Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX Pe jun 13, 2008 7:25 pm

drugmirko je napisal/-a:
MorphX je napisal/-a:jaz sem danes v njej probal sedet. Razočaranje...A4 je zrasel v notranjih dimenzijah tolko, da glava boli, to je pa zunaj veliko, noter majhno. U bad. Pedali preveč skupaj, volan je v najvišji poziciji prenizko, premalo zunaj. Tccccc, feler, feler, feler, prou po citroenovo. Pa sem pričakoval od Audijevega inženirja da bo znal vpeljat prave gabarite v avto. Ah, še en sfaljen avto.



e... čakej malo.... A4 prejšnje generacije notr ni mel placa praktično nič. tisto je bil
bolj komot avto za dva (vem, sem vozu enega zadnjih 5 in pol let)! zato napredek v tej smeri pri 20cm daljšem avtu res ni nič presenetljivega...

tega tanovega sem vozil samo enkrat, ker ga je moja dobila šele v sredo in takrat se mi ni zdel kej drastično prostoren. pelal se v njem pa še nisem... še posebej ne zadej, tam se nisem še niti usedel!
več placa kot stari nedvomno ma, ni pa da bi se valjal od raskošja.... tak, da -po občutku iz vozniškega sedeža obeh- temu tvojmu argumentu rečem sam "rugala se koza ovci, da ima kratek rep!" :P
in volan v C5 se mi ni zdel prav nič nizek... se mi je pa armatura (in hauba) zdela zelo visoka! veliko višja kot pri novi štirici! in volanski obroč je gledal še malo višje od zgornjega roba armature... 8)
pedali mene niso motli... sem pač manjše postave in nimam plavutk za čevlje :P povsem pa verjamem, da so za koga preveč skupaj... :)

a ja... pa tisti "audijev inženir" je v audijev bivši oblikovalec.... ;)


razen seveda, če tisti A4 v tvojem postu ni tipfeler i si dejansko govoru o Audiju.... :mrgreen:
ampak, tudi v tem primeru se nebi mogu glih strinjat s tabo! :P :mrgreen:


oblikovalec ima mogoče izobrazbo s kako predpono inženirja, nema veze. V glavnem, za mojih 207cm je nov A4 bogovski v primerjavi z novo C5tko. Če ne verjameš, pridi pome na obalo, pa greva sprobat. Tudi testni voznik neomenjenega medija me uporabi za oceno avtomobila za visokorasle ljudi. V glavnem, avto stane z švoh 138KM motorizacijo in decentno opremo več kot 30k eur. Vendar glede na lepoto, ki jo izzareva zunaj in noter (in velikosti) je kar močno razočaranje glede notranjih dimenzij, ZAME.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jun 13, 2008 11:53 pm

MorphX je napisal/-a: oblikovalec ima mogoče izobrazbo s kako predpono inženirja, nema veze. V glavnem, za mojih 207cm je nov A4 bogovski v primerjavi z novo C5tko. Če ne verjameš, pridi pome na obalo, pa greva sprobat. Tudi testni voznik neomenjenega medija me uporabi za oceno avtomobila za visokorasle ljudi. V glavnem, avto stane z švoh 138KM motorizacijo in decentno opremo več kot 30k eur. Vendar glede na lepoto, ki jo izzareva zunaj in noter (in velikosti) je kar močno razočaranje glede notranjih dimenzij, ZAME.


jep... ima izobrazbo... likovno! končal je dizajn na faksu v Potsdamu :)

viš, meni je novi A4 tudi bogovski naspram noveC5tke, ampak v vozno dinamiko in v odzivnost, v kvaliteto materialov, v čistejši dizajn notranjosti, v končno obdelavo... vse to je boljše kot v C5! ne več za dve štenge in pol kot včasih .... za eno štengo al pa pri top verziji C5 mogoče celo malo manj! ni mi pa bil bogovsko drugačen v prostornost!
evo, ti maš 207cm, jaz 173cm... ti si ekstrem v eno stran, jaz skoraj ekstrem :P v drugo... in pogovarjava se o subjektivnih občutkih :mrgreen: .... brez veze... gremo rajši prešaltat na dobri stari meter! ta nima subjektivnih občutkov! :D

tale meter konkretno je sicer mel nemške roke in je bil v službi rahlo "žuta štampa" nemške revije pa vseeno... verjamem standardizirani merilni enoti bolj kot pa varljivim občutkom! pa še oba so merli na enak način.
je pa treba vedet, da so Audija merli in ocenjevali s špotrnimi zici, Citroena pa z navadnimi fotelji. ker ma moja športne zici v stari in novi štirici vam lahko iz prve roke povem, da so proti serijskim klopcam res veliko boljši! v dimenziji, obliki in funkciji....
kaj čmo... Auto Bild :P :

mere C5:
notranja širina vozila; spredaj/zadaj: 1525mm/1500mm
dolžina sedalne površine spr./zad.: 505mm/485mm
višina naslonjala spr./zad.: 630mm/660mm
minimalna višina sedeža pri kolenih: 340mm
razdalja od pedal do naslonjala voz. sedeža; min/max: 910mm/1130mm
razdalja od sedala voz. sedeža do stropa; min/max: 960mm/1020mm
razdalja od naslonjala spr. sedežev do naslonjala zad. sedežev; min/max: 610mm/840mm
razdalja od sedala zad. sedežev do stropa: 920mm
medosna razdalja: 2815mm
višina vozila: 1456mm

mere A4:
notranja širina vozila; spredaj/zadaj: 1490mm/1450mm -2.5cm/-5cm :shock:
dolžina sedalne površine spr./zad.: 500mm/480mm -0.5cm/-0.5cm
višina naslonjala spr./zad.: 660mm/600mm +3cm/-6cm
minimalna višina sedeža pri kolenih: 330mm -1cm
razdalja od pedal do naslonjala voz. sedeža; min/max: 930mm/1170mm +2cm/+4cm
razdalja od sedala voz. sedeža do stropa; min/max: 920mm/1005mm -4cm/-1.5cm
razdalja od naslonjala spr. sedežev do naslonjala zad. sedežev; min/max: 600mm/850mm -1cm/+1cm
razdalja od sedala zad. sedežev do stropa: 920mm
medosna razdalja: 2808mm -0.6cm
višina vozila:1472mm

evo... kot je meter pokazal je kabina v A4 spredaj in zadaj ožja! na zadnji klopi je s placom dokaj izenačeno... Audi ga da centim manj ko so sprednji zici čist nazaj, Citroen ga da centim manj, ko so sprednji zici najbolj naprej... glede na to, da jih nihče nikoli nima potegnjene čist naprej, veliko jih ima pa potisnjene čist nazaj, je tudi tu C5 na boljšem. v višino mata zadaj, merjeno na sedeže, enako prostora za glavo, vendar ma Audi krajši zic z nižjim naslonjalom.
tudi spredni Audijevi zici so krajši, majo pa višje naslonjalo in v obeh skrajnih pozicijah nastavitve višine majo tudi manj lufta za glavo! zdej pridemo pa do audijevega terena... njegovi sprednji zici majo za šoferja za dva centima več prostora, ko so potegnjeni čisto naprej in celo za 4 centime več prostora, ko so potisnjeni do konca nazaj!!! in to bi bil razlog za tvoje zadovoljstvo oziroma za, kot smo videli, zmotni občutek, da je A4 prostornejši :mrgreen: ... ni! kot smo videli ma ožjo kabino in manj placa za glave!

tisto kar ma Audi boljše torej ni prostornost ampak je boljše štelanje sprednjih sedežev! kar tudi spada pod bistvene stvari zarad katerih je za štengo boljši od C5 in katere ločojejo premium od ostalih v razredu!
na enak način, kot si ti opazu te 4 centimetre bonusa pri iskanju pozicije za volanom, sem jaz opazu širšo kabino... v novem A4 se glih komej še nahaklam z levim komolcem na tapecirungo vrat pod oknom, pri C5 se pa nisem mogu več... mi roka ni več dosegla volana ali pa je držala volan, komolec je pa padal v prazno... :P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX So jun 14, 2008 1:29 am

Meter pravi tako, super. imaš podatek kolko od tal je volan v najvišji poziciji? pa kolko se drog ven izvleče? ful me zanima, ker v audiju je to dalo dober filing za volanom, ni mi blo treba do konca nazaj sedeža porinit, torej je bil stebriček nemoteč, pri C5tki bo pa moteče jutri pri vožnji, že vem. Pri Audiju se mi je zdel sedez v najnižjem položaju bolj globoko kot v C5tki. Pri C5 je strešna krivina od konca vetrobranskega stekla dvignjena dosti gor, da imam placa za glavo, ni pa placa za noge, pri A4ki te ustesnjenosti pri nogah nimam, pri glavi tudi ne. Pedala se mi zdijo dovolj narazen pri 4ki, pri C5tki pa je možno da so zaradi velikosti samih pedal tako "skupaj", noga 48 ima tudi svojo širino jasno. Ergonomija je očitno boljša v Audiju, kar pa je zelo pomembna zadeva pri nakupu. Lahko vozim jst C6tko zelo nekomot, čeprav je vrhunsko hidropnevmatsko vzmetenje, al pa A6tko zelo komot čeprav ima navadne fedre. Tle je point. Največja žalost pa mi je v tem, da je moja familja delala skupaj več kot 50 let na Citroenu in doma praktično ni te znamke. No Berlingo je v fotrovi domeni (še kak mesec), ker ga jaz ne morem vozit zaradi prenizkega volana. Pa smo zopet tam. Citroenova bolezen.

Hvala za obširen elaborat. Vidim, da objektivnost metra ni dovolj dobra, da bi me prepričala, ergonomija je zmagala, na Citroenovo žalost ;)
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jun 14, 2008 8:05 am

MorphX, mogoče si res že ekstremen primer, vendar do sedaj še nikoli nisem dobil vtisa, da bi bil Citroën manj prostoren od Audija, vedno je bilo ZELOOOO nasprotno. Prejšnji A4 ima isto prostornost kot C3... Najbrž je res keč v sedežih, ti v Citroënih gredo bolj malo nazaj, pri Nemcih pa včasih gredo toliko nazaj, da jaz (185 cm) ne dosežem več pedalov... No, tak avto je za Morpha idealen.
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So jun 14, 2008 9:10 am

yep... sej to sem tudi htel reč... ampak na vsezadnje je pri tej najini "debati" bistveno to, da sva subjektivno oba sicer imela prav 8) , v dejanski prostornosti zmerjeni z metrom pa so razlike tak majhne, da niso omembe vredne!:P

razen pri dveh stvareh... C5 ma na zadnji klopi občutnih 5cm več placa v širino, A4 pa še pomembnejših 4cm več pri nastavljanju sprednih zicev! vsaj meni se zdi, da je večja možnost nastavitve sedeža pomembnejša od širine (na večinoma paznih) zadnjih zicih! za ljudi kot je MorphX pa še toliko bolj....

žal v primerjalnem testu ni podatkov o višini in prilagodljivosti volana, sedež je pri Audiju v najnižji poziciji 1 cm nižje kot pri Citroenu. tudi v C5 brošuri pri merah in masah razen za zunanje dimenzije ni nekih uporabnih podatkov, Audijeve knjigice pa tudi še nisem čital. pa tudi dvomim, da so not. pri teh stvreh se je pač treba vsest in z lastno ritjo ocenit kter ti bolj paše!

MorphX je napisal/-a:Hvala za obširen elaborat. Vidim, da objektivnost metra ni dovolj dobra, da bi me prepričala, ergonomija je zmagala, na Citroenovo žalost ;)


ni za kej.... 8) . meter je meter, "senzor v riti" je pa tudi pomemben! to, da je Audi premijska znamka Citroen pa ne, je pa tudi dokaz za pomembnost "senzorja v riti". sam z merami še noben ni ratal premijska znamka, pomemben je pravilen odnos med temi merami. in tu je trenutno Audi pač boljši! ni dvoma in nesporno...30let nazaj je bla ergonomija citroenovo igrišče, zdej je pa drugač. mogoče bo kmalu spet...
ampak sej ne gre za to... važno je predvsem to, da so pri Citroenu končno naredili orenk korak naprej tam kjer je najbolj peklo....pri kvaliteti materialov in končni obdelavi!
Zadnjič spremenil drugmirko, dne So jun 14, 2008 9:27 am, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5059
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 So jun 14, 2008 9:26 am

MorphX je napisal/-a: ful me zanima, ker v audiju je to dalo dober filing za volanom, ni mi blo treba do konca nazaj sedeža porinit....

....audi ma itak najboljši filing za volanom in perfektno ergonomijo - najboljšo naspram konkurence....

P.S je pa res, da obvezno treba naročit športne sedeže(700 eu) in res je, da so serijski sedeži izredno slabi (slabše ime le še BMW).....
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX So jun 14, 2008 1:51 pm

no sej ni panike, da ne bi kdo mislu da pljuvam, avto mi je še zmeraj zelo lep.

aja, mirko, če dobis kje tiste podatke glede volana se priporočam.
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX Po jun 16, 2008 10:17 am

ej mirko. da te malo razveselim. Sem včeraj bil na testni vožnji, ker je blo končno suho vreme. Avto je bil 2.0 HDI Exclusive z avtomatskim menjalnikom. Trasa bolj kot ne kratka. Torej. Z najnižjim podplatom kar ga premorem sem v Exclusivu sedel zelo vredu (v salonu so imeli Dynamiquea). Sedeži so tudi boljši od salonskega. Edino kar me je malo šokiralo je to, da ne moreš imet Excl. z navadnim vzmetenjem. Hidropnevmatika je ql, samo vemo kako je pri vzdrževanju, pokanju cevčic in tesnil. Pol pa išči sredi "vukojebine" okoli servis, bla bla bla. Avto je bil v Sport načinu, trd, tko kot se za avto spodobi in takega bi jst serijsko brez "buč".
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jun 16, 2008 11:37 am

:D :tomidelej:

... evo, jaz sem se pa v soboto szi gospo in njenim Audijem odpeljal vozit C5ko še enkrat, včerej sem pa naredu ene 250km z Audijem moje gospe... C5 je čudovit avto, ampak premium klasa tega segmenta je pa še zmeraj izven dosega. novi A4 je nedvomno boljši v vsemu... v izdelavi, materialih, ergonomiji, voznih lastnostih, za spremembo je tudi udoben, nevrjetno tih, kultiviran, odziven, z boljšim razmerjem teža/moč... v glavnem, kot sem že rekel... teh 30% kolikor stane več se mora nekje poznat! in pozna se povsod po malo!

C5 je pa vseeno zelo dober avto! še posebej v razmerju vloženo/dobljeno! poleg tega je pa še kvalitetno narejen in prekleto lep! ni pa premium in očitno je, da je proizvod drugačne filozoije, kot jo majo nemci generalno. sveta trojica pa še posebej. C5 je avto za udobna potovanja in njegova konkurenca je mainstream tega segmenta in ne njegov premium! v tem pogledu pa C5 s svojimi lastnostmi, kvaliteto izdelave, ceno, opremljenostjo in izgledom samo še dobi na vrednosti!

upam, da bodo v naslednjo generacijo uspeli naredit enak preskok, kot so ga naredili iz prejšnjega modela v tega! pa tudi če popravijo samo stvari pri katerih so zdej ostali čisto malo prekratki... recimo pri ekonomizaciji z nekaterimi koncernskimi komponentami pa s prelahkim servom, z rahlo nenatančnim menjalnikom... predvsem pa z zmanjšanjem mase! to ga v bistvu še najbolj tepe...

no, mogoče ne bo treba čakat do naslednje generacije... mogoče bodo vse to izboljšali že čez kakšno leto in pol, pri kupe verziji tega lepotca... 8)
Zadnjič spremenil drugmirko, dne Po jun 16, 2008 11:41 am, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
MorphX
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 16
Pridružen: Ne jan 25, 2004 1:07 am

Napisal/-a MorphX Po jun 16, 2008 11:40 am

se strinjam
 
Dr.M3
Uporabnik
 
Prispevkov: 1409
Pridružen: Sr dec 19, 2007 12:28 pm

Napisal/-a Dr.M3 Po jun 16, 2008 11:49 am

Ah Sašo: vsak svoje kljuse (konja) hvali. 8)

Mi je pa C5 najlepši voz v razredu na svetu. Na tistih velikih plakatih je res slasten. 8) Zanimivo. Ampak mi je celo lepši od ALfe 159 in pa nove MB C class

ps: ne vem zakaj se pa v vse teme ta Audi tlači. Primerjajte cenovno podobne izdelke (in C5 je v razredu Passata, Mondea, Lagune ...). Če bi Citroen prodajal avto za 30% več, mu ni problem narediti nekaj A4 podobnega v vseh pogledih (ne le v obliki notranjosti in zunanjosti). ;)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Po jun 16, 2008 12:39 pm

Dr.M3 je napisal/-a: ps: ne vem zakaj se pa v vse teme ta Audi tlači. Primerjajte cenovno podobne izdelke (in C5 je v razredu Passata, Mondea, Lagune ...). Če bi Citroen prodajal avto za 30% več, mu ni problem narediti nekaj A4 podobnega v vseh pogledih (ne le v obliki notranjosti in zunanjosti). ;)


no... sej se ga ne... oziroma, jaz ga "tlačim" zato, ker se v Audiju pač vozim, že od malih nog sem pa Citroen fen, fotr od moje ma pa C5 prve generacije... in zato pač lahko delam direktne in upam da objektivne primerjave... v obe smeri... :)
generalno se ga pa tlači zato, ker je gospod Domagoj Đukec, ki je najbolj odgovoren za njegov zunanji izgled bil prej nekej časa pri Audiju... kar na enkrat se po forumih celo govori, da je dizajniral oziroma delal na A4, čeprav tega sam ni nikoli omenil! pa še od leta 2001 je v službi pri Citroenu! fant ma 33 let, 7 od teh jih je pri citroenu, s faksa je padel pa tam nekje pri 22-23 letih.... ocente si sami kake so šanse, da so mu takrat pustili po šterki šarit :P
poleg tega pa malo podpihujejo testi v revijah, kjer se omenja njegovo "nemškost" v trivolumenska klasična limuzina konceptu, drastično poboljšani kvaliteti materialov in izdelavi, okrog izgleda pa se neumorno ponavlja Audije in BMWje! čeprav je v živo še najbolj podoben C4 z ritjo...:P ! pa še primerjalne teste delajo z A4kami... :shock:
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jun 16, 2008 1:50 pm

Dr.M3 je napisal/-a:Ah Sašo: vsak svoje kljuse (konja) hvali. 8)

Mi je pa C5 najlepši voz v razredu na svetu. Na tistih velikih plakatih je res slasten. 8) Zanimivo. Ampak mi je celo lepši od ALfe 159 in pa nove MB C class

ps: ne vem zakaj se pa v vse teme ta Audi tlači. Primerjajte cenovno podobne izdelke (in C5 je v razredu Passata, Mondea, Lagune ...). Če bi Citroen prodajal avto za 30% več, mu ni problem narediti nekaj A4 podobnega v vseh pogledih (ne le v obliki notranjosti in zunanjosti). ;)

ja vendar se moreš zavedati da trenutno citroen ne more prodati 30% dražjega avtomobila v tej klasi- ker v očeh kupcev tega pač ni vreden
 
citro_fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe okt 19, 2007 2:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a citro_fan Po jun 30, 2008 11:09 am

Pogledal novi C5 od zunaj in od znotraj (vozil ga še nisem) ... občutki so mešani. Tako plusi, kot minusi.

Vprašanje: vseskozi se primerja C5 in A4
Bi morda znal kdo oceniti razmerje C5 Tourer in A6 Avant
Moram priznati, da sem (čeprav že 25 let vozim le hidravlične Citroene) "pol uča" vrgel tudi na šestico ...
udobno se peljati, to me veseli ...
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jun 30, 2008 11:42 am

citro_fan je napisal/-a:Pogledal novi C5 od zunaj in od znotraj (vozil ga še nisem) ... občutki so mešani. Tako plusi, kot minusi.

Vprašanje: vseskozi se primerja C5 in A4
Bi morda znal kdo oceniti razmerje C5 Tourer in A6 Avant
Moram priznati, da sem (čeprav že 25 let vozim le hidravlične Citroene) "pol uča" vrgel tudi na šestico ...

po ceni 1:2
 
citro_fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe okt 19, 2007 2:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a citro_fan To jul 01, 2008 10:20 am

kljukec je napisal/-a:po ceni 1:2

No ... tole pa ne vem, če bo povsem držalo ... kolikor sem opazil - cca 10k€ razlike ... :?
udobno se peljati, to me veseli ...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej To jul 01, 2008 10:24 am

Ja opremi oba enako pa boš videl razliko.... 10 jurjev je ogromno denarja...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Če jul 03, 2008 12:33 am

citro_fan je napisal/-a:
kljukec je napisal/-a:po ceni 1:2

No ... tole pa ne vem, če bo povsem držalo ... kolikor sem opazil - cca 10k€ razlike ... :?


mislim, da pride fully loaded A4 2.0 TDI ene 55+ k evrov, fully loaded C5 2.0HDI pa tam ene 30+ k evrov... tak, da kakšnih A6 Avantov in C5 Tourerjev res in za primerjat. ne sam, da gre za size difference, gre predvsem za class difference! sicer je pa to zadnje, če si kej bral poste po zadnjih par straneh, očitno že pri manjšem A4.

C5 je orenk in lep avto! in to v obeh verzijah za povrh! konkurenca so mu pa veliko bolj Mondei, Lagune, Vectre, Passati in kompanija kot pa Audiji. še posebej pa ne kak A6.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če jul 03, 2008 1:17 am

Ima A4 opcijo zračnega vzmetenja? Če še to prištejemo (vsaj fiktivno)...
 
citro_fan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: Pe okt 19, 2007 2:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a citro_fan Če jul 03, 2008 8:27 am

drugmirko je napisal/-a:C5 je orenk in lep avto! in to v obeh verzijah za povrh! konkurenca so mu pa veliko bolj Mondei, Lagune, Vectre, Passati in kompanija kot pa Audiji. še posebej pa ne kak A6.

Se sicer z vsem strinjam. Saj nisem hotel postavljati teh dveh avtomobilov v isti rang.
Da takole napišem:
Se pojavi dobra vila in reče: "Kupim ti avto ... izbiraš lahko med C5 in A6." ZAKAJ bi se (pustimo vrednost avtomobila ob strani) poznavalec odločil za enega ali drugega.
To, da so pa "švabi" v osnovnih verzijah precej oskubljeni in da je spisek dodatne opreme dolg, je pa tako že znano ...
udobno se peljati, to me veseli ...
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov