
Bilo bi neverjetno, da bi bila MN res tako neumna kot je sklepati po njenih besedah

Compared to the previous-generation Lancer, torsional rigidity has been increased by 56 percent, and bending rigidity is up by 50 percent. These increases in both torsional and bending rigidity exceed body stiffness measurements of even the Lancer Evolution IX.
Lignage je napisal/-a:
Glede Lancerja lahko zapišemo le to, da je avto zagotovo vprašljivo varen. Za Logana vemo, da ima tri zvezdice, pri Lancerju je vprašanje če bi dobil sploh dve. Tako pri Coltu, kot pri Carismi ni šlo za povsem lasten razvoj Mitsubishija, zato sta ta dva avta (bila) varnejša in z njima je tudi Mitsubishi upal na crashtest. Lancer je njihov lasten razvoj in preden je prišel v Evropo se je že prodajal na japonskih tleh, tako da je starejši od večine vseh avtov v kompaktnem razredu, ki se prodajajo v Evropi.
O Mitsubishijevi prodaji tukaj:Prodajne številke po svetu
Drugače pa je omemba Lancerja v tej temi povsem odveč. Mitsubishi v Evropi nima niti 1% tržnega deleža.
Toliko iz moje strani o Mitsubishiju, da ne bo kdo nasedal HajdukSovim utopijam glede te znamke. Poleg tega ima Logan sodobnejšo platformo od marsikaterega konkurenta, saj si jo deli s Cliom III, Modusom in zadnjo generacijo Micre. Sej drugače če sem pa iskren mi je pa tale oblika Lancerja zelo všeč, pa še tale temno rdeča barva se mu zelo zelo dopade. Meni je žal, da Mitsubishi v Evropi ni bolj konkurenčen.
lp, mm
Gnusmas7 je napisal/-a:joj ni cudno da hajduks znori ob takih komentarjih
mazda je prodala v lanskem letu 303.000 vozil na evropskih tleh
mitsubishi pa samo 25.000 manj
kaj je zdaj tudi mazda zanic? saj ima tudi usran 1% trga....
Gnusmas7 je napisal/-a:primerjate mitsubishi z Dacio!!!
ste resni
Gnusmas7 je napisal/-a:evo vam prodajo mitsubishijev v evropi
[url] http://www.mitsubishi.ackonim.si/lib/ph ... 4286#94286
Gnusmas7 je napisal/-a:in kaksne utopije ima hajduks o mitsubishiju? lol
Gnusmas7 je napisal/-a:vam je pomemben samo crash rating a kaj?
potem je renault prvi na svetu saj imajo skoraj vse modele s 5. zvezdicami
res me zrajcajo te crash zvezdice, da si bom kupil renoja.....
Gnusmas7 je napisal/-a:OBJEKTIVNOST je beseda, ki je ta forum ne pozna!!!!
Gnusmas7 je napisal/-a:ps:
EVO 9 sigurno nebi dobil 5 zvezdic na crash testu!
je potem zanic?
Toyota plans ultra-inexpensive car
Jan 22 2:43 AM US/Eastern
Toyota Motor Corp. plans to build a low-cost car undercutting Renault's emerging-market Logan through a "radical" rethink in design and production, the president of the fast-growing Japanese automaker said.
"The focus is on low-cost technology," Toyota president Katsuaki Watanabe told Britain's Financial Times newspaper in an interview published Monday.
He declined to set a price for a low-cost car but said it would be "at least" less than the Logan.
Renault has started production of the Logan, which will cost from 5,000 euros (6,200 dollars) on up, touted as a budget model for consumers in emerging economies such as China and Russia that conforms to European standards.
Watanabe wanabe ta said that Toyota could slash the price by targetting costs throughout production.
"Everything from design to production methods will be radically changed and we are thinking of a really ultra-low-cost way of designing, using ultra-low-cost materials, even developing new materials if necessary," he said.
The plan would create a new challenge to struggling US automakers.
Toyota is set this year to overtake General Motors as the world's largest automaker.
The Japanese automaker has cashed in by pioneering environmentally friendly hybrid cars and has also seen success with its luxury Lexus line.
Lignage je napisal/-a:HajdukS, prva stvar je ta, da si boš moral ti določene stvari u glavi uredit. Vedno kadar ti zmanjka argumentov začneš z najnižjim možnim primitivizmom in z žaljivkami. Pač se ne obvladuješ. Iz moje strani gre samo zato, da stvar uravnotežimo.
Nikjer nisem napisal da je Dacia Logan boljša od Mitsubishija. Rekel sem, da so to primerjave, ki niso smiselne. O konkurentih Logana sem tudi napisal dovolj.
Lancer hoče biti tekmec v Evropi v ti. Golfovem razredu, kar pa mu, roko na srce, ne uspeva, saj Mitsubishiju tržni delež pada. Če bi Mitsubishi poslal Lancerja na crashtest in bi dokazal, da je njihov povsem lasten avto glede varnosti konkurenčen, bi se tudi zanimanje za avto povečalo, sem prepričan. Tako pa ostaja Lancerjeva varnost skrivnost in tega ne bo prav nihče oporekal. Mitsubishi je imel cel kup težav sam s sabo, verjetno res ni prilagajal varnost evropskim standardom. Če bi Mitsubushi naredil Lancerja varnega vsaj za 4* * * * sem prepričan, da bi to rad pokazal na Euroncapu.
lp, mm
Joie de vivre! je napisal/-a:Naredil si si svoj lasten psihogram, namenil si ga pa Lignageu
Martina Navratilova je napisal/-a:To ratuje ze komicno. Kdo je podajal neke trditve ki so popolnoma nepreveljive?? Jst al lignage pa ti?
Kaj sm zdj narobe reku? A mi je odgovoril mogoce? Ni.
Zato nehaj z psihogrami in podobnim in raje spodbodi "prijatelja" da mi poda odgovore, ce sta tok prepricana v svoje znanje.
Martina Navratilova je napisal/-a:Jst sm dal zdj ze tono primerov, ki naj bi nakazovali da bi 2004 lancer dobil malo boljsi rezultat kot "vprasljivi 2 zvezdici". Vidva s skupnimi mocmi ne moreta niti enga dobrega argumenta najdet. (to da mitsubishi noce sodelovati na EuroNCAP ne pomeni da so njegovi avti nevarni, kot vidva stalno trobita in je edini vajim argument. Sploh pa to ne pove koliko zvezdic bi dobil lancer )
Martina Navratilova je napisal/-a:hehe. Zalitvam kr ni in ni konca. V vseh temah. Primerno za moderatorja, ni kaj.
se za hec ker bom verjetno itak banan opozorilo moderatorja pred banom:
"Kaj ti podjebavaš al si resno Srbin, ki bo do konca trajbal svoje, tudi če bo izgubil že vse, vključno z zadnjo srajco in hlačami?"
1- ce je bilo od 97 lancerja (mirageja) v ameriki 2 zvezdice razlike do aktualnega sklepam da bi priblizno podobno napredoval tudi na euro ncap lestvici.
2- kopije istega avta iz leta 93 so deosegale 2 zvezdice in to leta 98
3- Aktualni avto je dobil vec zvezdic kot aktualni s60 na ameriskem testu
4. navsezadnje je lancer (skonstruiran leta 1993) bil na testu leta 97 in dosegel 14 pik kar pomeni skoraj 2 zvezdici (kot zanimivost, 406 ki je prisla ven okoli '96 je dosegla na testu to leto le pol zvezdice vec). Ze z vso opremo ki jo ima zdaj in je takrat ni imel bi bil nekje na 19 pikah se pravi pri dacii. Bile pa so narejene se spremembe na avtu in to precejsnje. Preprican sem da so ga naredile bolj varnega.
SE ENKRAT. OD KJE OCENA O "VPRASLJIVIH 2EH ZVEZDICAH" Lignageja, aja tocno zaradi palete in ker mitsubishi ne upa na test. Mislim pa ce je to argument oziroma dobrarazlaga ocene, pol sm pa res mogoce nor.
Sploh so pa mnenja o euroNCAP deljena, tudi rezultati mnogokrat zelo zelo sumljivi.. (tudi med strokovnjaki)
Kokosova vlakna? Inovativno, ekolosko ne zastarelo.
Introduction
Mitsubishi has renamed its compact sedan the Lancer. All new for 2002 and loaded with luxury, the Lancer replaces the previous Mitsubishi Mirage.
.
For North America, Lancer comes ashore in a sparkling new format to replace the subcompact Mirage sedan in Mitsubishi's line. It's a bigger car than the Mirage and packs a larger engine, a more substantial unibody structure, and more sophisticated mechanical gear. Lancer also lines a comfortable cabin with plush equipment, even on the price-leader ES base edition.
Martina Navratilova je napisal/-a:"2. da so spremembe v karoseriji od leta 97 premajhne za vnovičen test, micka pa ne zahteva oz. financira vnovičnega testa"
Mesate malo stvari...
Lancer leta 97 in tale danes je precej razlicna stvar. Ta ki je bil testiran se je v ameriki imenoval se mirage. Zdj pa se mal texta da se poducite preden bom banan, da ni vse tako kot ste si predstavljali. In sicer:Introduction
Mitsubishi has renamed its compact sedan the Lancer. All new for 2002 and loaded with luxury, the Lancer replaces the previous Mitsubishi Mirage.
.
For North America, Lancer comes ashore in a sparkling new format to replace the subcompact Mirage sedan in Mitsubishi's line. It's a bigger car than the Mirage and packs a larger engine, a more substantial unibody structure, and more sophisticated mechanical gear. Lancer also lines a comfortable cabin with plush equipment, even on the price-leader ES base edition.
To je govora o 2002, ki pa je bil do leta 2004 se dodatno predrugacen in narejen se bolj varen. Se pravi o vprasljivih 2 zvezdicah ni niti duha ne sluha. Ampak saj veste jst samo obracam besede in nic ne argumentiram.
aja, se vir: http://www.automotive.com
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov