Lada 2107 je bila v svojem času naprodaj na vseh kontinentih sveta. Prodaja pa je v zadnjih letih strmo padla tudi v Rusiji. V marcu 2012 so prodali samo 3126 primerkov Lade 2107, kar je 80% manj kot lanskega marca. Klasične Lade, ki izvirajo iz Fiata 124 iz leta 1966 pa so bile dolga desetletja najbolj prodajani avtomobili v Rusiji, še leta 2005 so jih prodali čez 200 000, prodaja pa je začela občutno upadati po letu 2008. Najbolj prodajan avto v Rusiji pa je že dalj časa Lada Kalina, ki so jih marca 2012 prodali okoli 13 000. Vendar pa lade 2107 še dolgo na bodo izginile iz ruskoh cest, saj jih je tam registriranih še okoli 1.850.000. Karavanska izvedba 2104 še ostaja v proizvodnji do konca leta.

Komentar na prejšnje sporočilo:
Prosim, da se avtor vzdrži takšnih primitivnih izjav. Da, če je limuzinska Kalina postala Granta z faceliftom, kot npr Lada 110 Priora v vseh verzijah, je logično, da bo Kalina postala Granta v vseh verzijah, tudi kombilimuzinski in kombi različici. Največja novost pa je preoblikovan prednji in zadnji del vozila, kar je razvidno tudi iz drugih "spy" fotografij, tudi pri evoluciji iz limuzinske Kaline v Granto ni bilo nič drugače. Ostale različice pač prihajajo z rahlim zamikom, to je značilno tudi za druge avtomobilske proizvajalce, ne samo za Lado.