Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 18, 2007 1:02 am

Do sedaj najboljše spy fotke novega M3
http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=67388

EDIT - to je seveda M3 sedan - torej 4-vratna verzija M3.
Zadnjič spremenil esem, dne Po jun 18, 2007 12:08 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jun 18, 2007 4:51 am

Malo off:
Včeraj sem videl nekega bumbarja z novim coupejem, ki je že nalimal ///M značke po avtu. :lol: :lol: :lol:

patetik
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Po jun 18, 2007 10:52 am

Hehe. Vedno bodo obstajali. :lol: :D
Slika
 
Uporabniški avatar
Shebo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1740
Pridružen: Sr apr 27, 2005 4:23 pm
Kraj: Nuclear City

Napisal/-a Shebo Po jun 18, 2007 11:34 am

@esem: Kje si se pa ti izgubil? 2 strani nazaj že imaš uradne fotografije...
THE GOLDEN YEARS have come at last - I cannot see, I cannot pee, I cannot chew, I cannot screw, My memory shrinks, my hearing stinks, No sense of smell, I look like hell! My body's drooping, got trouble pooping. The golden years have come at last... THE GOLDEN YEARS CAN KISS MY ASS!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 18, 2007 12:04 pm

Zgubil sem se na zadnjih zicih, na katere sem šel skozi zadnja vrata. Sori, pozabil sem pripisati, da gre za spy fotke M3 sedana - torej 4-vratnega. Takoj popravim
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jun 18, 2007 1:01 pm

Zelo pohvalno da bo imel M3 sedan prednjo masko o coupeja, saj je le ta precej lepša od maske limuzinske verzije ;)
Zanimivo je pa tudi to, da so se pri BMWju odločili, da naredijo tudi M3 sedan, medtem ko so pa pri Audiji pred kratkim najavili da RS4-ke več ne bojo izdelovali in verjetno ne bo imela naslednika.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 18, 2007 1:20 pm

Je to o Audiju uradno potrjeno? Jaz sem do sedaj zasledil cel kup govoric in nobene uradne potrditve (a niti demantija). Bodo pa še delali RS 4 Avant in RS 4 Cabrio - po govoricah.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po jun 18, 2007 1:26 pm

lizard je napisal/-a:..... pri Audiji pred kratkim najavili da RS4-ke več ne bojo izdelovali in verjetno ne bo imela naslednika.

Mogoče ma kaj tvezo z novo A4 ki pride, al ma mogoče bodočim RS5?? nevem, jst še nism slišu za to

Sicer pa BMW še zna naredit M verzije posebne... tale na spyshotih zgleda dosti boljše od navadne 8) Coupe M3 pa mi izgleda vsak dan bolje
Slika
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Po jun 18, 2007 1:51 pm

Ja malo sem narobe napisal. Mislim, da se zgolj domneva, da se ga več ne dela. Skratka:

Audi’s V8-powered RS4 saloon may already be out of production to make way for the RS6, which is expected to hit Frankfurt auto show in September. The RS4 has been widely regarded as one of the best Audi sports cars ever made and even managed to beat the old M3 in most back-to-back comparison tests.

With the new M3 coupe on the way and a saloon version also in late stages of testing, this is a strange time for Audi to end production for the RS4. According to the report by UK’s Autocar, the Avant and cabrio models will remain in production, but there’s no word on how long before these models also get canned.

The decision that the RS4 could cannabalise sales of a RS6 seems iffy, not least because of the massive price gap that should separate the two models.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jun 18, 2007 2:00 pm

Tomcatter je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:..... pri Audiji pred kratkim najavili da RS4-ke več ne bojo izdelovali in verjetno ne bo imela naslednika.


Pravijo, da so naredili prostor proizvodnji RS6. Po moje bolj prodaji RS5.
več tu
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... 535#852535
 
Uporabniški avatar
Dejch
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 757
Pridružen: Po maj 24, 2004 6:44 pm

Napisal/-a Dejch Po jun 18, 2007 2:02 pm

Coupe je lep nimas kej! 8)
 
Uporabniški avatar
martin_krpan
Mojster foruma
 
Prispevkov: 11198
Pridružen: Sr feb 22, 2006 8:26 pm
Kraj: Ribnica

Napisal/-a martin_krpan Pe jul 06, 2007 3:17 pm

M3 cabrio:
Slika
Slika

na trgu proti koncu tega leta.
Kobilica:
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=88076&start=0
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy Pe jul 06, 2007 9:09 pm

Ker sem se danes prijavil in sem že nekaj časa bral forum in sem bral tudi o bmw designu in vaše komentarje (hodim v šolo za industrijskega oblikovalca - design) nebi rad nikogar žalil bi pa rad povedal da če ne veš kako nastaja avtomobil raje ne komentiraj in nekaj tvezi o oblikovalcu o katerem premalo veš. Pa še eno vprašenje imam....zakaj v sloveniji se vedno znova kritizira design avtomobiliv po drugi strani bi pa radi bli napredni na vseh področji. Pri designu je pač tak da moraš sprejemat različne okuse in možnosti nič ni popolno. Meni se zdi v redu da bo počasi bmw počasi spremenil oblikovanje in tako postal bolj unikaten naredi nekaj novega in še vedno bmw (imel bo stil - stil pa se dobro prodaja). ;) ;)
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Pe jul 06, 2007 9:52 pm

vugy je napisal/-a:Ker sem se danes prijavil in sem že nekaj časa bral forum in sem bral tudi o bmw designu in vaše komentarje (hodim v šolo za industrijskega oblikovalca - design) nebi rad nikogar žalil bi pa rad povedal da če ne veš kako nastaja avtomobil raje ne komentiraj in nekaj tvezi o oblikovalcu o katerem premalo veš. Pa še eno vprašenje imam....zakaj v sloveniji se vedno znova kritizira design avtomobiliv po drugi strani bi pa radi bli napredni na vseh področji. Pri designu je pač tak da moraš sprejemat različne okuse in možnosti nič ni popolno. Meni se zdi v redu da bo počasi bmw počasi spremenil oblikovanje in tako postal bolj unikaten naredi nekaj novega in še vedno bmw (imel bo stil - stil pa se dobro prodaja). ;) ;)


huuuu stari.... kje si pa bil s tem postom, ko smo se o tem kregali tam čez ene zadnjih pet strani Laguna III teme... :P :P ;)
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe jul 06, 2007 11:11 pm

Pozdravljen na forumu.
Pojdimo lepo po vrsti (kot so črvi v krsti:

vugy je napisal/-a:Ker sem se danes prijavil in sem že nekaj časa bral forum in sem bral tudi o bmw designu in vaše komentarje (hodim v šolo za industrijskega oblikovalca - design) nebi rad nikogar žalil bi pa rad povedal da če ne veš kako nastaja avtomobil raje ne komentiraj in nekaj tvezi o oblikovalcu o katerem premalo veš.


To, kako nastaja avtomobil, je obrtni del zgodbe. Mi smo vsi govorili o umetniškem delu - torej kako razumeti koncept (dušo?) BMW-ja, npr. katere linije mu ustrezajo bolj, katere manj itd. Vse to je bolj umetniški del in za to je nek stručko za BMW-je ali v skrajnem primeru celo nek široko razgledan likovni kritik lahko bolj usposobljen za sodbo od nekega industrijskega oblikovalca, če se ta preveč ozira na obrtni del in premalo na sam izdelek, ki seveda nosi s sabo vso svojo zgodovino, tradicijo, skratka koncept. Ne mešaj obrtnega z umetniškim, treba ju je ločit, a sta enakovredna predvsem za oblikovalca, za zunanjega opazovalca (uporabnika BMW-jev, nekoga, ki razmišlja o dizajnu itd) je pomemben predvsem končni izdelek, ki ga je podpisal tudi oblikovalec - mi vseskozi govorimo o tistem več, o konceptu, o umetniškem in o rezultatih, ne o samem postopku.
Kaj naj bi še vedel o oblikovalcu - poleg končnega rezultata - kakšne šole ima? Kaj je jedel za zajtrk?

vugy je napisal/-a: Pa še eno vprašenje imam....zakaj v sloveniji se vedno znova kritizira design avtomobiliv po drugi strani bi pa radi bli napredni na vseh področji.

Imaš kaj proti kvalitetni (argumentirani) kritiki dizajna. Kritika je ista stran, hodi z napredkom z roko v roki - ne pa "po drugi strani" - edino skozi ustrezno kritiko obstoječega je možen napredek!

vugy je napisal/-a: Pri designu je pač tak da moraš sprejemat različne okuse in možnosti nič ni popolno.


To je čisto banaliziranje, nevredno študenta šole za ind. oblikovanje. Smisel dizajna je ravno v iskanju oz. težnji po popolnosti in ti to razvrednotiš kar z levo roko. Upam, da vas tega ne učijo na šoli, da je to le plod plitkega razmisleka. Če bi kategorija dizajna bila res tako relativna, ne bi obstajale šole za dizajn, ne bi bili eni avtomobili po splošnem (večinskem) mnenju zelo lepi, eni pa grdi. Seveda moraš biti odprt, vendar neka pravila, neka estetika obstaja - to bi ravno ti moral prvi vedet!

vugy je napisal/-a: Meni se zdi v redu da bo počasi bmw počasi spremenil oblikovanje in tako postal bolj unikaten naredi nekaj novega in še vedno bmw (imel bo stil - stil pa se dobro prodaja).


Si dobro razmislil, kaj pišeš? Mi smo govorili ravno o tem, da je BMW vedno bil unikaten in imel svoj stil ter da tega Bangle ni dobro zapopadel ali da to namerno ruši (išče nove kupce?) - žal v obeh primerih njegovi dosežki (ki so lahko marsikomu estetski - v mnogih elementih tudi meni) ne ustrezajo najbolj konceptu "športnega stroja" (čeprav lahko tudi limuzinskega), ki so ga Bavarci zgradili skozi desetletja. Ali kot sem nekje že napisal - Bangle bi delal super Korejce, bili bi res lepi, a njegov "koncept" BMW-jev žal vleče malo na Korejce. So "mehke "korejske" domislice" (namesto npr. "ostrine" EVO X-ke) res tisti presežek, ki ga lahko vrhunski oblikovalec doda konceptu BMW-ja? Je to res ustrezna nadgradnja BMW-jevega koncepta "športnega stroja"?

Dovolj o teh spremembah pove že dejstvo, da se dizajn BMW-ja ponekod vrača h koreninam/tradiciji (nova 1 z rukzakom, delno nova M3), vsekakor pa blažijo najbolj očitne in najslabše sprejete spremembe (7). Primerov/dokazov o blaženju prvotnih Banglovih domislic je več kot dovolj, ni to očiten znak, da so to morda res stranpoti z BMW-jeve tradicije, morda celo slepa ulica?

Boš vsaj ti kot nekdo, ki nastopa kot "strokovnjak", povedal, katere nagrade in od katerih institucij (z linki, prosim) je dobil Bangle za dizajn konkretnih BMW-jev? Ker jaz sem iskal z Guglom in nisem našel nič, spomnem pa se samo nagrade, ki jo je podelil nek z BMW-jem sodelujoč inštitut!

Sicer je pa "hoditi v šolo" sinonim za (zaenkrat še) neznanje - prava šola traja celo življenje in nekateri kritično razmišljamo o teh stvareh znotraj estetskega polja že od nekdaj ! Kdaj si o tem začel razmišljati ti?
Ko te bodo dovolj izobrazili ali morda vkalupili, boš znal vsaj pisati o dizajnu - in pri tem ne mislim samo na kup kontradiktornosti, ki si ga nametal v citiranem postu. Od tebe, tvoje odprtosti (ne pozabi na teorijo) in kritičnosti (tudi do lastne šole in njenih resnic) je odvisno, ali boš znal nadgraditi to, kar nudijo v šoli ali pa se boš zadovoljil s floskulami oz službico in/ali obrtjo brez umetniškega presežka. Srečno!

Odprtost je tudi to, da "zunanjim" kritikom odgovarjaš z argumenti, ne pa z zanikanjem pravice do kritičnosti. Časi cehov so že davno passe.

Seveda nič osebnega!
Lep pozdrav
esem
Zadnjič spremenil esem, dne So jul 07, 2007 12:13 am, skupaj popravljeno 5 krat.
 
Uporabniški avatar
menjekul
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2635
Pridružen: Sr jan 01, 2003 8:14 pm

Napisal/-a menjekul Pe jul 06, 2007 11:16 pm

znakec M je nekaj podobnega RS ali AMG. i da mrziš beđ voliš taj avto :lol:
zadnja generacija M-a in RS-a sta mal "poskupila" ampak...blagor tistemu, ki si tak avto lahko privošči. meni bo "fičo" uvrh glave :lol:

nič....komaj čakam, da mi bo poleg močnih bi-xenonk svetil še z meglenkami (ker bmw-jaši ne vejo, da so opazni tudi brez njih... tudi sredi dneva :lol: )..in švignil mimo mene
 
stifler
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 49
Pridružen: Po avg 15, 2005 12:02 pm

Napisal/-a stifler So jul 07, 2007 7:57 am

Dejch je napisal/-a:Mah totalno prevec pozornosti za en BMW in potem se za osebo z imenom Bangle. :) Nemci majo tok prevec pozornosti v svetu avtomobilizma, da te srat prime. Tok neke kontroverznosti okoli grdih avtomobilov nikjer ne vids, razn pri BMWju. Ce bi to bil katerkoli druga ne nemška firma bi vsi rekl kok grd avto in pozabl. Men se kratkomalo j**e za kerokol znamko, folk pa kle ma dobesedne vojne.

Vedno se je prevec govorilo o nemških avtomobilih. Verjetno to izvira iz tega, da so bli vedno dolgocasni, pa so iskal neko umetno ustvarjanje kontroverznosti, slicni so japonci. Oboji pac delajo zanesljive in dolgocasne avtomobile. Francozi in italjani pa lepe in [size=12]karizmaticne avtomobile, [/size]k niso nek vrhunec kvalitete. To slednje se vedno povdarja, medtem ko se probava iz nemca ali japonca narest nek vrhunec dizajna. Nism vidu tok razglabljanja o oblikovanju Ferrarija, Alf, Citroenih itd., ki so celo dizajn v pravem pomenu besede in so prakticno sodobna umetnost.



Clovk ma ze res pocas poln falus teh dolgocasnih nemcov in japoncev in njihovo konstantno komercializiranost. Prekleto me spominjajo na nek MTV, k probavajo iz neke Britney narest sodobno glasbeno umetnost. :)


Zdebelim delom teksta se strinjam s tabo.Lepote pač nisem dal, ker je pač odvisna od posameznika, čeprav se meni italjani in pa francozi dopadejo, vendar kvaliteta šepa. Lahko pa združiš najboljše nemcev in italjanov in dobiš angleške avtomobile(aston, jaguar..), ki imajo kvaliteto in so tudi karizmatični :D


ps: post izraža stališče avtorja :)
 
vugy
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 687
Pridružen: Pe jul 06, 2007 6:59 pm
Kraj: AT-SLO

Napisal/-a vugy So jul 07, 2007 8:26 am

esem tebi se pa da pisat. Napišeš pol strani pa skoraj nič ne poveš tak ko politiki. Jaz nisem rekel da sem jaz uber profi za design ampak sem rekel da naj se ne kritizira bangla zaradi oblike ker človek ve kaj dela (to nima nič veze z nagradami ki jih je dobil), da so pa bmw-ji zadnje čase taki pa ni kriv on ampak tisti ki so delali raziskave in ugotavljali kaj trg potrebuje. Tak da on je za moje pojme mojster ker je vedel zadovoljit šefe, ter še vedno naredit unikaten avto. To zdaj nima veze ali so tebi ali meni všeč pomembno je da ti avti pritegnejo pozornost ne glede na lepoto (ki je relativna) Linije avtomobilov pa je normalno da se spreminjajo, bolj se spremeni večjo pozornost novinarjev povzroči in s tem prodajo. Njemu pa je uspelo spremenit linije, obdržat značilnosti bmwjev ter pritegnit pozornost. No to pomeni da je dober. N e gre pa se zaj tu al je tebi al meni všeč. Lepota se žal zadnje čase v svetu meri z oblikovalčevega stališča kako ve zagovarjat iz kupčevega vidika pa kolikokrat je ta avto videl in kako so se odzivali drugi nanj. Bmwjevi kupci so vedno hoteli imet pozornost, in slavo nad drugimi. Danes pa si pač bmw dviguje pozornost z malce drugačnim načinom oblikovanja. Pa ne mislim se jaz zaj tu gor nekaj z vami kregat ker te se raje kar danes odjavim. Jaz sem povedo moje mnenje in mnenje se lahko spoštuje spoštujem pa tudi tvoje mnenje. :shock: :shock:
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So jul 07, 2007 9:00 am

Vugy, nč se odjavljat. Dobrodošel na a.com, še posebno v debatah o oblikovanju :hi Prav je, da je več različnih stališč, da se svet ne utopi v monotonosti. Tako kot ti ima esem svoja stališča, včasih zna biti precej "strog" in principalen, vendar je all in all fejst dečko. ;)

Mene je predvsem presenetilo precej veliko število trojk coupe (ne M3) v Sloveniji (marca), medtem ko jih recimo v Munichu, kaj šele v Berlinu do prekratkim sploh ni bilo možno opaziti. Berlin še razumem, kajti standard tam vseeno, celostno gledano, ni tako visok kot v Munichu, Bavarska je pa le Bavarska. Očitno je trojka pri nas bolj popularna in všečna ali pa se je slovencelj zopet postavil v vrsto in se zapodil v vrata trgovine takoj, ko so se ta odprla.... Morda? Bomo videli, če bo jeseni stanje kaj drugačno.
Obey me. You'll be happier.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jul 07, 2007 9:57 am

Vugy. oprosti, če sem bil nekoliko oster v odgovoru. Vsekakor si dobrodošel na forumu in se ne odjavi, prosim, ker to ne koristi nikomur. Me je pač zmotilo nekaj kontradiktornosti v tvojih stališčih (zato sem bil morda nekoliko preveč oseben). Če argumentirano in neosebno "kreganje" pripelje do izkristaliziranja nekaterih stališč, pridobimo vsi.

To o "da so pa bmw-ji zadnje čase taki pa ni kriv on" - Bangle kot vrhunski oblikovalec s pedigrejem more in mora uveljavit svoje ideje, če mu to zaradi šefov ne uspe, je škoda njegovega talenta in bi v takem primeru lahko zamenjal okolje za bolj dovzetno. Zato tudi kritike nanj in ne na šefe (ali raziskave).

Glede pritegovanja pozornosti imaš popolnoma prav, dilema je edino v smeri dizajnerskih sprememb, ki se nekaterim ne zdi prava predvsem zaradi neustreznosti BMW-jevemu konceptu in tradiciji.

Ostani z nami
lp
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov