Da bi bila cena novega tvinga poštena, bi se moralo zgotiti približno takole.
Osnovni model megana AUTHENTIQUE 1,4 16v stane 3.594.600, osnovni model clia Authentique 1,2 16v 65KM 3V pa stane 2.216.670. Vemo tudi da če kupiš megana dobiš približno toliko kot je dražji od clia tudi toliko več udobja, varnosti in nasploh več avtomobila. To je to. Js vem da bo tvingo približno toliko manjši od clia, kot je clio manjši od megana, torej zakaj nebi bil tvingo tudi približno toliko cenejši od clia kot je clio cenejši od megana, zakaj ??? vas prašam oziroma prašam renoldovce. Pa dajmo preračunat, razmerje cene med meganom in cliom je natanko 0.6166...., zdaj pa pomnožimo ta koeficient z ceno clia in dobili bomo koliko bi moral v resnici stati novi tvingo, seveda popolnoma osnovni model. Ne boste vrjeli, pride cifra 1.366.694. Pa naj jim bo, recimo naj bo dobrih 100k sit draži od te cifre in ugotovimo da bi moral osnoven tvingo če bi bli renaultovci pošteni stati nekje 1,5 mio sit. Se spomnite mogoče koliko je stal prejšni/sedanji tvingo, jas vem samo to da so vsi govorili da je samo 100-200k sit cenejši od takratnega clia(današnji clio storia), zato se je itak bolj splačalo kupit clia. Kašni lopovi so ti renoldovci, da kr glava peče, ne ampak res, a ste tudi vi mnenja da bi moral stati novi osnovni tvingo 1.5 mio sit, recimo za dobra dva mio pa bi moral dobit že 1.2 16v sport oprema, pa vsaj enimi lepimi 15" alu feltnami. Ampak vsi vemo da s tega ne bo spet nič, osnovni tvingo bo stal slaba 2 mio sit, lopovi ne morem drugače rečt.
Ne na živce mi gre ker tako politiko ubirajo skoraj vse avtomobiske tovarne ki prodajajo tudi tako mejhne avte. Ker nekaj je. Razmerje med "golfovim razredom" in razredom nižje(clio, corsa, polo, c3..) se mi zdi res dokaj pošteno, ker je cena med osnovnima modeloma teh dveh razredov IMHO poštena. Nikakor pa že dolgo ni cena poštena pri teh manjših avtih like tvingo, c2, lupo, pa še kak se najde pa se ga trenutno ne spomnim. Ker človek po vsem tem dobi nekako takle občutek, da pač te male avte kupujejo bolj ali manj možje svojim nesposobnim ženam ki se na parkiriščih z velikimi avtomobili ne znajdejo, doma pa imajo parkiranega že itak enega pasata, golfa ali laguno, mogoče celo mercedeza, tako da za take je itak pomembno samo to de je avto majhen in lahko vodljiv(za nesposobneže), kakšna je pa cena pa nobenega ne zanima. Ampak to res ni pošteno do nekoga ki pa bi kupil tvinga zato ker je poceni avto, ker hoče imet z avtom čim manj stroškov in ker bi bil to pač njegov edini avto, ker itak dajmo roko na srce nekdo ki nima otrok ne rabi velik avto, postavite se enkrat na cesto pa opazujte koliko folka se vozi po avtih, no ponavadi se več ali manj vozi samo voznik in to v vseh avtih različnih velikosti. Saj tistikrat ko greš pa 2*3* na leto na morje ali pa smučat pa podreš zadnje ice in je placa dosti. Al pa se gre z dvema avtoma na morje. Pač ne zdi se mi to pošteno, ker so ti majhni avti naparam večjim predragi, zato vsak raje kupi clia razn tistih primerov ki sem jih zgoraj našel in pa primerov ki jim je manjši avto pač bolj všeč.