Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 22, 2007 9:34 pm

Mi zgolj nasedamo provokacijam Martine Navratilove, on pa se nam reži vedno bolj po mojem. :lol:

Bilo bi neverjetno, da bi bila MN res tako neumna kot je sklepati po njenih besedah :shock:
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Po jan 22, 2007 11:02 pm

hehe hajduks :D

mitsubishi pricakuje da bo novi lancer (zacetek evropske prodaje konec leta) dobil 5 zvezdic na NCAP testu (popolnoma nova platforma, osnovni lancer bo imel mocnejso telesno strukturo od EVO IX, vse vrste airbag-ov, vkljucno z knee airbag oz za kolena....)

Compared to the previous-generation Lancer, torsional rigidity has been increased by 56 percent, and bending rigidity is up by 50 percent. These increases in both torsional and bending rigidity exceed body stiffness measurements of even the Lancer Evolution IX.


priznam pa, da so prejsnje generacije imele obupen crash rating
drgac zarad mene ima lahko tudi 1 zvezdico, jaz se ne pocutim nic bolj varnega...

tukaj je celoten press kit
[url] http://www.worldcarfans.com/news.cfm/ne ... r-in-depth

mater smo offtopic....
 
Uporabniški avatar
Gnusmas7
Novinec
 
Prispevkov: 213
Pridružen: Če maj 05, 2005 8:55 pm

Napisal/-a Gnusmas7 Po jan 22, 2007 11:27 pm

Lignage je napisal/-a:
Glede Lancerja lahko zapišemo le to, da je avto zagotovo vprašljivo varen. Za Logana vemo, da ima tri zvezdice, pri Lancerju je vprašanje če bi dobil sploh dve. Tako pri Coltu, kot pri Carismi ni šlo za povsem lasten razvoj Mitsubishija, zato sta ta dva avta (bila) varnejša in z njima je tudi Mitsubishi upal na crashtest. Lancer je njihov lasten razvoj in preden je prišel v Evropo se je že prodajal na japonskih tleh, tako da je starejši od večine vseh avtov v kompaktnem razredu, ki se prodajajo v Evropi.

O Mitsubishijevi prodaji tukaj:Prodajne številke po svetu

Drugače pa je omemba Lancerja v tej temi povsem odveč. Mitsubishi v Evropi nima niti 1% tržnega deleža.

Toliko iz moje strani o Mitsubishiju, da ne bo kdo nasedal HajdukSovim utopijam glede te znamke. Poleg tega ima Logan sodobnejšo platformo od marsikaterega konkurenta, saj si jo deli s Cliom III, Modusom in zadnjo generacijo Micre. Sej drugače če sem pa iskren mi je pa tale oblika Lancerja zelo všeč, pa še tale temno rdeča barva se mu zelo zelo dopade. Meni je žal, da Mitsubishi v Evropi ni bolj konkurenčen.

lp, mm


joj ni cudno da hajduks znori ob takih komentarjih

mazda je prodala v lanskem letu 303.000 vozil na evropskih tleh
mitsubishi pa samo 25.000 manj

kaj je zdaj tudi mazda zanic? saj ima tudi usran 1% trga....

primerjate mitsubishi z Dacio!!!
ste resni

evo vam prodajo mitsubishijev v evropi
[url] http://www.mitsubishi.ackonim.si/lib/ph ... 4286#94286

in kaksne utopije ima hajduks o mitsubishiju? lol

vam je pomemben samo crash rating a kaj?
potem je renault prvi na svetu saj imajo skoraj vse modele s 5. zvezdicami
res me zrajcajo te crash zvezdice, da si bom kupil renoja.....

OBJEKTIVNOST je beseda, ki je ta forum ne pozna!!!!

ps:
EVO 9 sigurno nebi dobil 5 zvezdic na crash testu!
je potem zanic?
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 23, 2007 12:12 am

Gnusmas7 je napisal/-a:joj ni cudno da hajduks znori ob takih komentarjih

mazda je prodala v lanskem letu 303.000 vozil na evropskih tleh
mitsubishi pa samo 25.000 manj

kaj je zdaj tudi mazda zanic? saj ima tudi usran 1% trga....


Mazdo obvladuje Ford. Mazda nima težav, ima jih pa Mitsubishi. Mazda ima celotno paleto modelov, nikjer ji nič ne manjka. Mitsubishi pa v vsakem obdobju ponuja avto, ki se nahaja v drugem velikostnem razredu. Pa tudi nasledniki nekaterih Mitsubishijev so izviseli. Mitsibushi je smiselno primerjati s Hondo in Toyoto.
Gnusmas7 je napisal/-a:primerjate mitsubishi z Dacio!!!
ste resni


To je HajdukSova zadeva. On je v tej temi zmešal vse mogoče. Jaz sem samo kot sem že povedal, stvar samo uravnotežil. Jasno je bilo povedano, da Mitsubishi in njegov Lancer v tej temi nimata kaj početi.
Gnusmas7 je napisal/-a:evo vam prodajo mitsubishijev v evropi
[url] http://www.mitsubishi.ackonim.si/lib/ph ... 4286#94286


To je tudi že razvidno iz tistega na kar sem dal link. Mitsubishiju je najpomembnejši trg Ruski, kjer jim je še posebej všeč Lancer.
Gnusmas7 je napisal/-a:in kaksne utopije ima hajduks o mitsubishiju? lol


Ja res je vse skupaj en velik lol. Utopija je ta da HajdukS misli, da je Logan zastarela zadeva; pa je bilo že ničkolikokrat povedano kakšen je namen Dacie Logan. On tega ni sposoben dojemati. Ko pa gre za Mitsubishi, pa on trma o tem kako visoko napredni izdelki so to. Mogoče so napredni za ruski trg. Kaj ni žalostno, da je Lancer prišel konkurirat v Evropo Golfu, zdaj pa je najbolj uspešen na njenem skrajnem vzhodu, kjer je Lada številka ena.


Gnusmas7 je napisal/-a:vam je pomemben samo crash rating a kaj?
potem je renault prvi na svetu saj imajo skoraj vse modele s 5. zvezdicami
res me zrajcajo te crash zvezdice, da si bom kupil renoja.....


Crash rating ni pomemben samo nam, ampak veliki večini sodobnim evropskim kupcem, ki se odločajo za nakup novega avta. Prikrita varnost Mitsubishija in nepopolna paleta modelov sta glavni vzrok za padec prodaje.
Gnusmas7 je napisal/-a:OBJEKTIVNOST je beseda, ki je ta forum ne pozna!!!!


Se strinjam!!!!
Gnusmas7 je napisal/-a:ps:
EVO 9 sigurno nebi dobil 5 zvezdic na crash testu!
je potem zanic?


Vsi verjamemo, da ima Mitsubishi svoje izjemne odlike, vendar so te očitno premalo, da bi bili (osebni) avti te znamke na trgu bolj uspešni.

Če se bo Mitsubishi na evropskem trgu v prihodnje bolj uveljavil in bo kos ostalim proizvajalcem, tako ali drugače, bom jaz z grajami za vedno utihnil. Škoda je, kot sem že omenil, da avtomobili z zanimivimi oblikami na evropskem trgu doživljajo poraze. Nikakor ne pišem nekaj z namenom, da bi očrnil znamko Mitsubishi, čeprav je odziv nekaterih tak. Jaz sem samo izpostavil nekatere očitne slabosti tega japonskega proizvajalca.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To jan 23, 2007 12:33 am

Kaj pa porečete na tole?

Toyota plans ultra-inexpensive car

Jan 22 2:43 AM US/Eastern
Toyota Motor Corp. plans to build a low-cost car undercutting Renault's emerging-market Logan through a "radical" rethink in design and production, the president of the fast-growing Japanese automaker said.

"The focus is on low-cost technology," Toyota president Katsuaki Watanabe told Britain's Financial Times newspaper in an interview published Monday.

He declined to set a price for a low-cost car but said it would be "at least" less than the Logan.

Renault has started production of the Logan, which will cost from 5,000 euros (6,200 dollars) on up, touted as a budget model for consumers in emerging economies such as China and Russia that conforms to European standards.

Watanabe wanabe ta said that Toyota could slash the price by targetting costs throughout production.

"Everything from design to production methods will be radically changed and we are thinking of a really ultra-low-cost way of designing, using ultra-low-cost materials, even developing new materials if necessary," he said.

The plan would create a new challenge to struggling US automakers.

Toyota is set this year to overtake General Motors as the world's largest automaker.

The Japanese automaker has cashed in by pioneering environmentally friendly hybrid cars and has also seen success with its luxury Lexus line.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 6:49 am

Ko omenimo Logana, takoj začnete omenjati zvezdice, ko omenimo Mitsuja, začnete takoj omaloževati NCAP... Odločite se že. :lol:

Tudi mene zanima, kaj bo Toyota scimprala skupaj. Sledil ji bo še Mitsubishi, ki bo naredil avto iz kokosovih vlaken in riža in Logan bo nenadoma postal luksuzna limuzina ;)
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 1:04 pm

Lignage je napisal/-a:HajdukS, prva stvar je ta, da si boš moral ti določene stvari u glavi uredit. Vedno kadar ti zmanjka argumentov začneš z najnižjim možnim primitivizmom in z žaljivkami. Pač se ne obvladuješ. Iz moje strani gre samo zato, da stvar uravnotežimo.

Nikjer nisem napisal da je Dacia Logan boljša od Mitsubishija. Rekel sem, da so to primerjave, ki niso smiselne. O konkurentih Logana sem tudi napisal dovolj.

Lancer hoče biti tekmec v Evropi v ti. Golfovem razredu, kar pa mu, roko na srce, ne uspeva, saj Mitsubishiju tržni delež pada. Če bi Mitsubishi poslal Lancerja na crashtest in bi dokazal, da je njihov povsem lasten avto glede varnosti konkurenčen, bi se tudi zanimanje za avto povečalo, sem prepričan. Tako pa ostaja Lancerjeva varnost skrivnost in tega ne bo prav nihče oporekal. Mitsubishi je imel cel kup težav sam s sabo, verjetno res ni prilagajal varnost evropskim standardom. Če bi Mitsubushi naredil Lancerja varnega vsaj za 4* * * * sem prepričan, da bi to rad pokazal na Euroncapu.

lp, mm


Zanimivo je kako si ti preprican o stvareh o katerih nimas pojma. A te niso doma naucili da ne govoris kr nekaj v tri dni???

Govoris kot nek hud avtomobilisticni analitik nimas pa nobene AMPAK NOBENE podlage. Smesn si res.

Drugace mi pa seveda nisi odgovoril na vprasanje. SEVEDA. ;) Ker nimas pametnega odgovora. Da te spomnim vprasanje je bilo kako si dolocil da bi lancer 2004 vprasljivo dosegel 2 zvezdice?

JdV: jst nisem omenjal zvezdice niti enkrat oz jih nisem prvi omenjal. Drugace pa sm ze enkrat povedal da obstaja aktivna in pasivna varnost. Da ti malo bolje razlozim. Tvoja visa nima niti enega niti drugega. Berlingo isto. Recimo enzo ma aktivno, mercedes S pa pasivno. Jst recem avtu da je varen ko sta obedve od varnosti zadovoljive. DAcia je v obeh podpovprecna kar sem tudi trdil.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 1:09 pm

Naredil si si svoj lasten psihogram, namenil si ga pa Lignageu :har
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 1:15 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Naredil si si svoj lasten psihogram, namenil si ga pa Lignageu :har


:)

To ratuje ze komicno. Kdo je podajal neke trditve ki so popolnoma nepreveljive?? Jst al lignage pa ti?

Kaj sm zdj narobe reku? A mi je odgovoril mogoce? Ni.

Zato nehaj z psihogrami in podobnim in raje spodbodi "prijatelja" da mi poda odgovore, ce sta tok prepricana v svoje znanje. ;)

Ti si pa itak pod nivo padu in se ukvarjas samo z mojo psihologijo, narodnostjo in strokovnostjo. Pometi pred svojim pragom. Skoda da nisi sel studirat psihologije. Bi mogoce celo ugotovil kaj pomeni aktivna varnost leta 2007.

PS:2004 lancer je dobil na ameriskem testu za varnost 4 zvezdice od 5ih za frontalni crash. Leta 2006 pa so ga nekaj malega bolje opremili in ima 5/5 za frontalni crash. Vem, vem. TEsti so bedni nenatancni, neprimerljivi z evropskimi... bla, bla ,bla. Samo pol mi povejte nekaj; zakaj je volvo s60 leta 2005 NA AMERISKIH TESTIH dobil samo 4 zvezdice?

Ziher zaradi mojega "psihograma"... :D

Jst sm dal zdj ze tono primerov, ki naj bi nakazovali da bi 2004 lancer dobil malo boljsi rezultat kot "vprasljivi 2 zvezdici". Vidva s skupnimi mocmi ne moreta niti enga dobrega argumenta najdet. (to da mitsubishi noce sodelovati na EuroNCAP ne pomeni da so njegovi avti nevarni, kot vidva stalno trobita in je edini vajim argument. Sploh pa to ne pove koliko zvezdic bi dobil lancer )
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 2:19 pm

in vse tiho je bilo....
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage To jan 23, 2007 4:13 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:To ratuje ze komicno. Kdo je podajal neke trditve ki so popolnoma nepreveljive?? Jst al lignage pa ti?

Kaj sm zdj narobe reku? A mi je odgovoril mogoce? Ni.

Zato nehaj z psihogrami in podobnim in raje spodbodi "prijatelja" da mi poda odgovore, ce sta tok prepricana v svoje znanje. ;)


Problem je predvsem v tem, da ti nimaš dobrega argumenta. Mitsubishi je bil sposoben svoj avto prilagoditi zgolj ameriškim varnostnim standardom, ki so manj zahtevni od evropskih. Za ameriko je pač dovolj varen. Tam je pač tako ali tako pri manjših avtih zelo pomembna nizka cena. To je ja povsem jasno vsakomur. Zato si pa recimo Ford lahko privošči na ameriški celini prodajati starega Focusa, v Evropi si pač tega ne bi mogel privoščiti. Na ameriških testih NTHSA so tako ali tako dobili vsi avti 5 * * * * *. Tudi Chevy Aveo, ki se je na EuroNCAP dobesedno sesul.


Martina Navratilova je napisal/-a:Jst sm dal zdj ze tono primerov, ki naj bi nakazovali da bi 2004 lancer dobil malo boljsi rezultat kot "vprasljivi 2 zvezdici". Vidva s skupnimi mocmi ne moreta niti enga dobrega argumenta najdet. (to da mitsubishi noce sodelovati na EuroNCAP ne pomeni da so njegovi avti nevarni, kot vidva stalno trobita in je edini vajim argument. Sploh pa to ne pove koliko zvezdic bi dobil lancer )


Naj Mitsubishi vsem nam dokaže, da je sposoben narediti varen avto po evropskih standardih. To kar pa znamka Mitusbishi počne pri Lancerju in še katerem svojem modelu je pa prikrivanje. Mitsubishi ni sposoben sestaviti celotne ponudbe, kaj šele da bi prilagajal varnost evropskim standardom. Ničkolikokrat sem že povedal, da sem prepričan v to, da če bi bil Lancer primerljivo varen z ostalimi avti v kompaktnem razredu, da bi to proizvajalec z veseljem pokazal. Saj bi to tudi navsezadnje pripomoglo k skrhanemu ugledu znamke in s tem bi povečali tudi zanimanje. Sedanja generacija Lancerja je prišla na trg že leta 2000, najprej za japonski trg, pod imenom Cedia in kot smo že omenili je avto starejši od konkurence.

NAJ ŠE ENKRAT POJASNIM, DA JE TO, DA SE LANCER NI NIKOLI POJAVIL NA EURONCAP-U ZADOSTEN RAZLOG, DA OMENJENI AVTO SMATRAMO ZA MANJ VAREN. Kakršnokoli obračanje dejstev, ki nasprotujejo temu, je neumno. HajdukS kar tolaži se še naprej, da je Lancer varen in v Evropi konkurenčen avto. Ker ni. Razen v Rusiji ;) ...da se razumemo

TO POTRJUJEJO NAVSEZADNJE TUDI PRODAJNE STATISTIKE, KI JASNO KAŽEJO TO, DA JE PRODAJA MITSUBISHIJA V EVROPI V ZADNJIH LETIH PADALA. Očtino se tudi sodoben kupec v Evropi zaveda, kaj pomeni, da je Avto varen po evropskih standardih in zato manj posega po izdelkih tega japonskega proizvajalca.

Verjetno tebe HajdukS pri Mitsubishiju najbolj navdušuje zverinska verzija Lancerja, še posebej zvok njenega motorja in to je zate dovolj, da ti je Mitsubishi Lancer najbolša mogoča stvar, ki jo ponuja avtomobilska industrija. Večini inteligentim kupcem, ki dajo več na varnost, kot pa na lep motor zvoka EVO-ta, taka pomanjkliva ponudba ne zadostuje.

lp, mm
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To jan 23, 2007 4:17 pm

poglej si kolk zvezdic je v ameriki dobil od kie enoprostorec in kolk v ameriki
to vse pove o njihovih testih- pa ni redek primer
ja dacia se ne more primerjati s popolnoma novimi avtomobili ne po aktivni ne po pasivni varnosti, lahko pa se primerja z nekaj let starimi vozili- tako pa se tudi novi avtomobili ne morejo primerjati po ceni s dacio- pa čeprav bi ti rad nasprotno dokazal- na primeru lancerja- vstopni model je zate le 4.000 eur dražji- kar pomeni da znaša cena vstopnega modela le 1.44 dacie- ja hvala bogu da ponudi več ;)
lp
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 4:33 pm

No kot ponavadi ste spet zaceli z mesanjem zraka in niste odgovorili na vprasanje? Kako to da je volvo s60 dobil po ameriskih standardih stiri in od kje ocena da bi lancer 2004 vprasljivo dosegel 2 zvezdici. :D Sm dal ze nesteto primerov zakaj je zelo verjetno da bi dosegel tako katastrofalen rezultat pa vseeno. Lignage tvoji argumenti so mitsubishi ne upa, nima niti celotne palete in iz tega v tvoji glavi sledi da bi bile vprasljive 2 zvezdici. :D


In ti govoris o argumentiranju. Se na cisto navadna vprasanja ne znas odgovorit natancno in direktno, pa mi bos nekaj javkal o argumetniranju. Ignorant.

Drugace se pa predobro zavedam da je ta generacija lancerja v odhanju (prihaja novi, ki bo vprasljivo dosegel 3 zvezdice :) ). Ne rabim tebe da mi to poves. Vem pa tudi da je zato primerna tudi cena ki jo moras dat za njega. Kot smo ugotovili priblizno isto kot za isto opremljeno dacio karavan. Mogoce 1000 E vec. Ti in JDV mislita da je dacia bolsi nakup, dejstva in 99% ljudi bo mislilo drugace. Prav. Glavno da sta vidva pametna. Aja, pa se nekaj, cudno da sta ravno vidva taka velika zagovornika dacie. Je mogoce to zaradi afinitete do francoskih izdelkov?

BTW: Osebno se mi zdi zaljivo da mitsubishi sploh omenjate v istem stavku z dacio. Bi pa povedal se tole, tudi hyundai in kia bosta kmalu presegla renault ne pa dacie. ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 5:44 pm

Vedno bolj me vleče, da bi vpisal psihologijo...

Zakaj je volvo S60 dobil zgolj 4* na NHTSA me res čudi in me odkrito zanima.

Vseeno je dejstvo, da ima skoraj vsako vozilo na NHTSA 5*, tudi taki, ki v Evropi dobijo 2* ali 3*. Kako si potem ti razlagaš, zakaj sta Aveo ali Carnival/Sedona v ZDA dobila 5*, v Evropi pa le pol toliko? Mislim da imaš ti težjo nalogo pojasnjevati kot midva z Lignageom.

Ignorant si ti, obračaš, obračaš in znova obračaš, poveš pa nič. Kar ti napišemo, pa nočeš prebrati. S tem, da si ignorant, se strinja 98% tega foruma. 2% forumašev ima karton, vprašaj se zdaj, ste večji bukslji tista 2% ali 98%?? Ti boš ziher rekel, da je 98% forumašev ignorantov :lol:

Meni Renault ni bil nikoli kaj prida všeč, zato po tej logiki Logana ne bi smel zagovarjati. Sam Logan, sploh MCV, pa mi je všeč, ker je pač fajn avto. Sodoben avto za dežele v razvoju, trend, s katerim je Renault začel. Tvoje teorije o nekem slepem frankopatriotizmu so naravnost rečeno neumne. Mene briga če ima francoske ali japonske gene, samo da je zanimivo vozilo. Mislim, da je bolj verjetno, da ga ti ne preneseš, ker je "Francoz". Ko bo Toyota predstavila svojega Logana iz kokosovih vlaken, jo boš krčevito zagovarjal. Impulzivnež neotesani.

LP,
Martin
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 6:05 pm

hehe. Zalitvam kr ni in ni konca. V vseh temah. Primerno za moderatorja, ni kaj.

se za hec ker bom verjetno itak banan opozorilo moderatorja pred banom:

"Kaj ti podjebavaš al si resno Srbin, ki bo do konca trajbal svoje, tudi če bo izgubil že vse, vključno z zadnjo srajco in hlačami?"

1- ce je bilo od 97 lancerja (mirageja) v ameriki 2 zvezdice razlike do aktualnega sklepam da bi priblizno podobno napredoval tudi na euro ncap lestvici.

2- kopije istega avta iz leta 93 so deosegale 2 zvezdice in to leta 98

3- Aktualni avto je dobil vec zvezdic kot aktualni s60 na ameriskem testu

4. navsezadnje je lancer (skonstruiran leta 1993) bil na testu leta 97 in dosegel 14 pik kar pomeni skoraj 2 zvezdici (kot zanimivost, 406 ki je prisla ven okoli '96 je dosegla na testu to leto le pol zvezdice vec). Ze z vso opremo ki jo ima zdaj in je takrat ni imel bi bil nekje na 19 pikah se pravi pri dacii. Bile pa so narejene se spremembe na avtu in to precejsnje. Preprican sem da so ga naredile bolj varnega.

SE ENKRAT. OD KJE OCENA O "VPRASLJIVIH 2EH ZVEZDICAH" Lignageja, aja tocno zaradi palete in ker mitsubishi ne upa na test. Mislim pa ce je to argument oziroma dobrarazlaga ocene, pol sm pa res mogoce nor.

Sploh so pa mnenja o euroNCAP deljena, tudi rezultati mnogokrat zelo zelo sumljivi.. (tudi med strokovnjaki)

Kokosova vlakna? Inovativno, ekolosko ne zastarelo. ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To jan 23, 2007 6:20 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:hehe. Zalitvam kr ni in ni konca. V vseh temah. Primerno za moderatorja, ni kaj.

se za hec ker bom verjetno itak banan opozorilo moderatorja pred banom:

"Kaj ti podjebavaš al si resno Srbin, ki bo do konca trajbal svoje, tudi če bo izgubil že vse, vključno z zadnjo srajco in hlačami?"

1- ce je bilo od 97 lancerja (mirageja) v ameriki 2 zvezdice razlike do aktualnega sklepam da bi priblizno podobno napredoval tudi na euro ncap lestvici.

2- kopije istega avta iz leta 93 so deosegale 2 zvezdice in to leta 98

3- Aktualni avto je dobil vec zvezdic kot aktualni s60 na ameriskem testu

4. navsezadnje je lancer (skonstruiran leta 1993) bil na testu leta 97 in dosegel 14 pik kar pomeni skoraj 2 zvezdici (kot zanimivost, 406 ki je prisla ven okoli '96 je dosegla na testu to leto le pol zvezdice vec). Ze z vso opremo ki jo ima zdaj in je takrat ni imel bi bil nekje na 19 pikah se pravi pri dacii. Bile pa so narejene se spremembe na avtu in to precejsnje. Preprican sem da so ga naredile bolj varnega.

SE ENKRAT. OD KJE OCENA O "VPRASLJIVIH 2EH ZVEZDICAH" Lignageja, aja tocno zaradi palete in ker mitsubishi ne upa na test. Mislim pa ce je to argument oziroma dobrarazlaga ocene, pol sm pa res mogoce nor.

Sploh so pa mnenja o euroNCAP deljena, tudi rezultati mnogokrat zelo zelo sumljivi.. (tudi med strokovnjaki)

Kokosova vlakna? Inovativno, ekolosko ne zastarelo. ;)

ne vem kdo trdi, da ima lancer 04 1.5 zvezdice?
to ima lancer 07- to je dejstvo
zakaj model 04 ni na testu, je pa vprašanje. je pa zadnji lancerjev rezultat 1.5 zvezdice- na evropskih tleh seveda- ameriški testi vsaj zame niso kredibilni
da proizvajalec noče dat vozila na crash test prvič slišm , da je mogoče- ker evropske države financirajo teste, oz. neodvisno organizacijo, ki sama kupuje avtomobile v trgovinah- popravte me če se motim
po moje sta dve opciji najbolj vrjetni:
1. da ima micka premajhen tržni delež, in tako ne pride v poštev za testiranje
2. da so spremembe v karoseriji od leta 97 premajhne za vnovičen test, micka pa ne zahteva oz. financira vnovičnega testa
lp
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To jan 23, 2007 6:26 pm

Saj nisem rekel da ni inovativno, to sam veš.

Po ZS-ju si me obtožil, da sem nacist, ker sem špekuliral, da si priseljen Srb. Imam se za odprtega človeka in proti temu narodu nimam nič, me pa včasih močno spominjaš na posplošeno podobo Srba, res me. Itak sem se zmotil, kakor praviš?

Vsak moderator ima svoje mnenje, a pametni se ponavadi vzdržijo in ostajajo diplomatski. Jaz pač nisem pameten, nerad samo moderiram, ampak tudi debatiram. Do tega imam osnovno pravico. Tebe nisem banal, ker te nimam rad, ampak zaradi neposrednih žalitev, ne namenjenih meni, ampak drugim.

Ko smo te spustili nazaj, sem prisegel, da se bom vedno ko se boš pojavil spustil na tvoj nivo. No in tu ga maš.

Skratka, počasi se umikam iz te debate.

LP,
Joie
 
Martina Navratilova
Novinec
 
Prispevkov: 258
Pridružen: So nov 18, 2006 12:25 pm

Napisal/-a Martina Navratilova To jan 23, 2007 6:31 pm

"2. da so spremembe v karoseriji od leta 97 premajhne za vnovičen test, micka pa ne zahteva oz. financira vnovičnega testa"

Mesate malo stvari...

Lancer leta 97 in tale danes je precej razlicna stvar. Ta ki je bil testiran se je v ameriki imenoval se mirage. Zdj pa se mal texta da se poducite preden bom banan, da ni vse tako kot ste si predstavljali. In sicer:

Introduction
Mitsubishi has renamed its compact sedan the Lancer. All new for 2002 and loaded with luxury, the Lancer replaces the previous Mitsubishi Mirage.
.
For North America, Lancer comes ashore in a sparkling new format to replace the subcompact Mirage sedan in Mitsubishi's line. It's a bigger car than the Mirage and packs a larger engine, a more substantial unibody structure, and more sophisticated mechanical gear. Lancer also lines a comfortable cabin with plush equipment, even on the price-leader ES base edition.


To je govora o 2002, ki pa je bil do leta 2004 se dodatno predrugacen in narejen se bolj varen. Se pravi o vprasljivih 2 zvezdicah ni niti duha ne sluha. Ampak saj veste jst samo obracam besede in nic ne argumentiram.

aja, se vir: http://www.automotive.com
 
Uporabniški avatar
Doc_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1783
Pridružen: Po maj 31, 2004 12:46 pm
Kraj: Nekje na Primorskem

Napisal/-a Doc_ To jan 23, 2007 6:46 pm

Prosim da se držite teme in jo ne smetite :!: Ker čene mislimd a si b kdo zaslužu ban....

BTW: kot sem že napisal je avtič super.. kdaj ga zažnejo prodajati :?:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec To jan 23, 2007 6:50 pm

Martina Navratilova je napisal/-a:"2. da so spremembe v karoseriji od leta 97 premajhne za vnovičen test, micka pa ne zahteva oz. financira vnovičnega testa"

Mesate malo stvari...

Lancer leta 97 in tale danes je precej razlicna stvar. Ta ki je bil testiran se je v ameriki imenoval se mirage. Zdj pa se mal texta da se poducite preden bom banan, da ni vse tako kot ste si predstavljali. In sicer:

Introduction
Mitsubishi has renamed its compact sedan the Lancer. All new for 2002 and loaded with luxury, the Lancer replaces the previous Mitsubishi Mirage.
.
For North America, Lancer comes ashore in a sparkling new format to replace the subcompact Mirage sedan in Mitsubishi's line. It's a bigger car than the Mirage and packs a larger engine, a more substantial unibody structure, and more sophisticated mechanical gear. Lancer also lines a comfortable cabin with plush equipment, even on the price-leader ES base edition.


To je govora o 2002, ki pa je bil do leta 2004 se dodatno predrugacen in narejen se bolj varen. Se pravi o vprasljivih 2 zvezdicah ni niti duha ne sluha. Ampak saj veste jst samo obracam besede in nic ne argumentiram.

aja, se vir: http://www.automotive.com

jst sm napisal zakaj ni prišlo do vnovičnega testa- torej je micka premajhen v evropi, in zato testiranje ni potrebno
kolk zvezdic ma 04 lahko pa tko ti kot jst le ugibamo
ti boš daqjal za zgled volvota, jst pa kio
lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov