Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
kolesar
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2913
Pridružen: Pe sep 15, 2006 3:24 pm
Kraj: štajerska

Napisal/-a kolesar Pe dec 18, 2009 2:42 pm

bodmo realni avto je drag ;)

verjetno bo čez kakšen mesec cenej ;)
 
Loops
Novinec
 
Prispevkov: 103
Pridružen: Če dec 18, 2008 6:56 pm
Kraj: Koroška

Napisal/-a Loops Pe dec 18, 2009 5:07 pm

kolesar je napisal/-a:bodmo realni avto je drag ;)

verjetno bo čez kakšen mesec cenej ;)


Pod prvo bi dodal,hm kunkurenca je ob prihodu dražja :) ,model essentia(1.4 16v) bo z 100km za 13.900€.Model 1.6 16v bo 14.900€,pa je tukaj klima,centralno,el.pomik,6x air bag,mp3,... Tk da ne bi lih reko da je drag.

Bo pa ceneje tudi,pa še kaka akcija zraven,pa se da prit do več konjičev in še boljše opreme za manj denarja.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Pe dec 18, 2009 5:10 pm

Če jo primerjaš z golfom, ki ji (po mojem mnenju) ne seže do gležnjev je poceni.
 
Uporabniški avatar
King1
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4317
Pridružen: Po mar 10, 2008 6:06 pm
Kraj: Vzhodno od Domžal

Napisal/-a King1 Pe dec 18, 2009 5:15 pm

Ceed je napisal/-a:Če jo primerjaš z golfom, ki ji (po mojem mnenju) ne seže do gležnjev je poceni.


:har

lp
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe dec 18, 2009 5:43 pm

hladni je napisal/-a:kak ste hudičevo tečni, ko mali otroci v peskovniku ste. In da vam nekaj povem, golf je že zato boljši od vseh, ker se vsi ob njega spotikate in vse primerjate z njim. In lahk vam je jasno, da je vsakemu všeč svoje in enim je ceed lep, drugim je nagravžen. Osebno ga ne bi imel v nobenem primeru, ker mi je antipatičen...sploh te korejske oblikovalne poteze zunaj in znotraj. Ravno zaradi tega mi nova astra ni všeč in bi raje imel staro gtc recimo black&white (njami).
Še bolj pa se mi smešno zdi, ko nekdo reče, da je strahotna razlika znotraj med novo in staro...EN DREK PA TAKA RAZLIKA. Dajmo okrasit staro s kromom in me zanima kera bo lepša. (enako govorijo za novega golfa...)
Pa avti se ponavadi kupujejo z občutkom, s dušo in malo racionalnosti. Pa četudi to ni best buy v razredu...!


hladni sam sem z Astro H (Cosmo) skupno prevozil cca 130.000km in imam izkušnje. Zdaj sem vozil novo Astro z Enjoy plus opremo. Oziroma bolje opremljeno Enjoy, ker je pač prišla kot testni avto.
Razlika JE kot dan in noč. Po voznih lastnostih to ni več tista stara astra ampak čisto drug avto. Bolj odziven volan, podvozje neprimerljivo in precej boljše... Sam filing v notranjosti pa je za razred ali dva boljši od Astre H. ;) Pa mi je bila Astra H super avto. Do tega trenutka ko sem vozil novo.

In kot je lukp napisal je zvočna izloacija avtomobila odlična če ne celo najboljša v razredu! Sploh nisem vedel, da dizla vozim če govorimo o hrupu motorja. ;)
Ostalega pa itak ni slišat.

Aja pa sam bom verjetno prvi lastnik nove astre še v tem letu. Kakšna bo in kakšne barve bo pa naj ostane za čez vikend skrivnost... Drug teden pa... ;)
 
Lookie
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 9
Pridružen: Sr sep 15, 2004 10:05 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Lookie Pe dec 18, 2009 5:54 pm

Meni se bolj zanimiv zdi podatek o prožnosti motorja, kot sam pospešek.
AutoBild meritve:
60-100 km/h 80-120 km/h
Astra (140 konjev turbo) 11.1 // 25.3
Golf (122 konjev turbo) 8.8 // 16.4
Megane (130 konjev turbo) 7.8 // 13.9
Civic (140 konjev atm.) 9.7 // 19.7
Focus (125 konjev atm.) 10.3 // 15.0
Ceed (125 konjev atm.) 10.1 // 14.6

V oči bode Astrina prožnost, ob upoštevanju, da gre za turbo motor. Zadnji trije imajo namreč atmosferski motor in vsi boljše rezultate. Masa nove Astre očitno naredi svoje. Je pa zanimivo, da je kljub temu najvarčnejša na testu - v primerjavi z Meganom porabi za slab liter in pol manj goriva na 100 km.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe dec 18, 2009 6:01 pm

Glede motorjev je pa tako, da teža res naredi svoje. A sam sem imel kot nekateri veste astro h z 1.9 CDTI, 120KM motorjem. Pa imam občutek, da nova astra z slabšim 1.7 CDTI, 110KM motorjem lepše vleče že pri nizkih obratih medtem ko je pri moji mašina zaživela šele od 2000 naprej. Tale pa lepo enakomerno vleče od nizkih obratov. Res pa je, da pospešek ni tak. Ampak še vedno čisto dovolj za "normalno" vsakodnevno vožnjo.
 
Uporabniški avatar
danatory
Novinec
 
Prispevkov: 281
Pridružen: Po jun 16, 2008 1:35 pm

Napisal/-a danatory Pe dec 18, 2009 7:07 pm

Ah ne no. To pa skoraj ni za verjet. Da bi turbo motor tako slabo vlekel. Kolk pa ma avto kil? Če bi mel 1800kg pa ne bi blo tko slabo. 200Nm od 1850-4900 o/min pa 80-120 25sec:D. To je ziher napaka. Edino če ma menjalnik za 300km/h...
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Pe dec 18, 2009 8:33 pm

Ko sem videl te pospeške sem pomislil, da je napaka, ker turbo motor porabi več časa za pospeševanje kot atmosferc. Nato sem zasledil nekje na nemški strani prednosti in slabosti tega 1.4 turbo motorja, in sicer slabosti sta predolgi prestavni razmerji v 5. in 6. prestavi. Verjetno da je to vzrok.

Astra sploh ni draga. V primerjavi z Meganom imata enako ceno ceni, oba dobiš solidno opremljena za 15.000. Medtem, ko Golf izstopa v ceni npr. Astra 1.4 Turbo Sport z navi DVD 800, usnjem (šp. sedeži z AGR certifikatom, gretjem in naslonom za roke zadaj s tunelom za smuči) in AFL-jem...in je še zmeraj cenejša od Golfa 1.4 TSI Highlina brez glavnih treh omemjenih dodatkov.

Naslednje leto v 1. polovici leta mislim kupiti nov avto. Bil sem za Insignio dokler nisem videl novo Astro :D
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 Pe dec 18, 2009 9:03 pm

tomzzi je napisal/-a:Aja pa sam bom verjetno prvi lastnik nove astre še v tem letu. Kakšna bo in kakšne barve bo pa naj ostane za čez vikend skrivnost... Drug teden pa... ;)


Povej, kje jo puščaš na parkirišču, pa boš hitro tudi prvi lastnik ukradene ... ;)
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2259
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Pe dec 18, 2009 10:16 pm

Chris27 je napisal/-a:
tomzzi je napisal/-a:Aja pa sam bom verjetno prvi lastnik nove astre še v tem letu. Kakšna bo in kakšne barve bo pa naj ostane za čez vikend skrivnost... Drug teden pa... ;)


Povej, kje jo puščaš na parkirišču, pa boš hitro tudi prvi lastnik ukradene ... ;)


In point tega posta je? Mislim kaj vse prebereš tukaj... Sicer pa ni še čist ziher, da bo tako hitro. Upam pa, da bo kmalu... ;)
 
Uporabniški avatar
ban
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3607
Pridružen: Po nov 15, 2004 10:37 am

Napisal/-a ban Pe dec 18, 2009 11:25 pm

Lookie je napisal/-a:Meni se bolj zanimiv zdi podatek o prožnosti motorja, kot sam pospešek.
AutoBild meritve:
60-100 km/h 80-120 km/h
Astra (140 konjev turbo) 11.1 // 25.3
Golf (122 konjev turbo) 8.8 // 16.4
Megane (130 konjev turbo) 7.8 // 13.9
Civic (140 konjev atm.) 9.7 // 19.7
Focus (125 konjev atm.) 10.3 // 15.0
Ceed (125 konjev atm.) 10.1 // 14.6

V oči bode Astrina prožnost, ob upoštevanju, da gre za turbo motor. Zadnji trije imajo namreč atmosferski motor in vsi boljše rezultate. Masa nove Astre očitno naredi svoje. Je pa zanimivo, da je kljub temu najvarčnejša na testu - v primerjavi z Meganom porabi za slab liter in pol manj goriva na 100 km.

V avto magazinu (št. 22 leto 2008) so primerjali med sabo golfa 1.4 TSI (122KM), hondo civic 1.8i (140KM), Hyundai i30CVVT (105KM), P308 1.6 16v THP (150KM) in toyota auris 1.6VVT-i (124 KM), torej vsi bencinski motorji. In so merili prožnost v V in VI prestavi, tukaj so rezultati samo v V prestavi od 80-120 km/h, ker vsi niso imel VI prestav
golf 12,3 s, v VI 14,2 s
toyota 18,8 s
P308 12,4 s
i30 19,0 s
civic 15,9 s
Tako da jst malo dvomim v tele rezultate, šeposebej da so neturbinski motorji (Ceed, fokus) tako prožni.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So dec 19, 2009 8:48 am

Včeraj sem tudi jaz naposled z bratom testiral novo Astro. Vozila sva dve: 1,7 CDTI Cosmo (125 konjev) ter 1,6 turbo Sport. Oba s precej dodatne opreme (Flexride, navigacija, xenon).

Glede oblike ne bom pisal, ker so okusi različni. Zame je eden lepših predstavnikov tega razreda, tudi bolj uspešno oblikovana od Insignie, ni pa kakšna revolucija ali izjemni oblikovni dosežek.

Vožnja me je navdušila. Avto je izredno tih in udoben. občutki v vožnji so bili enaki, kot pri avtih srednjega razreda, ki sem jih nazadnje testiral in daleč pred staro Astro. Predvsem me je presenetil dizel, ki je za svojo moč in težo nove Astre odlično odziven in zelo tih. Po mojem optimalna dizelska kombinacija, med testno vožnjo si nikoli nisem zaželel dodatne moči. Bencinar me je pustil hladnega. Pospeški so sicer odlični in te prilimajo na sedež, vseeno pa se opazi manj navora in moraš bolj pazit na vrtljaje in več delat z menjalnikom. Je pa res, da več nisem vajen vozit bencinarja, ki ga moraš vozit v višjih vrtljajih. Povprečna poraba na BC je bila pod 8 litri, jaz trenutne skoraj nikoli nisem spravil na enojno številko.

Še najbolj me je razočarala notranjost. Je odlično oblikovana in izgleda prestižno. Tudi količina stikal ni moteča, ker se jih večina nanaša na radio in navigacijo in so redko uporabljasna. Nastavitve klime pa so inuitivno postavljene. Motila me je kakovost plastike (ne izdelave). Prevladuje trda plastika, mehka je samo na sredinskem delu armaturke. Stara Astra je imela cel zgornji del armature in vrat iz mehkejše plastike.

Razočarala me je tudi električna ročna, ki ne deluje avtomatsko, torej da bi se sama aktivirala, ko avto drsi. Vedno jo moraš aktivirat s pritiskom na stikalo. Sprosti se pa samodejno ob pritisku na gas ali zavoro. In preglednost nazaj je slaba, parkirni senzorji so obvezni. Na zadnji klopi pa ni tako malo prostora, kot so nekateri pisali, jaz sem se brez problema spravil noter ob skoraj povsem nazaj premaknjenem sovoznikovem sedežu.

Sprednji sedeži v Sport so športno oblikovani, precej ozki z izrazito bočno oporo. V paketu Cosmo so tudi športno profilirani, a vseeno širši in delno v skaju (kot tudi vrata in naslonjalo za roko). Žal je (kot tudi pri stari Astri) ročica menjalnika vedno plastična.

Slike turba:
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Slika
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So dec 19, 2009 9:49 am

martin_krpan je napisal/-a:Vozila sva dve: 1,7 CDTI Cosmo (125 konjev)..........

Razočarala me je tudi električna ročna, ki ne deluje avtomatsko, torej da bi se sama aktivirala, ko avto drsi. Vedno jo moraš aktivirat s pritiskom na stikalo.

ta kombinacija za današnje čase tudi meni najboljša...

verjetno bo treba dokupit(kot pri passat/audi) "auto hold asist" .....brez tega, ko se navadiš je el. ročna res malo "hecna".....
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 So dec 19, 2009 9:50 am

@tomzzi: Poanta mojega posta je bila pohecati se, ok? Nič hudega nisem mislil, želim ti vse najboljše s tvojo novo astro!

Kar se pa tiče nove - lučko in ogledalo na sovoznikovi strani so direkt iz stare pobrali ... :lol: - sem šel preverit v svojo ...
Zadaj bo elektrika spet z doplačilom očitno ...
Havba ni več na teleskopih, temveč imaš zopet normalni podporno ročico ...

In tudi meni se zdi, da je 1,7cdti cosmo nekaj optimalnega ...
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So dec 19, 2009 9:54 am

:shock: šele sedaj vidim; brisalci kot pri starem "milletrecento" (če se ga kdo še spomni)

Chris27 je napisal/-a:Havba ni več na teleskopih, temveč imaš zopet normalni podporno ročico ...

teleskop 1 eur; štanga 10 centov.......ojla, evo ga računa pri milijon avtov :lol:

PS. pa ni samo to....šparanje, šparanje, šparanje..........grem stavit, da imajo z novo astro manjše stroške izdelave kot s staro...........primer golf V/VI
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan So dec 19, 2009 10:05 am

Z električno ročno dobiš serijsko hill-holder. Nisem pa ga testiral.

Brisalci so postavljeni, kot pri enoprostorcih. Metlice pa so aero twin (sem bral, da ima Insignia še klasične).

Ja motorni pokrov ima štango za razliko od starega modela. Opažam, da ima to že veliko novih avtov tega razreda, verjetno zaradi varčevanja pri stroških proizvodnje.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 So dec 19, 2009 10:06 am

Ja saj, ročica je tudi cenejša za lastnika - teleskop je treba menjati, ko je zanič, tu pa gre težko kaj narobe ... :lol:

Vrnil se je tudi števec za temperaturo motorčka oz hladilne tekočine ...
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply So dec 19, 2009 11:34 am

Kaj pa cenik z dodatno opremo? Je že, še ne?
 
Chris27
Novinec
 
Prispevkov: 133
Pridružen: Pe feb 22, 2008 7:24 pm

Napisal/-a Chris27 So dec 19, 2009 11:36 am

simply je napisal/-a:Kaj pa cenik z dodatno opremo? Je že, še ne?


cenik je, a ga še ne dajejo ven. Tako je meni lahko naredila izračun, sprintat in dati cenika in/ali izračuna pa ni smela ...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 8 gostov