INFINITI je napisal/-a:danatory je napisal/-a:Škoda pa ne škrtari z opremo. Poleg Focusa ST sigurno best buy.
Ja bi bilo super če bi RS bil tudi kot Kombi verzija - potem bi tudi mi "fotri" o temu razmislili
Gyga je napisal/-a:INFINITI je napisal/-a:danatory je napisal/-a:Škoda pa ne škrtari z opremo. Poleg Focusa ST sigurno best buy.
Ja bi bilo super če bi RS bil tudi kot Kombi verzija - potem bi tudi mi "fotri" o temu razmislili
Poglej konfigurator...
Gyga je napisal/-a:Owners manual razkriva tehnične podatke...
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe ... Manual.pdf
TSI (str. 267)
0-100: 6,8 - 7,1; max V: 242 - 248 ... odvisno od karoserije in menjalnika
TDI (str. 269)
0-100: 8,1 - 8,3; max V: 228 - 232 ... odvisno od karoserije in menjalnika
V primerjavi z Golfom GTI(6,5)/GTD(7,5) presenetljiva razlika v pospeških.
peroRS je napisal/-a:Potem pa to ne bo najhitrejsa serijska Skoda, VW spet prilagaja podatke, da ja ne bo hitrejsa od GTI-ja
Gyga je napisal/-a:Sicer pa tisti diski na 'pobegli' sliki iz konfiguratorja samo zgledajo večji. Tisto so pomoje 'napumpane' 17'' serijske DORADO feltne.
JG2 je napisal/-a:Škoda bo postala zanimiva, ma kaj zanimava, pravi evropski Subaru, ko bo odvrgla kompletno VW tehnologijo. Verjamem da sami znajo bolje kot jodlarji. No takrat bo Škoda postala zanimiva, do takrat pa čakamo, ja na Škodo kajpak!
.com je napisal/-a:JG2 je napisal/-a:Škoda bo postala zanimiva, ma kaj zanimava, pravi evropski Subaru, ko bo odvrgla kompletno VW tehnologijo. Verjamem da sami znajo bolje kot jodlarji. No takrat bo Škoda postala zanimiva, do takrat pa čakamo, ja na Škodo kajpak!
Da se ti ne bojo koze smejale... ne prbijej v tri krasne...
Blinder je napisal/-a:brez vw tehnologije postanejo kot lada in grejo konkurirat 30 let starim wartburgom na trgih v afriki.
aja če bi šli iz vw tehnologije na subarujevo... bi šli na slabše.
E=mc^2 je napisal/-a:Blinder je napisal/-a:brez vw tehnologije postanejo kot lada in grejo konkurirat 30 let starim wartburgom na trgih v afriki.
aja če bi šli iz vw tehnologije na subarujevo... bi šli na slabše.
Malce čudno zasnovana je tista izjava, da bi škoda postala spet Škoda, če se loči od VW koncerna, je pa vsekakor 1000x manj bedasta kot tale, ki jo citiram. Škoda oz. češka industrija nasploh je izredno inovativna in jo po urejenosti lahko postavimo ob bok nemški, po hitrosti in prilagodljivosti pa pred njo. Nekoč sem na spletu prebral (mogoče je to zapisal celo uporabik tega foruma), da če bi Škoda nadaljevala po 2. SV samostojno pot, brez trde roke komunizma nad njo, da bi se danes po Portorožu vozili s Škodami in ne Mercedesi...tako inovativna je zgodovina te znamke.
Problem avtomobilizma zadnnjih 10 let je v tem, da se tehnika prilagaja pohlepu multinacionalk, hkrati pa smo kupci avtomobilov postali klasični lahko vodljivi potrošniki, ki nedeljski dan namesto z družino preživimo v nakupovalnem centru. Avte menjujemo kot po tekočem traku, jemljemo kredite in se odrekamo drugim, bolj pomembnim dobrinam, čeprav lahko rečem, da je praktično vsak avto, ki je prišel na trg pred 10-imi leti dosegel nivo varnosti, udobja, zmogljivosti in gospodarnosti, ki jo normalen uporabnik potrebuje. Ampak ne, mi hočemo več, pri starosti 50 let si povprečen moški zaželi kakšnega korejskega kupeja, omedlevamo ob pogledu na razne LED luči, čeprav se nihče ne vpraša ali se okvarjeno led diodo lahko zamenja (kot ceneno žarnico) ali pa bo treba menjati celo luč. Hočem povedati, da smo skozi potrošništvo izgubili občutek za tehnični napredek - kaj je tisto, kar je res boljše in nam služi. Namesto tega pa občudujemo kič in blišč. Noben se ne vpraša, zakaj za vraga ne bo prihodnji Passat 5000€ cenejši, če pa je nova platforma, na kateri leži Golf 7 tako modularna, da bo služila modelom od Polota do Passata. Da, do Passata, ki je še pred 10imi leti slonel na platformi, ki je omogočala vzdolžno vgrajen odlični TDI motor, ki je zaradi te lege omogočal vgradnjo Quattro pogona identičnega kot v Audiju A4. Na isti platformi kot novi poloti, golf+, tourani pa bo slonelo še pol škod, seatov in marsikateri audi. Ja, če bi takrat, 10 let nazaj, šla Škoda iz VW tehnologije na Subarujevo, bi šla na enako raven, danes bi ob enaki potezi po tehnologiji šla na bolje. Žal bi verjetno izgubila kakega kupca, ki bistva napredka ne enači skozi enostavne rešitve, ki dajejo enak učinek kot komplicirani mehatronski sistemi tipk in motorjev pod predpražniki...a se vam zdi res napredek v tem, da ročno zategnete s pritiskom na gumb, pa čeprav je pod predpražnikov povsem enaka kot prej, le roko je nadomestil elektromotor...pa a je hill holder res treba aktivirati s tipko, čeprav je tale nenapredni subaru že pred 20imi leti vgradil ene takle ventil, ki avta ne spusti nazaj, če ga zaustaviš na klancu? Jebemti kaj vse vam prodajo kot napredek, kekcem...
Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov