ggorenc je napisal/-a:Ja drugace je avtocek fajn, sem mislil, da ima dsg sedmo prestavo kaj daljso kot moj sesto. Ampak roko na srce, cetrta je tako dolga kot pri povprecnem bencinarju peta. Avto tega razreda pa tako ali tako ni namenjen stalni voznji po AC s 140/150kmh. Tudi Polo je tu ze preglasen.
simply je napisal/-a:Če lahko povzamemo pri 130km/h :
1.2. TSI 6 prestav :
1.2. TSI DSG - 7 prestav :
Koliko obratov?
simply je napisal/-a:Če lahko povzamemo pri 130km/h :
1.2. TSI 6 prestav :
1.2. TSI DSG - 7 prestav :
Koliko obratov?
ggorenc je napisal/-a:simply je napisal/-a:Če lahko povzamemo pri 130km/h :
1.2. TSI 6 prestav :
1.2. TSI DSG - 7 prestav :
Koliko obratov?
iste obrate imata oba.
Kar moti Cyrusa je to, da ima veliko porabo v primerjavi z nami. Ampak on dela veliko vozenj po avtocestah nad 130kmh kjer se pa 1.2l masina, sploh s turbino ze kar matra. Obrati tu sploh nimajo veliko veze vec.
Kombinirano porabo s tem motorjem komot spravis pod 6l in to z voznjo 10-20% nad omejitvami.
mihaing je napisal/-a:@speedfreak: se upam staviti, da morda tudi večjo kot moj (BMW 330xi). In to je dejstvo pa se marsikdo ne more sprijazniti
Jerch_ je napisal/-a:simply je napisal/-a:Če lahko povzamemo pri 130km/h :
1.2. TSI 6 prestav :
1.2. TSI DSG - 7 prestav :
Koliko obratov?
pri 100kmh polo 1.2tsi v 6. prestavi 2100rpm
pri 130kmh pa 2700rpm
to je preračunano glede na prestavna razmerja.. jst sem opazil da po števcu 130 sem imel 2300rpm. recimo 5km/h laže števec.
za DSG naj pa kdo drug pove!
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov