Po poročanju časopisa Vedomosti bo od naslednjega leta pa do 2014/5 Samsung SM3 CE ali Nissan Almera doživel facelift in se proizvajal na AvtoVAZ-u pod znamko Lada. Odločitev je bila sprejeta na srečanju top menedžerjev alijanse Renault-Nissan-AvtoVAZ, ki pa še ni uradno potrjena
Projekt bo stal AvtoVAZ 20 miljonov USD in pomeni najcenejši in najhitrejši način za modernizacijo in razširitev ponudbe vozil iz AvtoVAZ-a. Cena avtomobila Nissan Almera je Rusiji trenutno okoli 11.500 EUR in v lanskom letu so jih prodali samo 7100 primerkov, kar niti ni najboljša popotnica "novi" Ladi. Analitiki pa pravijo, da bi ta najcenejši avtomobil srednjega razreda koncerna Renault-Nissan lahko precej uspešnejši, ker bo s preselitvijo proizvodnje na AvtoVAZ še cenejši, pri boljši prodaji v Rusiji pa naj bi mu pomagalo tudi to, da bo naprodaj kot Lada.
Nova Lada "Almera" naj bi pomenila premostitev težav z proizvodnjo svojih novih modelov, saj bo prva popolnoma nova Lada srednjega razreda ugledala luč sveta šele leta 2015, katere razvoj je ustavila kriza. Za njo pa so nastopile velike finančne težave podjetja zaradi praktične zaustavitve prodaje, saj je proizvodnja AvtoVAZ-a v letu 2009 padla na okoli 25% običajne. Najbolj pa je upadla prodaja klasičnih, zastarelih Lad z zadnjim pogonom (Lada 2105 in 2107) in Lade Samare. V bistvu gre za to, da AvtoVAZ, ki letno lahko proizvede do 1 000 000 vozil trugu ponudi "novo" Lado.
Edina sodobnejša modela Lada Kalina in Priora pa bosta kozmetičnih popravkov deležni z letošnjim letom. Facelift Kaline, ki bo naprodaj pod imenom Granta bo predstavljen spomladi. Od te poceni poživitve ponudbe za katero bodo v osnovni različici v Rusiji zahtevali 220 000 rubljev, ali okoli 5500 EUR je odvisna prihodnost modernizacije podjetja, saj bo nadomestila proizvodnjo najcenejših, najbolj prodajanih, najbolj množičnih in zastarelih modelov 2105/7 in Samara, katerih proizvodnja se že seli na IŽavto.
Vlada pa gre podjetju na roko še s tem, da je podaljšala možnost uveljavitve državne subvencije 50 000 rubljev ob zamenjavi vsaj 10 let starega avta z novim kar je podvojilo proizvodnjo in prodajo predvsem do sedaj najbolj množičnih in najbolj zastarelih Lad 2105/7 in Samare v letu 2010 v primerjavi z kriznim letom 2009. Vlada je s to potezo v bistvu omogočila preživetje AvtoVAZ-a, ki se je tik pred dvanajsto zavedel, da je edini izhod iz krize ta, da na trg pošlje moderne in konkurenčne izdelke. Edina sodobnejša modela, Kalina in Priora, ki se prodajata tudi v večini držav EU pa nista dovolj, da bi se podjetje rešilo finančnih težav in držalo proizvodnjo vsaj na ravni 550 000 vozil, ki za tako veliko podjetje pomeni rentabilnost.
http://www.ladaonline.ru/news/45800/