Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To mar 25, 2008 6:39 pm

@drugmirko: ne nisem bil v ženevi, sem pa ga zato videl v bruslju
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 25, 2008 6:41 pm

aha.... no, sem ti vseeno jako fouš..... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo Če mar 27, 2008 3:36 pm

drugmirko je napisal/-a:ja... jaz tudi ne razumem kaj si htel reč. najprej, ne vem od kod ideja, da novi C5 zgleda kot Audi al pa BMW!? mogoče kak detajl na riti al pa pri zadnjih lučeh sam....


No točno rit me moti. Pa ne mi rečt, da se zadaj ne moreš poistovetiti z Audijem ali BMWjem. Hvala bogu, da so dali vsaj šipo od C6. Moti me to, da je ratal 4 vratna limuzina, ker ne vidim po tem nikakršne potrebe (sem pač očitno čuden).

Zame osebno je to "promašaj" in Citroen mora biti uglajena umirjena limuzina, ne pa športnik "wanna bee".

C6 je avto, pred katerim kapo dol, tam se takoj vidi da Citroen in takšna mora biti cela višja flota Citroena. In še enkrat, ne mi rečit, da ne boš večkrat od zadaj zamešal novo C5 in kakšnega Audija /BMWja.

Da o tem, da ponujajo v osnovnih verzijah fedre raje ne govorim ... mene so pač po 40 letih razočarali ... tako pač je.
 
Jeryslo
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 19
Pridružen: So feb 16, 2008 3:57 pm

Napisal/-a Jeryslo Če mar 27, 2008 3:41 pm

xandrej je napisal/-a:Jao... Pa če je podoben dreku na palci...Človek ki ga je narisal je prej risal Audije in je hrvat.... Jebat ga... Zdaj je pač narisal avto ki ima citroenovo značko spredaj kaj zdaj... Če se grete tak so si vsi avti v nečem podobni. Lep je ko satan to je to!


Xandrej ... komu je razen svojim slavnim bratom je podoben C6? Bodimo pošteni, prave stare Citroenovce so razočarali, dobili pa so nove fane. Seveda z namenom, da se bo avto bolje prodajal.

Me zanima kako boste (bomo) opravičevali po vsej verjetnosti dejstovo čez 10 let, ko hidravlike na žalost ne bo več v Citroenih, zaradi ekonomske računice, da bo profit firme konec leta malce višji.

No, da dodam na koncu ... upam, da se bom, ko ga vidim v živo ugriznil v jezik in bom navdušen. Če ne, mi ne preostane drugega kot da čakam na facelift in da mu spremenijo ta klinčev zadek.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če mar 27, 2008 3:51 pm

Jeryslo je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:ja... jaz tudi ne razumem kaj si htel reč. najprej, ne vem od kod ideja, da novi C5 zgleda kot Audi al pa BMW!? mogoče kak detajl na riti al pa pri zadnjih lučeh sam....


No točno rit me moti. Pa ne mi rečt, da se zadaj ne moreš poistovetiti z Audijem ali BMWjem. Hvala bogu, da so dali vsaj šipo od C6. Moti me to, da je ratal 4 vratna limuzina, ker ne vidim po tem nikakršne potrebe (sem pač očitno čuden).

Zame osebno je to "promašaj" in Citroen mora biti uglajena umirjena limuzina, ne pa športnik "wanna bee".

C6 je avto, pred katerim kapo dol, tam se takoj vidi da Citroen in takšna mora biti cela višja flota Citroena. In še enkrat, ne mi rečit, da ne boš večkrat od zadaj zamešal novo C5 in kakšnega Audija /BMWja.

Da o tem, da ponujajo v osnovnih verzijah fedre raje ne govorim ... mene so pač po 40 letih razočarali ... tako pač je.


To je vedno tako, z vsakim novim modelom je del fanov razočaran. Za Xantio so vsi govorili, da je cel Nemec, danes pa vsi govorijo, da je pravi Citroën.
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 So mar 29, 2008 3:34 pm

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=61354&highlight=

temu pa ziher ni nč podoben, razen v udobju :)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne mar 30, 2008 10:34 pm

gepl83 je napisal/-a:http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=61354&highlight=

temu pa ziher ni nč podoben, razen v udobju :)



kaj češ.... cajt gre svojo pot. ni podoben niti temu:

Slika

in tale zgoraj ni podoben temu:
Slika

pa gre za dva najbolj slavna Citroena v zgodovini! point je da j podoben današnjim Citroenom! če se pa najde kaka oblikovna povezava še s kakim od prej je pa toliko boljše!


@Jery....
hja, mene pač ne spominja na nemce. zaradi orenk zadnjih bokov, lepo vidnih tudi z zadnje strani me tudi v rit ne spominja na nemce! hvala bogu! se pa strinjam, da je najbolj dolgočasen del avta. zdej, če je dolgočasnost nemška, pol.... :P

in nebi mu reku športni wannabe... je izjemno eleganten in šarmanten. sam pohleven ko ovca ni več ampak ma dobro mero samozavestne dinamike. kar se pa hidravlike tiče... en forumski kolega na enem drugem forumu dela v Citroenovem salonu. pravi, da od kar je tam, še ni blo takega zanimanja za kak citorenov avto! da je sprejel že kup naročil in da niti eden ni bil brez hidravlike! pa tudi novinarji Top Geara, ki so za kanček bolj odprte glave in znajo z njo ustvarit tudi svoje mnenje in ne samo ponavljat "aktualne misli o germanskosti" so, naravnost zanimivo, napisali, da hidraktivno podvozje seka in je definitivno boljši izbor! preberi si test drive na pageu njihovega cajtenga!

germanskost tega Citroena je po do sedaj prebranem predvsem v odlični kvaliteti izdelave. pol pride na vrsto visok in strm nos, pol klasična 4vratna zasnova in pol... pol se pa bolj ali manj neha :D
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Ne mar 30, 2008 11:09 pm

drugmirko je napisal/-a:....pa tudi novinarji Top Geara, ki so za kanček bolj odprte glave in znajo z njo ustvarit tudi svoje mnenje in ne samo ponavljat "aktualne misli o germanskosti" so, naravnost zanimivo, napisali, da hidraktivno podvozje seka in je definitivno boljši izbor! preberi si test drive na pageu njihovega cajtenga!
....


Da ne boste iskali - celoten text:

Top Gear-ov Tom Ford je napisal/-a:Citroen C5 2.2 HDi Exclusive

Hard to find a decent cobble these days, but perseverance and the lack of modern road architecture in Portugal has paid off.

It's a time-saver - tackling a decent section of these medieval, uneven little suspension-worriers is akin to driving 1,000 miles on mixed surfaces; if there are issues with the dangly bits, cobbles will root them out like a pig scouring for truffles.

After about 10 minutes of significantly failing to get double vision, or talk in a constant vibrato, it's impossible not to conclude that the Hydractive III + hydropneumatic system nicked off the bigger C6 is really well sorted in this application. Excellent, even.

In fact, after about three hours in this 173bhp, 2.2-litre 'Exclusive'-spec turbodiesel, there's a warm feeling that just won't shift - not the usual reaction to a middle-market turbodiesel saloon, even if the excellent seats do have a massage function and a heater capable of cooking your colon.

So the C5 is a nice place to sit and a home run if you have a slightly achy lower back, but as soon as Citroen started the pitch for the car, it was hard not to feel slightly uncomfortable.

The new strapline for Citroen's C5 advert is 'Unmistakably German Feel. Made in France'. They've made a large play of the 'German-ness' of the new car - associating the Fatherland with engineering integrity and solid design - and I was marginally concerned that it would end up as a strange little parody of an A4 on the cheap, and without the excuse that it looked like the designers had been at the hand-rolled Gauloises.

I could always excuse the C6's dynamic shortcomings just by looking at it - when you go mainstream, you have to play by the numbers. You have to appeal to the masses.

Luckily the C5 looks better in real life than on the adverts. It's not as visually arresting as the C6, with which it shares a large amount of its under-the-skin components, including platform and suspension systems, but it is handsome and quietly resolved.

There's the typical Citroen Roman nose and shorter rear overhang, big lights, strong shoulders. There's a slightly anodyne and derivative rear three-quarter view, but it looks good from the front and doesn't try too hard.

Don't forget that under here is essentially a Peugeot 407, so Citroen has done well to keep the C5 looking so calm and gently handsome. Hints of everything from Audi to BMW ghost through the surfacing, especially from medium distance away, but it always stays on the right side of pastiche and it looks great on the optional 19-inch wheels.

The dash has now focussed itself and is less intentionally wayward. The dials all face the driver in a defined area, and the passenger gets their own space to play in. There's a taller, more solid dash, and the feel is generally more conventional (i.e. Germanic).

But that's not to say that it's a bad thing - Citroen has made considerable leaps in quality, and the C5 has become a genuinely lovely place to be. Every surface is coated in some sort of silicone product - it feels good and has the added bonus of being extremely noise-absorbant. This car instantly feels well-made, solid and silent. A very good start.

Luckily, Citroen's designers haven't been slavish in their copying and there's still a bit of Gallic playfulness to set the C5 apart from more straightforward interior design from rivals like the Passat and Mondeo. The needles on the dials, for instance, rotate around the outside, leaving the centre section of the circle free for other car-related data.

The steering is also via a static hub-centre steering wheel, nicked off the C4, and leaves most of the controls always in the same place. There are also purely design touches that mark this car out: look at the way the trim on the inside door card swoops out around and back in a kind of incomplete Mobius loop. Not necessary, not functional, and the better for it.

2. stran
So the styling and interior vibe is more rational, but not dull. The handling and performance are pretty similar. The C5 is offered with two suspension systems - one the comfort-skewed Hydractive III + hydropneumatic that everyone so loved on the waftacious C6 limo, the other a more traditional set of steel springs that Citroen says give a 'more direct road feel'. The complicated one is the more expensive, though Citroen expects a roughly 50/50 uptake in the UK.

There are six engines coming to the UK: two petrols and four diesels. Top of the range is a twin-turbo, 208bhp,V6 diesel that comes with a six-speed auto only, bottom is a 127bhp, 1.8-litre four.

The 2.0 and 2.2-litre HDI diesels are expected to be popular in the UK- Citroen wants to hit the fleet markets pretty hard with this car - and both are more than capable of punting the C5 around without apparent effort, though don't get cocky at the lights, because any of the rivals you care to mention have a definitively more sporting bent.

This isn't a quick car, but keeping up isn't a problem. The characterful version is the one with Hydractive. You can stick it in 'Sport' and have a cheerful old time with the generous available grip, although you'll be disappointed by slightly dulled steering and virtually complete isolation from the wheels.

The trade-off, when you stick the car in 'Comfort' and stop being silly, is a Lexus-lite ride quality. The C5 is tauter than a C6, so it's lost that slightly seasick compression wobble, but keeps the ability to tune out masses of stuff that really annoys.

It's not the magic carpet that some people seem to think; there's still a bit of transference of high-amplitude grumble, but you'll be impressed nevertheless. Thank goodness that Citroen has kept the ride quality French - beating the Germans at driving dynamics isn't just a tall order, it's an overcrowded niche; some of us would prefer a slightly more relaxed air.

So it's a comfy, well-engineered, good-looking attempt on making Citroen feel a bit more premium. It's well priced - generally undercutting Mondeo and Passat, never mind BMW and Audi - and with more kit. Job done, brilliant. There's just one problem: Citroen, in pretty much every advert I've seen, is portraying itself as a value-for-money brand. Money off. Prices down. Cheap.

Then you want to sell me a car that's supposed to have all the premium qualities? Not sure sunshine, I think I might stick to a 3-Series in so spartan a spec that I have to pedal and tune the radio from my fillings. Don't want the neighbours thinking all I can afford is a big Citroen. Our loss though.

Citroen can be proud of the C5 - it is a car that makes you feel good about the company. It isn't the best-handling or most dynamic out there, but it is a well-judged compromise.

So if Citroen can get people to put aside their prejudices long enough to take a test drive, I think it may have a car in the C5 that could take the French firm to places it's never been before. It's a slice of middle-market brilliance. And that's a hard thing to carry off, even if you are reverse-engineering from existing German product.

Words by Tom Ford
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Po mar 31, 2008 8:35 pm

Dans sm si ga dodobra ogledal na salonu v Zagrebu (testnih voženj žal še ni blo ...). Če bo še kdo reku, da je nemc, ga po glavi s prednjim stabilizatorjem. :D Te novi števci so res paša za oči, volan je skupaj z novimi gumbi sprejemljiv, ergonomija sredinske konzole je pa adijo pamet - gumbi majhni, veliki, okrogli, kvadratni - jst sm najprej pet minut sam gledu, predn sm najdu kontrole za radio in navigacijo ;) Tako da kar se tega tiče je tole pravi dobri stari Citroen. Me je pa še nekej hudo zmotilo - ker je ratal ves odebeljen (vrata od znotraj, sredinska konzola in ogromni sedeži), sem se počutil notr precej utesnjeno. Zadaj se sedi zelo slabo, če je voznik nadpovprečno velik. V primerjavi s staro C5 se mi zdi notr precej manjši, se v novi Laguni zadaj bolje sedi ...
Mi je pa na zunaj lepša limuzina, ker se mi zdi karavan čudno odrezan zadi (ala razširjena 207).

Lp!
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Po mar 31, 2008 9:29 pm

. Don't want the neighbours thinking all I can afford is a big Citroen. Our loss though.


Ta dva stavka sta mi zanimiva. Drugač pa zgleda, da je možno, da se bo kr vredu prodajala zadeva. Danes mi je nekdo reku, da se bo pr nas cena začela pri 21 700€, za osnovnega bencinarja. Nisem se spravljau preverjat, ker mislim da prej k v 4ih letih ne bom razmišljal o tem, da bi ga kupu:) Kdo ve kdaj nj bi pa kj novi C4 prsu ?
 
Uporabniški avatar
pery
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 716
Pridružen: Pe dec 30, 2005 12:06 pm
Kraj: cerknica

Napisal/-a pery Po mar 31, 2008 10:13 pm

dns vidu c5ko na kamjonu,nov s francosko registracijo,huuuud k p*****a,res lep avto,svaka čast citroenu :clapclap
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Sr apr 02, 2008 8:23 am

Kak teden nazaj sem ga videl, francoska registracija, bordo rdečega. Lep avto, čeprav mi je zadaj malo na mešanico z Audi A6 vlekel. Definitivno manj francoski kot njegovi sorodniki.
Slika
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11165
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe maj 02, 2008 6:46 am

karavan:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe maj 02, 2008 2:06 pm

uraden cenik in opremljenost

novi C5 - Cenik (15.4.2008)

Limuzina

Bencinski motorji

Attraction 1.8 16V 92 (kW)/127(KM) 1749 (ccm - prostornina motorja) 21.700,00 € (cena z DDV)
Dynamique 2.0i 16V 103/143 1997 23.400,00
Exclusive 2.0i 16V 103/143 1997 26.800,00
Exclusive 2.0i 16V Avt. 103/143 1997 28.000,00

Dizelski motorji

Attraction 1.6 HDi FAP 80/110 1560 22.800,00
Confort 2.0 HDi 138 FAP 100/138 1997 25.400,00
Confort 2.0 HDi 138 FAP Avt. 100/138 1997 27.000,00
Dynamique 1.6 HDi FAP 80/110 1560 23.900,00
Dynamique 2.0 HDi FAP 100/138 1997 25.400,00
Exclusive 2.0 HDi FAP 100/138 1997 28.800,00
Exclusive 2.0 HDi FAP Avt. 100/138 1997 30.400,00
Exclusive 2.2 HDi FAP 125/173 2179 30.900,00
Exclusive 2.7 HDi V6 FAP Avt. 150/208 2720 37.800,00

Tourer

Bencinski motorji

Attraction 1.8 16V 92/127 1749 22.700,00
Dynamique 2.0i 16V 103/143 1997 24.400,00
Exclusive 2.0i 16V Avt. 103/143 1997 29.000,00

Dizelski motorji

Attraction 1.6 HDi FAP 80/110 1560 23.800,00
Confort 2.0 HDi 138 FAP 100/138 1997 26.400,00
Confort 2.0 HDi 138 FAP Avt. 100/138 1997 28.000,00
Dynamique 1.6 HDi FAP 80/110 1560 24.900,00
Dynamique 2.0 HDi FAP 100/138 1997 26.400,00
Exclusive 2.0 HDi FAP 100/138 1997 29.800,00
Exclusive 2.0 HDi FAP Avt. 100/138 1997 31.400,00
Exclusive 2.2 HDi FAP 125/173 2179 31.900,00
Exclusive 2.7 V6 HDi FAP Avt. 150/208 2720 38.800,00

--------------------------------------------------------------------------------------------

Osnovna oprema za Attraction:

ABS / ESP / AFU / REF
Šest varnostnih blazin + blazina za zaščito voznikovih kolen
Volan v usnju s fiksnim srednjim upr. delom, nastavljiv po višini in globini
Sredinski naslon za roke spredaj
Avtomatska klimatska naprava z enopodročno regulacijo
Radio CD MP3
Omejevalnik in regulator hitrosti
Električni sekvenčni pomik stekel z zaščito proti priprtju
Električna/ogrevana vzvratna ogledala
Akustično vetrobransko steklo
Mehansko vzmetenje
Vzdolžni nosilni drogovi prtljažnika na strehi (Tourer)
16-palični okrasni pokrovi

Osnovna oprema za Confort (Attraction+):

Električna parkirna zavora s sistemom Drive Away, samodejna zategnitev in pomoč pri
speljevanju v klanec
Avtomatska klimatska naprava z dvopodročno regulacijo
V ledvenem delu nastavljiv voznikov sedež
Oblazinjenje žamet
Brisalca vetrobranskega stekla s samodejnim intervalnim delovanjem
El. preklopna zunanja ogledala
Prednje meglenke
Prenosna svetilka (Tourer)
Kromirane stranske letvice
Vzmetenje Hydractive III plus

Osnovna oprema za Dynamique (Attraction+):

Avtomatska klimatska naprava z dvopodročno regulacijo
V ledvenem delu nastavljiv voznikov sedež
Volan v usnju z dekorativnimi dodatki
Samozatemnitveno notranje vzvratno ogledalo
El. preklopna zunanja ogledala
Prednje meglenke
Brisalca vetrobranskega stekla s samodejnim intervalnim delovanjem
Kromirane stranske letvice
Prenosna svetilka (Tourer)
17-palična aluminijasta platišča

Osnovna oprema za Exclusive (Confort+):

Merilnik tlaka v pnevmatikah
El. nastavljivi in greti prednji sedeži ter masažni sedež za voznika
Volan v usnju z dekorativnimi dodatki
Preproge spredaj in zadaj ter mreža za prtljago v prtljažniku
Samozatemnitveno notranje vzvratno ogledalo
Barvna instumentna plošča
Oblazinjenje mixte usnje/blago
Dvofunkcijski ksenonski smerni žarometi z napravo za pranje žarometov
Daljinsko odpiranje pokrova prtljažnika z gumbom na ključu (Tourer)
Sistem za pomoč pri parkiranju zadaj
Zatemnjena akustična stekla
17-palična aluminijasta platišča (18-palična samo na V6)


11. april 2008
- Cene vključujejo transportne stroške.
- Cene in opis opreme so informativne. Pridržujemo si pravico do sprememb.


Za dodatek bi bilo lepo dopisati razlago, na katere palice ("16-palični okrasni pokrovi" itd - vedno) je mislil ustvarjalec tega cenika (in ostali, ki so ga odobrili) :P :evil:


Cenik izbirne opreme (pdf)
 
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Ne maj 25, 2008 9:26 pm

Avto je res zakon! Moj fotr se že zanima za njega. In sicer za 3.0 V6 dizla. Čist navdušen je. Mislil je kupiti A4, samo ko je vidu C5 je audi takoj odpadel :lol:

Resno zgleda A4 brezvezno bedn proti novemu C5. Avto je res špica.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Ne maj 25, 2008 10:00 pm

Novi C5 je res noro lep (osebno mnenje: poleg 159ke najlepši v razredu)! 8)
 
kopercan92
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 50
Pridružen: Po avg 13, 2007 7:01 pm

Napisal/-a kopercan92 Ne maj 25, 2008 11:06 pm

no da se pohvalim pred kratkim sem imel to čast da sm videl c5 u zivo sedel sem u njemu (zelo dobri sedeži...) slišau zvok motorja 2.0hdi ki zelo lepo prede in se hitro zavrti !!! prtlažnik tudi ni švoh linje avta pa prav tako so dobre .. skratka cenik ki nam ga je pokazal vodja prodaje ..lahko rečem samo ta da je smešno poceni avto napram opremi in motorju edian pomankljivost pa je to ker ima samo 2 bencinska motorja ( 1.8 in 2.0 in kar je "najhujše" ne da se jih dobit z 6 stopenjskim menjalnikom )
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Po maj 26, 2008 7:28 am

Pa sej pride 3.0 V6 bencinar kasneje. Zaenkrat ga še ni izgleda.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po maj 26, 2008 11:38 pm

Slika
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov