Autobildovci pravijo, da je M3 slabši od G6, kar je pričakovano, a tudi slabši od P308, kar pa malce preseneča. Itak bomo počakali na oseben preizkus in več testov.
Ker pa je guglov prevod primerjalnega testa ponekod višek krohota, ponekod pa tudi informativen, ga dodajam v celoti:
Od sredine
Nič več poskusov. Mégane se hoče francoskem VW Golf za odklepanje in bolje kot je Peugeot 308th. Kako dobro je Renault v primerjavi z njenimi konkurenti?
Renault Mégane 1.5 dCi Peugeot 308 HDi 110 VW Golf 2.0 TDI
Eno je, da se začne nemudoma: The Megane je dober avto je postal. Dejstvo je, vendar ga izpolnjuje (več) močna konkurenca. To dokaže prva vozila Izravnavo z VW Golf in Peugeot 308th
Ali jih Joerg Maltzan Renault je zadovoljen, o tem napoved? Velika švicarska banka UBS pravi, da je novi Mégane uspeh naprej. Če finančna institucija, da se odkrijejo, kaj se sliši, da je čas, kot je verodostojen kot pri rušenju pogodbe za Arc de Triomphe. Toda morda celo razumeti bankirji avtomobilov več kot financ. Dejstvo je: Megane je dober avto je postal. Dejstvo je, vendar ga izpolnjuje (več) močna konkurenca. To dokaže prva vozila Izravnavo z VW Golf in Peugeot 308 na ulicah v Parizu. Zanimiv trio, saj med nemškim modelom učenec in njegov Galna nasprotnikov z levjo masko izgleda Mégane III pot po sredini.
Zadaj se izda Allerweltstylistik zmanjšale
Ko modela Renault zdi, da imajo pogum, da zapustijo. Zgodovina je rit od provokativnih izdana predhodnika, ravno zaradi potencialno močno zaostajajo za pričakovanji ostale prodaje. Nova, ki bo potekalo konec novembra 2008 za nas v trgovini kaže približno nazaj in gladko Allerweltstylistik. In zapre tako vizualno preprost na Zalivu. On hoče, da ustavite predvajanje VW, francoski. Kamen je lahko krat: več konvencije, več kupcev, več premoga. Kljub temu pa je še bolj nujno v zadnji Megane. Zlasti na vpliv visokih pilotski kabini. E-park zavoro in Zažarenost beli LCD vrtljajev ustvariti futurističen stil. Ta mehko oblazinjeni sedeži, z opozorilom na Hallov efekt in žepi za shranjevanje v avtu nadstropje.
Slaba vidljivost od zadaj: brez parkirnih senzorjev ni nič
Težko je reči: V zadnje okno je ravno in je premajhen, širok CSäule blokiran stališče.
Je avtomatska klimatska naprava (450 EUR) flatters z "mehkimi" - in "Hitre" ali mehkih tipk za hitro ohlajanje - Voila, Comfort a la francais! Materiali in obdelave so dobri. Tudi ergonomsko je Mégane izboljšalo, vendar ni dosegla ravni golf. Zakaj le križarjenje nadzorno stikalo sedi med sedeži? Po hrbtni strani je napovedano slabo. Park Pieper (500 evrov), zato se mora. Tudi ni zadovoljiva: V zadnje okno je ravno in je premajhen. . Oni blokira široko C-steber prepoznavnost. Golf in 308, so boljši na manevriranja, da se oceni, če so zračen. Subjektivno, Renault je blizu v sklad. Ker je nagnjena streha srečujejo ljudje od 1,85 metrov, v velikosti proti nebu. Na nasprotni strani od Mégane II, devet centimetrov daljše karoserije (4,30 metrov), prtljažnik koristi. S prostornino 405 litrov, je veliko večja kot pri VW (350) in 308 (348).
Mégane kažejo veliko skupnih značilnosti in 308 za pogon, krmiljenje in udobje. Obe skupni železniški dizelskih zagotoviti močno in stabilno, pa tudi zvočni dvigalke. Obe roll s sintetičnimi Lenkgefühl razpršenih po vsej državi, in obe vzmeti udobno na dolge bumps. Querfugen ne smejo priti spopadov v notranjosti prek. Ker golf je skladen glasovanje.
Samo 4,6 litrov dizelskega goriva, o katerih so poročali za Renault Megane 1,5 dCi s 106 kW, kar bi bilo manj kot en liter za napoteni 130-hp modela. Ampak realnost je drugačna. Kot naši francoski kolegi iz CAR PLUS opredeliti, kljub temu požiranju novih PS-Proporcionalni 0,4 litrov več kot v preteklosti. Ni čudno, da je Megane na našem revijo za primerjavo 308 proti izgubi. Ker je pomagala tudi nizka cena (od 20.350 evrov) in niso dobre zmogljivosti. Kdo, na 7,3 litrov prakse porabe borzo gre, mora temeljiti na trgu težko začeti niz.
Sklenitev auto bild urednik Joerg Maltzan
Schade, novi Megane je optični V Me-Anketa . Ok, je večja. On je kvalitativno boljše. Je prijeten. Kljub temu, da na prvi Izravnavo s konkurenco, ni popolnoma prepričala. Sklad ne bolj, operacije še vedno značilne, in njegov 106-moč dizelskih motorjev kaže nesprejemljivo pivske navade. Ker se lahko le upamo, da se 90 - in 130-moč dizelskih njihov vzrok bolje. Po vsem, ki jih ponuja, podobno visoko stopnjo udobja kot Peugeot 308th. Kdo všeč udobno, to glasovanje bo verjetno celo zategnite v Zalivu je ljubše. Spodnji vrstici, v novi Mégane vendar brez neporavnanih lastnine počakaj.
Všeč biti nas: v pilotski kabini. Dobri materiali in sodobne pribor nosilci prinesejo svežino v Megane. Nenavadno vrtljajev (s prestopno izpis), je oko-catcher. Der Motorja se začne z lahkoto EasyStart (kratek pritisk na gumb je dovolj za zagon ").
Manjkajoče nas: natančna volana. Ko Renault končno izve, dobrega upravljanja za izgradnjo? Nemoteno ni vse. To nima povratne informacije in natančnost.
Presenečen, da nas: no filter za delce. Mégane dizelsko gorivo v Franciji na zahtevo še vedno brez filtra za delce izročila - cenejše, ampak ni dobro za okolje.
Podatki o vozilu RENAUL T MÉGANE 1.5 dCi PEUGEOT 308 HDi 110 VW GOLF 2.0 TDI
Izpodriv 1461 cm³ 1560 cm³ 1968 cm³
kW(PS) bei U/min kW (KM) pri vrt. / min 78 (106)/4000 80 (109)/4000 81 (110)/4200
Nm bei U/min Nm pri vrt. / min 240/1750 240/1750 250/1500
Največja hitrost 190 km/h 190 km/h 190 km/h
Izpušni C02 120 g/km 129 g/km 119 g/km
Poraba * 5,6/4,0/4,6 l 6,4/4,0/4,9 l 6,0/3,7/4,5 l
Spojnih vodov v obseg 405–1162 l 348–1201 l 350–1305 l
Cena Od 20.350 evrov Od 20.900 evrov Od 21.375 evrov