Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck To maj 27, 2008 10:32 am

men je všeč:)
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 To maj 27, 2008 10:45 am

Limo je lepš! :-P
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To maj 27, 2008 11:46 am

sej ga majo praktično že narejenega.... vidli smo ga kot Airscape koncept, ki je napovedal limuzinski C5. po moje ne bodo spreminjali kej bistvenega. bi blo pa fajn. če bi obdržali tudi konceptovo kabrio opcijo....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
snikerson
Uporabnik
 
Prispevkov: 1376
Pridružen: Pe jan 04, 2008 4:01 am

Napisal/-a snikerson To maj 27, 2008 12:07 pm

Cash je napisal/-a:Predzadnji mi je najbolj všeč


2x
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

Napisal/-a RR To maj 27, 2008 1:34 pm

Sem prepričan, da bo veliko lepši od Lagune Coupe...
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck To maj 27, 2008 1:43 pm

tak bi moral bit novi c4. (ker mi po sliki sodeč deluje precej manjši kot ostali, pa še sprednji odbijač inluči zgledajo malenkost drugače). Če bi bil tak bi blo mal bolš kot pa je blo videt po slikah v temi ne dolg nazaj:)

Slika[/quote]
 
Uporabniški avatar
gepl83
Uporabnik
 
Prispevkov: 817
Pridružen: Po avg 27, 2007 3:19 pm

Napisal/-a gepl83 Sr maj 28, 2008 6:15 pm

Ta zadnji je tud hud
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jun 12, 2008 9:29 pm

danes sem si do obisti ogledal obe verziji nove C5ke in za eno uro tudi dobil limuzino na testno vožnjo..... kaj naj rečem.... v slikici bi to zgledalo takole: Slika SlikaSlikaSlika
:P
z besedami pa... prelepo! mogoče celo preveč! avto je zelo urban, vendar s sprednje strani, tako kot C4 Picasso na meji kiča! vendar hvala bogu ni šlo čez... ne vem če razumete kaj probam reč... to o čemer govorim bo mogoče vidno čez 7-10 let. danes je avto eleganten, ekstravaganten in samozavestno dinamičnega videza! celo za Citroene visok in strmo odrezan nos me sploh ni motu! prijetno so me presenetile dve stvari. prva je ta, da v srebrni barvi niti ne zgleda slabo in za povrh celo zgleda manjši, kot v črni!
druga pa.... kako naj to povem... Citroeni so vedno bli petvratni dvovolumenski avtomobili, ki so s kratkimi "repki" od prtljažnikov glumli štirivratne limuzine. taki so bli Xsara, Xantija, prejšnja generacija C5ke... pri temu je pa ravno obratno! tale je čistokrvna tivolumenska, štirivratna limuzina, katere rita (gledano z boka rahlo nazaj) je tako slatko zaobljena in kratka, da avto zgleda ko en sexy hot hatch! mislim, da ga nebi blo junaka, ki bi reku, da je zadnji konc dolgočasen in audijevski, če bi to, kako se zlivajo linije boka in zadnjega strešnega nosilca blo še čisto malo bolj povdarjeno! zunanjost čista desetka!.... ok... devet pa pol. ker tudi če svoje dimenzije zelo dobro skriva in recimo, proti glomaznemu Mondeu zgleda ko ena seksy manekenka, je še zmeraj ogromen avto!

notranjost.... težko opisat razliko... svetlobna leta naprej od zadnje verzije C5 in čisti TRANS WARP proti prvi generaciji C5ke! tudi prostoren je (bolj kot A4, vsaj po občutku... moja je včerej dobila novi A4 karavan ampak o tem v drugi temi :P ), vendar glede na dimenzije niti ne pretirano... ko sem se z njim odpeljal k sodelavcu (1,87cm :D ) si je ta najprej orenk nazaj naštelal sprednji zic, pol smo šli pa sedet na zadnjo klop in je mel še kak cm pred nogami... ampak, rečt, da je zadaj utesnjeno je pa notorna glupost!
no... gledal (in vozil) sem 2.0HDI exclusive, z "dinamičnimi" sedeži vendar brez nobel televizije in navigacije na armaturi !!!! baje zato, ker se je citroen slovenija odločil, da bo za nas brez, ker kao v navigatorju slovenija ni podprta in bodo raje Garmine zraven talali :noro !!! centralna konzola je bila zato brez tako kritizirane gužve premajhnih knofov :P in je delovala povsem pregledno in urejeno....
je blo pa zato vse ostalo... od usnje/tekstil sedežev z masažo, spomini, gretjem, pregibljivim zgornjim delom naslonjala, nastavljivim ledvenim delom, popolnoma eletrificiranih v vse smeri in naklone, dvojne zasteklitve, dvoconske klime, mp3 radio CD, gomile zvočnikov, gomile airbagov, gomile senzorjev, tempomati, limiterji hitrosti, board kompjuterji, samozatemnilni, samopreklopni retrovizoji, električne ročne.... ju nejm it!Slika v glavnem.... očesu, riti in v vožnji tudi ušesu jako ugodno!Slika
vendar so tudi tu kakšne stvari na meji kiča... recimo šargopirgasta grafika armature... vendar mi za prvič bolj zanimiva za gledat, kot pa da bi se vsajal nad okusi :P . še posebej me je razveselil digitalni prikaz hitrosti na displeju znotraj brzinomera, ker je tisti -sicer carski in fensi-šmensi- cager analognega števca ki leta okrog po obodu bolj slabo berljiv. ozroma.... prej vidiš cifro na dipleju in cagerja sploh ne gledaš. seveda, če te ne znimajo drugi podatki board kompjuterja in maš pač nastavljen prikaz hitrosti.... tisto, kar me je bol zmotlo kot omenjeni "lunapark", je racionalizacija, ki se kaže v tem, da je radio identičen mojemu v C2 (minus mp3 funkcija :x ), da so obvolanske ročke tudi enake, ključ tudi.... če so lahko naredili nove kljuke za vrata, a je blo tak teško nardit tudi nove obvolanske ročke? :x :x :x

tretja zmera pa leti na vožnjo... bemti, avto je težek ko slon! res se pozna vsaka kila ki jo ma na sebi.... sej ne, da bi 2.0HDI ne bil zadosti.... sam tiste brce navora v rit ni glih čutit! pa tudi malček len je pri hitrih spremembah smeri.... ampak.... kako se v tem avtu peljeeeeee milina! kot na putru.... prav nič ni zibanja, čvrsto in stabilno drži smer, ne nagiba se v ovinkih in niti najmanjšega sledu ni po kakem "morska bolezen" pozibavanju! pa vendar mu rata fenomenalno požirat vse neravnine in lukne na cesti. vožnja je preprosto nevrjetno ležerna in udobna!
menjalnik (6st. manualec) je korektno neprecizen in mehek, vendar nikakor problematičen ali iritanten za uporabo, volanski električni? servo je malček lahek in prilično nekomunikativen, bremze so pa silovite... ustavi na mestu, čim pipneš :P .
tudi električna ročna je s svojim hill holderjem prijetno presenečenje, kot tudi "dinamični" zici. končno se Citroena ne da več rugat, da ma neuporabne zice z ogavnimi prevlekami :P . najbolj mi je bil pa zabaven feature, da se zic v momentu ko odpreš vrata odpelje nazaj tako, da voznik lažje zleze izza volana. in se tudi vrne v prvotno lego, ko se vsedeš v avto in zapreš vrata :mrgreen: :DDD ! simpatično... in vsaj na začetku zabavno... :P .

v glavnem... avto je čista nirvana! ko se enkrat vsedeš in znjim narediš par kilometrov te naravnost boli falus, da je malček pretežek! in ista dotična stvar te boli tudi za to, da čez ovinke ne leti kot M5.... ta avto relaksira.... ne serem! ko sem se vračal v salon sem vozil po avtocesti (razcep AC proti Jaršam in Bežigradu iz domžalske smeri, omejitev 100), kjer se z Audijem v životu nisem peljal manj kot 130-140 ! danes sem z blaženim nasmeškom na ksihtu peljal C5, sedež je masiral hrbet, ko nenadoma pogruntam, da bo treba desno... pogledam števec... 104 km/h!!! z nezmanjšanim nasmeškom sem dal desni žmigavec in elegantno zapeljal desno čez razcep... in sam rahlo dodal gas pri vključevanju na obvoznico 8) . milina!

če ga primerjam z novim Audijem... mirno lahko rečem, da je A4 boljši avto! sicer je A4 vsaj 30% dražji pa ne gre sam za to.... A4 ma boljše materjale, boljša je končna izdelava, dinamičnejši in odzivnejši je, njegov 2.0"TDI" boljše vleče, notanjost je čistejše oblikovana in bolj ekstravagantna.... razlika sicer ni več tako drastična, pa vseeno.... ampak, ko se enkrat zapelješ s C5 ti je čisto vseeno za to! 8)
če bi moral zbirat med A4 in C5 -še posebej v karavanski verziji- bi brez razmišljanja vzel C5!

kaj češ.... sem pač čudak! :mrgreen: :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
BLaZZeD
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 82
Pridružen: Sr jun 08, 2005 6:33 pm
Kraj: Črnomelj

Napisal/-a BLaZZeD Če jun 12, 2008 10:32 pm

grem ju3 na testno vožnjo da se prepričam o tem tudi sam :D
"Before you can manipulate the fears of others you must first master your own."
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jun 12, 2008 11:20 pm

drugmirko je napisal/-a:danes sem si do obisti ogledal obe verziji nove C5ke in za eno uro tudi dobil limuzino na testno vožnjo.....

....dobro si napisal - saaamooo nikjer nisem zasledi, katero verzijo si vozil: s hidropneumatskim vzmetenjem ali "amortizersko" :?: za moje pojme Citroenu pristoji le prva.......

Osebno je tudi meni avto "na uč" fantastičen, vendar moti par citroenovih "gluposti" (ena je ta, da sredica volana ostaja na mestu, obroč se vrti, pa čudna notranjost; oz. bolj bi rekel "samosvoja")........bom pa vsekakor šel v Krško in za en dal se mal odpeljal s testnim.....(ko se gužva poleže) znanec dela tam in mi je razlagal, da je zanimanje ogromno...Citroen tudi cilja na kupce, ki imajo že sedaj C5 prejšnjih generacij....)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jun 13, 2008 12:45 am

sašo5 je napisal/-a:....dobro si napisal - saaamooo nikjer nisem zasledi, katero verzijo si vozil: s hidropneumatskim vzmetenjem ali "amortizersko" :?: za moje pojme Citroenu pristoji le prva.......

Osebno je tudi meni avto "na uč" fantastičen, vendar moti par citroenovih "gluposti" (ena je ta, da sredica volana ostaja na mestu, obroč se vrti, pa čudna notranjost; oz. bolj bi rekel "samosvoja")........bom pa vsekakor šel v Krško in za en dal se mal odpeljal s testnim.....(ko se gužva poleže) znanec dela tam in mi je razlagal, da je zanimanje ogromno...Citroen tudi cilja na kupce, ki imajo že sedaj C5 prejšnjih generacij....)


sem napisal, sem... sicer ne direktno pa vseeno... :D vozu sem hidravlično verzijo! C5 limuzino s 2.0HDI FAP turbodizlom, ročnim menjalnikom in najboljšo, Exclusive opremo. in s to opremo pride itak samo H3+ hidraktivno podvozje... 8)

in na zgornjo pripombo moram reč, da je fiksni centralni del volana ZAKON!!! stvar je enostavna, pregledna in med vožnjo popolnoma nemoteča. brez problema se volan prime in vrti tudi z "od spodaj" z obrnjeno roko. jaz se nisem zataknil (ampak s 173cm nimam glih neke "šape" :P ), zgoraj omenjeni sodelavec ki pa nima glih majhme roke, pa tudi ne... v vsakem primeru, je razporeditev zelo logična in gumbi so enostavni za uporabo:
1- na levi strani zgorej čist pri vrhu sta dva gumba board kompjuterja, ki ma displej v brzinomeru.
-scroller gumbek ki ga s palcem enostvano vrtiš gor in dol in s katerim se voziš po menijih BC-ja in potrdiš izbrano opcijo
-gumb za povratek nazaj... v prejšnji meni oziroma ven iz podmenijev
simpl za uporabo, ko pasulj...
2- leva zgornja polovica, tik pod omenjenima knofoma je namenjena nastavljanju tempomata
nisem rabu na tej kratki vožnji ampak, ko skužiš kak se uporablja tempomat je tudi uporaba teh pis of cake!
3-spodnja polovica leve strani pa je namenjena komandam omejilnika hitrosti.
to mam tudi v C2 (na centralni konzoli), pa še živ dan nisem rabu ... :D . nekak ne čutim potrebe, da bi mi avto piskal. če grem v naselju čez omejitev. če že grem grem zmerej popolnoma zavestno... :P

na desni strani se stvar z vrha ponovi...

1- pri vrhu sta enaka dva gumba kot za board kompjuter na levi in mata tudi enako funkcijo... samo da upravljata displej na desni, na centralni konzoli... torej za čeprkat po radijskih postajah, nastavitvah raznih funkcij, navigacijo (če bi bla :x )
2- takoj pod njimi je sklop namenjen muziki... glasnost, mute...
3- desno spodej pa so knofi za CD, naprej, nazaj, preskoči...

in na vsaki strani je še volana je še po ena orenk tipka za hupo

seveda, če se prav spomnem... sem samo malo štefnal po menijih BC-ja z levimi skroling knofki, malo sem menjal postaje z desnimi skroler knofki in navijal muziko z raznih radijskih postaj... ostalega nisem rabil! glede na to, da jih več kot 3/4 nisem uporabljal, sem si za eno uro vožnje zapomnu kr veliko, a ne...:D . že tole ti zadosti pove o uporabnosti vsega skupej... :mrgreen: in najboljša stvar pri vsemu skupej je, da ti niti v enem momentu in niti za skundo, ni treba dvignit roke z volana! poleg tega pa tudi ni treba -razen štefnanja s scrolerji po nastavitvah, kjer pač moraš gleda na displej- odvračat pogleda s ceste, ker je knofek zmerej na istem mestu! sej za ročico žmigavcev tud ne gledaš, a ne... predvsem zato, ker točno veš kje se nahaja!

lahko pa tudi kot dolgoletni uporabnik knofov ki "bežijo" naokrog skupej z volanom, mirno rečem, da je tale fiksna varianta veliko lažja in uporabnejša! pa tudi od šraufanja po "MMI-ju" v novi Audijevi štirki moje nezakonite je uporabnejša! ker se tisti one pri njem nahaja na sredini centralne konzole... ampak o tem, kot že rečeno, v eni drugi temi... 8) .

v glavnem... sploh ni noben bav-bav, tudi moj konzervativni sodelavec (ki ma že od vekomaj rajši karavane in kombije, kot pa limuzine, ker so "bolj praktični" :P ) je bil nad stvarjo naravnost navdušen! pa še zgleda ko spejs šatl!
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Pe jun 13, 2008 7:54 am

Miroslav, super reportaža, hvala!

Se pa ne strinjam s tabo v tem, da so pravi Citroeni 5-vratne kombilimuzine. Pravi so 4-vratne limuzine, ki izgledajo kot kombilimuzine (TA, DS, 2CV, GS, C6 in po novem C5).
 
SpeedyRS
večni novinec
 
Prispevkov: 440
Pridružen: Po maj 05, 2008 12:24 pm

Napisal/-a SpeedyRS Pe jun 13, 2008 8:50 am

Js ga tudi imel priložnost videt na cesti. In moram reč da je avto pravi pornič! Elegenca pa taka, da se stopiš ko se mimo prpelje.

Pa tudi tist zadnji konc, ki naj bi zgledau kot A4 je NEPRIMERNO boljši in zanimivejši, je pa res da je na podoben princip narjen. A4 zgleda brezvezno proti C5! Tu ni dileme. C5 deluje tak vzvišen, luksuzen, aristokratski. In sploh ni res da zgleda nemško, zgleda manj francosko to je res, ni pa nemc ko so eni govorili. Ker nemci nebojo nikoli premogli take elegance in lepote :twisted:

Uglavnem, najlepši avto leta 2008 zame. Razn če še pride kaka lepša kreacija vn.
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Pe jun 13, 2008 9:07 am

A4 proti novemu C5 zgleda kot poceni k****a.
Izgleda dolgočasno proti C5. Res je ta avto neverjetno uspel Citroenu.
To se definitivno bo prodajalo. Že sedanjih C5 je kar dosti na cestah. Tega bo pa še več. Saj za zmerno ceno dobiš najlepši avto na tržišču v srednjem razredu.

Seveda ne za razne nemške fanboye, ki gledajo na krogce, propelerje ali zvezde. :roll:

+ povprečna C5 bo sigurno opremljena precej bolje od povprečne A4 na naših cestah :P ČE ne drugega bo vsaj multifunkcijski volan ter potovalni računalnik sigurno kar standardna oprema
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe jun 13, 2008 9:34 am

se dobr da mamo razlicne okuse. ker lepga citroena ze dolg ni blo... tale avto men niti zdele ne zgleda dobr (k je nou), kaj bo sele cez par let... je pa fajn da mau razgibajo svincnike pa eksperimentirajo z oblikami, dolgocasnih nemskih skatel sem se pocas navelicu...
 
[ReNe]
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Ne nov 11, 2007 11:56 am
Kraj: MAribor

Napisal/-a [ReNe] Pe jun 13, 2008 9:43 am

včeraj sem videl to stvarco na cesti. bil sem prav prijetno presenečen, ker česa tak lepega od francozev že dolgo nisem videl.
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX Pe jun 13, 2008 3:15 pm

jaz sem danes v njej probal sedet. Razočaranje...A4 je zrasel v notranjih dimenzijah tolko, da glava boli, to je pa zunaj veliko, noter majhno. U bad. Pedali preveč skupaj, volan je v najvišji poziciji prenizko, premalo zunaj. Tccccc, feler, feler, feler, prou po citroenovo. Pa sem pričakoval od Audijevega inženirja da bo znal vpeljat prave gabarite v avto. Ah, še en sfaljen avto.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Pe jun 13, 2008 3:31 pm

juhica je napisal/-a:avto men niti zdele ne zgleda dobr (k je nou), kaj bo sele cez par let...

...za 5 "jurčkov" ga boš kupil....(al sem pa še preveč povedal)...... :cry: žalostno, toda resnično....
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jun 13, 2008 4:08 pm

MorphX je napisal/-a:jaz sem danes v njej probal sedet. Razočaranje...A4 je zrasel v notranjih dimenzijah tolko, da glava boli, to je pa zunaj veliko, noter majhno. U bad. Pedali preveč skupaj, volan je v najvišji poziciji prenizko, premalo zunaj. Tccccc, feler, feler, feler, prou po citroenovo. Pa sem pričakoval od Audijevega inženirja da bo znal vpeljat prave gabarite v avto. Ah, še en sfaljen avto.



e... čakej malo.... A4 prejšnje generacije notr ni mel placa praktično nič. tisto je bil
bolj komot avto za dva (vem, sem vozu enega zadnjih 5 in pol let)! zato napredek v tej smeri pri 20cm daljšem avtu res ni nič presenetljivega...

tega tanovega sem vozil samo enkrat, ker ga je moja dobila šele v sredo in takrat se mi ni zdel kej drastično prostoren. pelal se v njem pa še nisem... še posebej ne zadej, tam se nisem še niti usedel!
več placa kot stari nedvomno ma, ni pa da bi se valjal od raskošja.... tak, da -po občutku iz vozniškega sedeža obeh- temu tvojmu argumentu rečem sam "rugala se koza ovci, da ima kratek rep!" :P
in volan v C5 se mi ni zdel prav nič nizek... se mi je pa armatura (in hauba) zdela zelo visoka! veliko višja kot pri novi štirici! in volanski obroč je gledal še malo višje od zgornjega roba armature... 8)
pedali mene niso motli... sem pač manjše postave in nimam plavutk za čevlje :P povsem pa verjamem, da so za koga preveč skupaj... :)

a ja... pa tisti "audijev inženir" je v audijev bivši oblikovalec.... ;)


razen seveda, če tisti A4 v tvojem postu ni tipfeler i si dejansko govoru o Audiju.... :mrgreen:
ampak, tudi v tem primeru se nebi mogu glih strinjat s tabo! :P :mrgreen:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
RobberDuck
Novinec
 
Prispevkov: 283
Pridružen: Če mar 27, 2008 6:33 pm

Napisal/-a RobberDuck Pe jun 13, 2008 5:28 pm

jah .. 5 jurčkov .. ni kj cena bo padala. Dost ljudi bo verjetn počakal na nižje cene.
Pr novih A4 bo treba pa kmal dat 5 jurckov sam za feltne, ce bos hotu da bo zgledal, ce bodo avti rastl po 20 cm na serijo.:)
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov