Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 12, 2007 4:12 pm

Nixxon je napisal/-a:Pojma nima tisti ki strokovnjaka, kot je Bangle, tako ponižuje. Očitno je da niste/niso nikoli prebrali kakega intervjuja z njim, kaj šele prebrali kak strokoven članek na to temo. Jaz sem jih in lahko rečem svaka čast človeku.

Tudi če bi vedeli kako delujejo vtomobilski koncerni, kateri koraki so potrebni da se avto izdela in v kakem vrstnem redu si sledijo, bi vedeli da odločitev, kakšen bo kak avto, v končni fazi ni odvisna od oblikovalcev, ampak direktorjev. Oni imajo zadnjo besedo. Oblikovalci dajo več predlogov, vodstvo se za enega odloči in tistega se razvija naprej. Da niti ne omenim da so že vnaprej postavljeni pogoji glede oblike, dizajnerji se samo potem v okviru tega lahko gibljejo.

Tako da JA, trdim da vsi ki takole zaničujete Bangla nimate pojma. To da pa vam neka oblika ni všeč, pa se da predstaviti tudi na drugačen način.


Za začetek bi te prosil, da prilepiš link na kakšen intervju (v angleščini - če je oz ga imaš, seveda), kjer Bangle govori o oblikovanju BMW-jev.

Ta o poniževanju se zdi malo (pre)divja. Verjetno večinsko negativno mnenje o Bangle-u je najbrž posledica sprememb v BMW dizajnu in ne neko a priori sovraštvo do Bangle-a. Tudi ostro odklanjanje ne leti toliko na Bangle-a - on je bolj simbol in priročna tarča. BMW je imel dolgoletno tradicijo lepo oblikovanih umerjeno agresivnih vozil, s prihodom Bangle-a se je to ob istih šefih spremenilo. Mene sprednje luči a la Bangle asociirajo - vendar predvsem glede na prejšnje modele - na metuljčkasto frfotavost, ki mi nikakor ne potegne in mi je neskladna z BMW-jevo ostrino stroja in športnosti.


Seveda je jasno, kdo požegna končni predlog, kot je jasno tudi, da so ravno ti isti šefi pripeljali Bangle-a v BMW. Žal pa je jasno tudi, da Bangle kot šef oblikovanja stoji in mora stati za svojimi predlogi, da jih je on naredil in ponudil in da je imel možnost prepričevanja in zagovarjanja njemu najbolj optimalne variante. Tu se ponujata dve možnosti - ali je to njegov najboljši donesek in domet (odličen za kakšnega Korejca, a za BMW enostavno neustrezen) ali pa je on hotel nekaj drugega, pa šefov ni uspel prepričati. Dvomim, da je to drugo, saj bi, če je verodostojen, v tem primeru lahko/verjetno odstopil, a tega ni storil.

Kakorkoli obračam, ne vidim elegantne rešitve dileme, ali je bilo prej jajce ali kura, predvsem ne za Bangle-a. Dvomim, da so šefi taki, da bi kar nekaj odločali o dizajnu ob (hipotetičnem) vztrajnem prepričevanju v nasprotno njihovega šefa oblikovanja.

Meni se njegove oblike ne zdijo slabe, zdijo pa se mi slabe za BMW in njegov image. Recimo, da ima dobre ideje na napačnem mestu oz za napačno znamko. Poraja se vtis, da Bangle enostavno ni dojel pravega imidža, pomena in mesta BMW-ja v srcih evropskih avtomobilističnih navdušencev. Najmanj zelo velik odziv na novosti je to potrdil. Kot bi ukinili najbolj priljubljeno pivo, češ da novo je pa boljše.

In tu je srž srda na Bangle-a - ljudje (kao) vemo, kako naj bi se BMW ostrina kazala na zunaj, pa pride nekdo, ki to poruši in nas prepričuje, da je novo boljše, da je mehko trdo, da je zaobljeno tudi ostro. Res je kdaj že kakršnakoli sprememba dobrodošla, a tu temu ni bilo tako. Nekako se je Bangle dotaknil osnovnih estetskih kriterijev v marsikom in jih relativiziral oz rušil, žal brez vsakega pravega presežka. Normalno je, da se ljudje temu uprejo.
Koliko pa Bangle s temi površinskimi domislicami o BMW image-u ponižuje naše svetove estetskih občutkov in kriterijev, je pa druga zgodba.
lp

PS lep primer za ponazoritev gornje dileme o smeri BMW dizajna je dihotomija Lancer Impreza. Oba iščeta soroden krog kupcev. Verjetno ni potrebno povedat, čemu je podobna smer oblikovanja Impreze (še luči malce kopirajo Bangle-ove). Odziv je pa tudi znan.
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Če apr 12, 2007 11:09 pm

Mah totalno prevec pozornosti za en BMW in potem se za osebo z imenom Bangle. :) Nemci majo tok prevec pozornosti v svetu avtomobilizma, da te srat prime. Tok neke kontroverznosti okoli grdih avtomobilov nikjer ne vids, razn pri BMWju. Ce bi to bil katerkoli druga ne nemška firma bi vsi rekl kok grd avto in pozabl. Men se kratkomalo j**e za kerokol znamko, folk pa kle ma dobesedne vojne.

Vedno se je prevec govorilo o nemških avtomobilih. Verjetno to izvira iz tega, da so bli vedno dolgocasni, pa so iskal neko umetno ustvarjanje kontroverznosti, slicni so japonci. Oboji pac delajo zanesljive in dolgocasne avtomobile. Francozi in italjani pa lepe in karizmaticne avtomobile, k niso nek vrhunec kvalitete. To slednje se vedno povdarja, medtem ko se probava iz nemca ali japonca narest nek vrhunec dizajna. Nism vidu tok razglabljanja o oblikovanju Ferrarija, Alf, Citroenih itd., ki so celo dizajn v pravem pomenu besede in so prakticno sodobna umetnost.

Clovk ma ze res pocas poln falus teh dolgocasnih nemcov in japoncev in njihovo konstantno komercializiranost. Prekleto me spominjajo na nek MTV, k probavajo iz neke Britney narest sodobno glasbeno umetnost. :)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če apr 12, 2007 11:35 pm

se povsem strinjam :clapclap :bow :pivo

Razen pri tehniki Nemcem manjka inovativnosti - samo preigravanje mogočega. Skok v neznano je za njih nemogoča želja/užitek, na to "neuresničljivost" (nerealizirabilnost - hej, izumil sem novo besedo za lomljenje jezika :D) želje reagirajo z zanikanjem le-te, čeprav je bistvo želje/užitka ravno v nemožnosti/nedokončnosti realizacije (ko jo enkrat realiziraš, je že stara, mrtva, ni več zanimiva, zadostna, hočeš nekaj več, iščeš novo željo).

Po domače - oklepanje znanega, starega zmaga pred preizkušanjem, prestopanjem mej, pred radovednostjo. Radovednost je pa srž človeka, je vir umetnosti in znanosti.

To pomanjkanje radovednosti Nemci kompenzirajo z govorjenjem o tem (BTW - tudi tu so nastavki za razumevanje njihove sistematičnosti in tudi vira filozofske tradicije Nemcev). Ker smo ravno na a.comu - konkretno - govorijo o dizajnu BMW-ja, Audi-ja in ostale DuA mašinerije, o tem pišejo gore papirja oz. tleskajo z miriadami bajtov, kot da je "Nemški design" res nekaj posebnega. Mi ostali jim pa bogato nasedamo, kot je rekel že Dejch. Res da oblikovanje običajno niti ni grdo, inovativno v smislu nekega doneska k (avtomobilski) estetiki pa še dosti manj.

Zaradi tega strahu pred željo/užitkom, pred prestopanjem mej in posledično zaradi pomanjkanja radovednosti pri Nemcih prihaja tudi do nenehnega zgolj permutiranja znanih vzorcev dizajna. Focusu kot izjemi so hitro zrezali radikalnost, BMW-ju kot stebru image-a "Stroja" so "radikalnost" prinesle metuljčkaste luči (o predalniku namesto armaturke raje ne bi) itd. Hvala lepa... :shock: :roll:



PS Slovenci pa smo temu njihovemu (nemškemu) strahu pred odkloni/deviacijami v svojo psiho/mentaliteto vcepili še strah pred povprečjem, samoumevnostjo, iskreno in prvinsko izkušnjo. Nismo normalni, če nismo vsaj nekaj posebnega. Sprenevedanje in pomanjkanje integritete sta prvo pravilo. Tu vlada psihotičnost. Morda zato Slovenci toliko pijejo, lažje je zavzet pozicijo, če te v to prisili nekaj zunanjega :lol: (kao :cry: ). Žluknime et impera! :lol: :P
:!: 8)
lpinln :?:
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe apr 13, 2007 7:37 am

esem je napisal/-a:Za začetek bi te prosil, da prilepiš link na kakšen intervju (v angleščini - če je oz ga imaš, seveda), kjer Bangle govori o oblikovanju BMW-jev.


Nimam, sem bral v reviji Auto&Design ter par drugih, oziroma gledal na TV.

esem je napisal/-a:Kakorkoli obračam, ne vidim elegantne rešitve dileme, ali je bilo prej jajce ali kura, predvsem ne za Bangle-a. Dvomim, da so šefi taki, da bi kar nekaj odločali o dizajnu ob (hipotetičnem) vztrajnem prepričevanju v nasprotno njihovega šefa oblikovanja.


Saj niso. Bangle podpira tak dizajn kot ga vodijo in, glede na prodajne številke, bi rekel da so ga kupci sprejeli.

Praviš da jim manjka inovativnosti. Evo ti jo, pa jo nekateri ne vidijo. To je pač nova smer v katero BMW gre. Meni osebno se te potegnjene luči zdijo vredu, pašejo v overall dizajn skupaj z nekaterimi ostrimi linijami.

Niso pa to oblike za vsakogar, take delajo italijani ter Peugeot (no, oni so se pokvarili) in Mercedes. Oblike, lepe vsem, a brez nečesa posebnega, individualnega. To za moje pojme BMW ima.
Slika
 
Uporabniški avatar
kris
Novinec
 
Prispevkov: 323
Pridružen: Sr dec 01, 2004 9:58 pm

Napisal/-a kris Pe apr 13, 2007 8:38 am

Bmw ima nekaj posebenga individualnega :lol: , isti so kot pa kaki japonci, včasi so bili res lepi, zdaj so pa preveč elegantni, ni več tistih ostrih linij, pa še to da so italijanski avti čisto navadni se pa ne bi strinjal, ravno pri italijanski avtomobilih lahko vidiš največ individualnosti in vsi ostali to kopirajo. Drugače pa novi M3 ali serija 3 coupe je res lepa tako kot tudi serija 5 samo za ostale pa to ne bi mogel reči.
Slika
Slika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Pe apr 13, 2007 8:50 am

Res preveč razglabljanja za BMW-jeve oblike. Številke prodaje povejo vse. Avti se prodajajo, oblike so prepoznavne, starajo se pa BMW-ji itak tako lepo kot noben drug avto. Res vas ne zastopim. Eden piše da se preveč radikalni, drugi da so konzervativni in se oklepajo starih stvari. ODLOČTE SE ŽE !!! Edino če so radikalno-konzervativni. Verjetno bo to to. :bonk :bonk :bonk

Pomoje se trojka iz modela e46 v e90 ni spremenila nič več kot iz e30 v e46. Še prej manj. Linije majo res vsi novi BMW-ji poudarjene samo zaradi tega so v živo tako lepi na sliki se pa kar skrijejo nekam. Če samo pomislite da je serija 5 na trgu že 5 let in je za neketaere še vedno radikalna in na nek način "premoderna" nam to pove da bo avto še čez 10 let zgledal kot nov. Lepa petica e39 ali prejšnja sedmica je še po današnjih stadardih od zunaj in znotraj lep avto. Postavi zraven Alfo ali pa Audija in primerjaj!!
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi Pe apr 13, 2007 10:20 am

Če bi bil tole pouk slovenščine, bi si nekateri celo prislužili kako petico za tele eseje... :P

Vseeno se ne strinjam v celoti, da se o BMW-ju razglablja toliko, ker je to BMW. Malce prelistajte revije, teme in boste videli, razglablja se ponavadi o dizajnu takrat, kadar ta zaide v popolnoma drugo smer kot smo vajeni. Ko pride do preobrata. Ko pride do korenite spremembe. Ponavadi je tako, da če so te take, da ljudem niso všeč, je razglabljanja toliko več. Tudi pri Italijanih se o tem razlgablja, z razliko, da tam piše, vuaaa, ful je lep tale novi Bravo, ali pa:uaaa, kok huda Alfa.... Če pa je dizajn tak, da meša občutke, pa imamo goro nasprotnih si mnenj in filozofskih spisov. Je že tako v življenju, da si večina ljudi ne želi korenitih sprememb. Če pa že so, morajo biti te res pozitivne, da jih ljudje sprejmejo. Ali poenostavljeno: o BMW-ju oz njegovi formi je bilo toliko povedanega zato, ker je razdelila ljudi na dva tabora (tabor "ekonomistov", ki jim je všeč oblika in tabor "umetnikov", ki jo zavračajo). Res pa je, da če gre za znamko, ki nikoli ni imela revolucionarnih spremeb, da ko enkrat pride do nje, je odziv toliko večji (recimo za razliko od italijanov, ki konstantno skrbijo za to, da so dizajni revolucionarni, to je nekaj posebnega, še ne videnega in je zato tudi odzvinost na spremembe drugačna, so navajeni nanje). Oz kot pravi pregovor: navada je železna srajca...
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide Ne apr 15, 2007 12:01 pm

andrej777 je napisal/-a:Res preveč razglabljanja za BMW-jeve oblike. Številke prodaje povejo vse. Avti se prodajajo, oblike so prepoznavne, starajo se pa BMW-ji itak tako lepo kot noben drug avto. Res vas ne zastopim. Eden piše da se preveč radikalni, drugi da so konzervativni in se oklepajo starih stvari. ODLOČTE SE ŽE !!! Edino če so radikalno-konzervativni. Verjetno bo to to. :bonk :bonk :bonk

Pomoje se trojka iz modela e46 v e90 ni spremenila nič več kot iz e30 v e46. Še prej manj. Linije majo res vsi novi BMW-ji poudarjene samo zaradi tega so v živo tako lepi na sliki se pa kar skrijejo nekam. Če samo pomislite da je serija 5 na trgu že 5 let in je za neketaere še vedno radikalna in na nek način "premoderna" nam to pove da bo avto še čez 10 let zgledal kot nov. Lepa petica e39 ali prejšnja sedmica je še po današnjih stadardih od zunaj in znotraj lep avto. Postavi zraven Alfo ali pa Audija in primerjaj!!


Sto ljudi sto čudi? :roll: :?
Sicer pa pravijo da je o okusih razpravljat neokusno...meni so stari BMW-ji(tja do vključno e46/39) še vedno dosti bolj všeč kot novejši, grdi mi pa novi še zdaleč niso, vendar sem pri starih rekel...uau...zdaj pa ne več..ampak to je pač moj okus...da ne govorim o BMW-jevih terencih...ampak trg SUV-e zahteva in BMW lahko tako lepo služi, kar je seveda edino pravilno...ampak BMW in terenec...po mojem mnenju smrtni greh, tako kot Cayenne...kot da ga bo kdo zapeljal med vejevje in na skale...trojka z X pogonom zmore vse tisto čemur je namenjen X5/3, in še to dosti boljše...Vožnji po cesti v poslabšanih razmerah torej in ne vožnji po terenu...
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
BMWz0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr feb 28, 2007 2:16 pm

Napisal/-a BMWz0r Ne apr 15, 2007 2:41 pm

Marija kaj bo clovek se use zvedu na temu forumu. To vase oz. ko nekateri pluvajo cez dizajn, naj povem da je to trenutno eden najlepsih dizajnov na svetu.Ne govorim to subjektivno,ampak kupci najvec kuujejo BMW (5ka,3ka) in tudi po raznih anketah sirom sveta je BMW eden najlepsih avtomobilov.

Seveda sm skorj preprican da vam ej dizajn usec, ampak enostavno polovica ljudi tukaj gleda samo na znamko. Se pravi ce je audi je lep ce je BMW je grd...

Lahko pa povem da nov A5 je skoraj ˝brat˝ novi 3ki coupe (E92). Seveda je potem ljubiteljem audija audi usec in ljubiteljem BMW,bmw usec.


Meni osebno je so mi novi BMWjevi modeli resnicno usec. Od X serije do 3,5,7.

Ravno tako pa mi je usec A5 pa nisem ravno ljubitelj AUDIJA
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Ne apr 15, 2007 5:48 pm

@ BMWz0r: to da je A5 skoraj "brat" trojki coupe je na nek način logično - oba merita na iste kupce, sta si drug drugemu neposredna konkurenta, oba sta v istem velikostnem razredu in oba sta coupeja. Iz tega vidika drugač skor nebi moglo bit. Res večja podobnost je očitna le pri zadnjem delu, kjer pa je se je Audi pri modelu A5 zgledoval po konceptu Nuvolari, kateri je bil predstavljen PRED najavo novega bmw-jevega coupeja. Pa ne zdej mislit da le na slepo zagovarjam znamko Audi ampak smešne so mi izjave da je Audi kopiral bmw-ja. Kopiral je svoj LASTNI koncept - Nuvolari. Po tej logiki je potem bmw kopiral ta kupe koncept od Audija? Vidš zdej kok hitr se lahko stvar obrne. Pa da ne bo zdej kdo rekel da sem rekel da bmw kopira audija :roll:

Ta celotna zgodba s kopiranjem mi je totalno mem in se mi zdi da smo to enkrat že obdelal, zato nima smisla pogrevat starih debat. Pa to k si reku da je bmw-jev dizajn eden izmed najlepših na svetu :lol: Ta izjava je bla pa tud mal mem :) Pa ne mislim rečt da so grdi (nasprotno - sej so lepi, elegantni in diskretni) ampak to je stvar okusa posameznika! Dela potem Alfa tele nove avtomobile lepše - za moj okus. Pa mislm da vsi vemo, da so Alfe že od nekdaj znane po dobrem dizajnu.

Take debate, kater avto je najlepši, smo se šli mi v osnovni šoli v tretjem razredu; slej ko prej spoznaš da stvar ni tok enostavna kot se na prvi pogled zdi.

p.s.: ob uvedbi bmwjevega novega dizajna so pristaši bmw-jev po celem svetu stopil skup in hoteli izvest "glasovanje" ali naj bmw preneha s to revolucijo dizajna in se je nabralo krepko veliko glasov za da - velik več kot za ne. To tud verjetno pove svoje, čeprav kasneje se človek navadi in sprejme. In prav je tako, tud men je E92 noro lep avto ;)
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Sr maj 30, 2007 6:10 pm

BMW naj bi ponudil svoj ''DSG'' menjalnik v M3.

BMW will launch its 2008/2009 M3 coupe with an all-new seven-speed double-clutch gearbox as an alternative to the regular six-speed manual. Official confirmation comes from a memo sent to BMW dealers, according to Autocar.

The gearbox will be called M DCT, and is very similar to Volkswagen's DSG transmission. A dual-clutch system features two computer-controlled clutches, making shifts both smooth and extremely quick. Simple automated manuals — such as BMW's SMG — provided quick shifts but can be jerky during tame driving.

The M DCT model will likely be a few tenths of a second faster than the manual M3. The transmission is being built by Getrag. Drivers will be able to use a shift lever or paddles to change gears.

The M DCT will be available on the new M3 in March 2008. BMW is likely to replace the SMG III transmission used in the M5 and M6 with a similar gearbox in the near future, possibly along with mid-cylce facelifts to the cars.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr maj 30, 2007 6:44 pm

Nixxon ti pač preveč favoriziraš BMW oz. Bangla, sicer je že res da o tej temi res dosti veš, ampak glede dizajna se sicer lahko kregamo do neskončnosti, je pa dejstvo, da bodo nemški avti vedno manj čustveni in dizajnersko dosti bolj manj zanimiv ter dolgočasni napram italijanskim. S tem se boš moral tudi sam strinjati. In tako bo verjetno tudi ostalo. In ne le meni, ampak kar precej ljudem po svetu ga BMW z zadnjimi smernicami kiksa (razen če jaz berem same članke, ki so plačane od konkurenčnih tovarn), Audiji so postali recimo neprimerno lepši, predvsem pa po svetu Alfi in Fiatu pojejo hvalnice glede dizajna. In to BMWju dvomim da kdaj bojo.

Okus je pač različen in prav je tako, meni BMWjev dizajn zadnje čase nikakor ne ugaja in za mimovozečim BMWjev sploh ne trznem, ker na njem ne najdem razloga da bi ga pogledal, dolgočasen avto pač...

To se nanaša še malo an temo o F3:
Glede prodaje pa ni vedno bistven dizajn, je že res da bi se naj po Fiatovih statistikah 67% ljudi odločilo zaradi lepote avta, ampak če imaš imidž, kakršnega si je BMW zgradil v zadnjih 10ih letih mislim, da ni problem imeti tako dobro prodajo.
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr maj 30, 2007 7:19 pm

lizard je napisal/-a:To se nanaša še malo an temo o F3:
Glede prodaje pa ni vedno bistven dizajn, je že res da bi se naj po Fiatovih statistikah 67% ljudi odločilo zaradi lepote avta, ampak če imaš imidž, kakršnega si je BMW zgradil v zadnjih 10ih letih mislim, da ni problem imeti tako dobro prodajo.


Osebno bi vodilnim v Fiatu priporočal, da se bolj posvečajo statistiki prodanih vozil in povečanju le teh in potem bi bila na koncu poslovna bilanca celo pozitivna ;)

Vsem tisti, ki pa tako korajžno pljuvate po BMWju, pa bi bilo dobro da si pogledate količino prodanih vozil i n dobiček, ki ga ustvarja to podjetje.... vam bo potem mogoče postalo jasno, da smernice Bangla le niso tako napačne, kot si to mislite vi ?! :)

LP
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Sr maj 30, 2007 8:06 pm

Gigi poglej kateri avto je izmed najbolj prodajanih v Evropi in nato govori o prodajnih številkah Fiata ;) Zgleda da nisi na tekočem, sploh ti bo takoj vse jasno če pogledaš Fiatove delnice in njihovo rast v zadnjem času.
Banglove smernice pa še zdaleč niso poglavit razlog za prodajno uspešnost BMWja... Ker če bi ble bog pomagaj :)
 
Uporabniški avatar
GiGi1985
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1556
Pridružen: Ne feb 27, 2005 9:54 pm
Kraj: EU

Napisal/-a GiGi1985 Sr maj 30, 2007 8:25 pm

lizard je napisal/-a:Gigi poglej kateri avto je izmed najbolj prodajanih v Evropi in nato govori o prodajnih številkah Fiata ;) Zgleda da nisi na tekočem, sploh ti bo takoj vse jasno če pogledaš Fiatove delnice in njihovo rast v zadnjem času.
Banglove smernice pa še zdaleč niso poglavit razlog za prodajno uspešnost BMWja... Ker če bi ble bog pomagaj :)


Ja priznam napako :oops: res nisem bil na tekočem z prodajo Fiat-a, lahko rečem samo čestitke za uspeh! :clapclap
Po drugi strani pa še vedno vztrajam pri svojem mnenju.... ne glede na to, koliko vam(nam) je pri srcu Bangle, se ne da spregledati, koliko uspeha so imeli pri BMWju s prodajo, ne glede na veliko število kritik. Osebno do njegova dizajna ne gojimi posebnih občutkov (ni mi grd pa tudi lep ne) ampak ga spoštujem, ker je pokazal da ima j***a, in je šel na riziko bom/nebom. ;)
To je samo moje mnenje, lep večer.
 
Uporabniški avatar
Thor
Novinec
 
Prispevkov: 215
Pridružen: Če sep 09, 2004 4:49 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a Thor Če maj 31, 2007 4:16 pm

lizard je napisal/-a:Nixxon ti pač preveč favoriziraš BMW oz. Bangla, sicer je že res da o tej temi res dosti veš, ampak glede dizajna se sicer lahko kregamo do neskončnosti, je pa dejstvo, da bodo nemški avti vedno manj čustveni in dizajnersko dosti bolj manj zanimiv ter dolgočasni napram italijanskim. S tem se boš moral tudi sam strinjati. In tako bo verjetno tudi ostalo. In ne le meni, ampak kar precej ljudem po svetu ga BMW z zadnjimi smernicami kiksa (razen če jaz berem same članke, ki so plačane od konkurenčnih tovarn), Audiji so postali recimo neprimerno lepši, predvsem pa po svetu Alfi in Fiatu pojejo hvalnice glede dizajna.In to BMWju dvomim da kdaj bojo.

Okus je pač različen in prav je tako, meni BMWjev dizajn zadnje čase nikakor ne ugaja in za mimovozečim BMWjev sploh ne trznem, ker na njem ne najdem razloga da bi ga pogledal, dolgočasen avto pač...

To se nanaša še malo an temo o F3:
Glede prodaje pa ni vedno bistven dizajn, je že res da bi se naj po Fiatovih statistikah 67% ljudi odločilo zaradi lepote avta, ampak če imaš imidž, kakršnega si je BMW zgradil v zadnjih 10ih letih mislim, da ni problem imeti tako dobro prodajo.


lizard, govoriš neumnosti,

kot prvo, Bangle in svoja dizajnerska ekipa so proglašeni za najboljši dizajnerski team leta (vir: red dot design award),

kot drugo, v zadnjih desetih letih so, kar se it avtomobilov tiče omembe vredni Ferrari modena, Ferrari F 430 in Alfa 159, vse ostalo je bolj mlačno,

kot tretje, ravno nemški avti burijo srca in so imeli v zadnjih desetletjih vedno več duše kot italijanski, pravo italijansko športno srce sega tja v leta 70-90, takrat so alfe in lancie ble ''pojem'', lahko pa seveda našteješ ti primerke vrhunskega it dizajna,

kot četrto, glede imidža in dolgočasnosti, pred 20 leti sta bila alfa in bmw nekje na istem novoju, danes sta alfa brera in bmw 1 ful optional skor primerljiva po ceni, bmw ima pa še serijo 3,4,5,6,7..., skratka nekdo je zaspal

in kot peto, tudi meni so bolj všeč starejši bmw-ji...
 
BMWz0r
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 92
Pridružen: Sr feb 28, 2007 2:16 pm

Napisal/-a BMWz0r Če maj 31, 2007 4:35 pm

GiGi1985 je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:To se nanaša še malo an temo o F3:
Glede prodaje pa ni vedno bistven dizajn, je že res da bi se naj po Fiatovih statistikah 67% ljudi odločilo zaradi lepote avta, ampak če imaš imidž, kakršnega si je BMW zgradil v zadnjih 10ih letih mislim, da ni problem imeti tako dobro prodajo.


Osebno bi vodilnim v Fiatu priporočal, da se bolj posvečajo statistiki prodanih vozil in povečanju le teh in potem bi bila na koncu poslovna bilanca celo pozitivna ;)

Vsem tisti, ki pa tako korajžno pljuvate po BMWju, pa bi bilo dobro da si pogledate količino prodanih vozil i n dobiček, ki ga ustvarja to podjetje.... vam bo potem mogoče postalo jasno, da smernice Bangla le niso tako napačne, kot si to mislite vi ?! :)

LP


Je ze res da je fiat zadnjih 10 let vodil boj v minus kot v plus , vendar v zadnjem letu so napravili najvecji dobicek, kateri pa se vedno raste. Vsi novi modeli od fiata se bojo prodajal kot po tekocem traku saj je zanimanje zelo zelo veliko. OD Bravota do 500ke. Tako da fiat bo v roku 5 let zagotovo prisel na zelo velik polozaj ce ne celo pod BMW, Audi,alfa itd.

Kar se tice prodaja oz. statistike je danes ze veliko ljudi usmerjenih tako da more bit ta znamka pa konc. Ni vazn ce je model lep ali ni. Seveda statistika pove kar lepe informacije vendar to ni to.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Če maj 31, 2007 8:06 pm

Thor nevem no, naj ga razglasijo za kralja vseh dizajnerjev, jaz sem bral o ponesrečenih zadkih zadnjih BMWejev, najprej 7imca, potem petka, pri kateri zgleda kot da so prtljažna vrata dali gor od drugega avta. potem je tu 3jka, kateri so spet kritizirali zadek, prednje luči pa so nekam neskladne. O BMWju 1ki sploh nočem izgubljati besed. Na srečo vsaj novi coupe zgleda precej boljše.

Pojdimo v leto 1998, ko je recimo takratna revolucionarna oblika Alfe 156, popolnoma na celi črti zasenčila takratno BMW serije 3, popolnoma isto se je zgodilo ko je prišla na koncu leta 2005 Alfa 159, vendar je tokrat na nemškem master testu dotična Alfa celo premagala serijo 3 v voznih lastnostih.
Že tudi malo starejša Alfa 147 pa zgleda proti BMWju serije 1 kot 5 let novejša.

Potem poleg Ferrarija Modene, poglej samo koliko nagrad za dizajn je dobil Maseratijev oz. Pininfarinin Quattroporte, pravtako so izbrali Alfo Spider za cabrio leta. Skoraj vsak članek o Alfi 159 se začne z besedami, trenutno verjetno najlepša limuzina na svetu. Pa tudi Alfa Romeo 8C je dobivala kar nekaj člankov z besedami, verjetno najlepši coupe zadnjih nekaj desetletij. Zaslediti je bilo tudi članek o neverjetno elegantnih in čistih linij Lancie Thesis, katere dizajn je sicer razdelil ljudi na tiste, ki jim sploh ni všeč in takšne ki jim je eden najlepših avtomobilov, tistih vmes skorajda ni. Tudi novi Fiat Bravo in 500 veljata za zelo lepe avtomobile.
Ni ga BMWja za katerega bi človek lahko slišal toliko pohval na dizajn, pri nih je več pohval glede na motorje :)
Tako, da ne trdi več, da Italija zadnje čase peša pri dizajnu ;)

Postavljaj se na obrvi, nevem delaj kar hočeš, ampak nemški avti ne premorejo niti stotino duše italijanskih, predvsem pa niso niti malo tako čustveni kot italijanski (pa upaj, da te ne sliši preveč zagriženih Alfistov, ker boš na črni listi, ker trdiš da nemški avti premorejo več duše :D).
Tako je tudi prav, ker je tudi vedno tako bilo. Italijani so znani po najboljšem dizajnu, in ti pogled na njih razplamti dušo, a Nemci po svoji nadpovprečni kvaliteti izdelave. In to velja že od nekdaj in tudi danes. Treba je priznat, da so Nemci vedno bili bolj "trdi" pri dizajniranju.

Glede cen pa, resda Brera v Sloveniji ima nižjo ceno kot BMW, to je predvsem, ker so se pri Avto Triglavu odločili, da bojo raje dali 2 leti garancije in nižjo ceno, napram ostali Evropi, kjer je skoraj vsepovsod 3 leta garancije ;). zakaj so to nardili pa vprašaj njih :) Tako da v tujini so cene precej bolj primerljive.
 
Uporabniški avatar
Spyker
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2297
Pridružen: Po dec 06, 2004 5:34 pm
Kraj: okolica Ljubljane

Napisal/-a Spyker Če maj 31, 2007 8:55 pm

lol dejte nehat že enkrat govorit o duši in čustvih. Mater to je pleh, ne pa baba!!

Take izjave so mi najbolj smešne, predvsem od raznih Alfistov ko začnejo favorizirat svojo znamko zato, ker njegov avto je bil narejen z vsem srcem. Buče, narejen je bil zato da tovarni prinese dobiček in da si lahko šefi potem rit brišejo z denarjem. Tko kot pri vsaki znamki.
Če je ravno, ni zabavno.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jun 01, 2007 7:51 am

Poglej, eno je kaj napišejo novinarji, nekaj drugega je nagrada, ki jo dobijo dizajnerji v svojem strokovnem krogu. Za "dober" primer novinarja, ki misli da lahko govori o dizajnu si pa samo poglej TLP vsko nedeljo, pa ti bo jasno kolk kredibilni in strokovni so nekateri novinarji. Novi coupe ti je pa všeč samo zato, ker je bolj "navaden" kot kaka šestka.

Nemci imajo samo drugačne smernice pri dizajnu. Italijani delajo avtomobile "ženske", torej mehke obline, ozki boki,... Nemci so pa vedno delal tanke od avtov. Avto iste velikosti bo nemški izgledal veliko večji, ker je tako oblikovan. To je edina razlika.

Glede duše je brezveze se kregat, ker zate ma Alfa dušo pa BMW ne, zame ga mata oba, za enga ga ma samo Ferrari, za tretjega njegov Renault Clio 1.2RN,...

Aja, drgač pa mislim da si tole napisal v napačno temo.
Slika
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov