Napisal/-a ~toMmy~ Ne feb 07, 2010 4:27 am
Lej katerikoli test gledaš, če je kvaliteten, bo subjektivno mnenje dokaj jasno ločeno od objektivnega! Veliko je tudi testov, kjer lahko razni brezpogojni ljubitelji znamke slišijo izključno, kar jim paše! Recimo Top Gear je tak, da moraš pozorno poslušat VSE, kar reče tisti, ki avto osebno testira in še druga dva zraven, tudi če bolj kot ne v šali. Večinoma se pa dogaja to, da določeni osebki slišijo samo tisto, kar jim paše oz. kar jim ne paše in potem na podlagi "slišanega" cel test poveličujejo ali ga pa totalno zaničujejo. Še en dokaz kako subjektiveno je lahko mnenje o znamki...
In to vaše nenehno prepiranje kdo je hitrejši na pisni je še toliko bolj subjektivno! Eni najhitrejši čas na pisti vzamejo kot superiornost "svoje" znamke, ker jim to pač vliva neko samozavest glede nakupa, le redki pa gledajo te čase na progah, ker mislijo dejansko avto kdaj tam zapeljat!
In glede na to, da je tema o R(20), bi lahko iz vseh dejstev že ugotovili, da to ni avto, ki bi imel plastične šipe, le da bo kako tisočinko hitrejši na pisti in ni avto, ki bi imel "super duper racing" izgled, da bi se njegova izjemnost kazala na 100km daleč. To je enostavno (v primerjavi z večino slovenskimi različicami) ekstremno hiter golf, ki tudi v najbolj začinjeni različici ostaja zrel in diskreten, svoje praktičnosti pa ne zanemarja, temveč jo na nek način še stopnjuje.
Če bi želeli proizvesti hitrejši avto za na pisto, ga imajo vse pogoje proizvesti in tudi če bi želeli proizvesti cenejši avto za množice, bi ga z lahkoto, vendar se tu gre za sodobnega GOLFA in temu ni markentiški cilj biti najšportnejši(npr. zoom zoom) ali najcenejši(npr. ceed) ali najlepši(npr. alfa) ali najmehkejši(npr. megane) itd. ampak biti vse po malem v enem paketu. Avto, ki mogoče v realnosti večine ne bo subjektivno ganil, ampak če smo realni, objektivno mu je težko najti konkretno napako(razen mogoče cene, za tiste, ki si ga pač ne morejo privoščit). In R je pač evolucija te vsesplošne uporabnosti in diskretnosti, ki za moje pojme za nekoga, ki bo s takim avtom šel v službo in tu pa tam zapeljal še nekaj ljudi poleg sebe oz. dal kaj večjega v prtljažnik, konkretno prekaša konkurente. Sploh če človek reskira še za DCC, ki mu ponudi več "karakterjev". Cena je s takim dodatkom že v višavah, ampak pri konkurenčnih hot hatch-ih enostavno ne dobiš takšnega udobja in uporabnosti ob športnosti...