Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Po jun 25, 2007 1:32 am

Men pri tem samo ena stvar ni jasna. Logan je 8000 eur, torej to kupujejo ljudje ki nimajo na voljo ogromnih količin denarja da bi ga razmetaval stran za avto - popolnoma razumem. Če tolk šparajo na avtu in jim je škoda vsakega evra za avto, zakaj za hudiča potem kupujejo nov avto, če za isto ceno lahko dobiš 5x več avta kot v dacii?

Ker se sam zanimam za škode bom dal tak primer (da me ne bo kdo napadu)

Škoda Octavia, letnik 2003, 1.9 TDI (110 konjev), 100.000 km, 4x air bag, abs, climatronic, električni paket. Cena: 8.300 eur

To je samo moje mišlenje. Če pa koga moti da je avto star 4 leta, potem pa naj raje razmišlja o nakupu bicikla. Mislm da je ceneje kot dacia.
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Po jun 25, 2007 2:33 am

GregaST je napisal/-a:Men pri tem samo ena stvar ni jasna...


To sem tudi sam razmišljal... Ni rečeno, da je samo za ljudi, ki nimajo na voljo ogromnih količin denarja. Maš ljudi, ki bi jim bil drugi ali tretji avto, pa verjetno se tudi najde kakšen, ki pač noče več odšteti za prevozno sredstvo in mu je Logan zadovoljiv. Poleg tega je še vedno nekaj na novem izdelku, kar privlači določen folk. Osebno imam recimo velik odpor do rabljene elektronike.

Kakorkoli že, res je da dobiš tako Octavio za ta denar, ampak poglej si primer, ko nekdo kupuje novo Octavio. Z neko srednjo opremo in motorizacijo pride 18.400 €. Za tak denar dobiš tudi BMW 5, podobnega letnika kot Octavia iz tvojega prejšnjega primera. In praktično pri vsakem avtu je tako (pustimo zdaj eksote). Zakaj bi sploh kupoval nov avto, torej, razen če si lahko privoščiš top-of-the-line z max opremo ali pa ti nek model pokrije želje in potrebe pa še dovolj denarja imaš zanj? To zadnje verjetno pri določenih ljudeh pride v poštev pri Loganu. ;)
Slika
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jun 25, 2007 8:36 am

kljukec je napisal/-a:če je golf 2 vreden 2000 eur
je logan SIGURNO 9000eur
oba dizla ;)
jst ga nebi mel, ker nisem v takem položaju, ter si lahko privoščim nekaj zame boljšega ;)
kar se tiče pa losovega testa je bilo pa pri loganu že marsikaj rečeno- ni bil kupljen na evropskem tržišču, baje je bil obut v ''napačne'' pnevmatike...
uglavnem test naj nebi bil regularen ampak so hoteli logana diskreditirat
lp


nemci imajo kdaj res čuden in zelo pristranski odnos do avtov, ki jih testirajo. Če komu ne verjamem so to njihovi in še angleški novinarji, pa čeprav so nemški sposobni tudi toliko priznati, da na testu vodljivosti alfo 159 postavijo pred bmw 3.
Kar se tiče teh informacij, o avtu kupljenem izven EU, prvič slišim. Logan je seveda na svoje poreklo že v osnovi bolj mehek, če pa je res prišel iz kake Bolgarije ali pa Romunije, kjer ga opremljajo zaradi slabih cest še z mehkejšim podvozjem in verjetno slabšimi pnevmatikami, potem je res sramotno od nemcev da na tak način zavajajo javnost. Saj nimajo konkurenta, razen če mislijo, da se bo prodaja rabljenih golfov ustavila...Upam, da so zadnje teste pri ADACu glede varnosti kitajskih avtov opravili korektno (adacu zaupam) in verjetno smo pa res dobili prave rezultate(katastrofalne za kitajce)

vmes sem še sliko pnevmatik iz enega izmed autobildovih testov našel:
Slika
Barum Biliantis
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Po jun 25, 2007 9:35 am

En test (kitajčkov) je bil opravljen v rusiji v ladinem centru. ;)
Drugač je pa adac sam priznal, da je bil tist test prirejen.
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Po jun 25, 2007 1:06 pm

@Eazy-O: Tudi to je res ampak vseeno mislim da je razlika med Loganom in Octavio precej precej večja, kot pa med octavio in BMW 5. Že vsaj kar se varnosti tiče. Jaz razumem da nekaterim ni pomembno kolk konjev ma avto in kolk consko klimo majo noter ampak bi pa lahko mel vsaj tolk radi sebe, pa kupili avto z vsaj dvema air bagoma.
 
Uporabniški avatar
lublancan
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2785
Pridružen: To maj 04, 2004 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a lublancan Po jun 25, 2007 1:10 pm

GregaST je napisal/-a:Men pri tem samo ena stvar ni jasna. Logan je 8000 eur, torej to kupujejo ljudje ki nimajo na voljo ogromnih količin denarja da bi ga razmetaval stran za avto - popolnoma razumem. Če tolk šparajo na avtu in jim je škoda vsakega evra za avto, zakaj za hudiča potem kupujejo nov avto, če za isto ceno lahko dobiš 5x več avta kot v dacii?

Ker se sam zanimam za škode bom dal tak primer (da me ne bo kdo napadu)

Škoda Octavia, letnik 2003, 1.9 TDI (110 konjev), 100.000 km, 4x air bag, abs, climatronic, električni paket. Cena: 8.300 eur

To je samo moje mišlenje. Če pa koga moti da je avto star 4 leta, potem pa naj raje razmišlja o nakupu bicikla. Mislm da je ceneje kot dacia.


zdej pa povej kje najdeš octavio s tolk malo kilometrov? kako garantiraš, da niso zbiti? da ni biu avto razbit? je bil redno vzdrževan? glede na to da je večji avto, stane vzdrževanje več - gume 2x dražje vsaj, po nakupu potreben veliki servis? garancija??

ali pa kupiš nov avto in maš do prvega servisa mir, potem zamenjaš olje in spet voziš 15kkm... če se kaj pokvari pa uveljaviš garancijo
podpis
 
Uporabniški avatar
GregaST
Novinec
 
Prispevkov: 418
Pridružen: Pe feb 09, 2007 3:55 pm
Kraj: Medvode

Napisal/-a GregaST Po jun 25, 2007 2:43 pm

Sem zgoraj napisal da če ti je pa tolk hudo pa kupiš bicikl, sicer pa sem dal octavio kot primer. Če ne morš vzdrževat takega avta pa lahko kupiš kaj manjšega za manj denarja.
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Po jun 25, 2007 4:04 pm

GregaST je napisal/-a:@Eazy-O: Tudi to je res ampak vseeno mislim da je razlika med Loganom in Octavio precej precej večja, kot pa med octavio in BMW 5. Že vsaj kar se varnosti tiče. Jaz razumem da nekaterim ni pomembno kolk konjev ma avto in kolk consko klimo majo noter ampak bi pa lahko mel vsaj tolk radi sebe, pa kupili avto z vsaj dvema air bagoma.

če si se kdaj peljal v BMW 5 bi hitro ugotovil, da ej razlika z octavio velika ;)
nov avto je pač nov avto ;)
v sloveniji pa ima dacia probleme predvsem s poreklom in s tem sramovanjem pred sosedi
p.s. pri daciji doplačaš 320 eur in lahko poleg voznikovega airbaga dobiš še sovoznikovega ter stranske zavese ;)- torej če želiš avto z več kot dvema airbagoma je to avto zate ;)
lp
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 25, 2007 4:12 pm

Lignage je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:Pa še dobronameren nasvet (da boš razumel "low budget") : raje kot se delaš pametnega s pisanjem & testno vožnjo - frajerska vožnja po mestu - "nabasaj" v LOGAN-a tvoje prijatelje pa probaj na dovolj velikem parkirišču naredit "lososa" (če ne veš - to je nenadna ovira tipa otrok, ki ti prileti na cesto, ti pa ga moraš pri nezmanjšani brzini obvozit oz se mu izognit) - če boste kozlali, pa šli domov s posranimi gatami je vse skupaj malenkost ko pomisliš, da moraš nekaj takega naredit "v živo" na cesti, z ženo in otroci v vozilu. Če je tebi cenenost pomembnejša od življenja & zdravlja sebe in svoje družine - si pa tudi vse povedal o "kakovosti" tvojega izbora. Sicer mu nič ne oporekam - ker je tvoj, lasten. Osebno temu avtu z mirnim srcem rečem "ne hvala".LP


:shock: :shock: :shock:

In to napiše človek, ki vozi Golfa II dizel. Vidiš Miha, Logan je narejen prav za takšne kot si ti, da bi zamenjali po današnjih standardih že zelo zelo zastarelo vozilo s čim novejšim ;)

Pa začni že razmišljat enkrat...

Na trgu kot je npr. romunski ima Dacia Logan zelo pozitivno vlogo. V Romuniji je na cestah še vedno ogromno teh vozil...

in v primerjavi s tem vozilom je Dacia Logan svetlobna leta naprej.

lp, mm


In kaj bi človek o tebi zapisal ? Komentiramo avto, ti pa se takoj spraviš ocenjevat človeka ki komentira, pa ga diskreditiraš zgolj na račun tvoje bedaste in povsem zgrešene ocene. Kaj je mogoče forum o avtomobilizmu al je mogoče kakšen ženski čvek, kjer »oberejo do kosti« vsakogar & vse kar jim pride tisti trenutek na misel ? In si pri tem celo misliš, da je tvoja ocena »oh in sploh« oz vsemogočna ?

Zame nasprotno: če sodiš človeka po tem kakšen avto vozi - kažeš zgolj podobo primitivca - torej : če vozi GOLF-a 2 potem nima prebite pare posledično je v službi in sicer neka zguba in podobne.

Na kratko : stvari, ki ti niso poznane ne komentiraj, sploh pa na žaljiv način. Forum je namenjen ocenjevanju »pločevine« - če nisi sposoben strokovno komentirat DACIE oz mojo oceno o njej potem ni potrebno svoje nesposobnosti komentiranja nadomeščat z nizkotnimi, zgrešenimi in bednimi ocenami avtorjev.

p.s. in koga briga Romunija ??? Živimo v Sloveniji !!!

LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 25, 2007 4:19 pm

E=mc^2 je napisal/-a:-Ne vem, Mojster Miha očitno veliko stvari napiše zgolj iz lastne jeze in kar me najbolj jezi pri takih ljudeh, o napisanem nima nobenih dokazov. Najprej govori o 1.4 litrskem motorju s 75KM, medtem ko prav volkswagen v polotu še zdaj ponuja 1.4 8V z 80KM, da ne govorim o tem, da svojim hčerinskim firmam škoda in seat ne ponudi svoj biser motorjev, to je TSI. Namesto tega se mora v seatih vrteti 1.6 8V motor s 102KM, če pa si človek zaželi kak drug bencinski motor, pa mora poseči dosti globje v žep za 2.0FSI. Ne vem zakaj ne dojameš poante tega avtomobila. To je avto, ki ponuja trenutno v svojem razredu največ za svoj denar. To je avto za ljudi, ki potrebujejo prevoz iz točke A v točko B, za ljudi, ki nimajo na voljo neomejenih sredstev in si ne morejo privoščiti novega avtomobila za 4 pokojne miljone. 3 zvezdice?? Ja, tudi naš Land Rover Freelander jih je mel, pa Chevrolet Aveo(2006) ima samo eno in pol, pa Kia Cerato(2006) tudi samo 3, pa Alfa 147(2001) tudi samo 3, pa varni švedski saab je leta 1998 z modelom 9000 dobil 1 in pol, medtem je imel renault megane takrat že 4. In glede na stanje na naših cestah lahko rečemo da je polno avtomobilov ki po tehničnem in varnostnem stanju še zaostajajo za loganom. Če se res, kot zgoraj piše voziš v golfu II, potem pa res ne vem kaj ti je.
-avtomatska klima in podobni vsakdanjiki v avtu s ceno okrog 7500 evrov??? mi tole razložiš prosim? Jo ponuja Chevrolet Aveo/Kalos, Mogoče Clio storia(čeprav je že dražji), mogoče VW Fox, mogoče Fiat Punto (ne Grande)...odgovor je NE
-ESP: ga imajo zgoraj našteti modeli???oz ga sploh imajo v ponudbi???

Ti bi loganu rekel NE HVALA. verjamem, ali nimaš denarja zanj, ali pa ga imaš za drug avto. tudi sam bi rekel ne hvala npr. renault meganu, ker mi ni všeč volanski mehanizem, ker je premehak. pred petimi leti bi kupi z veseljem golfa IV, sedaj golfa V ne bi kupil, ker sem mnenja da za svoj denar ponuja premalo...
-aja, še losov test, kakšno sramoto si je slavni Mercedes nakopal že z losovim testom...

Pa upam na kak argumentiran odgovor, ker ga že zadnjič od tebe nisem dobil v temi o Fiat Bravu, potem ko si prišel nekaj pametovat o slabih motorjih T-jet ( pa komaj čez 1 mesec gredo v proizvodnjo :shock: :roll: ) potem ko smo ti predstavili številke pa si utihnil. Fant, zresni se no malo, vsako stvar moraš prej malce premislit in pregledat, ne pa svojo nervozo in neznanje v javnosti kazat in se smešit.


Od kdaj pa je treba za lasten okus imeti dokaz. Če nekomu avto ni všeč, mu ni všeč pa pika ! Naj ti bo jasno enkrat za vedno. Sploh pa sm dovolj zapisal in agrumentiral »zakaj«.

Glede tvoje ocene in diskreditacije v stilu »nimaš denarja … » in podobne – podobno kot sm rekel v prejšnjem postu. Primitivne, nizkotne in zgrešene ocene ljudi o katerih nimaš pojma prihrani zase. In kot že rečeno – debatiramo o »pločevini«.

V debati o T-jet motorjih nisi dobil odgovora zgolj zaradi tega, ker nisem hotel na »zid pribijat« tvoje neumnosti.

Napisal si – citiram : » In za razliko od VW, ki svoje TSI agregate ponuja le za malenkost nižjo ceno kot svoje dizelaše, so cene Bravotov s T-jet motorji občutno nižje in zelo ugodne, tako da mislim, da se lahko 90 konjski bencinar nadeja samo prepiha boječih voznikov »

Torej – primerjaš T-Jet motorje z občutno dražjim TSI-jem. Občutno dražji je TSI 125 »Kw«.
Ko ti napišem, da je v vseh pogledih občutno boljši – začneš hitro obračat svoje besede in govoriš o tem, da je potrebno T-JET (150) primerjat z šibkejšim TSI – 103 kW.

Ja OK – ampak, če še ne veš – ta agregat (TSI – 103 kW) je cenovno primerljiv z T-JET (150). Torej govori o cenovno primerljivem TSI-ju ne pa občutno dražjem TSI-ju

Na kratko : najprej počisti pred svojim pragom

LP
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jun 25, 2007 5:02 pm

-Pa dobro, Mojster Miha, sedaj se pa že res sprašujem ali si internetno nepismen. Trije kliki so potrebni, da tvoje besede dokažemo za neresnične. Kot prvo, T-jet 150KM je TEHNIČNO primerljiv s TSI s 140KM veliko bolj kot s 175KM TSI. Tu ni in ne bo debate-pa lahko trdiš karkoli, res ne vem kaj ti ni jasno, če vsakdo potrdi to dejstvo. In ja, konkurenčnost cen: Golf z opremo TRENDLINE (bomo dali nižjo stopnjo, ker ne vem km je izginila Sportline oprema-mogoče se je umaknila GT opremi) z 1.4TSI s 140KM stane EUR 20.475,65 / SIT 4.906.784,77 in nima ESP sistema, medtem ko FIAT Bravo z enako stopnjo opreme Emotion stane EUR 16200/ SIT 3.882.168,00 (brez ESP) medtem ko z opremo SPORT stane EUR 17500 / SIT 4.193.700,00 (ESP serijsko+Hill holder...)Tako da sem jaz že v začetku primerjal šibkejšo verzijo TSIja, ti si pa za tehnične karekteristike takoj prilimal močnejšo verzijo (oz si samo nekaj o moči govoril...brez konkretnih številk)

-pa še o Loganu; lasten okus ima večina normalnih ljudi oz moških pri opazovanju oblike avtomobila ter pri ženskah. Torej govorimo o lepoti. Ti pa lepoto v svojem mnenju v loganu uporabil samo v dveh besedah: spakast izgled, ostalo gre le za že tolikokrat slišana in brana dejstva o motorjih, varnosti...tu ti ne more biti stvar všeč-tu je stvar ali dobra ali pa slaba in tu so potrebni argumenti, ki pa so pri tebi zelo pristranski. Logana primerjaš tehnično z veliko dražjimi avti, verjetno pa se niti ne sprašuješ kako so za tako ceno sestavili sploh vozilo.
Meni golf V ni všeč in pika. to mi je jasno za vedno in tu nimam kaj argumentirat ker imajo vsake oči svojga malarja. Mi je pa vožnja v golfu V boljša kot v Meganu II in Peugeotu 307, kar pa lahko potrdim zakaj-boljši občutek izpod koles do volana med vožnjo, manj nagibanja, boljša ergonomija v notranjosti...

-o primitivizu pa si raje vzemi čas za razmislek doma na kavču ali pred hišo/blokom v senci...

Na zid pa le pribij vsako neumnost, če jo imaš le s čim. Tvoji posti nam dajajo vsem nam kot kaže dovolj žebljev ;)
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
gorgo
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: To okt 12, 2004 8:52 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a gorgo Po jun 25, 2007 5:09 pm

Rečeš kaj hočeš, pišeš kolk hočeš v vsakem primeru JE, in BO ostal en izmed najgrših avtov kaj jih je (pa če stane novi 1000 eur).
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jun 25, 2007 5:22 pm

gorgo je napisal/-a:Rečeš kaj hočeš, pišeš kolk hočeš v vsakem primeru JE, in BO ostal en izmed najgrših avtov kaj jih je (pa če stane novi 1000 eur).


se strinjam, ne da je ravno najgrši, bi se pa dalo naredit veliko bolj všečen izdelek, vsaj malce bolj zaobljen. Tako pa dela družbo stari Fiat Multipli, VW foxu, renault thaliji...
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 25, 2007 6:54 pm

Mojster Miha, ravno ti si mojster diskreditacij. meni si enkrat rekel nekaj v stilu "vozi ti svojo viso in bodi tiho, nimaš kaj pametovat"... :lol: Zdaj pa sem ugotovil, da se vozim celo udobneje od tebe :lol:
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 25, 2007 8:11 pm

E=mc^2 je napisal/-a:-Pa dobro, Mojster Miha, sedaj se pa že res sprašujem ali si internetno nepismen. Trije kliki so potrebni, da tvoje besede dokažemo za neresnične. Kot prvo, T-jet 150KM je TEHNIČNO primerljiv s TSI s 140KM veliko bolj kot s 175KM TSI. Tu ni in ne bo debate-pa lahko trdiš karkoli, res ne vem kaj ti ni jasno, če vsakdo potrdi to dejstvo. In ja, konkurenčnost cen: Golf z opremo TRENDLINE (bomo dali nižjo stopnjo, ker ne vem km je izginila Sportline oprema-mogoče se je umaknila GT opremi) z 1.4TSI s 140KM stane EUR 20.475,65 / SIT 4.906.784,77 in nima ESP sistema, medtem ko FIAT Bravo z enako stopnjo opreme Emotion stane EUR 16200/ SIT 3.882.168,00 (brez ESP) medtem ko z opremo SPORT stane EUR 17500 / SIT 4.193.700,00 (ESP serijsko+Hill holder...)Tako da sem jaz že v začetku primerjal šibkejšo verzijo TSIja, ti si pa za tehnične karekteristike takoj prilimal močnejšo verzijo (oz si samo nekaj o moči govoril...brez konkretnih številk)

-pa še o Loganu; lasten okus ima večina normalnih ljudi oz moških pri opazovanju oblike avtomobila ter pri ženskah. Torej govorimo o lepoti. Ti pa lepoto v svojem mnenju v loganu uporabil samo v dveh besedah: spakast izgled, ostalo gre le za že tolikokrat slišana in brana dejstva o motorjih, varnosti...tu ti ne more biti stvar všeč-tu je stvar ali dobra ali pa slaba in tu so potrebni argumenti, ki pa so pri tebi zelo pristranski. Logana primerjaš tehnično z veliko dražjimi avti, verjetno pa se niti ne sprašuješ kako so za tako ceno sestavili sploh vozilo.
Meni golf V ni všeč in pika. to mi je jasno za vedno in tu nimam kaj argumentirat ker imajo vsake oči svojga malarja. Mi je pa vožnja v golfu V boljša kot v Meganu II in Peugeotu 307, kar pa lahko potrdim zakaj-boljši občutek izpod koles do volana med vožnjo, manj nagibanja, boljša ergonomija v notranjosti...

-o primitivizu pa si raje vzemi čas za razmislek doma na kavču ali pred hišo/blokom v senci...

Na zid pa le pribij vsako neumnost, če jo imaš le s čim. Tvoji posti nam dajajo vsem nam kot kaže dovolj žebljev ;)


Navedena cena v SLO je precej optimistična.
Sicer se mi ni dalo primerjat razlik v "vsebini" (beri:opremi) - v Italiji in Nemčji so cene drugačne - višje. Za Nemški trg je predvidena cena T-JET 150 SPORT 21.500 (oz od 19.900 dalje)
http://www.fiat.de/cgi-bin/pbrand.dll/F ... VCookie=no
Kje so naši uvozniki "staknili" razliko 4.000 EUR - ali gre za slabšo opremo, al kej drugega ... ? Bomo videli ob prihodu na tržišče.

Če pustimo cene – tehnično ne more bit T-JET primerljiv, ker ima TSI dodaten kompresor, razliko poveča DSG. Več bo pokazala neposredna primerjava na testu



LP
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha Po jun 25, 2007 8:21 pm

Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, ravno ti si mojster diskreditacij. meni si enkrat rekel nekaj v stilu "vozi ti svojo viso in bodi tiho, nimaš kaj pametovat"... :lol: Zdaj pa sem ugotovil, da se vozim celo udobneje od tebe :lol:


Kako je takrat potekala debata se ne spomnim - v nobenem primeru se ti ni potrebno "posipat s pepelom" - spomni se samo na tvoje izjave o MINI-ju oz njegovih lastnikih.

Kaj je zate udobje, hitrost, vozna dinamika ... mi je že dolgo jasno - tvoje navdušenje nad LOGAN-om slednje samo potrjuje.

LP
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Po jun 25, 2007 8:53 pm

v Nemčiji ponujajo Bravota serijsko z ESP in vsemi dodatki, čeprav je tam cena napram naši še vedno višja-pa glede na seznam na ceniku avtoplusa ne vidim nekih bistvenih razlik, saj je bravo sport pri nas zelo bogato opremljen. Kar se pa tiče tsi in kompresorja, sem mnenja, da se ta v volkswagnu ne bo več pojavljal, saj se mi zdi da so se že v drugih znamkah našle rešitve preko turbin, da se tudi pri malem motorju izniči turbo luknjo, za kar so nemci najprej uporabili kompresor. ocene na testih pričakujem precej izenačene, mogoče ravno zaradi kompresorja v prednosti vw. dsg je pa trenutno itak brez primerjave, iz forda so nekaj obljubljali podobnega, a sedaj ne duha ne sluha
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! Po jun 25, 2007 9:00 pm

Mojster Miha je napisal/-a:
Joie de vivre! je napisal/-a:Mojster Miha, ravno ti si mojster diskreditacij. meni si enkrat rekel nekaj v stilu "vozi ti svojo viso in bodi tiho, nimaš kaj pametovat"... :lol: Zdaj pa sem ugotovil, da se vozim celo udobneje od tebe :lol:


Kako je takrat potekala debata se ne spomnim - v nobenem primeru se ti ni potrebno "posipat s pepelom" - spomni se samo na tvoje izjave o MINI-ju oz njegovih lastnikih.

Kaj je zate udobje, hitrost, vozna dinamika ... mi je že dolgo jasno - tvoje navdušenje nad LOGAN-om slednje samo potrjuje.

LP


Izjava o Miniju je bila samo povzemanje splošnega predsodka. Tudi Citroëni so zelo visoko na lestvici priljubljenosti med homoseksualci, pa s tem čisto lepo živim...

Pri Loganu me navdušuje to, da za €7000 dobiš OK avto. Vsi ostali avtomobili za €7000 enostavni niso OK.
 
Uporabniški avatar
Lignage
Moderator foruma
 
Prispevkov: 3938
Pridružen: To mar 21, 2006 3:17 am

Napisal/-a Lignage Po jun 25, 2007 11:11 pm

Mojster Miha je napisal/-a:In kaj bi človek o tebi zapisal ? Komentiramo avto, ti pa se takoj spraviš ocenjevat človeka ki komentira, pa ga diskreditiraš zgolj na račun tvoje bedaste in povsem zgrešene ocene. Kaj je mogoče forum o avtomobilizmu al je mogoče kakšen ženski čvek, kjer »oberejo do kosti« vsakogar & vse kar jim pride tisti trenutek na misel ? In si pri tem celo misliš, da je tvoja ocena »oh in sploh« oz vsemogočna ?

Zame nasprotno: če sodiš človeka po tem kakšen avto vozi - kažeš zgolj podobo primitivca - torej : če vozi GOLF-a 2 potem nima prebite pare posledično je v službi in sicer neka zguba in podobne.

Na kratko : stvari, ki ti niso poznane ne komentiraj, sploh pa na žaljiv način. Forum je namenjen ocenjevanju »pločevine« - če nisi sposoben strokovno komentirat DACIE oz mojo oceno o njej potem ni potrebno svoje nesposobnosti komentiranja nadomeščat z nizkotnimi, zgrešenimi in bednimi ocenami avtorjev.


Kako smo občutljivi :roll: ;)

Moj namen nikakor ni bila diskreditacija, ...pa saj to je ja razumljivo. Joj Miha, si pa ja vsaj toliko pameten, da boš vedel, da je na forumu lahko vsakdo karkoli.

Samo pač tako je, da padaš globoko sam v sebe. V eni temi precenjuješ svojega starega Golfa II dizel, da je nevemkoliko vreden in bla bla bla, v drugi pa pretirano napadaš Logana.
Kakšni stari ati bi bili seveda navdušeni nad tvojim blebetanjem, predvsem tisti ta konzervativni, ki že kakšnih 20 let ne spremljajo avtomobilskega dogajanja in so zataknili sredi osemdesetih.

Pa Miha, zavedaj se, da mene ne briga kaj si ti, kaj počneš v življenju in pa če si uspešen ali ne. Pač samo izhajam iz tistega kar ti napišeš.

Stvar je pač v tvoji glavi taka: (Bomo slikovno utemeljili, da si bodo bralci lažje predstavljali) :)

Za tebe je ta avto pravi biser...

Slika

ta stvar je pa za tebe nevarna, da je groza :P

Slika

To tvoje dojemanje verjetno ni čudno samo meni, ampak verjetno še marsikomu... ;)

...pa lep pozdrav :!:
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Po jun 25, 2007 11:19 pm

... in nenadoma dacia ne deluje tako slabo... beauty by comparison. :D
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 25 gostov