Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jun 19, 2010 6:23 pm

Človek mirno kri, jaz sem se samo pošalil. Ni treba takoj v jok pa na drevo.

Potencialno smrtno nevarno je tudi življenje, kaj šele vožnaj za avtom. Kar se pa tiče FIAT-a, sem lepo napisal, da se prekine dotok goriva, ko pritisneš na bremzo, torej je lahko pedal za gas v podnu, pa ko stitneš na bremzo se ustavljaš normalno.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky So jun 19, 2010 7:24 pm

Tattoo- je napisal/-a:
lizard je napisal/-a:Koliko sem sam bral, sistem delajo nemci (Hella) :D in se uproablja pri ene par avtih v Fiat grupi, ampak ne glede nato, do sedaj niso imeli lasntiki nobenih problemov oz. pritožb.

Skonstruirali so ga pa Italijani...in tudi če ga niso skonstruirali Italijani je vsa odgovornost še vedno v celoti na FIAT-u, saj je dopustil vgradnjo tako pomankljive in potencialno (smrtno) nevarne komponente! :roll:

Smo pa pri Italianih tako že navajeni, da so za vse njihove probleme krivi drugi...
vedno konstruirajo podizvajalci. V matični tovarni določijo samo osnovne lastnosti posameznega elementa(max mere, statične zahteve itd. odvisno od tega za kaj se gre). Povrh vsega je že na posnetku očitno, da rabiš v levo porinat stopalko, da se zatakne. Je pa to nedopustno in upam, da pride čimprej vpoklic tut za avte, ki so že na cesti.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard So jun 19, 2010 7:30 pm

Hja bomo vidli kaj bo. Prav bi bilo da zrihtajo, ampak ponavadi raje pri Fiatu to prepustijo lastnikom samim. Zanimivo je da do sedaj tega še nihče ni opazil. Kar je zelo čudno. Hvalabogu, da nekdo je.

Ampak v splošnem to pomeni vpoklic ogromno avtov :D. Si predstavljaš vse Stiloje, vse Bravoje, vse Delte :P. Gužva bi bla.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Napisal/-a peroRS So jun 19, 2010 7:44 pm

lizard je napisal/-a:Hja bomo vidli kaj bo. Prav bi bilo da zrihtajo, ampak ponavadi raje pri Fiatu to prepustijo lastnikom samim. Zanimivo je da do sedaj tega še nihče ni opazil. Kar je zelo čudno. Hvalabogu, da nekdo je.

Ampak v splošnem to pomeni vpoklic ogromno avtov :D. Si predstavljaš vse Stiloje, vse Bravoje, vse Delte :P. Gužva bi bla.


Meni se tudi zdi malo čudno, da noben do sedaj tega ni opazil. Kdaj so že Stilota proizvajali...2001-2007 :?: Avto je na tržišču že skoraj 10 let, pa še nisem slišal, da bi se komu pedal od gasa zataknil. Ni to Toyota :mrgreen:

p.s: naj nekdo, ki si lasti enega od omenjenih avtov, poskusi če se pedal res zatakne.
 
Uporabniški avatar
carloabarth
Uporabnik
 
Prispevkov: 1059
Pridružen: Če nov 05, 2009 9:40 pm

Napisal/-a carloabarth So jun 19, 2010 8:42 pm

lizard je napisal/-a:
Ampak v splošnem to pomeni vpoklic ogromno avtov :D. Si predstavljaš vse Stiloje, vse Bravoje, vse Delte :P. Gužva bi bla.


Men se še ni zataknu. :D
Fiat klub Slovenija
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6429
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Ne jun 20, 2010 12:24 am

Ne rečem, da je tas "sistem" popoln (brez napake), ampak ta hlod, ki prtiska pedal gasa pa tud ne vem, kaj naj rečem - več kot očitno z nogo sili v levo (neki cajta lepo prtiska gas, pol pa kr v levo tiši).
Slika
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Ne jun 20, 2010 7:19 am

Včeraj sem imel priložnost dodobra spoznati tole stvarco. Res moram rečt, da je izjemno lepo zunanjost prav tako inovativna notranjost :D Na začetu sem bil zelo skeptičen....ampak je res top avto.
Peljali smo pa quadrafolia verzijo 1.8T 235 KM in morm res rečt, da gre res zelo zelo zelo lepo. Brutalen zvok, odlični sedeži, popolne bremze...res top....

Če hočte lohka par slikc gor vržm :D :D
 
Uporabniški avatar
Prometej
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 21
Pridružen: So feb 13, 2010 11:18 pm
Kraj: Slovenska Bistrica

Napisal/-a Prometej Ne jun 20, 2010 9:29 am

Please, do that. :D
Indeed.
 
BraaZ
Novinec
 
Prispevkov: 416
Pridružen: So nov 01, 2008 6:01 pm
Kraj: Grosuplje :) SELO:)

Napisal/-a BraaZ Ne jun 20, 2010 9:43 am

Prometej je napisal/-a:Please, do that. :D


Bom jih zvečer gor dal =)
 
lukp
Novinec
 
Prispevkov: 265
Pridružen: Če dec 11, 2008 9:38 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lukp Ne jun 20, 2010 10:48 am

Quadrifoglio Verde ima serijsko t.i. zavorne čeljusti v rdeči barvi. V resnici so Brembo zavore, 4-batne in 330 mm premera. Imajo jih lahko vse verzije, razen osnovne, za 350 EUR. Drugače sta premera zavor 278 mm in 305 mm.
 
Uporabniški avatar
B|ind
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2601
Pridružen: So avg 07, 2004 4:05 pm
Kraj: Novo mesto

Napisal/-a B|ind Ne jun 20, 2010 11:02 am

BraZ, kje si jo videl in kje se jo je dalo peljat ? V kakem salonu že ?
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko Ne jun 20, 2010 5:27 pm

včeraj na hitro vidu eno črno na karlovški, pri tunelu.... prvi vtis je na žalost "gigantski Mito", oziroma, sploh nisem pogruntal, da se proti meni NE pelje Mito ampak Gulietta... :(

je blo pa res bolj na hitro in pravega vtisa niti nisem dobil...
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Ne jun 20, 2010 7:27 pm

BraaZ: Kje se lahko sproba QV, rad bi jo čimprej sprobal, da jo čim prej naročim, seveda če bo navdušila. Nad "navadno" Giulietto na Alfa forumu ni nekaj navdušenja (nad materiali v kabini v glavnem), samo alfisti smo pač zahtevni :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
BBS
Uporabnik
 
Prispevkov: 1280
Pridružen: Pe avg 07, 2009 12:15 am
Kraj: Kočevje

Napisal/-a BBS Ne jun 20, 2010 7:32 pm

drugmirko je napisal/-a:včeraj na hitro vidu eno črno na karlovški, pri tunelu.... prvi vtis je na žalost "gigantski Mito", oziroma, sploh nisem pogruntal, da se proti meni NE pelje Mito ampak Gulietta... :(

je blo pa res bolj na hitro in pravega vtisa niti nisem dobil...


Prvi vtis je najbolj pomemben... ;)
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo To jun 22, 2010 5:06 pm

Danes sem bil na testni vožnji. Vozil sem se 170 konjsko bencinarko z 18" in me ni razočarala. Sem jo pošteno gonil po ovinkih in po obvoznici, pa je prej zmanjkalo mene kot alfe :D Moje zamere grejo sedežem (osnovni), ki so preširoki in nimajo dovolj bočnega oprijema in v ledvenem delu so pretrdi, da bi bili udobni, ter parim zelo cenenin detajlom in plastiki v notranjosti.
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7524
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Napisal/-a pskoda To jun 22, 2010 5:09 pm

frgo je napisal/-a:Danes sem bil na testni vožnji. Vozil sem se 170 konjsko bencinarko z 18" in me ni razočarala. Sem jo pošteno gonil po ovinkih in po obvoznici, pa je prej zmanjkalo mene kot alfe :D Moje zamere grejo sedežem (osnovni), ki so preširoki in nimajo dovolj bočnega oprijema in v ledvenem delu so pretrdi, da bi bili udobni, ter parim zelo cenenin detajlom in plastiki v notranjosti.


Kolk je pa kaj pila, ko si jo tiščal, ker jaz bom isto 170km v kratkem dobil za testno vožnjo. Ko sem vozil mito-ja (155km) mi je na koncu pokazala krepko čez 15 literčkov povprečne porabe
Zadnjič spremenil pskoda, dne To jun 22, 2010 5:13 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo To jun 22, 2010 5:13 pm

Cifre trenutne porabe so bile tiščanju primerno brutalne :lol: Drugače pa pri testni je na bc-ju poraba 11.2L. Jo pač vsi tiščijo kot nori. Edinokrat ko sem pazil koliko pije je bilo pri 130 v 6. prestavi - 3000rpm in cca 7.5l trenutna poraba. Verjetno bi se dalo še precej bolj varčno peljat, če bi bila prazna cesta.
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 To jun 22, 2010 7:27 pm

Evo mene, "ravnokar" sem prišel iz testne vožnje 1.4 MA 170HP.

Kot prvo - zunanjost je super. Sploh spredaj se res vidi, da je Alfa, ne zdi se mi samo "povečan" Mito, sploh ker je bil en Mito čisto blizu. Položaj vožnje je drugačen kot pri 159, samo se hitro navadiš. Volan je zelo odziven, obračalni krog je tudi dober. Sam volan je pa precej "češki". Na splošno se mi zdi, da cela notranjost nima nekega "premium" občutka v primerjavi z recimo 156 ali 159.
Motor je nor =D> glede na to, da je 1.4 seveda, tako majhnega motorja s takšnim zvokom še nisem slišal. Ima nekaj turbo luknje (pričakovano), najprej se mi ni zdel nič posebnega, potem pa sem se spomnil na "dynamic" nastavitev :D
Največje razočaranje je prtljažnik. Vidi se, da so povečali prostor znotraj (spredaj in zadaj), prtljažnik je pa meni zelo pomemben (zaradi invalidskega vozička, ki ga imata 2 pri hiši, pa samo jaz imam avto) in na začetku se mi je zdelo, da bo voziček šel notri brez težav (saj je konec koncev šel tudi v 145), ampak mislim, da je tukaj prtljažnik manj globok. To moram še probati, hotel sem jutri, samo jutri je nogomet.
Sedeži so precej udobni, ampak imajo tudi precej "cheap" občutek. QV ima tako in tako boljše sedeže, tako da to ni problem. Prav tako velja za sredinski naslov za roko, pa še težko dosežeš ročno zavoro če je naslon spuščen, kar mi nekako ni šlo v glavo, kako je to možno?

Zaenkrat velja, da če gre voziček normalno v prtljažnik, jo naročim.
Zahvala Avto Triglavu za hitr odziv (prijavil sem se v nedeljo), sem pa imel občutek, da me je prodajalec vzel malo manj resno

Poraba je bila tudi zanimiva zadeva, ko sem se vsedel notri je bila na 11 litrov, eno uro kasneje je bila pa 10.7, pa res nisem počasi vozil... Za trenutno porabo pa sploh nisem gledal, sem mislil na vse drugo :D frgo, je bila to poraba v dynamic ali na normal?

Kar se same vožnje tiče, avto vsekakor ni dolgočasen, je "Alfističen". Vidim pa, zakaj je Top Gear ocenil avto kot da ni "prava Alfa". Ker je to pač nek kompromis med ceno in izdelavo. Malo več plastike pomeni, da ima lahko zadeva za dobro ceno malo več opreme, kot bi jo imela drugače. Alfisti smo pa tipično razvajeni. Je pa sredinska konzola meni zelo zanimiva, izredno preprosta je, tisti gumbi na sredini so funny :D :D
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
frgo
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 553
Pridružen: So sep 18, 2004 5:11 pm
Kraj: Trebnje

Napisal/-a frgo To jun 22, 2010 9:14 pm

ALIEn3001 je napisal/-a:Evo mene, "ravnokar" sem prišel iz testne vožnje 1.4 MA 170HP.
frgo, je bila to poraba v dynamic ali na normal?


Dynamic seveda, ker se mi je zdelo brezveze zdelo na normal vozit, če sem prišel hudiča izganjat iz alfe 8) Saj pojma nimam kakšna je razlika, opazil sem edino, da esp precej kasneje reagira. Sem pa sprobal še start & stop funkcijo in dela fino.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 3 gostov