Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Sonny
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 711
Pridružen: So sep 06, 2003 8:53 pm

Napisal/-a Sonny Ne mar 25, 2007 10:24 pm

Blinder je napisal/-a:Brake Energy Regeneration with intelligent alternator control.

To je zanimiva stvar, ki jo imajo tudi nekateri novejsi bmw-ji.

In nekateri ugasnejo motor pri mirovanju(ce das izven prestave in spustis sklopko).

Manjka mu direktni vbrizg goriva. Pa valvetronica niti nima. Ena izmed teh dveh tehnologij bi mu pomagala do manjse porabe.


Samo kaj pa dejansko regenerira tu ? A to zato, da polni akumulator in da alternator zato dela manj ?
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Ne mar 25, 2007 11:56 pm

V bistvu vec ne vidm nobene poante v vsej te nemški gonji za cimvec konjev v limuzine... Majo zdej ze tok konjev k porši pa ferrariji... V cem je point? Razn v tem, da supercars niso vec tok zanimivi, saj mas prakticno podobne zmogljivosti v "druzinski" limuzini. Jebiga pa ta kapitalizm, ni nobenih idej vec, pa dejmo butat velke motorje v limuzine. Kar je pa se najbol cudno, je pa to, da bosta tud Impreza in EVO mela polno konjev s katerimi bodo koncno unicl supercars as we know it.

V serijo tri dt 400 konjev. Lep prikaz tega kako so te avti samo se pozerski... Kdo je pa e30 m3 kupu takrat, da bi lahko konkuriral poršom? Ni mi to vec vsec sploh.

Mi je pa lep. :)
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po mar 26, 2007 9:26 am

Avalon je napisal/-a:Sicer ne prebavljam BMWjev. Ampak tole pa izgleda vredu. Glede tistih "rež" oz. odprtin na pokrovu motorja, lahko bi bile malo večje.


To je avto s funkcionalnimi dovodi/odvodi zraka, ne pa slovenska styling rižota.
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po mar 26, 2007 1:26 pm

@Dejch: Maš tud serijo 3 E90 z 1.8-litrskim bencinarjem in 2.0-litrskim dizlom, za tiste z debelejšo denarnico pa to pač ni dovolj in če si lahko privošči M3 ne vidim razloga, zakaj si je nebi kupil, če si to pač želi.

Po tvojem mnenju bi morali biti vsi avtomobili opremljeni z majhnimi in varčnimi motorji, le nekatere bolj eksotične znamke (Ferrari, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Porsche,...) naj bi imele močnejše motorje (recimo nad 300 KM).
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo Po mar 26, 2007 1:39 pm

To je avto za tisga k ma keš. Tak ga lahko tanka, plačuje zavarovanje. Je pa to čudno, da se švabi zadne cajte tako zavzemajo proti onesnaževanu narave in globalnega segrevanja, konec koncu pa so oni tisti (poleg američanov), ki gradijo avte, ki majo konj še pa še in požrejo bencina k hudič.

:huh:
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po mar 26, 2007 8:52 pm

Spyker je napisal/-a:@Dejch: Maš tud serijo 3 E90 z 1.8-litrskim bencinarjem in 2.0-litrskim dizlom, za tiste z debelejšo denarnico pa to pač ni dovolj in če si lahko privošči M3 ne vidim razloga, zakaj si je nebi kupil, če si to pač želi.

Po tvojem mnenju bi morali biti vsi avtomobili opremljeni z majhnimi in varčnimi motorji, le nekatere bolj eksotične znamke (Ferrari, Lamborghini, Bentley, Bugatti, Porsche,...) naj bi imele močnejše motorje (recimo nad 300 KM).


Ja a ni tko? Pol se pa folk vmes smeji americanom k mecejo take motorje v limuzine. Sej v evropi smo ratal isti. Bedarija je imet nad 300KM v druzinski limuzini. Ker ne rabs tega sploh, ce je kksn GT se razumm, sam limuzina se mi zdi pa ze pocas res mal idiotsko. Pa ne mi rect, da je 330i premal mocn za nekoga k hoce met hitro uporabno druzinsko limuzino, ker ga serjes. Vse skp je sam eno brezvezno postavljanje s konji. Kaj nasledna serija bo mela ze 500 konjev in m5 700 in kdaj se bo to koncal? Kokr sm reku, zmankal idej. Lazi je not konje metat kokr pa naredit avto v danasnjih casih lazji in z zmernim številom konjev. 330i je cist dovol za limuzino, ker leti k svina. Ce hocs performanse pa kup avto temu primeren, ne neki vmes, medtem ko bos vozu do 3k obratov, kar grem stavt da 90% teh limuzin je pod tako uporabo. :)
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Po mar 26, 2007 9:14 pm

Sej v grobem ti dam prav ampak ravno v tem je fora, pač proizvajalci se morjo nekak dajat med sabo - ni vse v konjih in to vemo vsi. Zato tud ne spreminjajo samo konjenice. Sej se spreminja vse - vgrajujejo se nove tehnologije (če primerjamo recimo bmw e36 in bmw e90, ko smo že ravno pri bmw-jih), motorji so čistejši, mirnejši, tišji, bolj ekonomični, ergonomija je šla naprej, dizajn ogromno, proizvajalci izboljšujejo lego na cesti, vodljivost itd. Vse gre naprej, vzporedno s tem pa logično tudi konjenica pod havbo. In to se mi zdi čist pravilno.

Nekdo je omenjal američane...oni imajo že od nekdaj popolnoma drugačno logiko (mogoče je to včasih prišlo še bolj do izraza). V grobem rečeno bi veljalo nekak tko, da se vedno delali samo na prostornini motorja in na gromozanskem navoru pri motorju, nič pa na sami končni konjenici in kar je najbolj pomembno - na vodljivosti in legi avtomobila. Prav tako niso dajali poudarka na opremi v interiorju, razni postavitvi stikal na armaturi in podobno sranje, s čemer se je ukvarjala Evropa. In to na koncu šteje.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O To mar 27, 2007 12:11 am

Če pogledamo še s tega vidika - procentualno ima veliko več ameriških avtov požrešne mašine, med tem ko je M trojk in podobnega v Evropi precej manj.

Saj ga ne delajo zaradi avta samega, ampak zaradi povpraševanja na trgu, katerega je očitno dovolj, da se jim splača.

No, da ne bom čisto off topic... Kakšne poteze na tem konceptu mi niso čisto jasne, ampak ok. Kako sliko bi rad vidu direkt spredaj pa direkt od strani...
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 27, 2007 12:49 am

Uribobo je napisal/-a:To je avto za tisga k ma keš. Tak ga lahko tanka, plačuje zavarovanje. Je pa to čudno, da se švabi zadne cajte tako zavzemajo proti onesnaževanu narave in globalnega segrevanja, konec koncu pa so oni tisti (poleg američanov), ki gradijo avte, ki majo konj še pa še in požrejo bencina k hudič.

:huh:


Nemci so skupaj z Avstrijci že zelo dolgo ekološko neprimerno bolj osveščeni kot večina ostalih Evropejcev (o podalpskem Balkanu raje ne bi, je že presramotno). To se vidi tudi po ZDF anketi o omejevanju hitrosti na nemških avtocestah, kjer je obratno od pričakovanj skoraj dvotretjinska večina glasovala za splošno omejitev (54 % za 130 km/h, 10 % za še manj, 35 % za ohranitev neomejene hitrosti). In recimo po odstopu glavnega moža v združenju nemških izdelovalcev avtomobilov (ali neka podobna funkcija) ravno zaradi teh pritiskov EU na Nemčijo.

Verjetno bo neomejevanje še nekaj časa ostalo, bo pa EU kmalu uvedla davščine na izpust CO2 pri avtomobilih (proti čemur BMW, MB in ostali sicer masovno lobirajo, a dvomim, da jim bo uspelo). Takrat bodo začeli izpadati iz igre avtomobili, kot so RS, M in AMG. Jih je pa že sedaj tako majhen procent, da je primerjava z Američani, kjer je požrešnežev dobra večina, že kar nesramna.
lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 27, 2007 1:38 am

2x zvok osemvaljnika

http://www.pistonheads.com/downloads/0_ ... st_Bed.mp3
http://www.pistonheads.com/downloads/ring.mp3

Tu pa še natančni detaljni tehnični podatki o motorju
Pistonheads je napisal/-a:The key details are:

* 3999cc
* 414bhp @ 8,300rpm
* 295lb ft @ 3,900rpm (251lb ft available from 2,000rpm)
* 8,400 max engine speed
* Engine weighs 202kg – 15kg lighter than old ‘six’
* Aluminium silicon alloy crankcase, iron-coated pistons run directly in the bores of hard silicon crystals
* Bedplate structure
* Crankshaft weighs 20kg – 5 main bearings
* Oil cooled pistons
* High-strength steel magnesium alloy connecting rods weighing 623g each
* Single piece alloy cylinder heads with 4 valves per cylinder
* Double Vanos variable camshaft control
* Double chain-driven cams
* Oil system works to 1.4G with 2 pumps
* 8 individual throttle bodies. Accelerator pedal position monitored 200 times per second. Takes 120 milliseconds to reach maximum opening point.
* No air mass sensor – ecu does the calculations from the range of data available to it
* Two, 4-1 ‘fan type’ exhaust manifolds
* 4 cats
* MSS60 ecu – development of the one found in the V10 M engine. Three 32bit processors. Can handle more then 200 million individual operations per second.

New M3 V8 engine specs
Fuel RON 98 (95)
Max output bhp 414 at 8,300rpm
Max torque lb ft 295 at 3,900rpm
Max engine speed 8,400rpm
Stroke mm 75.2
Bore mm 92.0
Displacement cm3 3,999
Distance between cylinders mm 98
Cylinder arrangement 8-cylinder V-engine
Valve plate diameter, intake mm 35.0
Valve plate diameter, outlet mm 30.5
Compression ratio 12.0:1
Fuel injection Intake pipe fuel injection
Fuel injection pressure bar 3–6
Average combustion chamber pressure bar 12.6
Maximum combustion chamber pressure bar 100
Engine weight to BMW standard kg 202
Output per litre bhp/litre 103.5
Crankcase Aluminium
Valvetrain Infinite camshaft adjustment and hydraulic valve clearance adjustment for intake and outlet (double VANOS)
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo To mar 27, 2007 6:44 am

esem je napisal/-a:
Uribobo je napisal/-a:To je avto za tisga k ma keš. Tak ga lahko tanka, plačuje zavarovanje. Je pa to čudno, da se švabi zadne cajte tako zavzemajo proti onesnaževanu narave in globalnega segrevanja, konec koncu pa so oni tisti (poleg američanov), ki gradijo avte, ki majo konj še pa še in požrejo bencina k hudič.

:huh:


Nemci so skupaj z Avstrijci že zelo dolgo ekološko neprimerno bolj osveščeni kot večina ostalih Evropejcev (o podalpskem Balkanu raje ne bi, je že presramotno). To se vidi tudi po ZDF anketi o omejevanju hitrosti na nemških avtocestah, kjer je obratno od pričakovanj skoraj dvotretjinska večina glasovala za splošno omejitev (54 % za 130 km/h, 10 % za še manj, 35 % za ohranitev neomejene hitrosti). In recimo po odstopu glavnega moža v združenju nemških izdelovalcev avtomobilov (ali neka podobna funkcija) ravno zaradi teh pritiskov EU na Nemčijo.

Verjetno bo neomejevanje še nekaj časa ostalo, bo pa EU kmalu uvedla davščine na izpust CO2 pri avtomobilih (proti čemur BMW, MB in ostali sicer masovno lobirajo, a dvomim, da jim bo uspelo). Takrat bodo začeli izpadati iz igre avtomobili, kot so RS, M in AMG. Jih je pa že sedaj tako majhen procent, da je primerjava z Američani, kjer je požrešnežev dobra večina, že kar nesramna.
lp



Jaz govorim o izdelovalcih avtomobilov. Seveda je lahko večina ljudi za omejitev na 130 in prav je tako. Samo proizvajalci avtomobilov so tisti, ki izdelujejo take avtomobile z nevem koliko konji itd., folk jih pa kupuje, tako Nemci kot Balkan. Sej se tudi politiki zavzemajo za ohranjanje narave, pa poglej z kerimi ladjami se vozijo. Oni se po avtocesti nikoli ne peljejo 130, kadar hodjo na kaka srečanja. Letijo 200 al pa še hitrejš. Sej si sigurno zasledil salon v Detroitu. Američani so prikazali kar nekaj avtomobilov z alternativnimi pogoni, nemci si meli pa same norce na salonu (RS, M, AMG,..) Ko je prišla Toyota Prius v Nemčijo so se vsi smejal, zdej se pa prodaja ko tople žemlje, nemci pa zgube delajo.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 27, 2007 7:49 am

Hahaha, pa ne zaradi Toyote Prius. Pa tudi o nekih hudih izgubah je težko govoriti, glede na uspešnost podjetij.

Razlika med američani in nemci/evropejci, je v tem, da američani iz 5 ali 6 litrskega stroja so dobri če potegnejo ven okol 300KM (z redkimi izjemami), v evropi dobiš iz te litraže ven tudi 500+KM. Poleg tega je poraba pri evropejcih konkretno nižja.

Tisto o američanih z alternativnimi pogoni je bolj joke oziroma marketinška fora, če mene vprašaš. Ker po drugi strani pa imajo tam rekordno številno raznih pick-upov s 6 litrskimi mašinami, SUVov in podobnih potratnih j**c. Bo cela evropa in ostali svet laufala na vodik al pa kaj drugega alternativnega, preden bodo hillbilliji v ameriki presedlali s svojih 6 metrskih ladij z V8.
Slika
 
Uporabniški avatar
Uribobo
Novinec
 
Prispevkov: 455
Pridružen: Sr jan 24, 2007 3:26 pm

Napisal/-a Uribobo To mar 27, 2007 8:03 am

Jaz se tok slišu, da mercedes oz. DC odpušča delavce.
Da so pa američani v Detroitu predstavili avtomobile z alternativnimi pogoni je bilo povedano in predstavljeno v nemški avtomobilistični oddaji Motorvision. Če jih bodo pa uporabili je pa drugo vprašanje.
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To mar 27, 2007 8:54 am

Vi se pritožujete čez M-e, AMG-je, RS-e...pa kaj je z vami? Malo poglejte čez okno en mestni avtobus, ko puha v zrak dim, ko manjša tovarna, pa ameriški "mestni avtomobili" z 5litrskimi osmaki pod pokrovi motorjev in 170konji...
Avtobus pomojem v enem letu spusti v ozračje toliko saj in strupenih plinov, kot moji avtomobili v 10 etih. :roll:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To mar 27, 2007 9:40 am

Slide je napisal/-a:Vi se pritožujete čez M-e, AMG-je, RS-e...pa kaj je z vami? Malo poglejte čez okno en mestni avtobus, ko puha v zrak dim, ko manjša tovarna, pa ameriški "mestni avtomobili" z 5litrskimi osmaki pod pokrovi motorjev in 170konji...
Avtobus pomojem v enem letu spusti v ozračje toliko saj in strupenih plinov, kot moji avtomobili v 10 etih. :roll:


Tole se pa jaz nebi strinjal. Kot se je že velikokrat pokazalo so ponavadi stavri ki jih ne vidiš bolj škodljive kot stvari ki jih vidiš. Če avtobus mal zakadi zadaj to še ne pomeni da onesnažuje več kot kakšen avto. Atobusi imajo porabo pod 25l/100km iz 13-14 litskih motorjev in dosegajo tut evro 4 in 5 standarde in tudi približno niso tako problematični. Zanimivo je kako nizke cifre dosegajo avtobusi pri merjenju plinov. Če vzameš v zakup pa še število prepeljanih potnikov so pa daleč bolj ekološki kot vsak avto.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 27, 2007 10:22 am

Slovenskih mestnih avtobusov. Mogoče jih je 10% tko varčnih in ekoloških, ostali so ostanki socializma.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 27, 2007 11:40 am

Ostali so ostanki socializma, uvoženi iz Nemčije :P
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon To mar 27, 2007 11:59 am

Hehe, pa vseeno tehnika stara 20 let. Ekologija seveda temu primerna. :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker To mar 27, 2007 2:08 pm

andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Vi se pritožujete čez M-e, AMG-je, RS-e...pa kaj je z vami? Malo poglejte čez okno en mestni avtobus, ko puha v zrak dim, ko manjša tovarna, pa ameriški "mestni avtomobili" z 5litrskimi osmaki pod pokrovi motorjev in 170konji...
Avtobus pomojem v enem letu spusti v ozračje toliko saj in strupenih plinov, kot moji avtomobili v 10 etih. :roll:
Če avtobus mal zakadi zadaj to še ne pomeni da onesnažuje več kot kakšen avto.


Pokaži mi en povprečen nov avtobus, ki v zrak spusti manj izpušnih plinov kot en povprečen nov avtomobil.

Naj ti olajšam...ne boš ga našel.

Pa pejt mal primerjat podatke o emisijah pri avtobusih in avtomobilih, kakorkoli boš obrnil, boš zelo težko primerjal. Mislim da vsi vemo kaj je mislil Slide - večji del avtobusov, ki se vozijo okoli nas, spustijo v ozračje ZNATNO več izpušnih plinov, kot en avtomobil.

Fantje, če primerjamo kolk CO2 se spusti danes z avtom v zrak in kolk se ga je spustilo pred 10 leti, je razlika ogromna. Za več kot 90%! Tele Euro norme se sicer nadaljujejo ampak kmalu proizvajalci ne bodo mogli več manjšat CO2-ja in bodo zato primorani vsi v serijski proizvodnji pobližje spoznati alternativne vire. Navadite se, da tud Ferarriji ne bodo šli večno na bencin, tud take čaka alternativa.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
smile4me
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Pe maj 28, 2004 9:05 am
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a smile4me To mar 27, 2007 2:14 pm

Spyker je napisal/-a:
andrej777 je napisal/-a:
Slide je napisal/-a:Vi se pritožujete čez M-e, AMG-je, RS-e...pa kaj je z vami? Malo poglejte čez okno en mestni avtobus, ko puha v zrak dim, ko manjša tovarna, pa ameriški "mestni avtomobili" z 5litrskimi osmaki pod pokrovi motorjev in 170konji...
Avtobus pomojem v enem letu spusti v ozračje toliko saj in strupenih plinov, kot moji avtomobili v 10 etih. :roll:
Če avtobus mal zakadi zadaj to še ne pomeni da onesnažuje več kot kakšen avto.


Pokaži mi en povprečen nov avtobus, ki v zrak spusti manj izpušnih plinov kot en povprečen nov avtomobil.

Naj ti olajšam...ne boš ga našel.

Pa pejt mal primerjat podatke o emisijah pri avtobusih in avtomobilih, kakorkoli boš obrnil, boš zelo težko primerjal. Mislim da vsi vemo kaj je mislil Slide - večji del avtobusov, ki se vozijo okoli nas, spustijo v ozračje ZNATNO več izpušnih plinov, kot en avtomobil.

Fantje, če primerjamo kolk CO2 se spusti danes z avtom v zrak in kolk se ga je spustilo pred 10 leti, je razlika ogromna. Za več kot 90%! Tele Euro norme se sicer nadaljujejo ampak kmalu proizvajalci ne bodo mogli več manjšat CO2-ja in bodo zato primorani vsi v serijski proizvodnji pobližje spoznati alternativne vire. Navadite se, da tud Ferarriji ne bodo šli večno na bencin, tud take čaka alternativa.


40 ljudi v enmu avtobusu onesnažujejo manj okolja kot pa 40 avtomobilov ;)
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov