Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 3:19 pm

zupi13 je napisal/-a:no, ta tvoj zadnji stavek: "razen da nima 7 sedežev", mislim da je odločilen v tej temi...


Jst tut tko mislim. Samo pol naj se ne sanja o voznih lastnostih, bombasticnosti in naprednosti.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 22, 2007 3:23 pm

martina navratilova

dej ti poišč en avto ki stane 9000€, mora bit nov, mora bit karavan, oprema ni tolko pomembna (pa ni škoda fabia)
pa res samo do 9000€
hvala

ps: nekateri pišete ko, da je 3000€ drobiž :roll: :roll:
podpis
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 3:28 pm

lublancan je napisal/-a:martina navratilova

dej ti poišč en avto ki stane 9000€, mora bit nov, mora bit karavan, oprema ni tolko pomembna (pa ni škoda fabia)
pa res samo do 9000€
hvala

ps: nekateri pišete ko, da je 3000€ drobiž :roll: :roll:


Suzuki ignis se da dobit za okoli 9k. Nekaj drobiza cez.

in sicer 1.3 16v, 95 konjev, VVT (el. krmiljenje ventilov)
klimo
ABS z EBD
2x airbag
el sipe & ogledala
daljinsko centralno zaklepanje
servo
ISOFIX
Avtoradio s CD

No ti pa zdj napisi opremo Logana za 9k
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 22, 2007 3:30 pm

suzuki ignis je karavan???
podpis
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 3:41 pm

Kaj pa je HB? Terenec? Ma vse lastnosti karavana no.

Drugace sm pa sel na daciino stran in si sestavil enga logana limuzino z tako opremo kot jo ponuja suzuki. In to z GNILIM 1.4 predpotopnim motorjem. Podatki so osupljivi. :D :D :D
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 22, 2007 3:50 pm

terenec brez 4x4 že ni
lahk je kšn kvazi :D

da razložim zakaj more bit karavan:
za 9000 dobiš punto2, foxa, c1, verjetn kšn clio storia
proti vsem tem limuzinski logan nima kej, ker je precej nepraktičen, posebne akcije pa nardijo odhajajoča punto in clio še toliko bolj zanimiva

če rabiš velik avto, to je recimo tak da notri spraviš neki konkretnega kot je recimo voziček, potem rabiš karavana ali enoprostorca
torej tudi ignis odpade, ker moraš (predvidevam) podreti sedeže, če nočeš razdirat vozička na prafaktorje


zakaj nov avto? zato ker je le nov, je dosti manj šans da te nategnejo, maš garancijo, gume ipd so nove, edini strošek so registracija, gorivo in redni servisi

slabosti rabljenega avtomobila: kupiš mačka v žaklju, lahko imaš slabe gume, amortizerje, obvezno moraš menjati jermen, olje... torej če imaš 9000€ moraš kupiti avto za 8000€... +razni nepredvideni stroški
podpis
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 22, 2007 3:59 pm

Slika
Alternativa malim dostavnikom

No, teh sedem potnikov ima lahko s sabo bolj malo prtljage, prtljažni prostor je logično manjši od 200 litrov. A prestavljajte si, kaj dobite, ko zadnjo klop zložite oziroma celo odstranite iz vozila. Dobite več kot 700 litrov - in to pod polico, ne do stropa. Maksimalni volumen prtljažnika je slabe tri kubike, s temi vrednostmi pa se tale MCV na nek način postavlja ob bok celo malim dostavnikom, na primer kangooju, berlingu, dobloju ali pa roomsterju. Vsi omenjeni so sicer višji, a tudi krajši ...


vir: avtomoto.siol.net
podpis
 
Uporabniški avatar
Mick Jerry
Uporabnik
 
Prispevkov: 1259
Pridružen: So jan 08, 2005 8:41 pm
Kraj: okolica Lj.

Napisal/-a Mick Jerry Po jan 22, 2007 3:59 pm

Dobro pa a si res malo čuden ded ti? Če imaš karavana ki ima 7 opcijskih sedežev in imaš v uporabi 5 sedežev, zadnja dva pa zložena potem je logično da lahko notr namečeš boga in pol in imaš še vedno 5 sedežev. Probi v ignisu met 5 sedežev in toliko prtljage hkrati.
Mah kaj bi človek.

btw: a mi lahko mal bl razložiš elek. krmiljenje ventilov?
Slika
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 4:06 pm

Mick Jerry je napisal/-a:Dobro pa a si res malo čuden ded ti? Če imaš karavana ki ima 7 opcijskih sedežev in imaš v uporabi 5 sedežev, zadnja dva pa zložena potem je logično da lahko notr namečeš boga in pol in imaš še vedno 5 sedežev. Probi v ignisu met 5 sedežev in toliko prtljage hkrati.
Mah kaj bi človek.

btw: a mi lahko mal bl razložiš elek. krmiljenje ventilov?


Se strinjam avto bo dober mali dostavniik za podjetja z manjsim kapitalom (pri nas). Tukaj se mi se poraja vprasanje o kvaliteti izdelave in vzdrzljivosti. vseeno je to RENUALTOVA tehnika proizvedena v ROMUNIJI. Mogoce bi za dostavnika izbral kaj bolj "preizkusenega"

Svoje druzine pa jst sigurno nebi razvazal v tem. Mogoce ce bi zivel v manj razvitem delu sveta. Za 2,3 mio kolkr bo minimalno stal (tok stane limuzina z normalno opremo v sloveniji danes) se dobi ze kr soliden avto. Ne pa romunska kopija cliota z 1,4 8v motorjem z ogromnim prtljaznikom in brez kakrsnekoli opreme (1x airbag!!!!!).



http://en.wikipedia.org/wiki/Variable_valve_timing
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 22, 2007 6:26 pm

kljukec je napisal/-a:jst mislm, da logan nima konkurence med novimi vozili- njegova največja konkurenca so rabljena vozila- ker le rabljena vozila lahko konkurirajo s ceno in prostorom

Drži! Vendar pa rabljen avto predstavlja tveganje, še posebej zadnje čase, ker kupci posegajo po rabljenih avtih uvoženih iz tujine, ki so za razliko od naših bogateje opremljeni in tista oprema jim odnese ves razum. Nekateri imajo s temi avti potem velike križe. Če bi bilo po moje, uvoza rabljenih avtov z velikim številom km ne bi dovolil. Treba bi bilo vzpodbujati prodajo novih vozil, ne pa starih uvoženih. Trgovcem gre s prodajo novih avtov slabo, zato pač več stavijo na zaslužek z rabljenimi...

kljukec je napisal/-a:v dnevniku je bla primerjava accenta in logana- accent naj bi bil bolje narejen, vendar pa je tudi občutno dražji
glede varnosti pa so napisali podpovprečen rezultat logana, accent pa temelji na karoseriji še iz časov pred n-capom (l96)
lp


Koliko je star ta test?

Kolikor jaz vem si novi Accent deli platformo s Kio Rio in po tej logiki bi tudi Accent moral biti varen za 4* * * *, je pa seveda vprašanje če je res :?: Drugače je pa Accent po uvedbi Getza izgubil svojo prvotno vlogo. Na našem trgu se tudi ponuda pri Accentu zdi nekoliko okrnjena. S tega vidika Logan ponuja več, ima pa Accent prijetnejšo obliko na pogled. Glede nove verzije Logana MCV pa konkurenca tukaj še nima nobenega odgovora.

___________________________________

Glede Lancerja lahko zapišemo le to, da je avto zagotovo vprašljivo varen. Za Logana vemo, da ima tri zvezdice, pri Lancerju je vprašanje če bi dobil sploh dve. Tako pri Coltu, kot pri Carismi ni šlo za povsem lasten razvoj Mitsubishija, zato sta ta dva avta (bila) varnejša in z njima je tudi Mitsubishi upal na crashtest. Lancer je njihov lasten razvoj in preden je prišel v Evropo se je že prodajal na japonskih tleh, tako da je starejši od večine vseh avtov v kompaktnem razredu, ki se prodajajo v Evropi.

O Mitsubishijevi prodaji tukaj:Prodajne številke po svetu

Drugače pa je omemba Lancerja v tej temi povsem odveč. Mitsubishi v Evropi nima niti 1% tržnega deleža.

Toliko iz moje strani o Mitsubishiju, da ne bo kdo nasedal HajdukSovim utopijam glede te znamke. Poleg tega ima Logan sodobnejšo platformo od marsikaterega konkurenta, saj si jo deli s Cliom III, Modusom in zadnjo generacijo Micre. Sej drugače če sem pa iskren mi je pa tale oblika Lancerja zelo všeč, pa še tale temno rdeča barva se mu zelo zelo dopade. Meni je žal, da Mitsubishi v Evropi ni bolj konkurenčen.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 22, 2007 6:32 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:ti reces motorju in bremzam oprema? :D Kaj pol ni oprema? Samo karoserija al kaj? :D

Opazno sodobnejsi po konstrukciji? Dj poduci me. :D Jst bi bil tut rad tak carovnik da bi to "opazil".

Ma boljse vozne lastnosti mogoce? Kolikor vem ima katastrofalne. Cudno, glede na to da je konstrukcijsko tako dobro zasnovan. In se nekaj, cist laicno, ampak ma pomoje ignis bolj togo karoserijo ker je bil misljen kot mali terenec.

Konstrukcijsko si lahko razlagas tut tko. Ko so konstruirali ignisa so rekli: avto bo imel serijsko ABS z EBD, VVT, ISOFIX, zategovalnike pasov bla bla bla..

Pri dacii so pa rekli uzeli bomo cliota ki se ga ne prodaja vec, vzeli ven vse kar je vrednega v njem in to prodajali.

In pol mi lahko reces da je konstrukcijsko logan bolj napreden. Mislim katastrofa

Poglej si tudi biser tehnike in sicer 1.4 8v motor ki proizvede skoraj 30 konj manj kot ignisov 1,3. Zanimiva je tut poraba. Izpusni plini tudi. :D

Dj dj, ce bi mel kancek realnosti v sebi bi priznal da je ignis za isti denar (za nekaj cez 9kE dobis takega 1,3 s klimo in CD avtoradiem) boljsi avto, razen da nima 7 sedezev.


Obračaš, obračaš in obračaš.

Logan si deli podvozje z avtomobili, ki so še vedno v proizvodnji, kolikokrat ti bo treba to še dopovedati? In sicer na podvozju Clia III, Modusa, Micre. In ti še kar trmoglavo nabijaš, da je to avto iz srede 90-h. Ti si prepričan in nima smisla s tabo več debatirati.

Ni dvoma, Ignis je odličen, sodoben avto. Da je konstrukcijsko trdnejši in modernejši pa močno dvomim. Ta avto ni bil mišljen kot terenec, ampak je nastal kot japonski mikroavtomobilček konec prejšnjega desetletja, ki so ga povečali in mu dali 4-kolesni pogon. Logan ima robustno konstrukcijo zaradi narave trgov, katerim je prvenstveno namenjen. Vozne lastnosti so super, kar potrjuje celo AutoBild. Ignis se najbrž tudi ne more pohvaliti z odličnimi voznimi lastnostmi. Ampak tebi kaj dopovedati je kot da bi govoril v steno.

Imaš seveda dobre protiargumente, Ignis je v mnogočem modernejši, a kot nov avto za €9000 definitivno največ nudi Logan MCV, se mi zdi no, brez 16V in VVT navkljub...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 22, 2007 6:34 pm

Lignage je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:jst mislm, da logan nima konkurence med novimi vozili- njegova največja konkurenca so rabljena vozila- ker le rabljena vozila lahko konkurirajo s ceno in prostorom

Drži! Vendar pa rabljen avto predstavlja tveganje, še posebej zadnje čase, ker kupci posegajo po rabljenih avtih uvoženih iz tujine, ki so za razliko od naših bogateje opremljeni in tista oprema jim odnese ves razum. Nekateri imajo s temi avti potem velike križe. Če bi bilo po moje, uvoza rabljenih avtov z velikim številom km ne bi dovolil. Treba bi bilo vzpodbujati prodajo novih vozil, ne pa starih uvoženih. Trgovcem gre s prodajo novih avtov slabo, zato pač več stavijo na zaslužek z rabljenimi...

kljukec je napisal/-a:v dnevniku je bla primerjava accenta in logana- accent naj bi bil bolje narejen, vendar pa je tudi občutno dražji
glede varnosti pa so napisali podpovprečen rezultat logana, accent pa temelji na karoseriji še iz časov pred n-capom (l96)
lp


Koliko je star ta test?

Kolikor jaz vem si novi Accent deli platformo s Kio Rio in po tej logiki bi tudi Accent moral biti varen za 4* * * *, je pa seveda vprašanje če je res :?: Drugače je pa Accent po uvedbi Getza izgubil svojo prvotno vlogo. Na našem trgu se tudi ponuda pri Accentu zdi nekoliko okrnjena. S tega vidika Logan ponuja več, ima pa Accent prijetnejšo obliko na pogled. Glede nove verzije Logana MCV pa konkurenca tukaj še nima nobenega odgovora.

___________________________________

lp, mm

tkole je pisal prejšni teden v dnevniku- na eni strani je bil test 7 sedežnega logana, na drugi pa primerjava med accentom in limuzinskm loganom
nej me kdo poprav če se motim
Dacia Logan 2005 3 zvezdice
Citroën Xsara 1998 3 zvezdice
Chevrolet Aveo 2006 1.5 zvezdice
Daewoo Lanos 1998 2.5 zvezdice
Ford Escort 1999 2 zvezdici
Hyundai Accent 1998 1.5 zvezdice
Kia Cerato 2005 3 zvezdice
Mitsubishi Lancer 1997 1.5 zvezdice
Nissan Almera 1999 1.5 zvezdice
Audi A4 1997 2.5 zvezdice
BMW 3-series 1997 1.5 zvezdice
Citröen Xantia 1997 1.5 zvezdice
Ford Mondeo 1997 2.5 zvezdice
Hyundai Elantra 2001 3 zvezdice
Mercedes C-class 1997 2 zvezdice
Mitsubishi Carisma 2001 3 zvezdice
Nissan Primera 1997 3 zvezdice
Opel/Vauxhall Vectra 2001 3 zvezdice
Peugeot 406 2001 3 zvezdice
Renault Laguna 1997 2.5 zvezdice
Rover 600 1997 1.5 zvezdice
Saab 900 1997 1.5 zvezdice
Volkswagen Passat 1997 3 zvezdice
Audi A6 1998 3 zvezdice
Opel/Vauxhall Omega 1998 3 zvezdice
Mitsubishi Pajero Pinin 2003 3 zvezdice
Land Rover Freelander 2003 3 zvezdice
Fiat Doblo 2004 3 zvezdice
Chrysler PT Cruiser 2002 3 zvezdice
Fiat Multipla 2001 3 zvezdice
Mazda Premacy 2001 3 zvezdice
Mitsubishi Space Star 2001 3 zvezdice
Opel/Vauxhall Zafira 2001 3 zvezdice
Chrysler Voyager 1999 2 zvezdici
Hyundai Trajet 2001 3 zvezdice
KIA Carnival/Sedona 2003 2 zvezdici
Peugeot 806 1999 3 zvezdice
Volkswagen Sharan TDi 1999 3 zvezdice
večina modelov je starih, venar novi niso cenovno konkurenčni, vseeno pa lahko vidimo, da je kar nekaj avtomubilov še v prodaji, ali pa so jih pred kratkim zamenjali, vendar njihovo ''nevarnost'' ne obešamo na velik zvon
lp
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 6:59 pm

kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....

Priznam lancer leta 2004 bo vprasljivo dosegel rezultat ki ga je dosegla kopija '93 lancerja (ne da je bil podoben, temvec isti, razn AB ki jih 93 se ni bilo) nekega nepriznanega vozila iz koreje. Bravo. Inteligentno in poznavalsko lignage ni kaj. KAKO SI TO OCENIL O TI CAROVNIK?

Bi zlo rad slisal odgovor izrecno na to vprasanje. ne se spuscat v razna druga natolcevanja in iskanje napak v mojem textu. No se ti zdi to mogoce? In ce ja, me zanima zakaj je tako? Tvoje poznavalsko mnenje pac...

Omenjanje ni odvec, saj stane isto kot primerljivo opremljen logan z najmocnejsim motorjem in je naprodaj tudi pri nas. :)


JdV: ti pa itak (kot ponavadi ljudje ko debatirajo z mano), govoris o stvareh ki se jih ne da preverit, jst pa vecinoma o takih ki so jasna belo na crnem. Tok o obracanju, dezinformacijah in anti argumentih. Drugace pa, ker ocitno nisi dobro prebral (mogoce celo nalasc) , se enkrat zapisem, da "konstrukcijsko zastarel" meni pomeni vec stvari in ne samo grobe proporce platforme.

Umikam se iz te teme. Itak me ne zanima to predpotopno skropucalo iz drzave kjer poznajo gobavost. Tebi pa predlagam da si malo umijes faco pod mrzlo vodo, za trenutek pozabis da je dacia plod francoskega know-howa in si priznas da je beda od avta. Zate je se upanje se mi zdi. Lignagu manjka par sivih celic.
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 7:09 pm

Avta sta bila bolj varna ker NISTA bila plod razvoja mitsubishija. Dober razlog ni kaj. Vsak avto ki ga bo mitsubishi SAM naredil v bodoce, dragi moji bralci, NI VAREN, ponavljam NI VAREN. Ce mu bo kdo pomagal pri razvoju pa pogojno varen. Tako da bodite previdni kupci mitsubishijev. Smrt vas caka za vsakim vogalom. :D


VAlda. Ko j**e zastarel nevaren propadajoc mitsubishi. KUPITE Dacio. :roll:


Dobr deluje ta EuroNCAP ja. Je res mal resu francosko avt. industrijo. No pa sej hvalabogu.
Zadnjič spremenil Martina Navratilova, dne Po jan 22, 2007 7:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 22, 2007 7:11 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....

na koga tole leti?
jst sm samo prepisal uradne rezultate ncap-a
zdej če nimajo podatkov o novejšemu vozilu, pa jst ne morem pomagat
lp
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 7:15 pm

kljukec je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....

na koga tole leti?
jst sm samo prepisal uradne rezultate ncap-a
zdej če nimajo podatkov o novejšemu vozilu, pa jst ne morem pomagat
lp


Ti si bil za spremembo zelo natancen in uporaben. Pokazal si, da je glede nekterih znamk in njihove "nevarnosti" bilo podanih prevec dezinformacij, ki so pocasi oblikovala neko napacno sliko. Slava ti.

Lignage pac misli da mitsubishi ni z lancerjem naredil nobenega napredka na varnosti od leta 97.

Ce recimo 407ka nebi bila testirana, bi jst po lignajevo mirno rekel da jih ma kvecjemu 3 ker jih je mela 406 leta 97 2. Pa ceprav jih ima 5. Razlika med 406 in 407 in starim in novim lancerjem pa je tudi precej primerljiva. Kaj kljukec kaj se tebi zdi, kdo ima bolj prav?
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova Po jan 22, 2007 7:30 pm

aja pa se nekaj. Recimo da je osnovna platforma solidna. Clio3 in micra sta res na obcutek lepo uravnostezena. Vprasanje kaj ostane od te super duper sasije ko obtezis zadek, ga precej podaljsas in povisas? RAvno za avte "vcasih sem bil majhen avto sedaj imam ogroooomen prtljaznik odzadaj" se mi zdi da je znacilno da niso znani po nevem kaksni uravnotezenosti. Ampak naj bo. Ce so v Autowhatever rekli da ga ma, potem ga sigurno ima. :D
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 22, 2007 7:41 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:
Martina Navratilova je napisal/-a:kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....

na koga tole leti?
jst sm samo prepisal uradne rezultate ncap-a
zdej če nimajo podatkov o novejšemu vozilu, pa jst ne morem pomagat
lp


Ti si bil za spremembo zelo natancen in uporaben. Pokazal si, da je glede nekterih znamk in njihove "nevarnosti" bilo podanih prevec dezinformacij, ki so pocasi oblikovala neko napacno sliko. Slava ti.

Lignage pac misli da mitsubishi ni z lancerjem naredil nobenega napredka na varnosti od leta 97.

Ce recimo 407ka nebi bila testirana, bi jst po lignajevo mirno rekel da jih ma kvecjemu 3 ker jih je mela 406 leta 97 2. Pa ceprav jih ima 5. Razlika med 406 in 407 in starim in novim lancerjem pa je tudi precej primerljiva. Kaj kljukec kaj se tebi zdi, kdo ima bolj prav?

jst bom rekel takole- upam da je lancer, ki je trenutno na trgu bolj varen- treba pa se je zavedat nečesa- ni važno kolk osnovne opreme ima, vežen je vstopni model- vsaj pri ''poceni'' avtomobilu
dejstvo je, da stane 7 sedežni logan, s najboljšim paketom opreme in dizelskim agregatom 12.500 eur, kar je še vedno ceneje kot vstopni model tvojega primerjalnega vozila, ki ima večjo porabo in so tako tudi stroški vzdrževanja večji
lp
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jan 22, 2007 7:42 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:aja pa se nekaj. Recimo da je osnovna platforma solidna. Clio3 in micra sta res na obcutek lepo uravnostezena. Vprasanje kaj ostane od te super duper sasije ko obtezis zadek, ga precej podaljsas in povisas? RAvno za avte "vcasih sem bil majhen avto sedaj imam ogroooomen prtljaznik odzadaj" se mi zdi da je znacilno da niso znani po nevem kaksni uravnotezenosti. Ampak naj bo. Ce so v Autowhatever rekli da ga ma, potem ga sigurno ima. :D


je razlika če povečaš medosno razdaljo al pa če za zadnjim kolesom dodaš 1m
primer 1. je fiat doblo, 2. pa kangoo
sploh pa verjetno spremenil amortizerje in fedre, če ne drugega zarad obremenitve in so s tem kompenziral daljšo medosno razdaljo.... sploh pa je handling avta odvisn tud od trdnosti karoserije(ki mora bit kar dobra, glede na to za kakšne ceste je dizajniran)

glede romunije: tudi druge tovarne, ne samo reno imajo tovarne na madžarskem, poljskem ipd...
sam teb dopovedat komu je avto namenjen, kaj so njegovi konkurenti....
podpis
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jan 22, 2007 8:12 pm

HajdukS, prva stvar je ta, da si boš moral ti določene stvari u glavi uredit. Vedno kadar ti zmanjka argumentov začneš z najnižjim možnim primitivizmom in z žaljivkami. Pač se ne obvladuješ. Iz moje strani gre samo zato, da stvar uravnotežimo.

Nikjer nisem napisal da je Dacia Logan boljša od Mitsubishija. Rekel sem, da so to primerjave, ki niso smiselne. O konkurentih Logana sem tudi napisal dovolj.

Lancer hoče biti tekmec v Evropi v ti. Golfovem razredu, kar pa mu, roko na srce, ne uspeva, saj Mitsubishiju tržni delež pada. Če bi Mitsubishi poslal Lancerja na crashtest in bi dokazal, da je njihov povsem lasten avto glede varnosti konkurenčen, bi se tudi zanimanje za avto povečalo, sem prepričan. Tako pa ostaja Lancerjeva varnost skrivnost in tega ne bo prav nihče oporekal. Mitsubishi je imel cel kup težav sam s sabo, verjetno res ni prilagajal varnost evropskim standardom. Če bi Mitsubushi naredil Lancerja varnega vsaj za 4* * * * sem prepričan, da bi to rad pokazal na Euroncapu.

lp, mm
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov