Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Ne maj 19, 2013 9:18 pm

Zgleda nekaj šaraufajo konfigurator:
- dodali so sliko v konf. od RS-a, ki to ni,
- dodali so konfigurator za RS Combi, ki ima samo opcijo TSI-ja, a brez slik.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a INFINITI Po maj 20, 2013 2:55 pm

Primerjava Octavia Combi vs. MB C klassa T

http://www.autobild.de/bilder/kombi-ver ... 07835.html
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga To maj 21, 2013 11:50 am

INFINITI je napisal/-a:
danatory je napisal/-a:Škoda pa ne škrtari z opremo. Poleg Focusa ST sigurno best buy.


Ja bi bilo super če bi RS bil tudi kot Kombi verzija - potem bi tudi mi "fotri" o temu razmislili :)


Poglej konfigurator...
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a INFINITI To maj 21, 2013 12:27 pm

Gyga je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:
danatory je napisal/-a:Škoda pa ne škrtari z opremo. Poleg Focusa ST sigurno best buy.


Ja bi bilo super če bi RS bil tudi kot Kombi verzija - potem bi tudi mi "fotri" o temu razmislili :)


Poglej konfigurator...


Tnx ;)
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga To maj 21, 2013 3:14 pm

Konfigurator se počasi polni. Dodane opcije 18'' platišč, brez slik alpa so vse 18'' črne radkape :).

Če bodo tako nadaljevali, bo konfigurator popoln do uradne predstavitve.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Če maj 23, 2013 10:18 am

Owners manual razkriva tehnične podatke...
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe ... Manual.pdf

TSI (str. 267)
0-100: 6,8 - 7,1; max V: 242 - 248 ... odvisno od karoserije in menjalnika

TDI (str. 269)
0-100: 8,1 - 8,3; max V: 228 - 232 ... odvisno od karoserije in menjalnika

V primerjavi z Golfom GTI(6,5)/GTD(7,5) presenetljiva razlika v pospeških.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a INFINITI Če maj 23, 2013 6:59 pm

Gyga je napisal/-a:Owners manual razkriva tehnične podatke...
http://ws.skoda-auto.com/OwnersManualSe ... Manual.pdf

TSI (str. 267)
0-100: 6,8 - 7,1; max V: 242 - 248 ... odvisno od karoserije in menjalnika

TDI (str. 269)
0-100: 8,1 - 8,3; max V: 228 - 232 ... odvisno od karoserije in menjalnika

V primerjavi z Golfom GTI(6,5)/GTD(7,5) presenetljiva razlika v pospeških.


Najbrž zaradi razlike v teži
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a peroRS Če maj 23, 2013 7:58 pm

Potem pa to ne bo najhitrejsa serijska Skoda, VW spet prilagaja podatke, da ja ne bo hitrejsa od GTI-ja :roll:
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Če maj 23, 2013 10:12 pm

Meni se tudi zdi tako.

Toliko o željah po 4x4 rs-u.

Mogoče pa presenetijo s kakšno R+ (ala performance) varianto.

Sicer pa tisti diski na 'pobegli' sliki iz konfiguratorja samo zgledajo večji. Tisto so pomoje 'napumpane' 17'' serijske DORADO feltne.
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a King1 Pe maj 24, 2013 7:42 am

peroRS je napisal/-a:Potem pa to ne bo najhitrejsa serijska Skoda, VW spet prilagaja podatke, da ja ne bo hitrejsa od GTI-ja :roll:



Sej ne more bit hitrejša od GTI-ja. Štekaš??? =P =P =P

lp
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a peroRS Pe maj 24, 2013 5:53 pm

Se oproščam, slabo sem prebral podatke:
Serijski Golf 7 GTI 220KM ima končno 246kmh, medtem ko naj bi imela RS-ka TSI220 končno 248kmh. Tako, da bo hitrejša :mrgreen: =P
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a .com Pe maj 24, 2013 5:57 pm

khm khm... performance ima top speed 155mph(249,...kmh) =P
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a peroRS Pe maj 24, 2013 6:37 pm

Gyga je napisal/-a:Sicer pa tisti diski na 'pobegli' sliki iz konfiguratorja samo zgledajo večji. Tisto so pomoje 'napumpane' 17'' serijske DORADO feltne.


Tole spodaj nikakor samo "ne zgleda" večje :twisted: Prav tako se verjetno strinjaš, da tole niso 312mm diski, če gre 17'' feltna komaj mimo čeljusti ;)

http://cdn3.worldcarfans.co/2013/1/25/super/18835364981763432640.jpg
 
Uporabniški avatar
Gyga
Uporabnik
 
Prispevkov: 1355
Pridružen: Pe maj 28, 2004 1:10 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Gyga Pe maj 24, 2013 8:25 pm

Pa res. :shock:
Malo para malo muzike!
Najboljši avto je novi avto!
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a JG2 Pe maj 24, 2013 11:54 pm

Škoda bo postala zanimiva, ma kaj zanimava, pravi evropski Subaru, ko bo odvrgla kompletno VW tehnologijo. Verjamem da sami znajo bolje kot jodlarji. No takrat bo Škoda postala zanimiva, do takrat pa čakamo, ja na Škodo kajpak!
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a .com So maj 25, 2013 8:22 am

JG2 je napisal/-a:Škoda bo postala zanimiva, ma kaj zanimava, pravi evropski Subaru, ko bo odvrgla kompletno VW tehnologijo. Verjamem da sami znajo bolje kot jodlarji. No takrat bo Škoda postala zanimiva, do takrat pa čakamo, ja na Škodo kajpak!

Da se ti ne bojo koze smejale... ne prbijej v tri krasne...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
JG2
Novinec
 
Prispevkov: 219
Pridružen: Po avg 01, 2011 8:58 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a JG2 So maj 25, 2013 8:47 am

.com je napisal/-a:
JG2 je napisal/-a:Škoda bo postala zanimiva, ma kaj zanimava, pravi evropski Subaru, ko bo odvrgla kompletno VW tehnologijo. Verjamem da sami znajo bolje kot jodlarji. No takrat bo Škoda postala zanimiva, do takrat pa čakamo, ja na Škodo kajpak!

Da se ti ne bojo koze smejale... ne prbijej v tri krasne...


Ne da si mi bodo, se mi že, kar pa ne spremeni mojega mišljenja glede Škode. Nekoč so bili to super avti in verjamem da bodo Škode to zopet postale, ampak brez VW tehnologije ;)
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3875
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a Blinder So maj 25, 2013 11:44 am

brez vw tehnologije postanejo kot lada in grejo konkurirat 30 let starim wartburgom na trgih v afriki.

aja če bi šli iz vw tehnologije na subarujevo... bi šli na slabše.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a E=mc^2 So maj 25, 2013 12:53 pm

Blinder je napisal/-a:brez vw tehnologije postanejo kot lada in grejo konkurirat 30 let starim wartburgom na trgih v afriki.

aja če bi šli iz vw tehnologije na subarujevo... bi šli na slabše.

Malce čudno zasnovana je tista izjava, da bi škoda postala spet Škoda, če se loči od VW koncerna, je pa vsekakor 1000x manj bedasta kot tale, ki jo citiram. Škoda oz. češka industrija nasploh je izredno inovativna in jo po urejenosti lahko postavimo ob bok nemški, po hitrosti in prilagodljivosti pa pred njo. Nekoč sem na spletu prebral (mogoče je to zapisal celo uporabik tega foruma), da če bi Škoda nadaljevala po 2. SV samostojno pot, brez trde roke komunizma nad njo, da bi se danes po Portorožu vozili s Škodami in ne Mercedesi...tako inovativna je zgodovina te znamke.
Problem avtomobilizma zadnnjih 10 let je v tem, da se tehnika prilagaja pohlepu multinacionalk, hkrati pa smo kupci avtomobilov postali klasični lahko vodljivi potrošniki, ki nedeljski dan namesto z družino preživimo v nakupovalnem centru. Avte menjujemo kot po tekočem traku, jemljemo kredite in se odrekamo drugim, bolj pomembnim dobrinam, čeprav lahko rečem, da je praktično vsak avto, ki je prišel na trg pred 10-imi leti dosegel nivo varnosti, udobja, zmogljivosti in gospodarnosti, ki jo normalen uporabnik potrebuje. Ampak ne, mi hočemo več, pri starosti 50 let si povprečen moški zaželi kakšnega korejskega kupeja, omedlevamo ob pogledu na razne LED luči, čeprav se nihče ne vpraša ali se okvarjeno led diodo lahko zamenja (kot ceneno žarnico) ali pa bo treba menjati celo luč. Hočem povedati, da smo skozi potrošništvo izgubili občutek za tehnični napredek - kaj je tisto, kar je res boljše in nam služi. Namesto tega pa občudujemo kič in blišč. Noben se ne vpraša, zakaj za vraga ne bo prihodnji Passat 5000€ cenejši, če pa je nova platforma, na kateri leži Golf 7 tako modularna, da bo služila modelom od Polota do Passata. Da, do Passata, ki je še pred 10imi leti slonel na platformi, ki je omogočala vzdolžno vgrajen odlični TDI motor, ki je zaradi te lege omogočal vgradnjo Quattro pogona identičnega kot v Audiju A4. Na isti platformi kot novi poloti, golf+, tourani pa bo slonelo še pol škod, seatov in marsikateri audi. Ja, če bi takrat, 10 let nazaj, šla Škoda iz VW tehnologije na Subarujevo, bi šla na enako raven, danes bi ob enaki potezi po tehnologiji šla na bolje. Žal bi verjetno izgubila kakega kupca, ki bistva napredka ne enači skozi enostavne rešitve, ki dajejo enak učinek kot komplicirani mehatronski sistemi tipk in motorjev pod predpražniki...a se vam zdi res napredek v tem, da ročno zategnete s pritiskom na gumb, pa čeprav je pod predpražnikov povsem enaka kot prej, le roko je nadomestil elektromotor...pa a je hill holder res treba aktivirati s tipko, čeprav je tale nenapredni subaru že pred 20imi leti vgradil ene takle ventil, ki avta ne spusti nazaj, če ga zaustaviš na klancu? Jebemti kaj vse vam prodajo kot napredek, kekcem...
Slika
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
MBtouran
Uporabnik
 
Prispevkov: 1010
Pridružen: So jul 17, 2010 10:25 pm

Re: 2013 Škoda Octavia lll.

Napisal/-a MBtouran So maj 25, 2013 5:31 pm

E=mc^2 je napisal/-a:
Blinder je napisal/-a:brez vw tehnologije postanejo kot lada in grejo konkurirat 30 let starim wartburgom na trgih v afriki.

aja če bi šli iz vw tehnologije na subarujevo... bi šli na slabše.

Malce čudno zasnovana je tista izjava, da bi škoda postala spet Škoda, če se loči od VW koncerna, je pa vsekakor 1000x manj bedasta kot tale, ki jo citiram. Škoda oz. češka industrija nasploh je izredno inovativna in jo po urejenosti lahko postavimo ob bok nemški, po hitrosti in prilagodljivosti pa pred njo. Nekoč sem na spletu prebral (mogoče je to zapisal celo uporabik tega foruma), da če bi Škoda nadaljevala po 2. SV samostojno pot, brez trde roke komunizma nad njo, da bi se danes po Portorožu vozili s Škodami in ne Mercedesi...tako inovativna je zgodovina te znamke.
Problem avtomobilizma zadnnjih 10 let je v tem, da se tehnika prilagaja pohlepu multinacionalk, hkrati pa smo kupci avtomobilov postali klasični lahko vodljivi potrošniki, ki nedeljski dan namesto z družino preživimo v nakupovalnem centru. Avte menjujemo kot po tekočem traku, jemljemo kredite in se odrekamo drugim, bolj pomembnim dobrinam, čeprav lahko rečem, da je praktično vsak avto, ki je prišel na trg pred 10-imi leti dosegel nivo varnosti, udobja, zmogljivosti in gospodarnosti, ki jo normalen uporabnik potrebuje. Ampak ne, mi hočemo več, pri starosti 50 let si povprečen moški zaželi kakšnega korejskega kupeja, omedlevamo ob pogledu na razne LED luči, čeprav se nihče ne vpraša ali se okvarjeno led diodo lahko zamenja (kot ceneno žarnico) ali pa bo treba menjati celo luč. Hočem povedati, da smo skozi potrošništvo izgubili občutek za tehnični napredek - kaj je tisto, kar je res boljše in nam služi. Namesto tega pa občudujemo kič in blišč. Noben se ne vpraša, zakaj za vraga ne bo prihodnji Passat 5000€ cenejši, če pa je nova platforma, na kateri leži Golf 7 tako modularna, da bo služila modelom od Polota do Passata. Da, do Passata, ki je še pred 10imi leti slonel na platformi, ki je omogočala vzdolžno vgrajen odlični TDI motor, ki je zaradi te lege omogočal vgradnjo Quattro pogona identičnega kot v Audiju A4. Na isti platformi kot novi poloti, golf+, tourani pa bo slonelo še pol škod, seatov in marsikateri audi. Ja, če bi takrat, 10 let nazaj, šla Škoda iz VW tehnologije na Subarujevo, bi šla na enako raven, danes bi ob enaki potezi po tehnologiji šla na bolje. Žal bi verjetno izgubila kakega kupca, ki bistva napredka ne enači skozi enostavne rešitve, ki dajejo enak učinek kot komplicirani mehatronski sistemi tipk in motorjev pod predpražniki...a se vam zdi res napredek v tem, da ročno zategnete s pritiskom na gumb, pa čeprav je pod predpražnikov povsem enaka kot prej, le roko je nadomestil elektromotor...pa a je hill holder res treba aktivirati s tipko, čeprav je tale nenapredni subaru že pred 20imi leti vgradil ene takle ventil, ki avta ne spusti nazaj, če ga zaustaviš na klancu? Jebemti kaj vse vam prodajo kot napredek, kekcem...
Slika


Vecina nakupov avtomobilov je emocionalnih in ne racionalnih. Tako kot zenskam pomeni par cevljev je vecini moskim to avto in tehnologija v njem. Pri koncni avta se pa zacne razumnost in racunanje, a na koncu se raje cemu odpove v vsakdanu in si privoscijo to kar so si zeleli.

Ce gledamo kaj sploh potrebujemo vidimo da bi v vecini bili dovolj osnovni nivoji opreme in motorizacije. A ko berem tukaj je vecini avto z manj kot 150km nepremicnina.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 3 gostov