Nixxon je napisal/-a:Bota je napisal/-a:... (avto naj bi imel krmiljenje na vsa 4 kolesa), ...
Krmiljenje česa?
Bota je napisal/-a:Nixxon je napisal/-a:Bota je napisal/-a:... (avto naj bi imel krmiljenje na vsa 4 kolesa), ...
Krmiljenje česa?
Krmiljenje avtomobilaRes sem se mogoče čudno izrazil.
Skratka vsa 4 kolesa se obračajo, zadnja se mi zdi, da do 5°- do 60km/k v nasprotno smer od sprednjih, nad to mejo pa v isto smer.
Wiki je napisal/-a:Production cars with active four wheel steering
Efini MS-9 (high and low speed)
GMC Sierra (2002) (high and low speed)
Honda Prelude (high and low speed, fully mechanical from 1987 to 1991)
Honda Accord (1991) (high and low speed, mechanical)
Infiniti G35 Sedan (option on Sport models) (2007-Present) (high speed only?)
Infiniti G35 Coupe (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only) [1]
Infiniti M35 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)
Infiniti M45 (option on Sport models) (2006-Present) (high speed only?)
Infiniti Q45t (1989-1994) (high speed only?)
Mazda 626 (1988) (high and low speed)
Mazda MX-6 (1989-1997) (high and low speed)
Mitsubishi Galant/Sigma (high speed only)
Mitsubishi GTO (also sold as the Mitsubishi 3000GT and the Dodge Stealth) (high speed only)
Nissan Cefiro (A31) (high speed only)
Nissan 240SX/Silvia (option on SE models) (high speed only)
Nissan 300ZX (all Twin-Turbo Z32 models) (high speed only)
Nissan Laurel (later versions) (high speed only)
Nissan Fuga/Infiniti M (high speed only)
Nissan Silvia (option on all S13 models) (high speed only)
Nissan Skyline GTS, GTS-R, GTS-X (1986) (high speed only)
Nissan Skyline GT-R (high speed only)
Renault Laguna (option on 3rd generation which was launched oktober 2007, standard on sport version)
Toyota Aristo (1997) (high and low speed?)
Toyota Celica (option on 5th and 6th generation, 1990-1993 ST183 and 1994-1997 ST203) (Dual-mode, high and low speed)
Martk je napisal/-a:Tale zadeva je bila že na Peugeot 405 T16 kakih 20 let nazaj.
...
Tudi zaradi tega sistema je l.88 Ari vatanen postavil takratni rekord proge na pikes peak. Tako, da ne bi razpravljali o predpotopnosti peugeotovega sistema. Pri renaultu so hidravliko nadomestili "električni aktuatorji", pa v dveh režimih dela. To je pa tudi vse. Pa tudi dve zmagi na paris-dakarju nekaj štejeta, kajne? Če se obnese pri 200+km/h po brezpotjih, zakaj se potem ne bi na asfaltu. Kar se pa prilagoditve ESP-jev in ostale elektronike tiče je pa samoumevno. Saj smo v 21. stoletju, madona. Pa renault niti ni zakon, kar se tehnike tiče. Tu sta od francozov vedno prednjačila peugeot in predvsem citroen. Renault je pa bolj drzen pri designu (espace, twingo, kangoo). Samo škoda, ker bo ta tehnika samo v najdražji verziji že tako ali tako malo prodajanega avtomobila. Taka tržna niša, pač.
RR je napisal/-a:Bomo videli čez kako leto ali dve koliko čričkov se bo naselilo...
Pričakuješ da bo imel novi avto čričke?![]()
Ravno tako kvaliteta ostalih materialov, vse bo prinesel čas.
Na slikah mi je bila oblika všečna, a ko sem jo prvič opazil na cesti sem planil v smeh...zgrešena oblika-moje mnenje
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov