danes sem šel en krog ali dva na okoli z novim DS3... na žalost samo s 120 konjskim "so šik" opremljenim modelom, s pet stopenjskim menjalnikom. ampak me ni kej preveč motlo

! in slaba urica, za kolikor mi je bil prepuščen, je minila presneto hitro...
avtek je ODLIČEN! naredil sem klasični tris... malo po obvoznici, malo po mestu in za piko na i, še po eni orenk zaviti cesti v en orenk hrib!
najbolj fajn je blo, ko sem se, prav počasi, peljal mimo Malgajeve razstave Minijev na Viču, ravno, ko so pred gomilo parkiranih Minijev, trije Malgajevi okravantaci stali na pločniku in čakali, da bodo šli čez cesto... mater, so si skorej vrat spahnli, ko sem se peljal mimo...

.
vozit ta avto kjerkoli je ABSOLUTNI GUŠT!!! izjemno dobro leži na cesti, nevrjetno dolgo je nevtralen, na spremembe smeri se odziva hitro, odločno in zelo kontrolirano! čez ovinke se pelje kot po tračnicah in brez pretiranega nagibanja... kot en tak, hudo šmekerski gokart

! istočasno -in to je glede na vozne lastnoti tudi daleč najboj fascinantno- ni NITI NAJMANJ neudoben! seveda je veliko trši od mojega C2! tudi od gospejinega A4 in neprimerljivo je trši od novega C3! proti njemu ma tako drugačne vozne alstnosti, da nimaš občutka, da gre za "isti" avto, oziroma za tehnično enako podvozje, enak motor in menjalnik.... ampak, kljub vsej tej "trdoti", v njem nisi tepen!
lahko mirno rečem, da so skoraj vse zamere, nabrane v razstavnih primerkih po salonih, v vožnji izginle kot rahla jutranja meglica v soncu

... nič me ni več motlo... ne nizek in črn strop, ne "majhne" šipe, ne dvignjen poden pred sovozniškim zicem (na pol poti sem pobral sodelavca, ki ga je tudi hotel videt, pa sva se malo zamenjala)... ko se avto enkrat premakne, pozabiš na vse...

.
sprednji sedeži so zelo dobri. odlično držijo telo in šele, ko ga res hudo žgeš po ovinkasti in serpentinasti cesti jim zmanjka malo bočne podpore za noge... ampak, če bi bla trša, bi najedala pri normalni, vsakodnevni uporabi...
volan je dober, relativno komunikativen, kar precej direkten. mogoče bi lahko bil čisto malo trši pri nizkih hitrostih ampak tudi to, vsej meni, ni niti najmanj moteče! na koncu koncev se ne pogovarjamo o Cliu RS ampak o čist navadnem, rahlo "trendy" mestnem avtku! in za takega je DS3 zelo nadpovprečen izdelek! skorejda CARSKI! do tega mu pa manjka samo ena stvar... menjalnik! tale petstopenjski, ki ga je mel dotični DS, je za Citeonovo povprečje veliko natančnejši izdelek, z ne predolgimi in relativno trdimi hodi... v glavnem, proti temu kar mam v C2, zelo opazen napredek... vendar pa ima na žalost za moj okus rahlo napačna in prekratka prestavna razmerja. in kot tak ni sposoben v popolnosti izkoristit sposobnosti 120 konjskega VTi motorja. ki tudi ni slab... v bistvu je odličen motor!
sve u svemu... DS3 je zelo dober avto! zato, ker ima res fantastično razmerje med udobjem, vsakdanjo uporabnostjo in odličnimi voznimi lastnostmi! in to so, vsaj zame, ki imam avto za vsakdanje potrebe in ne za dirkat po stezi, zelo pomembne lastnosti!
vendar, za razliko od ostalih avtomobilov "za vsakdanje potrebe" lahko tega, ko se poklopijo cesta, volja in veselje do vožnje, orenk pretisneš! in avto te ima, brez najmanjšega problema, tudi s čim zadovoljit!
in takih ni prav veliko...
skratka... Citroen sedi 5! ...eee... v konkretnem primeru, zaradi menjalnika -5... ampak že v tem paketu je pravi bonbon! v verziji s 150 konjskim THPjem in šeststopenjskim menjalnikom pa mora bit naravnost za prste polizat!!
