Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
Miholl
Uporabnik
 
Prispevkov: 862
Pridružen: Pe okt 01, 2004 4:32 pm
Kraj: Long Melford, Suffolk, England

Napisal/-a Miholl So jan 13, 2007 4:08 pm

M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 13, 2007 4:17 pm

Najbolj mi je zanimiva razlika v številu med francijo in nemčijo, nasploh.... Samo A6 je blo prodanih več kot vse skup v Franciji.


In kdo je zdaj šleva, Nemci ali Francozi?

Francozi veliko manj investirajo v avto kot Nemci, čeprav imajo podobne prihodke. Prodajne številke ogromno povedo, še več pogled po nemških ali francoskih cestah. Na nemških vsak drug avto preplačamium razreda, v Franciji še vedno polno obutanih R5, BX-ov, 405-k. Za avto entuziaste v klasičnem smislu je Francija totalno brezvezna dežela, to je treba priznati, za posebne čudake pa zna biti sila zanimiva... Mene namreč sila razveseli pogled na obutanega BX-a v champagnjski vasici, Tomcatterju pa bi blo dolgčas za umret.

C6 je bil že od začetka obsojen na zgolj skromen uspeh, to mislim da so pričakovali tudi največji optimisti. Ni pa primerno, da ga primerjate z Žabo. Žaba je s svojo široko paleto, od čisto oskubljene do luksuzne variante, nagovarjala veliko večji krog kupcev, a še vedno predvsem v Franciji, tako kot danes C5 in C6.
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 13, 2007 4:21 pm

Miholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?


Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.

Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje .... ;)

LP
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko So jan 13, 2007 4:56 pm

spolh ne razumem zakaj se preklate okrog prodajnih številk.... citroen je itak že ob predstavitvi napovedal, da jih ne planirajo prodat kej dost več kot 20 000 na leto! in to GLOBALNO! poleg tega jih pa itak prodajajo šele od tam nekje maja al junija lani... če drži, da jih zmorejo nardit sam polovico so pa tak, čez prst gledano, itak na konju.... ker bi bla celoletna cifra že sam po evropi hitro tam nekje okrog 10 000.... 3-4 tavžent v franciji, 2 tavžent po nemčiji, še po kakega jurja po ostalih velikih evropskih državah pa si tam!

tisto kar jim jaz kot fen najbolj zamerim je to, da so zvestno šli v "maloserijsko" prizvodnjo (čitaj verjeten minus v kasici prasici) in se niso na zobe vrgli v dizajnu! predvsem v notranjosti (malo pa tudi na zunanjosti), ampak so šli ekonomizirat s koncernskimi sestavnimi deli!
ne me narobe razumet, avto mi je lep in vsak dan mi je lepši! in že tak kot je je elegantna in sveža popestritev vsakdanje konfekcije višjega razreda! in kar je najlepše, je to, da bo čez 5-10 let še zmerom zgledal zanimivo! medtem, ko bo recimo A6 zgledal prbližno tak žalosten buhtel, kot zdej zgleda buhtlasto stara šestica! ok. malo manj, ker je zdejšnji A6 po elegntnem minimalizmu vseeno bližje C6 kot pa staremu A6 :P .... pa vseeno! bo pač neznimiv in star buhtelj! C6 ma pa zadost samosvojega in nenavadnega karakterja, da se bo staral kot dobro vino! tisto kar so z njim zamudili je prilika, da ustvarijo ekstravagantno legendo! tako, da bi se je z rešpektom spomli tudi, če bi jih prodali 100 000 v celi proizvodni dobi! tako, s katero bi si spet ustvarli renome! ker zdaj jih po njem zelo tepe "cash back deal" filozofija ostalega proizvodnega programa! sicer so s C4 in novima C4P in C4GP na dobri poti ampak pri C6 bi se pa morali bolj stegnit! že zarad svoje zgodovine. če že zarad drugega ne....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 13, 2007 6:06 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:
Najbolj mi je zanimiva razlika v številu med francijo in nemčijo, nasploh.... Samo A6 je blo prodanih več kot vse skup v Franciji.


In kdo je zdaj šleva, Nemci ali Francozi?

Francozi veliko manj investirajo v avto kot Nemci, čeprav imajo podobne prihodke. Prodajne številke ogromno povedo, še več pogled po nemških ali francoskih cestah. Na nemških vsak drug avto preplačamium razreda, v Franciji še vedno polno obutanih R5, BX-ov, 405-k. Za avto entuziaste v klasičnem smislu je Francija totalno brezvezna dežela, to je treba priznati, za posebne čudake pa zna biti sila zanimiva... Mene namreč sila razveseli pogled na obutanega BX-a v champagnjski vasici, Tomcatterju pa bi blo dolgčas za umret.

C6 je bil že od začetka obsojen na zgolj skromen uspeh, to mislim da so pričakovali tudi največji optimisti. Ni pa primerno, da ga primerjate z Žabo. Žaba je s svojo široko paleto, od čisto oskubljene do luksuzne variante, nagovarjala veliko večji krog kupcev, a še vedno predvsem v Franciji, tako kot danes C5 in C6.


Ne vem kako potem pojmuješ dejstvo, da so Francozi pred leti, ko je država nudila ugodne pogoje nakupa, možično kupovali nove, stare pa hitro na odpad poslali ;)

Vsi smo - brez izjeme krvavi pod kožo - Francozi, Nemci, ... - konec koncev tudi nas Slovence verjetno ne bi zanimal Clio, če bi imeli Nemško plačo

Plače sicer niso tako zelo podobne, ampak tudi če "kupimo" dejstvo, da so enake - drugačen je odnos do denarja in ravnanja z njim - kar je spet povezano z življenskim slogom, tradicijami, navadami ... nanazdanje pojmovanju vsega kar lahko pojmuješ pod besedo "avto"

Mimogrede - mene v v champagnjski vasici najbolj razveseli pogled na kašno Francozinjo in mizo polno njihovih tipični dobrot (beri : hrana + pijača) ;)


LP
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! So jan 13, 2007 6:17 pm

Dobri avtomobili enostavno pašejo k tipični sliki Nemčije, to mi je kul. V Marseilles paše zjebana 205-ka, v Stuttgart enostavno nič drugega kot kaj dragega, srebrnega in strupenega. To je šarm Nemčije.
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter So jan 13, 2007 6:20 pm

Joie: ker Nemci investirajo več v avtomobile, nevem zakaj bi bli šleve. Poglej koliko Francozi dajo na svojo (meni ogabno) hrano in nevem kaj še.... pač si niso enaki, tako kot si ni noben narod oz. bolj podrobno oseba

drugmirko: C6 ne bo postal legenda in ga čez 5-10 let tudi zgledal bedno.
Slika
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 13, 2007 6:28 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Ne vem kako potem pojmuješ dejstvo, da so Francozi pred leti, ko je država nudila ugodne pogoje nakupa, možično kupovali nove, stare pa hitro na odpad poslali ;)
LP


Tako kot vsak razumen človek - da je ravno to dokaz, da Francozi dajo manj na avtomobile. Če država zavoljo ekologije, energetske politike in domače avtomobilistične industrije razume smiselnost subvencioniranja menjave avtov po sistemu staro za novo, je to možno samo zaradi dejstva, da je bil vozni park dejansko star. Dovolj veliki popusti pa vemo, kakšne posledice imajo dolgoročno - enakomerna prodaja se razbije na kratek velik plus in daljši minus. Tistih, ki avto dejansko bolj pogosto menjajo, ni velik procent. Valjda da če ti nekdo nekaj da, da boš vzel. Ob tem te dodatno greje misel, da itak ti plačuješ državo. Da si vsaj malo povrneš...

Mojster Miha je napisal/-a:Mimogrede - mene v v champagnjski vasici najbolj razveseli pogled na kašno Francozinjo in mizo polno njihovih tipični dobrot (beri : hrana + pijača) ;)

LP


Oštir pa po vino in sir pošlje svojo hčerko v pobutanem BX-u :D
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 13, 2007 6:35 pm

drugmirko je napisal/-a:spolh ne razumem zakaj se preklate okrog prodajnih številk.... citroen je itak že ob predstavitvi napovedal, da jih ne planirajo prodat kej dost več kot 20 000 na leto! in to GLOBALNO! poleg tega jih pa itak prodajajo šele od tam nekje maja al junija lani... če drži, da jih zmorejo nardit sam polovico so pa tak, čez prst gledano, itak na konju.... ker bi bla celoletna cifra že sam po evropi hitro tam nekje okrog 10 000.... 3-4 tavžent v franciji, 2 tavžent po nemčiji, še po kakega jurja po ostalih velikih evropskih državah pa si tam!

tisto kar jim jaz kot fen najbolj zamerim je to, da so zvestno šli v "maloserijsko" prizvodnjo (čitaj verjeten minus v kasici prasici) in se niso na zobe vrgli v dizajnu! predvsem v notranjosti (malo pa tudi na zunanjosti), ampak so šli ekonomizirat s koncernskimi sestavnimi deli!
ne me narobe razumet, avto mi je lep in vsak dan mi je lepši! in že tak kot je je elegantna in sveža popestritev vsakdanje konfekcije višjega razreda! in kar je najlepše, je to, da bo čez 5-10 let še zmerom zgledal zanimivo! medtem, ko bo recimo A6 zgledal prbližno tak žalosten buhtel, kot zdej zgleda buhtlasto stara šestica! ok. malo manj, ker je zdejšnji A6 po elegntnem minimalizmu vseeno bližje C6 kot pa staremu A6 :P .... pa vseeno! bo pač neznimiv in star buhtelj! C6 ma pa zadost samosvojega in nenavadnega karakterja, da se bo staral kot dobro vino! tisto kar so z njim zamudili je prilika, da ustvarijo ekstravagantno legendo! tako, da bi se je z rešpektom spomli tudi, če bi jih prodali 100 000 v celi proizvodni dobi! tako, s katero bi si spet ustvarli renome! ker zdaj jih po njem zelo tepe "cash back deal" filozofija ostalega proizvodnega programa! sicer so s C4 in novima C4P in C4GP na dobri poti ampak pri C6 bi se pa morali bolj stegnit! že zarad svoje zgodovine. če že zarad drugega ne....


Glede na : "kaj je danes in kaj bo čez 5 - 10 let " - kakor komu, oz "vsako tele ima svoje vesele" enemu je in bo všeč oblika C 6, drugemu bo enostavno grd, za povrh ga bo jezilo dejstvo, da ima že danes proti pet let staremu S6 ali M5 "ventilator" pod motornimi pokrovom .. da o aktualnih S6 in M5 ne govorimo

Največja napaka pri C6 je po mojem notranjost - posebno "armaturka". Ko človek pomisli na kakšen CX v svojem času je tisto v C6 v slogu "kr neki"

Če bi jo "vzeli" C4 in ustrezno prilagodili dimenzijam, bi bila veliko boljša.

LP
 
Uporabniški avatar
Jorgi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1934
Pridružen: Po okt 03, 2005 7:50 am
Kraj: zabji raj

Napisal/-a Jorgi So jan 13, 2007 6:36 pm

tole kreganje nemc:francoz je čist brezpredmetno, ko se pa ve, kdo dela najbolj kul avtomobile :P . Šalo na stran, tale C6 je sicer res odmik od običajnega, vseeno, ni tako skladno oblikovan kot napr C4. Nekako se mi zdi neposrečen zadek, tako bočna linija kot pogled riti anfas. Kvari sicer amiciozno zastavljeno eleganco, po mojem mnenju enostavno preveč pomehkužen kufrast vtis. Ne tč ne mš. Če bi jaz oblikovala bok, bi potegnila linijo v enem kosu do konca, z višjim koncev pri riti,brez tistega pukla in potem z lučmi naredila tisti akcent, ki je vsekakor unikaten in lasten samo C6. Nekako mi ta linija zavita v "polžka" na koncu nekako ne potegne s prednjim delom avta, ki je zelo zgeometriziran, jasnih in očiščenih linij.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 13, 2007 6:42 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Miholl je napisal/-a:M.Miha kaj si hotel povedat (oz. na kaj si ciljal?) z zadnjo trditvijo (..."ne dosegata...") ?


Če si pismen boš znal brat in razumet - napisano je nedvoumno, tako, da ... z moje strani ne vidim težav.
LP

Kot je že JdV povedal - prodajno gledano mešaš hruške in jabolka. Če pa govoriš o tehnični naprednosti, je pa edini pravi naslednik Žabe (ne pozabimo - od pojave je že več kot 50 let) kar Nasin Space Shuttle. Toliko je bila Žaba pred časom. To prinese primerjanje ("ne dosegata") v časovni perspektivi - strah pred novim (ja, tisto so bili časi...).

Mojster Miha je napisal/-a:Mislim, da so težave drugje - stvari, dejstva, ... ti niso znane - v tem primeru je se je potrebno zgolj malce podučit, "nabrat" znanje .... ;)
LP


Se povsem strinjam! Predlagam, da začnemo kar vsak pred svojim pragom! :P :idea: :lol:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 13, 2007 6:57 pm

esem je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
Ne vem kako potem pojmuješ dejstvo, da so Francozi pred leti, ko je država nudila ugodne pogoje nakupa, možično kupovali nove, stare pa hitro na odpad poslali ;)
LP


Tako kot vsak razumen človek - da je ravno to dokaz, da Francozi dajo manj na avtomobile. Če država zavoljo ekologije, energetske politike in domače avtomobilistične industrije razume smiselnost subvencioniranja menjave avtov po sistemu staro za novo, je to možno samo zaradi dejstva, da je bil vozni park dejansko star. Dovolj veliki popusti pa vemo, kakšne posledice imajo dolgoročno - enakomerna prodaja se razbije na kratek velik plus in daljši minus. Tistih, ki avto dejansko bolj pogosto menjajo, ni velik procent. Valjda da če ti nekdo nekaj da, da boš vzel. Ob tem te dodatno greje misel, da itak ti plačuješ državo. Da si vsaj malo povrneš...

Mojster Miha je napisal/-a:Mimogrede - mene v v champagnjski vasici najbolj razveseli pogled na kašno Francozinjo in mizo polno njihovih tipični dobrot (beri : hrana + pijača) ;)

LP


Oštir pa po vino in sir pošlje svojo hčerko v pobutanem BX-u :D


Ali pač ne - "subvencijo" države lahko razumeš kot tisti, del vsote, ki je povprečnemu Francozu manjkal do novega avtomobila

Tebi je očitno najvažnejše, da ti vino in sir pripelje v pobutanem BX-u oz kašnem druge Citroenu :cry ...in sodeč po tem verjetno niti v oštarijo ne vstopiš, če lastnik nima Citroena :wink:

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha So jan 13, 2007 7:02 pm

esem je napisal/-a:
Se povsem strinjam! Predlagam, da začnemo kar vsak pred svojim pragom! :P :idea: :lol:


Ti kr izvoli ;)

LP
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9985
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem So jan 13, 2007 7:15 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Ali pač ne - "subvencijo" države lahko razumeš kot tisti, del vsote, ki je povprečnemu Francozu manjkal do novega avtomobila



LP

Spet smo torej pri starem voznem parku - od kje prihaja?
Glede na to, da se verjetno strinjamo, da bi si povprečen Francoz lahko odtrgal za nov (ali novejši) srednji avto, smo spet pri tem, da Francozi dajo manj za avto (pa več za druge stvari). Imajo pač bolj razdelane prioritete...
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jan 14, 2007 12:55 am

Tomcatter je napisal/-a:drugmirko: C6 ne bo postal legenda in ga čez 5-10 let tudi zgledal bedno.


Mojster Miha je napisal/-a: Glede na : "kaj je danes in kaj bo čez 5 - 10 let " - kakor komu, oz "vsako tele ima svoje vesele" enemu je in bo všeč oblika C 6, drugemu bo enostavno grd, za povrh ga bo jezilo dejstvo, da ima že danes proti pet let staremu S6 ali M5 "ventilator" pod motornimi pokrovom .. da o aktualnih S6 in M5 ne govorimo
LP


... o legendarnosti se na žalost strinjam. v zgodovino bo šel sicer veliko bolje zapisan kot XM, legendaren pa ne bo nikoli! pa o lepoti se tudi nebi prerekal... je kot okus, zelo individualna zadevščina. če komu ni všeč, mu pač ni všeč. generalno s tem nimam problema! majhen problem mam sam s tem, da kdaj kdo trdovratno trdi, da je njihov dizajn zanič zato, ker njemu osebno niso všeč! pa še to sam včasih... malo zato, ker mi taka "mnenja" niso glih najpomembnejša stvar v lajfu, malo zato, ker vem, da je sveta veliko več kot ga vidim jaz in malo tudi zato, ker "I know better than that"... :P ;)

tisto o čemer govorim je kvaliteta oblikovanja. pri citroenih se običajno najbolj manifestira (al pa razume) kot drugačnost. jaz mislim, da je več kot samo drugačnost.... ampak o tem in o tem zakaj recimo oblikovalska stroka misli, da majo citroeni dober dizajn bi moral kej povedat kak oblikovalec. meni je (poleg fanovstva :P ) zadosten dokaz to, da njihovi avtomobili zgledajo elegantno, skladno in šarmantno tudi po desetih letih in več! in to tudi citroeni, ob katerih se mi je nos globoko povesil od razočaranja takrat, ko so jih pokazali!

govorim o tem..... avti istega cajta in razreda:

Slika

Slika

mislim, da zgornje slikice zadost povejo in na enak način, kot XM nikoli ne bo zgledal taka škatla za čevlje kot zdej zgleda Audi 100 bo tudi C6 podobno nosil svoj šarm in drugačnost proti svojim sodobnikom!

C6 primerjat z S6 in M5 in vihat nos nad "ventilatorjem" pod pokrovom je pa, oprosti mi, popolna bedarija! in to približno taka kot primerjat plehnato cargo verzijo Tourana s Pikasotom in jamrat, da ni tak udoben in konforten! gre za popolnoma različne namene in cilje!

a ja... pa da nebi slučajno kdo razumel, da si kej slabega mislim o zgorej omenjenih avtomobilih! niti najmanj... prva verzija A100tke me je po tleh vrgla ko sem jo prvič vidu, o M5 si pa mislim vsej nekej takega kot Clarkson (potem, ko je stisnu "medžik buton" na volanu :P )
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
Tomcatter
Uporabnik
 
Prispevkov: 1236
Pridružen: Sr jun 15, 2005 10:47 pm

Napisal/-a Tomcatter Ne jan 14, 2007 7:45 pm

Spetrazlični okusi :lol:
Ko kdaj 100 zagledam se vedno spomnm na "carja" svojga cajta, medtem ko citroena dostikrat sploh ne opazim.

Dons sm pozabu da bi si še enkrat C6ko ogledu
Slika
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 15, 2007 6:42 am

Tomcatter, tebi je itak všeč vse tisto, kar je ravno, predvidljivo, domače, kakor si vajen od doma, tako da drugačnega mnenja od tebe ni pričakovati, se ti ne zdi?
 
Uporabniški avatar
splash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2352
Pridružen: To nov 16, 2004 9:27 pm

Napisal/-a splash Po jan 15, 2007 9:13 am

zdi se mi da se brez veze prerekate.

meni je pa novi c6 resnično lep.

glede prodajnih številk bo pa takole:

phaeton se ni nikol prodajal zaradi značke in kakor so nekateri imenovali "precenjenosti" in se tudi c6 ne bo nikoli prodajal dobro zaradi istih razlogov.

ampak za moje mnenje sta oba avta čudovita. pogrešam le pri c6 en konkreten motor.
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jan 15, 2007 9:21 am

Tudi marsikatera lepotica težko dobi fanta, ker se je bojijo ;)
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jan 15, 2007 10:48 am

Joie de vivre! je napisal/-a:Tudi marsikatera lepotica težko dobi fanta, ker se je bojijo ;)

slaba primerjava
C6 ma to slabost- da je razdelil morebitne kupce na dva dela- nekateri ga prenesejo drugi pač ne- vem da boste rekl da je to citroen- in s tem je to normalno, pa vendar si je še tako dodatno zmanjšal št. kupcev
meni ni všeč- ker spredji in zadnji konec nista skladna- predvsem pa zaradi notranojosti
manjka pa mu tudi konkreten motor, saj bi rad tekmoval z elito
lp
Zadnjič spremenil kljukec, dne Po jan 15, 2007 11:37 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov