esem je napisal/-a:Revoz je še vedno v državni lasti - ne večinski, seveda. Mislim, da okoli 20 %. In če Renault lahko vlaga v proizvodnjo Twinga z nepovratnimi sredstvi (ki jih je prej v obliki dividend dobil iz NM), lahko tudi država (enako + davki). Seveda je tu še razvojni in socialni faktor (ohranjanje oz povečanje delovnih mest itd)!
Glede na koncept je res nizko padel, tudi nekatere izpeljave niso preveč všečne (prevelike luči?), vendar je še vedno zanimiv in svež. Mislim, da bo v živo bolje zgledal, ko pa se ga navadimo, bo en lepših renojev.
Zdi se, da so šli v podobno spremembo kot P 206/7, P se je opekel. Twingo ima nekako razdvojeno spremenbo osebnosti, zunaj manj ženski, znotraj morda bolj.
Za uspeh novega Twinga bo bistveno, koliko bolje se vozi in cena.
metallic je napisal/-a:esem je napisal/-a:Revoz je še vedno v državni lasti - ne večinski, seveda. Mislim, da okoli 20 %. In če Renault lahko vlaga v proizvodnjo Twinga z nepovratnimi sredstvi (ki jih je prej v obliki dividend dobil iz NM), lahko tudi država (enako + davki). Seveda je tu še razvojni in socialni faktor (ohranjanje oz povečanje delovnih mest itd)!
Glede na koncept je res nizko padel, tudi nekatere izpeljave niso preveč všečne (prevelike luči?), vendar je še vedno zanimiv in svež. Mislim, da bo v živo bolje zgledal, ko pa se ga navadimo, bo en lepših renojev.
Zdi se, da so šli v podobno spremembo kot P 206/7, P se je opekel. Twingo ima nekako razdvojeno spremenbo osebnosti, zunaj manj ženski, znotraj morda bolj.
Za uspeh novega Twinga bo bistveno, koliko bolje se vozi in cena.
Kolikor je meni znano ima renault 100% delež v revozu, tko da država nima kej veze s to tovarno. Država je pa mela nalogo pri tem, da zrihta ceste če se ne motm ne? Pa donira 10 posto od naložbe.
Partyzan je napisal/-a:Nekaj uradnih fotografij
http://avtomoto.siol.net/default.asp?article_id=11181010703061323000
Sam sem zelo razočaran. Posebej sprednji del je za bruhat, je čist preveč čistih linij. Luči se mi sploh ne dopadejo. Zadek je še kar, notranjost pa čisto povprečna. Kljuke za odpiranje ter gumb za dvigovanje šip iz ostalih modelov
Od leta 1991 je Renault, s.a., večinski lastnik novomeškega Revoza. Renault je svoj delež s takratnih 54 odstotkov povečal na 66,68 odstotkov leta 2001, ko je odkupil delnice, ki jih je v Revozovem kapitalu imela v lasti Nova ljubljanska banka. 22. decembra 2003 pa je Renault podpisal dogovor o odkupu preostale tretjine delnic in v začetku leta 2004 postal 100-odstoten lastnik družbe.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov