Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
nevermind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2836
Pridružen: To jun 16, 2009 2:49 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a nevermind Pe sep 14, 2012 9:54 am

King1 je napisal/-a:
nevermind je napisal/-a:Premikanje par 100 metrov po Luki Koper ne šteje ;)


Si me glih prehitel ;)

lp


Zgleda, da so izbrisali prispevek.
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 18, 2012 12:47 pm

Zelo prepričljivi podatki o zmogljivostih novih motorjev:

VW Golf VII 1.2 TSI

Obujam motora: 1.2 litre
Snaga: 85 KS između 4300 - 5300 o/min
Okretni moment: 160 Nm između 1400 - 3500 o/min

Mjenjač: 5-stupanjski ručni
Masa praznog vozila: 1205 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 11.9 sekundi
Maksimalna brzina: 179 km/h
Prosječna potrošnja: 4.9 l/100 km
Prosječna razina emisija CO2: 113 g/km

VW Golf VII 1.4 TSI

Obujam motora: 1.4 litre
Snaga: 140 KS između 4500 - 6000 o/min
Okretni moment: 250 Nm između 1500 - 3500 o/min

Mjenjač: 6-stupanjski ručni / 7-stupanjski DSG
Masa praznog vozila: 1268 / 1288 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 8.4 sekundi
Maksimalna brzina: 212 km/h
Prosječna potrošnja: 5.3 / 5.0 l/100 km
Prosječna razina emisija CO2: 121 / 116 g/km

VW Golf VII 1.6 TDI

Obujam motora: 1.6 litara
Snaga: 105 KS između 3000 - 4000 o/min
Okretni moment: 250 Nm između 1500 - 2750 o/min

Mjenjač: 5-stupanjski ručni / 7-stupanjski DSG
Masa praznog vozila: 1295 / 1313 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 10.7 sekundi
Maksimalna brzina: 192 km/h
Prosječna potrošnja: 3.8 / 3.9 l/100 km
Prosječna razina emisija CO2: 99 / 102 g/km

VW Golf VII 2.0 TDI

Obujam motora: 2.0 litre
Snaga: 150 KS između 3500 - 4000 o/min
Okretni moment: 320 Nm između 1750 - 3000 o/min

Mjenjač: 6-stupanjski ručni / 6-stupanjski DSG
Masa praznog vozila: 1354 / 1375 kg
Ubrzanje 0-100 km/h: 8.6 sekundi
Maksimalna brzina: 212 km/h
Prosječna potrošnja: 4.1 / 4.4 l/100 km
Prosječna razina emisija CO2: 106 / 117 g/km



Grafi bodo predstavljali mokre sanje vsakega tunerja! :mrgreen:

http://www.autoholik.net/noviteti/vw-go ... kteristike
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Marek_ To sep 18, 2012 4:05 pm

Podatki o pospeških so izredno prepričljivi. 1.4 je že skoraj GT varjanta :)
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ To sep 18, 2012 4:33 pm

Saj najprej so se mi zdeli malo preoptimistični podatki, ampak se ujemajo z več viri, pri A3 je ista zgodba. :D Recimo 1.6 TDI ima samo 250 obratov "luknje" med območjem najvišjega navora in najvišje moči, se pravi od 1500 do 4000 obratov bi moral konstantno bit v "optimalnem" območju! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Polo78 Sr sep 19, 2012 12:04 pm

Škoda, da bo ročni menjalnik pri 1.6 tdi samo 5-stopenjski, to je zame osebno precej velik minus. 2.0 tdi bo sicer bomba ampak kaj pa kak vmesni motor (dizel)? Med 105 in 150km je namreč precejšnja vrzel... :?
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ Sr sep 19, 2012 12:51 pm

Glede menjalnika sva že debatirala in po moje ne bo problem, sploh zdaj, ko je poleg navora še maksimalna moč razpršena na tako široko območje (3000-4000 o/min), v kombinaciji z dolgimi prestavami bi to moralo predstavljat zelo lagodno vožnjo. Ne pozabi, da je po podatkih o zmogljivostih sodeč ta motor primerljiv z 5-25 KM močnejšimi konkurenčnimi izdelki! ;) Z drugimi besedami je novi 1.6 TDI 105 KM (v kombinaciji z lažjim in bolj aerodinamičnim avtom) po zmogljivostih točno to kar ti zdaj pogrešaš pri trenutnem (v primerjavi s konkurenco)! =P :mrgreen:

Drugače pa tudi sam upam na kakšno 120-130 KM različico 2.0 TDI :D


Še ne zanimiv oglas (v nemščini):

http://www.youtube.com/watch?v=A_f6AvEJnKQ
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
zany
Uporabnik
 
Prispevkov: 1035
Pridružen: To nov 27, 2007 6:34 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a zany Sr sep 19, 2012 5:11 pm

Še nekaj novih fotk:
Priponke
7987429408_d4bd988275_b.jpg
7987429306_3d09b83596_b.jpg
7987429190_179bfc9a9c_b.jpg
7987429098_ff5733cd51_b.jpg
7987422235_aaaff2a341_b.jpg
7987428878_0725cd036b_b.jpg
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a vojkostar Sr sep 19, 2012 9:44 pm

zunanjost me mal na 5ko spominja ko je vn pršla, seveda so luči popolnoma drugačne, ampak nekako nad zadnjimi fotkami nisem fasciniran :/
 
Uporabniški avatar
Patrik_A3
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4873
Pridružen: Če nov 02, 2006 11:08 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Patrik_A3 Sr sep 19, 2012 9:48 pm

čestitam čistilki na vw za dobro opravljen dizajn. Znova me presenetijo da je možno golfa še bolj bednega nardit, iz generacije v generacijo. NAmreč za takšen dizajn še je čistilka predobra :roll: notrajnost ok, zunanjost pa še je dacia bolj vznemirljivejša :roll:
Slika One day......BACK TO BLACK! Slika
 
Uporabniški avatar
vojkostar
Uporabnik
 
Prispevkov: 937
Pridružen: Pe jun 23, 2006 11:12 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a vojkostar Če sep 20, 2012 9:15 am

konzervativnost al kako se že reče :)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Polo78 Če sep 20, 2012 11:49 am

~toMmy~ je napisal/-a:Glede menjalnika sva že debatirala in po moje ne bo problem, sploh zdaj, ko je poleg navora še maksimalna moč razpršena na tako široko območje (3000-4000 o/min), v kombinaciji z dolgimi prestavami bi to moralo predstavljat zelo lagodno vožnjo. Ne pozabi, da je po podatkih o zmogljivostih sodeč ta motor primerljiv z 5-25 KM močnejšimi konkurenčnimi izdelki! ;)


Ravno dolge prestave, ki ubijajo pospeške, me skrbijo pri takem "mlinčku". Verjamem, da so optimizirali tako motor kot tudi menjalnik pa vendar bi bilo z 6-st. menjalnikom kvečjemu še boljše - pa ne pri pospeških od 0-100, ki so v realnosti itak manj pomembni, ampak pri pospeševanju od npr. 60-120 ipd. Pri VW dobro vedo zakaj ga pri enakem motorju vgrajujejo v Tourana in Passata, kakor tudi vedo zakaj so DSG-ju namenili 7 prestav, zato me še toliko bolj čudi to vztrajanje pri 5-st. menjalniku. Sam se pa bolj kot podatkov na papirju zanašam na izkušnje iz prakse in te mi pravijo, da kaj dosti bolje ne more biti, navsezadnje iz 105 konjev ne gre pričakovati čudežev. Spet bom omenil, da občasno vozim Golfa 1.9 tdi z enako konji (vem, star a še vedno hvaljen motor predvsem napram 1.6 tdi v Golfu VI) in pospeški v dooolgiiiiii 5. prestavi so podobni pospeškom atmosferskih bencinarjev z morda kakimi 10 konji več. Enostavno ni to to, bi bila pa pesem sigurno drugačna z 6. prestavami.
Antiznačkar po prepričanju
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx Če sep 20, 2012 6:14 pm

Polo78 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Glede menjalnika sva že debatirala in po moje ne bo problem, sploh zdaj, ko je poleg navora še maksimalna moč razpršena na tako široko območje (3000-4000 o/min), v kombinaciji z dolgimi prestavami bi to moralo predstavljat zelo lagodno vožnjo. Ne pozabi, da je po podatkih o zmogljivostih sodeč ta motor primerljiv z 5-25 KM močnejšimi konkurenčnimi izdelki! ;)


Ravno dolge prestave, ki ubijajo pospeške, me skrbijo pri takem "mlinčku". Verjamem, da so optimizirali tako motor kot tudi menjalnik pa vendar bi bilo z 6-st. menjalnikom kvečjemu še boljše - pa ne pri pospeških od 0-100, ki so v realnosti itak manj pomembni, ampak pri pospeševanju od npr. 60-120 ipd. Pri VW dobro vedo zakaj ga pri enakem motorju vgrajujejo v Tourana in Passata, kakor tudi vedo zakaj so DSG-ju namenili 7 prestav, zato me še toliko bolj čudi to vztrajanje pri 5-st. menjalniku. Sam se pa bolj kot podatkov na papirju zanašam na izkušnje iz prakse in te mi pravijo, da kaj dosti bolje ne more biti, navsezadnje iz 105 konjev ne gre pričakovati čudežev. Spet bom omenil, da občasno vozim Golfa 1.9 tdi z enako konji (vem, star a še vedno hvaljen motor predvsem napram 1.6 tdi v Golfu VI) in pospeški v dooolgiiiiii 5. prestavi so podobni pospeškom atmosferskih bencinarjev z morda kakimi 10 konji več. Enostavno ni to to, bi bila pa pesem sigurno drugačna z 6. prestavami.



Poraba 1.2 tsi 4.9 litra......hahahaha ne me jebat no ..fak a merijo porabo v hrib navzdol? :mrgreen:


105 konjev je 105 konjev, navora tud nima neki za izvoz, ga pa najbrž rešuje manjša masa...( 1.6 tdi ), pravzaprav če bolje pogledam ima MANJ navora od tako skritiziranega kia/hyundai 1.6 tdci motorja, da ne bi MJ al DCI začel raje :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS Če sep 20, 2012 6:34 pm

maniaxxx je napisal/-a:105 konjev je 105 konjev, navora tud nima neki za izvoz, ga pa najbrž rešuje manjša masa...( 1.6 tdi ), pravzaprav če bolje pogledam ima MANJ navora od tako skritiziranega kia/hyundai 1.6 tdci motorja, da ne bi MJ al DCI začel raje :mrgreen:


Power isn't everything =P
 
maniaxxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 7338
Pridružen: To avg 15, 2006 7:36 pm
Kraj: Celje

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a maniaxxx Če sep 20, 2012 6:34 pm

peroRS je napisal/-a:
maniaxxx je napisal/-a:105 konjev je 105 konjev, navora tud nima neki za izvoz, ga pa najbrž rešuje manjša masa...( 1.6 tdi ), pravzaprav če bolje pogledam ima MANJ navora od tako skritiziranega kia/hyundai 1.6 tdci motorja, da ne bi MJ al DCI začel raje :mrgreen:


Power isn't everything =P


torque IS ( poleg podvozja sicer :mrgreen: ) :mrgreen:
Podpis je besedilo, ki se samodejno doda na koncu vsake vaše objave. Dolžina besedila je omejena na 355 znakov.
 
Uporabniški avatar
sonic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2393
Pridružen: To okt 14, 2003 9:26 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a sonic Če sep 20, 2012 8:07 pm

Polo78 je napisal/-a:navsezadnje iz 105 konjev ne gre pričakovati čudežev. Spet bom omenil, da občasno vozim Golfa 1.9 tdi z enako konji (vem, star a še vedno hvaljen motor predvsem napram 1.6 tdi v Golfu VI) in pospeški v dooolgiiiiii 5. prestavi so podobni pospeškom atmosferskih bencinarjev z morda kakimi 10 konji več. Enostavno ni to to, bi bila pa pesem sigurno drugačna z 6. prestavami.
Če voziš golfa V 1.9 TDI s 105 konji in 5-stopenjskim menjalnikom, potem ne vem kako da se ti zdi 5. prestava tako zelo dolga, saj ima pri realnih 130 kmh že 2800 obratov... Za dizelaša to IMO ni neka stračno dolga najvišja prestava, v bistvu je relativno kratka.
In ne mislit da bi bila "pesem sigurno drugačna z 6. prestavami" - vsaj v najvišji prestavi ne. Namreč ta motor v golfu V, če ima 6-stopenjski menjalnik, je 6. prestava enaka kot 5. v petstopenjskem, le vmesne so "malo bolj na gosto razporejene".
1997 Chevrolet Tahoe LT 5.7 V8
2010 VW Touran 1.4 TSI DSG

"Everything in life is somewhere else, and you get there in a car." (E. B. White)
 
Uporabniški avatar
Polo78
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1976
Pridružen: Sr mar 17, 2004 1:32 am
Kraj: Cockpit

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a Polo78 Pe sep 21, 2012 11:46 am

sonic je napisal/-a:In ne mislit da bi bila "pesem sigurno drugačna z 6. prestavami" - vsaj v najvišji prestavi ne. Namreč ta motor v golfu V, če ima 6-stopenjski menjalnik, je 6. prestava enaka kot 5. v petstopenjskem, le vmesne so "malo bolj na gosto razporejene".

In to bi bilo to, kar bi si želel - bolj na gosto razporejene prestave za boljše pospeševanje, šesta pa naj bo dolga, da ima pri 130 km/h 2300-2400 obratov, temu se reče lagodna vožnja. :D

Hja nevem, meni se zdi 5. prestava v Golfu 1.9 tdi relativno dolga (čeprav je res, da ima pri 130 že kar visoke obrate, kar pomeni tudi dosti hrupa nad to hitrostjo), očitno nisem več navajen avtov s 5 prestavami... oops
Antiznačkar po prepričanju
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a ~toMmy~ So sep 22, 2012 3:37 am

maniaxxx je napisal/-a:105 konjev je 105 konjev, navora tud nima neki za izvoz, ga pa najbrž rešuje manjša masa...( 1.6 tdi ), pravzaprav če bolje pogledam ima MANJ navora od tako skritiziranega kia/hyundai 1.6 tdci motorja, da ne bi MJ al DCI začel raje :mrgreen:


105 konjev šele pri 4000 obratih in 105 konjev od 3000 do 4000 obratov pa le ni isto, se ti ne zdi? :D

Polo78 je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:Glede menjalnika sva že debatirala in po moje ne bo problem, sploh zdaj, ko je poleg navora še maksimalna moč razpršena na tako široko območje (3000-4000 o/min), v kombinaciji z dolgimi prestavami bi to moralo predstavljat zelo lagodno vožnjo. Ne pozabi, da je po podatkih o zmogljivostih sodeč ta motor primerljiv z 5-25 KM močnejšimi konkurenčnimi izdelki! ;)


Ravno dolge prestave, ki ubijajo pospeške, me skrbijo pri takem "mlinčku". Verjamem, da so optimizirali tako motor kot tudi menjalnik pa vendar bi bilo z 6-st. menjalnikom kvečjemu še boljše - pa ne pri pospeških od 0-100, ki so v realnosti itak manj pomembni, ampak pri pospeševanju od npr. 60-120 ipd. Pri VW dobro vedo zakaj ga pri enakem motorju vgrajujejo v Tourana in Passata, kakor tudi vedo zakaj so DSG-ju namenili 7 prestav, zato me še toliko bolj čudi to vztrajanje pri 5-st. menjalniku. Sam se pa bolj kot podatkov na papirju zanašam na izkušnje iz prakse in te mi pravijo, da kaj dosti bolje ne more biti, navsezadnje iz 105 konjev ne gre pričakovati čudežev. Spet bom omenil, da občasno vozim Golfa 1.9 tdi z enako konji (vem, star a še vedno hvaljen motor predvsem napram 1.6 tdi v Golfu VI) in pospeški v dooolgiiiiii 5. prestavi so podobni pospeškom atmosferskih bencinarjev z morda kakimi 10 konji več. Enostavno ni to to, bi bila pa pesem sigurno drugačna z 6. prestavami.


Pa ti veš, da se da pri Golfu V 1.9 TDI šaltat tudi v četrto in da bo pri 90 KM verziji le ta vlekla do cca. 145 km/h? Se pravi, da je v končni fazi zelo podobno, če potrebuješ za prožnost 4. + 5. ali pa 5. + 6. Sicer pa Golf V in njegov menjalnik splooooh ne sodita k tej debati, ker sta čisto nekaj drugega in to govorim iz izkušenj, ne pa ugibanja/sklepanja kot ti ;)
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a King1 So sep 22, 2012 7:22 am

Polo78 je napisal/-a:Škoda, da bo ročni menjalnik pri 1.6 tdi samo 5-stopenjski, to je zame osebno precej velik minus


Tu se strinjam a verjamem, da tisti tam vedo kj delajo. ;) Tudi nekdo, ki ga poznam je imel dva avta zaporedoma z 6. prestavami in je tretjega kupil z petimi. Sicer ga počasi že moti a na začetku ga ni. ;) Recimo jast bi zelo težko šel iz šestih na pet. A vseeno nikoli ne reci nikoli. :D Ni pa vw edini grešnik. Glede na to, da npr; kia ponuja v svojem 1.4 mlinčku šest prestav potem ne vem zakaj t.i. večji grešijo?

Primeri:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6467611&show=1 Pet prestav pa 120KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6450118&show=1 Pet prestav 100KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6450169&show=1 Isto kot citroen.
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6471837&show=1 Pet prestav in 125KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6382433&show=1 Pet prestav in 105KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6380796&show=1 Pet prestav in 117KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6432744&show=1 Pet prestav in 115KM
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6436484&show=1 Pet prestav in 100KM

Še neki dizlov:

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6415891&show=1 Pet prestav
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6344325&show=1 Pet prestav
http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=6369861&show=1 Pet prestav
In seveda VAG. Je pa res, da nekje zaostajajo pri bencincih in nekje pri dizlih. V tem ne vidim nič slabega tako kot ne da pri nekaterih še danes niso razvili nekih t.i. zelenih malih turbakov. A to je že tema za drugič. ;)

lp



Patrik_A3 je napisal/-a:čestitam čistilki na vw za dobro opravljen dizajn. Znova me presenetijo da je možno golfa še bolj bednega nardit, iz generacije v generacijo. NAmreč za takšen dizajn še je čistilka predobra :roll: notrajnost ok, zunanjost pa še je dacia bolj vznemirljivejša :roll:



Ja ko pa govoriš, da bi vseeno kakšnega imel, če bi bil denar pa je vse kul a ne? Lej ni to citroen, ki dela vesoljske oblike. Pa to bi se ljudje že lahko navadili, da je golf pač do nekatere mere dolgočasen. Zakaj pa si imel tourana, ki je po obliki itak beden in predrag za to kar ponuja?????

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a peroRS So sep 22, 2012 11:42 am

~toMmy~ je napisal/-a:Pa ti veš, da se da pri Golfu V 1.9 TDI šaltat tudi v četrto in da bo pri 90 KM verziji le ta vlekla do cca. 145 km/h? Se pravi, da je v končni fazi zelo podobno, če potrebuješ za prožnost 4. + 5. ali pa 5. + 6.


x2
Vedno ena in ista debata s temi menjalniki :roll:

Tudi mene pri 1.6TDI ne moti 5-stopenjski menjalnik. Ne pogrešam šeste, dokler je na AC malo obratov in pije malo.
Ko rabiš hitro potegnit, vržeš eno ali dve nižje in je rešen problem.
Zgleda pa, da eni prehitevajo na regionalki pri 70kmh v 5. in 6. prestavi pa zato rabijo večjo prožnost :roll:

Pri 77kW je vseeno ali imaš 5,6 ali pa 7 prestav (DSG), prav tako ni važno ali voziš neverjetno prožen TSI, stari 1.9TDI, 1.6TDI ali pa kaj od drugih znamk.
Če želiš varno prehiteti avto pri 50-70kmh, moraš šaltat v tretjo, da to storiš hitro. Če ne, ogrožaš tako sebe kot druge ;)

Prav tako ne razumem, zakaj so nekaterim pri osnovni motorizaciji najbolj pomembne zmogljivosti (pred drugimi lastnostmi)?
Ne vem no. Če bi si želel moč in to da vleče v vsaki prestavi na polno, bi si kupil 2.0TDI, pa ga še čipal. Vendar to za sabo potegne že v osnovi precej višjo nabavno ceno, registracijo in zavarovanje. Kdor nima viška denarja se bo pač sprijaznil s petimi prestavami. Saj tak mlinček kupiš za šparanje, ne pa za podiranje rekordov ;)
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: 2012 VW Golf VII.

Napisal/-a BoneS So sep 22, 2012 12:12 pm

Cudn da se holzerji niso naredl avto z eno prestavo, 800nm navora pa porabo 0,5L/100? :mrgreen:
Pol bi vsi mel mokre sanje ane? :D
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 20 gostov