Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ To okt 11, 2011 11:34 pm

Daj mi prosim razloži, kakšne poteze VAG-a ti dajejo mislit, da bi iz AR želeli naredit manjvredno znamko? R8 in Gallardo sta katastrofalno slaba primerjava iz tvoje strani. Uporabi malo logike. Kaj misliš, da se bo zgodilo s prodajo R8, ko pride ven naslednik Gallarda?

Drugače premisli, kaj se je v VAG-ovih rokah zgodili z določenimi znamkami! Audi je doživel razcvet, Škoda tudi, Seat je definitivno šel na bolje, Lamborghiniju gre zelo dobro, novi Aventador je fenomenalen, Buggati je naredil avtomobil desetletja... Alfo bojo pa tvoje tržili kot neka poceni skropucala? Itak da bi radi z njo dosegli čim več in zame to ni konkurenca Audiju, ker zame je Audi daleč od "pravega" športnega avta.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a lizard Sr okt 12, 2011 5:12 am

Mah ne vem če naj sploh kaj pišem, ker je prejšnji tommyjev odogovor na moj post bil kot, da sploh ne bi prebral kaj sem napisal.

Skratka - še 1x povdarim; ne vidim smisla, da je Alfa pod VW-jem, a tudi to kar dela Fiat je daleč od tega kar bi moral. In tudi VW ne bi z Alfo naredil kar si marsikdo želi, ker enostavno ne bo dal italjanom v roke, da na novo razvijejo RWD platforme in svoje motorje, temveč bo pač preoblekel svoje VW-je, pa lahko jih nastavlja gor pa dol, bodo te VWalfe še vedno dale dobro vedet od kje prihaja osnova (torej občutek na volanu, na pedalah, na menjalniku, v ovinku, pri upravljanju klime, pri celotni ergonimiji, pri izvoru stikal in tipk. itd...) - in če si vse to želim, pač kupim VW-ja mar ne? Konec koncev govorimo o koncernu ki v Aventadorja nabije tipke od Audija - bruh za moje pojme, pa ne ker bi bile te tipke slabe, ampak ker niti podrazno ne pašejo v kokpit od Lamboja. Razumljivo je da se špara pri cenejših avtih, ampak pri avtu za nekaj sto tisoč evrov? Temu jaz rečem idiotizem.

VW bi sicer omogočil večjo paleto, ampak voziti VW-ja, ki zgleda kot Alfa je enako brezveze kot voziti Fiata, ki izgleda kot Alfa. In če je Alfa pod Fiatom, daje še vedno bolj italjanski občutek med vožnjo kot če je pod VW-jem. Kateri lastnik je torej manjše zlo mi je povsem vseeno, ker mi nobeden ne diši.


In tommy, natjunat zvok motorju se kar tako ne da. Nemci (lep primer je recimo RS5) ponavadi tunajo zvok z izpuhom, italjanom (sploh Alfi) pa ponavadi tega ni bilo treba, ker je dostikrat imel že sam motor precej izrazit zvok. In na zvok vpliva marsikaj, od dizajna intake-a in sesalnega kolektorja, do dizajna ventilov oz. poti po kateri potujejo plini (v splošnem torej dizajn glave), do giba in vrtine bata, in še mnogo stvari, ki jih ne moreš natjunat, ampak jih je potrevno razviti povsem na novo. Probaj enkrat voziti Alfin V6 in Audijev V6, čeprav je v osnovi zasnova enaka (torej V motor) je v zvoku zelo velika razlika. Ampak pustimo to, amtosferski motorji postajajo zgodovina, turbaki pa ne dajo nobenega zvoka, torej je ta debata povsem brezpredmetna, ker recimo ne 1.75 TBi kot tudi 2.0 TSI nimata absolutno nobenega zvoka. Samo neko tiho čebelje brnenje se sliši.

Kar se pa volana tiče pri Giulietti in Goflu - prva ima itak nek električni servo, ki je prava žalost proti volanu, ki ga je imela recimo 147-ica, kjer je le ta bil prijetno komunikativen in "zelo pri življenju", drugi, torej Golf pa ima itak mrtvilo, ko v ovniku sploh ne veš če so kolesa dejansko postavljena tako kot je obrnjen volan. Pa to ne velja samo za VW-je, ampak tudi Audiji imajo za moje pojme tak zelo čuden občutek volanu, ki nekako ne vliva sigurnosti v vožnjo po ovinkih, predvsem pa mu manjka ostrine in odzivnosti - in ne govorim na pamet ker je eden tudi pri hiši. Recimo kak BMW je tu precej boljši (kar se med drugim rado povdarja tudi na primerjalnih testih). Tako, da mi je res vseno kaj porečejo na F. Gearu za volanski mehanizem dveh avtov, ki ravno ne navdušita v tej tematiki. Ampak tudi tole debato bi pustil na miru, ker ne vodi nikamor, ker vsak čuti po svoje. Po eni strani je itak v avtu nižjega srednjega razreda nesmisleno uporabljat zelo živahen, direkten, natančen in odziven volanski mehanizem, po drugi strani pa je to Alfe delalo posebne (čeprav večina lastnikov tega ni opazila), na kar so pri Fiatu gladko pozabili in v Mita ter Giulietto nabasali tisti elektro servo iz Fiatov, ker smatrajo da to itak ni pomembno...


Skratka če moram izbrati med dvema zlobama, potem izebrem Fiat, a če bi imeli o tem referendum se ga niti slučajno ne bi udeležil, ker me, kot sem že povedal v bistvu za vse en k briga, saj je že lep čas nazaj vse šlo v franže :) (najprej RWD, potem pa še kulten V6).


In če se bo kdo kdaj odločil Alfo zrihtat, jo naj zrihta kot se to zagre, 100 procentno, vse ali nič, ne pa z dolgim seznamom kompromisov, kot bi to naredil VW in kot dela Fiat.

In na to temo je iz moje strani to vse, naslednjič ko pišem v tej temi bo to opis alfinega šestvaljnika.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a King1 Sr okt 12, 2011 6:01 am

lizard je napisal/-a:
In na to temo je iz moje strani to vse, naslednjič ko pišem v tej temi bo to opis alfinega šestvaljnika.


To čakamo. ;)

lp
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a radar Sr okt 12, 2011 6:20 am

@toMmy...
po mojem menju, ti je lizard hotel povedati nekako takole:
- alfa me zunaj čaka,
- vw zunaj stoji... (na ta način je napisal slovenski avtomobilski novinar)..
alfa ima ( je imela) svoj čar, ki ga žal pač vw nima (nekateri temu rečejo duša)...
vsi vemo, da način razmišljanja v fiatu pelje samo v polom - realno gledano so korejci že prehiteli fiat (razen ferrarija in določenih modelov alf) in tudi alfi ne kaže dobro.. V primeru, da VW kupi alfo in reče italijanskim inženirjem - pustimo vam proste roke, denar pa imate na računu - bo 100% zopet pod pokrovom čarobni 6valjnik, marketing bo boljši in za marsikoga bo tudi v trenutku poskočila kvaliteta (nemški avto) ...
škoda je, kar se dogaja z alfo ... in pravi alfisti poznajo zgodovino, kjer je bila alfa pred ferrarijem, pred bmw-jem... sedaj pa je žal pred kitajci...
vw koncern dela dobre avtomobile - od super ekskluzivnih do avtov za navadne ljudi - je pač v vseh segmentih in povsod strmijo, da bodo najboljši... ampak realno gledano, nikoli ne bodo dali alfi svobode in s tem bo izgubila še zadnji procent čara, ki ga je včasih imela...

lp
 
Uporabniški avatar
Tattoo-
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Če dec 16, 2004 10:33 pm
Kraj: Circuit de la Sarthe

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Tattoo- Sr okt 12, 2011 7:40 am

J1897 je napisal/-a:Druga stvar, malo za šalo malo zares - če Top gear ni neko merilo za avtomobilske standarde... a fifth gear pa je ali kaj? :mrgreen:

No ja, tudi Top Gear (Clarkson) nima ravno najboljšega mnenja...in to celo glede avtomobila, ki Alfistom predstavlja mokre sanje! :roll:

Jeremy Clarkson's Thriller - Alfa Romeo 8C Review
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway
 
J1897
Novinec
 
Prispevkov: 179
Pridružen: So avg 29, 2009 7:45 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a J1897 Sr okt 12, 2011 10:04 am

~toMmy~ je napisal/-a:Daj mi prosim razloži, kakšne poteze VAG-a ti dajejo mislit, da bi iz AR želeli naredit manjvredno znamko? R8 in Gallardo sta katastrofalno slaba primerjava iz tvoje strani. Uporabi malo logike. Kaj misliš, da se bo zgodilo s prodajo R8, ko pride ven naslednik Gallarda?

Drugače premisli, kaj se je v VAG-ovih rokah zgodili z določenimi znamkami! Audi je doživel razcvet, Škoda tudi, Seat je definitivno šel na bolje, Lamborghiniju gre zelo dobro, novi Aventador je fenomenalen, Buggati je naredil avtomobil desetletja... Alfo bojo pa tvoje tržili kot neka poceni skropucala? Itak da bi radi z njo dosegli čim več in zame to ni konkurenca Audiju, ker zame je Audi daleč od "pravega" športnega avta.


Kar pišeš o Škodi, Audiju, Seatu....je vse res, ampak - če se vsedeš v Škodo ali Seata takoj veš, da sediš v VWju...in tega v Alfi noče nihče. Pa ne pravim, da je VW slab, ampak VW z Alfinim znakom in scudettom... Ne, hvala. Ne pravim, da bodo Alfo tržili kot poceni skropucalo, ampak definitivno se ne bodo šli nekega dragega eksperimenta v stilu Bugattija (karikirano) in bodo šparal na precej področjih. Zakaj tako mislim? Glavni razlog je že lizard napisal - če šparajo pri Lamborghinijih, superavtih, vrednih par 100 tisoč €, v katere dajejo stikala iz Audijev, potem bodo definitivno šparal tudi pri Alfah. Razen, če pričakuješ, da bi iz Alfe naredil eksotično superšportno znamko v stilu Bugattija. Fajn bi sicer bilo, ampak mislim, da se vsi strinjamo, da je to milorečeno utopija. Definitivno bi VW hotel z Alfo iztržiti čimveč, ampak občutek imam, da bi to naredili na podoben način, kot so naredili s Seatom - vzeli bi par (športnih) modelov, jim polikali karoserijo in nadeli scudetto, malo spremenili notranjost in voila! Novi modeli za relativno male pare - v smislu stroškov razvijanja. Alfa bi tako dobila pestro paleto novih modelov, ampak ti modeli bi bili Alfe le po znački in po ničemer drugem. Znamki bi se sicer povečala prodaja, ampak Alfe brez tistega x faktorja (duše, whatever)... ne hvala.

Da pa se povrnemo k Gallardu in R8 - ko pride ven naslednik Gallarda, se po mojem mnenju prodaja R8 ne bo preveč zmanjšala, saj bo razlika v ceni še vedno prevelika - in ravno to je problem pri Gallardu in R8. Prodaja Gallarda je padla ravno zaradi tega, ker veliko ljudi ni hotelo plačati velike razlike v ceni samo zato, da bi vozili R8 z Lamborghinijevo značko, oziroma, da se izrazim bolje, zakaj bi plačevali več, če lahko Gallarda vozim za dosti manjšo ceno, je pa res, da ne bo imel Lamborghinijeve značke, ampak 4 kroge.

Če povzamem - prevzem Alfe s strani VWja verjetno ne bi bil slaba poteza (strogo poslovno gledano), bi pa bil katastrofalna poteza s stališča ljubiteljev znamke, saj bi tako izgubila še zadnji kanček čara, ki ga je nekoč imela.
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a simply Če okt 13, 2011 6:54 pm

Vsem ki gre armaturka iz R8 v nos si poglejte klimatsko napravo v Maseratiju QP, ki je katastrofalna za avtomobil te vrednosti.

Ampak nič zato.

Sedaj so tu novi časi in novi ljudje ter veliko rabljenih Alf - vsakomur svoje.

Lizard : Kaj pa 4C - bo kaj iz tega?
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a ~toMmy~ Če okt 13, 2011 7:04 pm

J1897 je napisal/-a:Če povzamem - prevzem Alfe s strani VWja verjetno ne bi bil slaba poteza (strogo poslovno gledano), bi pa bil katastrofalna poteza s stališča ljubiteljev znamke, saj bi tako izgubila še zadnji kanček čara, ki ga je nekoč imela.


Kje je zdaj ta čar? Razumem, da to ni idealna rešitev, je pa rešitev. Vseeno se mi zdi bolje, da se znamko reši in da naredijo tu pa tam eno "pravo Alfo", kot da ne delajo nič oz. skoraj nič in še to nima dosti skupnega s tem "čarom".
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a peroRS Če okt 13, 2011 7:09 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
J1897 je napisal/-a:Če povzamem - prevzem Alfe s strani VWja verjetno ne bi bil slaba poteza (strogo poslovno gledano), bi pa bil katastrofalna poteza s stališča ljubiteljev znamke, saj bi tako izgubila še zadnji kanček čara, ki ga je nekoč imela.


Kje je zdaj ta čar? Razumem, da to ni idealna rešitev, je pa rešitev. Vseeno se mi zdi bolje, da se znamko reši in da naredijo tu pa tam eno "pravo Alfo", kot da ne delajo nič oz. skoraj nič in še to nima dosti skupnega s tem "čarom".


Točno tako. Alfe že zelo dolgo niso več to kar naj bi bile.
Še največji nesmisel pa se mi zdi, da gre vse več "zagriženih alfistov" na druge znamke, predvsem japonce. Zgleda da jim 10 ali 15 let star japonc nudi več kot enako stara Alfa, čar/duša gor ali dol :roll:

Jaz osebno se štejem za ljubitelja Alfe Romeo, a vseeno je treba biti realen. Eden ali dva top modela ne moreta zagotoviti, da bo znamka preživela, saj na koncu prodaja pove zadnjo besedo. ;)
 
Uporabniški avatar
diamant72
Novinec
 
Prispevkov: 247
Pridružen: To maj 27, 2008 3:26 pm
Kraj: Ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a diamant72 Pe okt 21, 2011 12:09 am

Fiat and Chrysler CEO Sergio Marchionne says he will give priority to building the Alfa Romeo brand in the Unites States before addressing the issue of growth in Europe.

vir
:lol: :lol: :lol:
Trenutno vozim: BMW 645Ci (1:24), Maserati GranTurismo RC (1:18)
P.S. Iščem čarobno palčko, ki pretvarja 1:18 v 1:1. Tudi 1:24 v 1:1 bo ok...
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Lignage Ne okt 23, 2011 8:17 pm

Izjave niti ne mislim komentirat :)

Me pa res zanima kako sploh mislijo uspet v ZDA, glede na to, da si bodo nasledniki teh treh avtov, na slikah spodaj, v bistvu zelo sorodni?

Slika
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a King1 Ne okt 23, 2011 8:22 pm

King1 je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:
In na to temo je iz moje strani to vse, naslednjič ko pišem v tej temi bo to opis alfinega šestvaljnika.


To čakamo. ;)

lp



Še vedno čakamo. ;) ;)

lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a Joie de vivre! Po okt 24, 2011 7:35 am

Alfo za zaj. že 20 let nazaj, danes bi to lahko bil latinski BMW in večina bi jih imela šestvaljnike, četudi dizelske. Škoda.

Definitivno za priključitev k VAG.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a carloabarth Če nov 24, 2011 7:09 pm

Ramaciotti bo nadziral obliko Chryslerja in Lancie

Lorenzo Ramaciotti, zaslužen za obliko Ferrarija 612 Scaglietti, je dobil novo zadolžitev v okviru koncerna Fiat.
Besedilo: Peter Pirkovič Foto: Fiat

Čeprav je leta 2007 prekinil svoj zaslužen pokoj in se ponovno zaposlil v Fiatu, mu je zdaj naložena nova naloga. Ramaciotti bo novi vodja oblikovalske ekipe, ki oblikuje bodoče modele znamk Chrylser in Lancia.

Sam pravi, da koncept preimenovanja modelov na evropskemu in ameriškemu tržišču, ne more in ne sme biti dolgoročen, saj bi to lahko škodovalo obema znamkama. "Moramo delati na temu, da delimo platforme in tehnologijo, medtem ko mora biti oblika drugačna," je še povedal novi šef oblikovanja.

Slika

VIR

Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a mito155 Pe nov 25, 2011 2:51 pm

To da alfa čaka in VW stoji še izjaha iz časov, ko je bil golf II ultimativno vozilo, ostalo pa šrot...

Me zanima komu ki ima vsaj malo bencina v žili ne bi zaigral srce v Leonu Cupri R za 270konji... za 29k€ nov...

ne se hecat fantje... glede na požrešnost VAG koncerna, predvesem VWja verjamem, da bi iz Alfe naredili bistveno več, kot pa Fiat, ki se obnaša kot Mura v Sloveniji... črpanje denarja v nedogled...

lp
 
Uporabniški avatar
radar
Uporabnik
 
Prispevkov: 936
Pridružen: Po maj 09, 2005 9:44 am

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a radar Po nov 28, 2011 7:49 am

http://www.zurnal24.si/jlo-in-fiat-ko-v ... nek-141491

zgleda, da Fiatu tudi v Ameriki ne gre nič po načrtih, pa kakor kaže tudi na kvaliteti spet padajo... :roll:
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a alanq4 Po nov 28, 2011 8:23 pm

mito155 je napisal/-a:To da alfa čaka in VW stoji še izjaha iz časov, ko je bil golf II ultimativno vozilo, ostalo pa šrot...

Me zanima komu ki ima vsaj malo bencina v žili ne bi zaigral srce v Leonu Cupri R za 270konji... za 29k€ nov...

ne se hecat fantje... glede na požrešnost VAG koncerna, predvesem VWja verjamem, da bi iz Alfe naredili bistveno več, kot pa Fiat, ki se obnaša kot Mura v Sloveniji... črpanje denarja v nedogled...

lp


Jebeš leona ko maš pa megana RS :mrgreen: No jaz sem drugače en tak b**** z bencinom v krvi ki mu srce raje igra na alfin v6 pa magar s samo 250KM (3.2 gta) za 5k z avtoneta.
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
mito155
Uporabnik
 
Prispevkov: 1099
Pridružen: So jan 17, 2004 12:15 pm
Kraj: ljubljana

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a mito155 To nov 29, 2011 6:45 pm

super.. samo od takih kot si ti alfa ne more živeti.... in realno bi največ pridobila z VAGom, ki bi ji dal vsaj finančni zagon. Cupro sem samo izpostavil, ker se avto prov fajn pelje in ima neko solidno ceno. Je pa megan rs defenitivno bolj hardcore avto, ki bi tebi bolj ustrezal.

In pa neka natolcevanj o zadnjem pogonu... mogoče, ko jo bo kupil bmw in posodil platformo. Sprememba pogona pač ni mačji kašelj.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Re: FIAT - Splošno o prihodnosti

Napisal/-a carloabarth Če jan 12, 2012 8:45 pm

Začele so se širiti govorice o partnerstvu med Fiatom in pa PSA-jem

VIR
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 24 gostov