svetilnik je napisal/-a:.,, Žal je bilo zmeraj tako.
esem je napisal/-a:svetilnik je napisal/-a:.,, Žal je bilo zmeraj tako.
Ravno obratno - sploh ni bilo zmeraj tako in kmalu tudi ne bo več!
Leta nazaj so Renaultovi motorji sloveli kot pregovorno zanesljivi! In zadnje ankete/raziskave kvarljivosti kažejo na velik dvig Renaulta v kvaliteti. Na lestvicah je še vedno nizko zaradi preteklih let (v lestvicah so zajeti tudi starejši avti in ne samo izdelani v zadnjih dveh, treh letih) in tudi ker nekaterih modelov še niso obnovili (npr Espace), a se že popravlja - za razliko od PSA.![]()
Veyron je napisal/-a:kdo pa je prvi dal senzor za tlak v pnevmatikah...
(laguna 2001, megane 2002 letnik)
MacTron je napisal/-a:Veyron je napisal/-a:kdo pa je prvi dal senzor za tlak v pnevmatikah...
(laguna 2001, megane 2002 letnik)
Torej to teorijo ti lahko spodbijem ker zal nimas prav... prvi sistem nadzora tlaka v
pnevmatikah je imel Porsche 959 in to ze v letu 1986 nato so mu sledile se ostale luxuzne
klase audija, bmw ter mercedeza (1995->), 1999 se Peugeot 607...vir za temelj wikipedija
http://en.wikipedia.org/wiki/Tire_press ... ing_system
Pa tudi glede ostalih "pomocnikov" bi lahko govorili o prvih izsledkih, da niso bili
ravno pri Renaultu neglede na to, da je v letih obstoja naredil precejsnje posege
v tehniko in predvsem v razvoj ...vendar ne vedno prvi.
berlonso je napisal/-a:Vem kako je z renaulti in zdržljivostjo. Avto je narjen za ljudi k majo vsaj osnovni čut do vozil. Renault je dober avto za dobrga voznika. Sosed ima cliota 1.5dci z 80 na 110km, in nekajkrat sem se z njim pelal (gaaas do blokade hladen motor). Pri 110.000km mu je pa v k. šlo par stvari na motorju. Zdj pa na veliko razglaša kaki j**c je reno. Naj še omenim da je vw freak, to vse pove Wink
W|zz je napisal/-a:berlonso je napisal/-a:Vem kako je z renaulti in zdržljivostjo. Avto je narjen za ljudi k majo vsaj osnovni čut do vozil. Renault je dober avto za dobrga voznika. Sosed ima cliota 1.5dci z 80 na 110km, in nekajkrat sem se z njim pelal (gaaas do blokade hladen motor). Pri 110.000km mu je pa v k. šlo par stvari na motorju. Zdj pa na veliko razglaša kaki j**c je reno. Naj še omenim da je vw freak, to vse pove Wink
Veš kaj to pove? Če je vw freak, je bil verjetno zadovoljen z vw-ji, to pa pomeni da pri njegovem načinu vožnje ni imel takih problemov z njimi... Ne pravim da je zaradi tega renault j**c ali karkoli podobnega, sam ne vem kaj vse naj bi to povedalo, če ima nekdo rad vwje in mu na cliotu nekaj crkne in ni zadovoln s tem.. ()
Veyron je napisal/-a:W|zz je napisal/-a:berlonso je napisal/-a:Vem kako je z renaulti in zdržljivostjo. Avto je narjen za ljudi k majo vsaj osnovni čut do vozil. Renault je dober avto za dobrga voznika. Sosed ima cliota 1.5dci z 80 na 110km, in nekajkrat sem se z njim pelal (gaaas do blokade hladen motor). Pri 110.000km mu je pa v k. šlo par stvari na motorju. Zdj pa na veliko razglaša kaki j**c je reno. Naj še omenim da je vw freak, to vse pove Wink
Veš kaj to pove? Če je vw freak, je bil verjetno zadovoljen z vw-ji, to pa pomeni da pri njegovem načinu vožnje ni imel takih problemov z njimi... Ne pravim da je zaradi tega renault j**c ali karkoli podobnega, sam ne vem kaj vse naj bi to povedalo, če ima nekdo rad vwje in mu na cliotu nekaj crkne in ni zadovoln s tem.. ()
Imajo tut golfa V pa ga vozi.. da ne bom reku po "jajcih". Res pazi da se segreje motor, šele nato ga malo "pritisne". Bistveno drugačen način vožnje. Čudim se da je clio zdržal tok km take vožnje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov