Marek_ je napisal/-a:
Drugače, pa upam, da bom imel priložnost zapeljati ibizo kam na dyno, da vidimo, če je res 106KM...
vsi valji, ki jih premorejo Slo tunerji NISO točni; zdaj, zakaj je temu tako je to namerno ali ne, v to se ne spuščam,(svojo razlago mam in verjamem, da je 99,9 točna) definitivno se je pa začelo s tem golfom 1.2 češ kao 120 in več konjev., pa kao blokado pri 190 in ne vem kaj še vse ne

.........ja, malo morgen...
Pri Korejcih in Japoncih(sploh korejcih) je catch v tem, da tovarniške meritve izvajajo na drug način(verjetno vsi vemo, da se lahko moč notorja meri na tak ali frugačen način(gred/kolo, z elektrčnimi dodatki ali brez nekaj tudi zaradi porabe in nedolgo nazaj je zaradi zavajanja dobil Hyundai kazen))
Samo en primer dam po specifikacijah tovarne dva dokaj primerljiva avta Hyundai i.30 bencinc atmosferc 1.6 126KM 11,5 pospešek in 192km/h, naspram Audiju A3 s še starim atmosfercem 8 ventilskim 1.6 101KM - osupljiv podatek; 10,5 do 100 in 191 km/h

Kje je Hyundajevi(ali Kiinih) 25 konjev
Še primer Mazde 6 s 163 konji dizel, in to celo 2,2 naspram A4 2.0 143KM: 212 Mazda, 216 Audi.........halo, 23 konjev, teža podobna, poraba pri Mazdi višja(relativna stvar)...........in ne mi zdej rečt, da ma Audi 165 konjev

mogoče bi na valjih pokazalo tam cca 155, ampak to zopet zaradi tega, da je kako po čipanju prikazan večji prirastek....