eeee... ja... ne vem... nekaj elekro magnetenga al kaj jaz vem... ni nekih koristnih informacij, pa še to kar je najt je v francoščini... not helpfull, ker so internetni prevajalniki za en d*ek... po drugi strani pa naj ne bi še čisto zanemarli aktivne hidravlike in naj bi (vsaj do GM-a in njihovega "planiranja"), razvijali tudi to.... sam, glede na to kako globoko so v tem trenutku v krizi, je prej vprašanje ali bodo obstali, kot pa to ali bodo veliki Citroeni še meli hidravliko...

poleg tega pa je, če si malo bolj pozoren, za opazit še en "zaskrbljujoč" moment... in to je upad zanimanja za avtomobile D segmenta v evropi! razen Puga 508 in Mazde 6 in Volva S60 (ki je zamujal zaradi prodaje kitajcem) v main stream D segmentu praktično NI blo novega modela od tam nekje 2008-2009.... po tem pa le še 508 (2010) in Mazga6 (2012).... ostali pa.... Saab je "skviknu", Laguna in Mondeo sta iz 2007, C5, Insignija, in Superb iz 2008, Avensis iz 2009, Alfe sploh ne prodajajo več.... še najbolj prodajan Passatlija je nazadnje bil nov model davnega leta 2005! korejci so rabli zelo dolgo, da so k nam pripeljali Optimo (kateri pa itak "ne gre"), Ford še zdej (to je že par let) "mečka" s prihodom aktualnega Mondea..... takole, črnogledo, bi tole, združeno s finančno situacijo v kateri se je znašel PSA lahko pomenlo, da je tole ne samo zadnji hidravlični, temveč kar zadnji C Citroen te vrste&velikosti...
