gledam malo cene vozil Lada po evropi.....
V bistvu ni nekih velikih razlik, pred kratkim sem navedel cene v Franciji, te pa so iz Slovaške, lahko pa tudi sami pregledate ponudbo in opremo za določeno ceno.
http://www.lada-auto.sk/
Lada Kalina 1,4 16V 90KM se dobi za 7990 do 9.990
Lada Priora 1,6 16V 98KM stane od 8.500 do 10.500
Lada Niva 1,7 82KM stane od 10990 do 11490
Tako kot povsod drugje in pri drugih znamkah imajo tudi občasne popuste, trenutno na SK tudi do 1000 eur.
Kolega iz srbskega Lada kluba je na beograjskem avto salonu govoril z predstavniki AvtoVAZa in izvedel, da tovarna nima interesa iskat partnerjev v Sloveniji za prodajo vozil, menda pa se za to nihče ne zanima, predstravniki pa so tudi povedali, da lahko slovenci kupimo avto tudi v sosednjih državah, ki so v EU pod enakimi pogoji. Kar načeloma tudi drži. Vse pač ni odvisno samo od AvtoVAZa, čeprav bi lahko bili malo bolj fleksibilni, naredili več za prepoznavnost in se vsaj malo potrudili za prodajo svojih izdelkov. Sedaj ko se tovarna bori za preživetje, ko so vrste v prodajnih salonih v Rusiji izginile, .... pa je za to tudi dosti manj možnosti, ali pač.
Če se vpraša mene, pa so Lade, kot je bilo to v navadi na voljo po solidni ceni in za ta denar se dobi soliden avto. Avto ki je predvsem za nezahtevne kupce ki ne delajo več kilometrov od letnega povprečja (cca 15 000) zelo dobra izbira.
Ladini avtomobili so bili vedno dobro razmerje med ceno, velikostjo in kvaliteto za ta denar, povsem družinsko uporabni in kot se kaže marsikje kjer je kupna moč nizka in ljudje ne morejo kar tako menjavati avtomobilov, ker se jim zdi neki drug malo lepši tudi dolgoživi in vzdržljivi.
Čudežev za majhen denar pač ni pričakovati, vendar se po Madžarski, Balkanu, Turčiji, Siriji ... vozijo v še precejšnjem številu lade starejše od 20 let, to sem videl na lastne oči. V bistvu pa sem videl Lado v vsaki državi kjer sem do sedaj bil (španija, nizozemska, nemčija, francija...).
Lada vsekakor ima potencijal in potencijalne kupce tudi v Sloveniji. Lada je bil družinski avtomobil pri marsikateri hiši, in tudi vstop v avtomobilski svet marsikateremu šoferju in kot je vedno z masovnimi in dostopnimi izdelki so bili eni zadovoljni bolj drugi manj... Malo smo jo že pozabili, vendar bi Lade po mojem mnenju za to ceno tudi v Sloveniji našle nekaj kupcev, če ne drugače, zaradi nostalgije in razbijanja sivine avtomobilskega parka, zakaj bi imel Cliota, če jih je na cesti na tisoče in za to ceno dobim, če ne drugega, nekaj drugačnega,....
Primerljivi avtomobili, predvsem po merah, moči motorja in prostornini pritljažnika so precej dražji. Tudi 2000 evrov je vsota ki pokrije gorivo za lepo število kilometrov.... Ali si za to razliko privoščimo ekskluživno potovanje, lahko je luksuzno ali pa daljše in bolj eksotično, ali pa kupimo kvadratni meter stanovanja več, .... Prioritete pač, vsem znamka in dizajn avtomobila ne pomenita vse. Avto ni življenje, ampak potreba ki ga lahko opraskajo vandali, stolče toča... in če je cenejši to prebolimo z manj stresa... in si izboljšamo kvaliteto življenja
Lada Priora LPG najbolj ekonomičen avto v svojem razredu, ADAC 2010
Lada Priora 1,6 16V 98KM LPG se z mesečnimi stroški 403 eur ali 32,2 centa na prevoženi kilometer izkaže za najbolj ekonomičen avto v svojem avtomobilskem razredu razredu (cena/konji/prostornina motorja/poraba/...). Po ekonomičnosti sta Priori 1,6 16V za petami Kia cee´d 1,4 in Logan 1,2.
Lada gre naprej
