W|zz je napisal/-a:grizli je napisal/-a:@W|zz
Bom kratek, da ne smetim preveč, ker se tule prvenstveno pogovarjamo o avtomobilih oz. Passatu.
Kot prvo, potniški prostor je eno, kokpit pa nekaj povsem drugega. Drugič, vse kar je modrega na tvojih linkih so display-i, pa še ti so nastavljivi in jih najdeš tudi v drugih barvah. Taka modra je redka, sploh v vojaških letalih. Tudi na tvojih fotkah pa nikjer ni inštrumentov, ročk, vzvodov... osvetljenih modro, pač pa so beli, oranžni ali zeleni. Če se še malenkostno potrudiš boš našel mnogo fotk kokpita osvetljenega popolnoma v zelenem, vključno z display-i.
Recimo tipično osvetljen kokpit na 3. sliki: http://www.hurricanehunters.com/gallery_flying.htm
Pa še tvoj Boeing: http://www.flickr.com/photos/happyhappy ... /lightbox/
Pa še čisto mimogrede, zdaj sem se spomnil, zakaj pa so vse table v šolah zelene?
Vem da je nekaj drugega, zato sem pa dal slike obojega.
In vem da so tudi druge barve, sej sem pregledal slike med iskanjem, jaz sem samo repliciral na stavek "Iz tega razloga se tudi uporablja recimo v avionih, kjer pa modre ni zaslediti." in sem zato linkal in airbusov in boeingov avijon, kjer je modra. In to večina površine oz. svetlobe, ki 'sije v faco' pilotoma
Sory za offtopic, je res bolj o passatu ja
Res je, če se iz celotne debate zapičiva le v ta citiran stavek, priznam, da je napisan nekoliko preostro in in očitno ne drži povsem. Za kar se tebi in ostalim bralcem opravičujem.
Še vedno pa sem mnenja, da je modra osvetlitev pri letalih redkejše uporabljena kot kakšna druga, sploh v takšnem odtenku kot pri (starejših) VW vozilih in sploh v kombinaciji z živo rdečo. In še vedno tudi menim, da je človeškemu očesu najbolj prijazna osvetlitev zelena.
Toliko o tem, mislim da je bilo več kot dovolj offtopica, nadaljujmo raje z debato o Passatu.
Lp.