zupi13 je napisal/-a:no, ta tvoj zadnji stavek: "razen da nima 7 sedežev", mislim da je odločilen v tej temi...
Jst tut tko mislim. Samo pol naj se ne sanja o voznih lastnostih, bombasticnosti in naprednosti.
lublancan je napisal/-a:martina navratilova
dej ti poišč en avto ki stane 9000€, mora bit nov, mora bit karavan, oprema ni tolko pomembna (pa ni škoda fabia)
pa res samo do 9000€
hvala
ps: nekateri pišete ko, da je 3000€ drobiž![]()
Alternativa malim dostavnikom
No, teh sedem potnikov ima lahko s sabo bolj malo prtljage, prtljažni prostor je logično manjši od 200 litrov. A prestavljajte si, kaj dobite, ko zadnjo klop zložite oziroma celo odstranite iz vozila. Dobite več kot 700 litrov - in to pod polico, ne do stropa. Maksimalni volumen prtljažnika je slabe tri kubike, s temi vrednostmi pa se tale MCV na nek način postavlja ob bok celo malim dostavnikom, na primer kangooju, berlingu, dobloju ali pa roomsterju. Vsi omenjeni so sicer višji, a tudi krajši ...
Mick Jerry je napisal/-a:Dobro pa a si res malo čuden ded ti? Če imaš karavana ki ima 7 opcijskih sedežev in imaš v uporabi 5 sedežev, zadnja dva pa zložena potem je logično da lahko notr namečeš boga in pol in imaš še vedno 5 sedežev. Probi v ignisu met 5 sedežev in toliko prtljage hkrati.
Mah kaj bi človek.
btw: a mi lahko mal bl razložiš elek. krmiljenje ventilov?
kljukec je napisal/-a:jst mislm, da logan nima konkurence med novimi vozili- njegova največja konkurenca so rabljena vozila- ker le rabljena vozila lahko konkurirajo s ceno in prostorom
kljukec je napisal/-a:v dnevniku je bla primerjava accenta in logana- accent naj bi bil bolje narejen, vendar pa je tudi občutno dražji
glede varnosti pa so napisali podpovprečen rezultat logana, accent pa temelji na karoseriji še iz časov pred n-capom (l96)
lp
Martina Navratilova je napisal/-a:ti reces motorju in bremzam oprema?Kaj pol ni oprema? Samo karoserija al kaj?
Opazno sodobnejsi po konstrukciji? Dj poduci me.Jst bi bil tut rad tak carovnik da bi to "opazil".
Ma boljse vozne lastnosti mogoce? Kolikor vem ima katastrofalne. Cudno, glede na to da je konstrukcijsko tako dobro zasnovan. In se nekaj, cist laicno, ampak ma pomoje ignis bolj togo karoserijo ker je bil misljen kot mali terenec.
Konstrukcijsko si lahko razlagas tut tko. Ko so konstruirali ignisa so rekli: avto bo imel serijsko ABS z EBD, VVT, ISOFIX, zategovalnike pasov bla bla bla..
Pri dacii so pa rekli uzeli bomo cliota ki se ga ne prodaja vec, vzeli ven vse kar je vrednega v njem in to prodajali.
In pol mi lahko reces da je konstrukcijsko logan bolj napreden. Mislim katastrofa
Poglej si tudi biser tehnike in sicer 1.4 8v motor ki proizvede skoraj 30 konj manj kot ignisov 1,3. Zanimiva je tut poraba. Izpusni plini tudi.
Dj dj, ce bi mel kancek realnosti v sebi bi priznal da je ignis za isti denar (za nekaj cez 9kE dobis takega 1,3 s klimo in CD avtoradiem) boljsi avto, razen da nima 7 sedezev.
Lignage je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:jst mislm, da logan nima konkurence med novimi vozili- njegova največja konkurenca so rabljena vozila- ker le rabljena vozila lahko konkurirajo s ceno in prostorom
Drži! Vendar pa rabljen avto predstavlja tveganje, še posebej zadnje čase, ker kupci posegajo po rabljenih avtih uvoženih iz tujine, ki so za razliko od naših bogateje opremljeni in tista oprema jim odnese ves razum. Nekateri imajo s temi avti potem velike križe. Če bi bilo po moje, uvoza rabljenih avtov z velikim številom km ne bi dovolil. Treba bi bilo vzpodbujati prodajo novih vozil, ne pa starih uvoženih. Trgovcem gre s prodajo novih avtov slabo, zato pač več stavijo na zaslužek z rabljenimi...kljukec je napisal/-a:v dnevniku je bla primerjava accenta in logana- accent naj bi bil bolje narejen, vendar pa je tudi občutno dražji
glede varnosti pa so napisali podpovprečen rezultat logana, accent pa temelji na karoseriji še iz časov pred n-capom (l96)
lp
Koliko je star ta test?
Kolikor jaz vem si novi Accent deli platformo s Kio Rio in po tej logiki bi tudi Accent moral biti varen za 4* * * *, je pa seveda vprašanje če je resDrugače je pa Accent po uvedbi Getza izgubil svojo prvotno vlogo. Na našem trgu se tudi ponuda pri Accentu zdi nekoliko okrnjena. S tega vidika Logan ponuja več, ima pa Accent prijetnejšo obliko na pogled. Glede nove verzije Logana MCV pa konkurenca tukaj še nima nobenega odgovora.
___________________________________
lp, mm
kljukec je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....
na koga tole leti?
jst sm samo prepisal uradne rezultate ncap-a
zdej če nimajo podatkov o novejšemu vozilu, pa jst ne morem pomagat
lp
Martina Navratilova je napisal/-a:kljukec je napisal/-a:Martina Navratilova je napisal/-a:kaksne neumnosti to slisis tukaj. Samo se smejim se lahko. Nimam vec moci. Vprasljivo dosegel 2 zvezdici....
na koga tole leti?
jst sm samo prepisal uradne rezultate ncap-a
zdej če nimajo podatkov o novejšemu vozilu, pa jst ne morem pomagat
lp
Ti si bil za spremembo zelo natancen in uporaben. Pokazal si, da je glede nekterih znamk in njihove "nevarnosti" bilo podanih prevec dezinformacij, ki so pocasi oblikovala neko napacno sliko. Slava ti.
Lignage pac misli da mitsubishi ni z lancerjem naredil nobenega napredka na varnosti od leta 97.
Ce recimo 407ka nebi bila testirana, bi jst po lignajevo mirno rekel da jih ma kvecjemu 3 ker jih je mela 406 leta 97 2. Pa ceprav jih ima 5. Razlika med 406 in 407 in starim in novim lancerjem pa je tudi precej primerljiva. Kaj kljukec kaj se tebi zdi, kdo ima bolj prav?
Martina Navratilova je napisal/-a:aja pa se nekaj. Recimo da je osnovna platforma solidna. Clio3 in micra sta res na obcutek lepo uravnostezena. Vprasanje kaj ostane od te super duper sasije ko obtezis zadek, ga precej podaljsas in povisas? RAvno za avte "vcasih sem bil majhen avto sedaj imam ogroooomen prtljaznik odzadaj" se mi zdi da je znacilno da niso znani po nevem kaksni uravnotezenosti. Ampak naj bo. Ce so v Autowhatever rekli da ga ma, potem ga sigurno ima.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 6 gostov