Martina Navratilova je napisal/-a:BTW: Osebno se mi zdi zaljivo da mitsubishi sploh omenjate v istem stavku z dacio. Bi pa povedal se tole, tudi hyundai in kia bosta kmalu presegla renault ne pa dacie.

Ti si začel Lancerja omenjat v tej temi. Očitno ga tudi ti ne ceniš

. Tega še ne vemo, ali bosta Hyundai in Kia presegla Renault. Zaenkrat še zdaleč situacija ne kaže, da bi bilo to res. Renault je eden tistih proizvajalcev, ki je bil prvi sposoben vgraditi dober in poceni varnostni sistem v avtih. Nekaj je pa res, korejca sta očitno prehitela že Mitsubishi. Dokazujeta, da sta sposobna prilagajati ponudbo tako evropskemu kot tudi ameriškemu trgu, modele imata v vseh velikostnih razredih in ponudbo tudi širita, obstoječo ohranjata. Mitsubishi pa tega že precej časa ni sposoben. Imel je že celo kompaktnega enoprostorca, danes ga pa nima več. Ni to čudno, da nima kaj ponuditi v razredu, ki se v Evropi dobro prodaja. Tudi Grandisov je presneto malo, pa tako lep avto, samo kaj ko Mitsubishi nima in nima poguma da bi ga poslal v EuroNCAP-ovo steno. Mislim, da bi Grandisu to precej povečalo ugled, če bi se dobro odrezal. Tako pa se gre Mitsubishi slepe miši, oni že vejo zakaj. Gre pač zato, da Mitsubishi preprosto nima poguma, da bi svoje povsem lastne avte poslal v steno. Preberite si crashtest iz leta 1998, ko so testirali Lancerja. Avto je dobesedno razpadel, vsi zvari na dnu vozila so popustili. Tako katastrofalne ocene ni bil deležen nobeden od konkurentov. Lepo in pravično do kupcev bi bilo, da bi proizvajalec dokazal da je sposoben narediti izboljšavo s tem, da bi avto na lastno željo dal ponovno testirati. Vsi avti, ki so tudi imeli v tistem času tudi slabše ocene in takrat jih ni bilo še tako malo, imajo danes naslednike varne za 5 * * * * *.
Na ameriške teste si bo pa ja upal tudi Mitsubishi, tam se pač pokaže v drugi luči. HajdukS, tudi meni je tole vse skupaj smešno. Pa saj ja veš, da vodni kostanj

ni sposoben niti obnavljat, kaj šele dopolnjevat svoje ponudbe. Ne pa da bo še za varnost skrbel ob vseh teh problemih, ki jih je imel. Naj samo omenim skrivanje pritožb in nezaželjenost v koncernu Daimler Chrysler.
lp, mm