Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Če sep 15, 2005 4:36 pm

Prtlaznik se gro odpre, pa se vedno mi je grd. Ceprou mi je notranjost zgledala na prvih fotkah vlka, sm opazu da ma a6 vseaj ene 10 cm vec. pa tut armaturka ni nc posebnega.
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Če sep 15, 2005 4:37 pm

Men žal ta avto oblikovno ne potegne preveč... :?
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
ThARippA
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Ne apr 11, 2004 7:44 pm

Napisal/-a ThARippA Če sep 15, 2005 5:12 pm

tam na tisti sliki ko je na ulici parkiran se mi pa zdi, da glede na to, kar bi moral biti, še premalo izstopa.

Če bi se ga lotili takoj leta 99, mogoče namesto 607 bi bil majka, tkole se je pa pojavil ravno ob menjavi generacij ko že ni več tolk avantgarden kot je bil. Vsaj prvi citroen s tole masko bi moral biti tole.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če sep 15, 2005 5:40 pm

evo, če znate francosko kr navalite... mi ostali seljaki bomo pa slikice gledali :P :


SlikaSlikaSlika


in na enih slikicah zgleda ker j*bačko!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Če sep 15, 2005 6:57 pm

Malo premučkana oblika starega CX-a silhueta ista, govorim o zunanji podobi, najverjetneje zelo bogata dodatna oprema, kar je značilno za citroena, ampak vzdrževanje :jao: je pa poglavje zase, za marsikoga neprebavljivo iz lastnih izskušenj. :nae
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So sep 17, 2005 12:24 pm

Ne mi spet s hidravliko začet.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So sep 17, 2005 12:45 pm

Samotar je napisal/-a:Ne mi spet s hidravliko začet.



kaj s hidravliko? če se do nje ne obnašaš kot tazadnji kmet ti služi dolgo in neproblematično! vsej z mojim (no, našim) GSom je blo tak! 18 let z originalnimi kuglami, niti enkrat niti najmanjšega problema v približno 270 tisoč km! najdi mi en avto s klasičnim vzmetenjem, ki mu 18 let ni treba amortizerjev menjat!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So sep 17, 2005 12:54 pm

sljike iz Frankfurta:

Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika



in še zmerom sem absolutnega prepričanja, da bi tale avto MORAL met armaturo oblečeno izključno v usnje! če lahko tako kupiš v C4
(ki ga je prigodno in elegantno videt čez okno na zadnji sliki... :P ), bi jo top model in admiralska ladje hiše morala met serijsko!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR So sep 17, 2005 1:06 pm

drugmirko je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Ne mi spet s hidravliko začet.



kaj s hidravliko? če se do nje ne obnašaš kot tazadnji kmet ti služi dolgo in neproblematično! vsej z mojim (no, našim) GSom je blo tak! 18 let z originalnimi kuglami, niti enkrat niti najmanjšega problema v približno 270 tisoč km! najdi mi en avto s klasičnim vzmetenjem, ki mu 18 let ni treba amortizerjev menjat!


sej v tem je fora - Citroen ni v povrečju nič dražji (ali cenejši) od drugih znamk.
Fora je tut to da vsi bluzijo kok je hidravlika draga - v resnic je pa samo ena (kompletna) menjava cenejša napram amortizerjem - kok časa pa hidravlika zdrži pa sam veš.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne sep 18, 2005 11:43 am

Samotar je napisal/-a:
drugmirko je napisal/-a:
Samotar je napisal/-a:Ne mi spet s hidravliko začet.



kaj s hidravliko? če se do nje ne obnašaš kot tazadnji kmet ti služi dolgo in neproblematično! vsej z mojim (no, našim) GSom je blo tak! 18 let z originalnimi kuglami, niti enkrat niti najmanjšega problema v približno 270 tisoč km! najdi mi en avto s klasičnim vzmetenjem, ki mu 18 let ni treba amortizerjev menjat!


sej v tem je fora - Citroen ni v povrečju nič dražji (ali cenejši) od drugih znamk.
Fora je tut to da vsi bluzijo kok je hidravlika draga - v resnic je pa samo ena (kompletna) menjava cenejša napram amortizerjem - kok časa pa hidravlika zdrži pa sam veš.

pa kaj govorite na pamet, vzdrževanje hidravličnega sistema je dražje od vzdrževanje navadnega podvozja, na 40 kkm je potrebno obnovit vse kugle, posledično menjat olje ELH, prekontrolirati, regulatorje.., posebaj paziti na hidrv. vodnike-lajtunge
To da z GS-om niste imeli nobenih problemovje pa :bonk sam sem ga imel v tistih časih dva in moram reč, da vse kar je bilo na njem res super vožnja pod pogojem ,če ti je to ustrezalo. Vse ostalo od odmičnih gredi, cene rez. delov,rje, vdzrževanja hidrv. sistema , nič boljših izkušenj nisem imel z BX..(če ne bi imel kolega, ki je delal na citroenu in mi je to rihtal..ugodno, ga sigurno ne bi imel).zadevo je pač potrebno redno servisirat o tem govorim, kar pa posledično terja debelo denarnico, na kratko vdzrževanje je komu všeč ali ne, pač dražje in to ni nobena skrivnost.
:!: :!:
Zadnjič spremenil marko stare, dne Ne sep 18, 2005 12:04 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Damjan19
Uporabnik
 
Prispevkov: 1495
Pridružen: To jun 22, 2004 12:47 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Damjan19 Ne sep 18, 2005 12:04 pm

sej je hidravlika res nobel, sam potegne stroške za sabo, tak da ni primerljivo z navadnim podvozjem
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS Ne sep 18, 2005 1:01 pm

Neeeeee noooo... Pa kaj je z vami v tej temi so vam poznavalci lepo razlozil da je bol sportna, cenejsa za vzdrevanje, bol udobna, manj moznosti je da se pokvari... :roll: :lol:

avtomobilizem.com.press
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Ne sep 18, 2005 1:13 pm

HajdukS je napisal/-a:Neeeeee noooo... Pa kaj je z vami v tej temi so vam poznavalci lepo razlozil da je bol sportna, cenejsa za vzdrevanje, bol udobna, manj moznosti je da se pokvari... :roll: :lol:

avtomobilizem.com.press

čudn da nimajo vsi hidravlike
men je kolega k dela na mb -u reku da je največja napaka k jo delajo kupci mb ta da dajo za avto 15mio+, dod. opremo vzamejo pa med drugim tud pnevmatsko vzmetenje- tak avto je vsaj 2x leto na servisu

C6 - mal sm se ga že navadu- gabo treba v živo vidt- k na slikah je konkurenca lepša
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne sep 18, 2005 2:21 pm

HajdukS je napisal/-a:Neeeeee noooo... Pa kaj je z vami v tej temi so vam poznavalci lepo razlozil da je bol sportna, cenejsa za vzdrevanje, bol udobna, manj moznosti je da se pokvari... :roll: :lol:

avtomobilizem.com.press


:rofl :rofl
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne sep 18, 2005 3:27 pm

eh... dejte no... hidravlika je posebnost in kot taka zahteva rahlo drugačen odnos do vozila, kot ga ma povprečen slovenski jolbe! sej ne rečem, hidravlika v GSu je bla proti tem današnjim primitiven sistem kugle, cevi, pumpe in rezervoarja. nič anti sinkov, elektromagnetnih ventilov, računalniškega krmiljenja, senzorjev... vse kar je blo treba nardit, da je zdržala tak dolgo je bla menjava LHMa na rednih servisnih intervalih in potrpljenje, da si počakal, da se je avto dvignu preden si se premaknu z mesta! kugle smo v vsem tem cajtu obnovili ene dvakrat! to je... preverli membrano in zamenjali plin v kugli! cena posega je bla zanemarljivo majhna, glede na prevožene kilometre med obnavljanji.
sej se strinjam, bolj kot je sistem kompliciran, večja je možnost da kej krepne! kot je videt v kljukcovem postu se to dogaja tudi v zračnih sistemih bezgrešnih, perfektnih in oh in sploh nemških ubermobilih, pa se ne bo pri prislovično šlampastih Citroenih! s svojim postom sem mislu povedat, da s hidravliko ni apriori nič problematičnega ! pač zahteva en normalen odnos pri uporabi!

ali, če bi povzel hajdukov zajebantski ton bi reku NIJE ŽVAKA ZA SELJAKA :P ! poznam namreč tipčka, ki je na Xantiji mk1 uniču hidravliko v mescu in pol, ker vsako jutro, ko je vžgal avto ni počakal, da se sistem napolni, preden je skoču z njim dol s pločnika na kterem je parkiral.... so šle membrane svojo pot, on je Citroena razglasu za tazadnji drek, si kupu Passata (belega, karavan) in se z njim pol srečno vozu naokrog....
in zelo verjetno še zdej trobi naokrog kak je hidravlika zakur*c! po možnosti tudi po kakem forumu :P ...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
marko stare
Novinec
 
Prispevkov: 254
Pridružen: Po avg 16, 2004 9:38 pm

Napisal/-a marko stare Ne sep 18, 2005 7:59 pm

drugmirko je napisal/-a:eh... dejte no... hidravlika je posebnost in kot taka zahteva rahlo drugačen odnos do vozila, kot ga ma povprečen slovenski jolbe! sej ne rečem, hidravlika v GSu je bla proti tem današnjim primitiven sistem kugle, cevi, pumpe in rezervoarja. nič anti sinkov, elektromagnetnih ventilov, računalniškega krmiljenja, senzorjev... vse kar je blo treba nardit, da je zdržala tak dolgo je bla menjava LHMa na rednih servisnih intervalih in potrpljenje, da si počakal, da se je avto dvignu preden si se premaknu z mesta! kugle smo v vsem tem cajtu obnovili ene dvakrat! to je... preverli membrano in zamenjali plin v kugli! cena posega je bla zanemarljivo majhna, glede na prevožene kilometre med obnavljanji.
sej se strinjam, bolj kot je sistem kompliciran, večja je možnost da kej krepne! kot je videt v kljukcovem postu se to dogaja tudi v zračnih sistemih bezgrešnih, perfektnih in oh in sploh nemških ubermobilih, pa se ne bo pri prislovično šlampastih Citroenih! s svojim postom sem mislu povedat, da s hidravliko ni apriori nič problematičnega ! pač zahteva en normalen odnos pri uporabi!
ali, če bi povzel hajdukov zajebantski ton bi reku NIJE ŽVAKA ZA SELJAKA :P ! poznam namreč tipčka, ki je na Xantiji mk1 uniču hidravliko v mescu in pol, ker vsako jutro, ko je vžgal avto ni počakal, da se sistem napolni, preden je skoču z njim dol s pločnika na kterem je parkiral.... so šle membrane svojo pot, on je Citroena razglasu za tazadnji drek, si kupu Passata (belega, karavan) in se z njim pol srečno vozu naokrog....
in zelo verjetno še zdej trobi naokrog kak je hidravlika zakur*c! po možnosti tudi po kakem forumu :P ...

Cena posega pri hidravliki nikdar in nikoli ni bila poceni in še zdaj ni in pika. :!: če pa se nisi držal pravil, pa se je vse skupa povzpelo na X3. Če pa si bil priden pri nabiranju km te je takšna sreča lahko doletela tudi dvakrat na leto, + ostalo vzdrževanje, zato so te vrste vozil vozili ljudje z debelimi denarnicami. :!:
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Napisal/-a dobek Ne sep 18, 2005 8:16 pm

marko stare je napisal/-a:Cena posega pri hidravliki nikdar in nikoli ni bila poceni in še zdaj ni in pika. :!: če pa se nisi držal pravil, pa se je vse skupa povzpelo na X3. Če pa si bil priden pri nabiranju km te je takšna sreča lahko doletela tudi dvakrat na leto, + ostalo vzdrževanje, zato so te vrste vozil vozili ljudje z debelimi denarnicami. :!:


pa kdaj si ti mel hidravlicarja in kam si ga vozil, da so te lupili kot banano?

ok, pri c5 se kao ne dajo vec kugle filat, ampak je se samo vprasanje casa, kdaj bo kdo pogruntal kako in kaj...

pa se, pri c6 je hidravlika brez vzdrzevanja na 5 let, oziroma 200k km


ps:
cene, koknretno za xantio: filanje kugle 2ksit po komadu + 1ura dela 3ksit, menjava LHM -3l, na vsake 80k km stane cca 4ksit (belsak, na ptuju)



in se k vprasanju, zakaj nimajo vsi avti hidravlike potemtakem...
hja, temu se rece patent. edini drugi avto, ki jo je mel, je bil en model rolls roycea, v 60ih letih, pa se to samo na zadnji osi, ne kot kompletno vzmetenje

hvala alesu s prlekije za dodatne informacije o cenah ;)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
AgitatoR
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4443
Pridružen: To jun 15, 2004 3:09 pm
Kraj: Rbn 104

Napisal/-a AgitatoR Ne sep 18, 2005 10:02 pm

Evo sm fotra vprašou. Pri GS žabi je stala obnova bunk-kugl cerka 17 let nazaj vseeno ne tako dragih 70 mark.
U ti mater kakšna kolona je danes. Še dobr, da sm taprvi.
Bencin je zakon. Probej se zadevati z dizlom. Neizvedljivo.
 
Uporabniški avatar
don CONSIGLIO
Don med moderatorji
 
Prispevkov: 2232
Pridružen: Ne mar 28, 2004 11:52 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a don CONSIGLIO Po sep 19, 2005 1:00 am

Nimam izkušenj s hidravliko in se zato ne bom vmešaval. Nekaj pa razumem francosko.

V reviji povdarjajo predvsem odlično udobje in obliko, ki veljata za najbolj pozitivni lastnosti. Z rdečim pa so dodali kot didaskalijo k fotografiji: "3000 € več kot Mercedes!" V tekstu namreč primerjajo najbolj opremljeni C6 HDi V6 (54.600 €) z E 320 CDI Avantgarde, ki naj bi imel povrh vsega še več opreme. V podnaslovu so še hudomušno napisali "Vso srečo želimo trgovcem".

Na žalost ostajam pri svojih pomislekih. Lep, a predrag.

LP,
don CONSIGLIO
Slika
 
Uporabniški avatar
swifthead
Novinec
 
Prispevkov: 335
Pridružen: Po sep 20, 2004 4:39 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a swifthead Po sep 19, 2005 2:10 pm

bom vozu kmal tk da bom pol povedu!!!!!!!!!!!!!
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov