, ko što sam očekivao, da će bit ali ni izdaleka nije loš!!! nadam se, da se stvarno vozi tak dobro, kak pišu po testovima! volan i čak i taj petstepeni mjenjač, pokazuju, da bi se stvarno mogao... pogotovo u THP150 verziji! ...i kriza srednjih godina ipak me uporno&iracionalno tjera prema njemu...
ali racio, nedje s kraja mozga neprijatno šapće: ..."nemoj... djete ti je još maleno... C3 ekskluziv s šeststupanjskom getribom je puno prostorniji, veseliji i praktičniji izbor"![]()
... i to bez, da bi o cijeni i progovorili...
Rival: Citroen DS3 DSport
While the French contender trails in terms of power, it has better gearing than the MiTo, plus it’s lighter – so it’s a stronger performer. The Citroen doesn’t sound as good as the MiTo, but offers a great interior and costs around £2,000 less.
King1 je napisal/-a:fiatpowered je napisal/-a:No zdajle ko sem pa tegale ds3 raceing videl, mi je pa prišlo na misel, da se bo GTI polo lahko samo skril priti temu citroenu. Ker namreč ob taki mali raketi se pa omehčajo tudi največji tradicionalisti clean looka ala karirasti zici, stroga notranjost in pa civilna zunanjost z znižanim podvozjem in feltnali golf V GTI. Seveda tole govorim zato ker bo cena pola gti in pa cena tega citroena verjetrno zelo blizu.
Off:
Očitno kaj drugega kot pola itak noben ne zna primerjat.![]()
Ne bit tako ozko gledan. Pa to ne leti samo nate ampak na veliko uporabnikov, ki jim gre vag gti (vseeno kateri ) tako presneto v nos.
On: Meni osebno zelo zelo lep izdelek, ki pa žal nikoli ne bo parkiran pri meni doma.![]()
.
lp
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov