Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
xandrej
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2082
Pridružen: To avg 12, 2003 1:46 pm
Kraj: Slovenija

Napisal/-a xandrej Pe sep 15, 2006 12:31 pm

Kot sem ti napisal. Idi v BMW salon pa se vsedi v bmw 5 pa poglej kako je usnje zašito... Sem napisal naj gre vsak pogledat preden, da se tukaj razburja kaj sem povedal... ;)
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe sep 15, 2006 1:38 pm

bmw in citroen masta drugačno filozofijo: eno je športna poslovna limuzina, drugo je udoben, eleganten posebnež.

jst bi izbral C6 le, če bi imel za zabavo še kakšen drug avto pri hiši (še premlad in preveč rad imam sportno vožnjo)

lp

ps: hidravlika je zakon ;)
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Pe sep 15, 2006 3:27 pm

stara žaba je že mela hidravliko????
Kr se spomnm da smo se enkrat po 3 kolah pelal :lol:

Sicer pa je C6 res ena klasa zase.... nihče še ni omenil da ne izgleda športno, kar konkurenti hočejo do neke mere biti ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Pe sep 15, 2006 4:20 pm

Hidravliko je imel že traction avant izpred vojne. Airmatic je prišel pa kdaj? Citroen pač
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Pe sep 15, 2006 4:58 pm

Js sm samo omenil hidravliko k sm jo jst vozu in mi res ni všeč, preveč mehko za moj okus... :?
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe sep 15, 2006 5:20 pm

Men se dopade activa (še iz xantij):
mehko in udobno, ko to potrebuješ in športno trdo, ko pritisneš magični gumbek (podvozje otrdi, praktično nobenega nagibanja več)...popolno...sam še pogon zadaj, pa bi blo že prelepo :P

lp
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Pe sep 15, 2006 5:33 pm

maniac je napisal/-a:Men se dopade activa (še iz xantij):
mehko in udobno, ko to potrebuješ in športno trdo, ko pritisneš magični gumbek (podvozje otrdi, praktično nobenega nagibanja več)...popolno...sam še pogon zadaj, pa bi blo že prelepo :P

lp

Pogona zadaj pa pri citroenu ne pričakuj. Zakaj? Ker se nočejo spustit na tako nizko raven. :P Hecam se. Tega ne boš vidu, ker potem odpade udobnost. Vsaj js tak vidim.
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Pe sep 15, 2006 5:41 pm

maniac je napisal/-a:Men se dopade activa (še iz xantij):
mehko in udobno, ko to potrebuješ in športno trdo, ko pritisneš magični gumbek (podvozje otrdi, praktično nobenega nagibanja več)...popolno...sam še pogon zadaj, pa bi blo že prelepo :P

lp


Ja tega pa nism vedu za te gumbke pr citrojenu, hm, bi mogu probat in bom ob prvi priliki.

A to majo vsi??
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
Walker_P
Uporabnik
 
Prispevkov: 1075
Pridružen: Pe maj 06, 2005 5:37 pm
Kraj: Celje

Napisal/-a Walker_P Pe sep 15, 2006 5:43 pm

BMW Motorsport je napisal/-a:
maniac je napisal/-a:Men se dopade activa (še iz xantij):
mehko in udobno, ko to potrebuješ in športno trdo, ko pritisneš magični gumbek (podvozje otrdi, praktično nobenega nagibanja več)...popolno...sam še pogon zadaj, pa bi blo že prelepo :P

lp


Ja tega pa nism vedu za te gumbke pr citrojenu, hm, bi mogu probat in bom ob prvi priliki.

A to majo vsi??

Raje ne probuj, da nevš kj preveč stisnu, pa kj pokvaru, pol se pa žalu kak je v kurcu. Najprej navodila preber, šele potem probuj tipke. In ja, pri C5 imajo vsi tipke, medtem ko imajo nekateri še dodatno tipko sport.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Pe sep 15, 2006 5:54 pm

v C5 zadeve še nisem sprobal, ampak xantie so ga imele od 2.0 (pa še to vse ) dalje...pač močnejše varjante...activa mora biti!

zelo hvaljena zadeva, ki je super za vozit (za vzdrževati malo manj :P )

preberi si malce teste, pa boš videl kaj so novinarji imeli za povedati o tej zadevti takrat (v C5 nikoli tega ne poudarjajo, tako da ne vem kako dobro deluje)

lp
 
Uporabniški avatar
partty
Novinec
 
Prispevkov: 110
Pridružen: Sr sep 06, 2006 7:40 am

Napisal/-a partty Ne sep 17, 2006 1:34 pm

Jah glede hidravlike je tako včasih je rada zafrkavala ko je mal ostarela za C5ko pa ne vem če ma še take probleme, mojmu očetu k je s službeno Xantio naredil 600.000km edina okvara je bila ravno hidravlika k so preparele cevi. Zdaj pa je on dobil nowga mislim pa da ima zdaj 800.000km k jo vozjo vsi ostal iz firme. Sicer pa je bolj čudežkot kej druzga da je tolk zdržal 1.8 16v.
Kar se tiče pa dobrot takega sistema vzmetenja pa je veliko udobje po neravnih cestiščih, trdo podvozje kadar si zazeliš mal športnosti s pritiskom na tipko (recimo tega ni mogoče pri ostalih k lahko kupiš navadno podvozje ali doplaš za športno ne moreš pa met obeh) Poleg tega ima C5 pa C6 avtomatično vravnavanje višine vozila in udibja do nekih meja (Po avtocesti se spusti za večjo aerodinamiko posledično manjša poraba večje udobje, večja hitrost... po neravnih cestah pa se dvigne :))
Aja še to mam eno sliko ko je reka tekla čez avtocesto in so se moral vsi avtomobili ustavt PONOSEN LASTNIK XMa BREAK PA PRITISNIL NA TIPKO IN KAR ČEZ.
 
Uporabniški avatar
maniac
Novinec
 
Prispevkov: 441
Pridružen: Če avg 08, 2002 4:44 pm

Napisal/-a maniac Ne sep 17, 2006 2:36 pm

tule je zanimiv test, sicer xantie...ampak predstavi prednosti in slabosti hidroaktive:

http://www.citroen.mb.ca/Documents/Car/1.html

pa še primerjalna slika:

Slika
Slika

lp
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po sep 25, 2006 6:17 pm

Citroen bo na Pariškem salonu predstavil C6 z motorjem 2.2 HDi s 173 KM. Motor bo C6 pognal do 217 km/h in ga pospešil od 0 do 100 km/h v 9,6 sekundah. Povprečna poraba - 6,7 L/100 km.


Slika
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Po sep 25, 2006 6:54 pm

Tole pa bi se znal prodajat
Slika
 
BMW Motorsport
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 630
Pridružen: To nov 30, 2004 7:04 pm
Kraj: LJ-Center

Napisal/-a BMW Motorsport Po sep 25, 2006 7:52 pm

Vidu sm ga že večkrat ta tedn, pa me ne more prepričat in me ne bo nikol..čudn je.
Bayerische Motoren Werke fuer immer!!!

P.S.: Need $ for Bavaria: Please donate... ;)
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Če dec 14, 2006 5:28 am

Top Gear

http://www.topgear.com/content/news/stories/1429/

Car of the Year: the final shortlist

December 13, 2006
It was our most ambitious idea ever: 11 cars, a full Bollywood set and an undisclosed quantity of Cobra beer. The Top Gear Car of the Year Awards 2006 was the most glamorous, opulent and downright decadent event this side of the Oscars - and we've got the film to prove it.

Watch our roundup video

Over the past week, we've been revealing our category winners, and today you can find out the final three cars that made it on to our shortlist.

There can only be one overall winner - but we're not going to tell you who it is yet. To find out which one of our category winners scooped the coveted Top Gear Car of the Year Award, you'll have to buy the new issue of Top Gear magazine, which is on sale today.

Here's our Sports Car, Executive Car and Limo of the Year, plus a full round-up of this year's winners.

Sports Car of the Year: BMW Z4 Coupe
It's ugly as sin. Genuinely ugly. The soft-top version of the Z4 is striking, sure, but at least it mellows with age. The Coupe doesn't. But that's part of what makes it great. It sits belligerently on the road, giving a two-finger salute to conservative styling.

The performance is equally distinctive. It gives you more power than you'll ever need and sounds like an ogre trying to digest a nuclear warhead. Yes, the suspension's a touch hard and the steering could do with a bit more feel, but we don't care: the Z4 Coupe is as much fun as you can have for 30 grand.

Executive Car of the Year: Citroen C6
Citroen doesn't play by the rules. As other manufacturers ruthlessly shave millimetres and milligrams off their exec barges in pursuit of glacial perfection, Citroen has happily pursued its own decadent, artistic and utterly unique vision with the C6.

The C6 won't beat BMW round the Nürburgring, or out-clever Lexus, but it just looks and feels right. With its curving, concave glass, pop-up rear spoiler and dramatic overhangs, the C6 is an event to look at - even when it's sitting still. No other executive car talks to its driver in the same way.


Limo of the Year: Lexus LS600h
A five-litre, four-wheel-drive V8 stretch limo with hybrid drive? Hmm. As an eco-friendly proposition, the LS600h doesn't make sense, but it's an astonishing bit of kit and more relevant than you might think.

Lexus/Toyota is so far ahead of most other manufacturers that we could well be looking back on this limo as an eco-pioneer in years to come. And in its own right, the LS600h is astonishing - quiet, endowed with almost limitless power and stuffed with toys. No, it's not going to save the planet, but it might be a step in the right direction.

And here's the rest of our award winners:

Dream Car of the Year: Lamborghini Gallardo Spyder
Watch video
Brash, ostentatious and incredibly loud, the Lambo Gallardo Spyder is a proper supercar. We love it.

SUV of the Year: Land Rover Freelander 2
Watch video
The Freelander 2 is more sophisticated and comfortable than ever, and it still rules the off-road roost.

Small Car of the Year: Mini Cooper S
Watch video
It's not easy to tell apart from its predecessor, but the new Mini Cooper S is the most fun car we've driven this year.

Supercar of the Year: Ferrari 599 GTB
Watch video
Blisteringly fast but beautifully behaved on the road, the Ferrari 599 GTB is a near-perfect supercar.

Roadster of the Year: Mazda MX-5 Roadster Coupe
Watch video
We knew Mazda would do a good job with the MX-5 RC. But we didn't expect it to be even better than the soft-top.

GT of the Year: Jaguar XK
Watch video
Stunning to behold and great to drive, the Jag XK stirs the soul like no other GT out there.

Coupe of the Year: Audi TT
Watch video
The Audi TT has always been a looker, but now it has the performance to match.

Big Car of the Year: Ford S-Max
Watch video
A sport-flavoured MPV? It sounds improbable, but the S-Max somehow adds up.

Family Car of the Year: Citroen C4 Picasso
Watch video
Citroen's brilliantly original C4 Picasso is clever enough to keep the whole family entertained.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9986
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem Po jan 01, 2007 11:13 pm

zanimiv in nazoren video o tem , kako si dva tako različna avta, kot sta 407 coupe in C6, delita isto platformo

http://www.psa-peugeot-citroen.com/fr/f ... yer_pf.php
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter To jan 02, 2007 12:49 am

Meni je ful smešno kak mi je eden ful lep, drugi mi je pa grd :lol:

Sploh nism vedel da si delita platformo do zdej :shock:
Slika
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To jan 02, 2007 4:18 pm

meni tudi!

sam... za razliko od tebe, sem za deljenje platforme vedel :D ! pa tudi to, da jih delajo v isti fabriki, praktično na istem traku.


pa najbrž (upam sicer, da ne) je pri meni glih obratno kar se lepote tiče.... Pug coupe mi zgleda ko hlod :( .

:P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Če jan 11, 2007 12:44 pm

Evo, Joie de Vivre si je kot eden prvih Slovencev privoščil svojega C6:

Slika
Slika
Slika
Slika

A žal le v merilu 1:18...:
Slika

LP,
Martin
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov