Nova vozila v prodaji, konceptna vozila in vsa vozila, o katerih lahko (zaenkrat) le sanjamo...
 
Uporabniški avatar
CERES
Novinec
 
Prispevkov: 439
Pridružen: Če dec 22, 2005 2:27 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a CERES To mar 20, 2007 10:20 am

Mojster Miha je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:Recimo peugeot 1007 1.6 sport 110 km je skoraj 16.000 E :shock: Pa avtomobila skora vse skupaj ni nič pa toliko stane. Če bo tale twingo toliko stal športna različica potem sploh ne pomišljam katerega :D

Sej če pa pogledaš peugeot 107 pa moč mašine sploh ne moreš primerjat s twingotom. Tko da če bo res kot se govori glede cene potem bo twingo zagotovo med prvimi ki se bo prodajal v SLO :)

Lp


Mislim, da zgolj ne razumeš prodajne politike modela 1007.

Pa tudi ni konkurenca TWINGU - pri PEUGEOT-ju je to model 107

LP


Meni je jasno da je model 107 sam poglej koliko pa majo kaj močne mašine. Jest sem sam hotel primerjat moč motorja. In edino pri 1007 je možno imeti 110 KM močno mašino :roll: Vem pa da to ni konkurenca in da je 107 ;) Sam hotel sm povedat ceno da takle majhen avto lahko stane tudi 3.500.000 sit ali več :roll:

Razumem kaj prodajna politika pri modelu 1007 ;)

Lp


Lp
Zadnjič spremenil CERES, dne To mar 20, 2007 10:34 am, skupaj popravljeno 1 krat.
remember: it can always get worse!
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To mar 20, 2007 10:31 am

CERES je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:Recimo peugeot 1007 1.6 sport 110 km je skoraj 16.000 E :shock: Pa avtomobila skora vse skupaj ni nič pa toliko stane. Če bo tale twingo toliko stal športna različica potem sploh ne pomišljam katerega :D
Sej če pa pogledaš peugeot 107 pa moč mašine sploh ne moreš primerjat s twingotom. Tko da če bo res kot se govori glede cene potem bo twingo zagotovo med prvimi ki se bo prodajal v SLO :)

Lp
Mislim, da zgolj ne razumeš prodajne politike modela 1007.
Pa tudi ni konkurenca TWINGU - pri PEUGEOT-ju je to model 107
LP
Meni je jasno da je model 107 sam poglej koliko pa majo kaj močne mašine. Jest sem sam hotel primerjat moč motorja. In edino pri 107 je možno imeti 110 KM močno mašino :roll: Vem pa da to ni konkurenca in da je 107 ;) Sam hotel sm povedat ceno da takle majhen avto lahko stane tudi 3.500.000 sit ali več :roll:
Razumem kaj prodajna politika pri modelu 1007 ;)
Lp

Bistvo takega malega avtomobila itak ni da ima motorje 100 120 in 140 konjev, ampak male čimbolj varčne, pomožnosti bencinske motorje. OK, vsekakor naj bo ena športna verzija za navdušence, ampak poudarek bi jaz pri takih "jajčkih" dal na varčnosti malih motorjev. Seveda to ne pomeni da mora met 30 konjev in da je nepremičnina...
Plus to, da je moje osebno prepričanje, da če bi živel v malo večjem mestu ala MB, LJ, tudi povohal ne bi takega avta brez avtomatskega menjalnika. Tak avto ni namenjen užitkarjenju po ovinkih, ampak čimmanj stresni vožnji v službo in nazaj, pa popoldne v trgovino, da ga lahko v vsako luknjo stlačiš in se ne obremenjuješ še s sklopko in šaltanjem v gužvi...v tistih trenutkih meni prestavljanje ni kaki poseben užitek(in kdor je vozil takšen jajček po mestni gužvi z avtomatikom dobro ve o čem govorim), za razliko od preganjanja (z ustreznim avtom) po kombinaciji znanih ovinkov. :twisted:
Kako smo si različni :P :lol:
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi To mar 20, 2007 10:50 am

To je vse lepo in prav in najbrž se bo zopet v Sloveniji prodalo največ Twingov z najšibkejšim motorjem, kot je to veljalo že pri starem modelu. Vendar pa bi lahko rekel, da bi bil Twingo z 1.2T motorjem v kombinaciji s 6-stopenjskim menjalnikom lahko zelo varčna mašina pa še zelo prožna in prijetna za vozit. Samo kolikor sem videl na slikah ima tudi GT različica samo 5-stopenjski menjalnik?!
Don`t worry, be happy:)
 
fiatpowered
Novinec
 
Prispevkov: 474
Pridružen: Pe mar 09, 2007 6:10 pm

Napisal/-a fiatpowered To mar 20, 2007 11:18 am

Vi kar sanjajte še naprej da boste GT verzijo s 100ps dobili že za 11k€, GT verzije pod 3 mio sit ne bo. GT že samo po sebi pomeni da ima vso opremo kar jo je.
 
Uporabniški avatar
niksson_
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 94
Pridružen: To maj 17, 2005 2:14 pm

Napisal/-a niksson_ To mar 20, 2007 11:30 am

fiatpowered je napisal/-a:Vi kar sanjajte še naprej da boste GT verzijo s 100ps dobili že za 11k€, GT verzije pod 3 mio sit ne bo. GT že samo po sebi pomeni da ima vso opremo kar jo je.


Se strinjam.

Tale mašinca 1.2T bo pomoje kar dobra. Poraba je majhna, če ga ne tiščiš, obenem pa je zmeraj na voljo kar precejšnja moč.
Najbrž bo potem na voljo tudi v Cliu.

Sicer pa so bencinski turbo motorji zadnji čas kar "hit".
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 20, 2007 11:31 am

Slide je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:
Mojster Miha je napisal/-a:
CERES je napisal/-a:Recimo peugeot 1007 1.6 sport 110 km je skoraj 16.000 E :shock: Pa avtomobila skora vse skupaj ni nič pa toliko stane. Če bo tale twingo toliko stal športna različica potem sploh ne pomišljam katerega :D
Sej če pa pogledaš peugeot 107 pa moč mašine sploh ne moreš primerjat s twingotom. Tko da če bo res kot se govori glede cene potem bo twingo zagotovo med prvimi ki se bo prodajal v SLO :)

Lp
Mislim, da zgolj ne razumeš prodajne politike modela 1007.
Pa tudi ni konkurenca TWINGU - pri PEUGEOT-ju je to model 107
LP
Meni je jasno da je model 107 sam poglej koliko pa majo kaj močne mašine. Jest sem sam hotel primerjat moč motorja. In edino pri 107 je možno imeti 110 KM močno mašino :roll: Vem pa da to ni konkurenca in da je 107 ;) Sam hotel sm povedat ceno da takle majhen avto lahko stane tudi 3.500.000 sit ali več :roll:
Razumem kaj prodajna politika pri modelu 1007 ;)
Lp

Bistvo takega malega avtomobila itak ni da ima motorje 100 120 in 140 konjev, ampak male čimbolj varčne, pomožnosti bencinske motorje. OK, vsekakor naj bo ena športna verzija za navdušence, ampak poudarek bi jaz pri takih "jajčkih" dal na varčnosti malih motorjev. Seveda to ne pomeni da mora met 30 konjev in da je nepremičnina...
Plus to, da je moje osebno prepričanje, da če bi živel v malo večjem mestu ala MB, LJ, tudi povohal ne bi takega avta brez avtomatskega menjalnika. Tak avto ni namenjen užitkarjenju po ovinkih, ampak čimmanj stresni vožnji v službo in nazaj, pa popoldne v trgovino, da ga lahko v vsako luknjo stlačiš in se ne obremenjuješ še s sklopko in šaltanjem v gužvi...v tistih trenutkih meni prestavljanje ni kaki poseben užitek(in kdor je vozil takšen jajček po mestni gužvi z avtomatikom dobro ve o čem govorim), za razliko od preganjanja (z ustreznim avtom) po kombinaciji znanih ovinkov. :twisted:
Kako smo si različni :P :lol:


"Avtomatik" je odlična zadeva - na žalost pa ni vsak "avtomatik" odličen (beri : napreden - v smislu, da prestavlja hitreje, bolje kot voznik oz se vozniku ni potrebno prilagajat "avtomatiki" ampak obratno "avtomatika" vozniku)
Trenutno je edini - in praktično brez prave konkurence - DSG

Pri koncernu PSA (tudi RENAULT-ju) ga še ne morejo ponudit - to kar dobiš pri njih je katastrofa oz ni vredno doplačila. Imajo pa odličen 1,6 HDI agregat - posebno 80 kW (pri RENAULT-ju bi bil to recimo 1,9 litrski agregat) - če bi bila možna kombinacija z "avtomatikom", na ravni DSG-ja - bi imel brez dvoma odlično kombinacijo




LP
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 20, 2007 1:05 pm

Mojster Miha je napisal/-a: "Avtomatik" je odlična zadeva - na žalost pa ni vsak "avtomatik" odličen (beri : napreden - v smislu, da prestavlja hitreje, bolje kot voznik oz se vozniku ni potrebno prilagajat "avtomatiki" ampak obratno "avtomatika" vozniku)
Trenutno je edini - in praktično brez prave konkurence - DSG

Pri koncernu PSA (tudi RENAULT-ju) ga še ne morejo ponudit - to kar dobiš pri njih je katastrofa oz ni vredno doplačila. Imajo pa odličen 1,6 HDI agregat - posebno 80 kW (pri RENAULT-ju bi bil to recimo 1,9 litrski agregat) - če bi bila možna kombinacija z "avtomatikom", na ravni DSG-ja - bi imel brez dvoma odlično kombinacijo LP


no, sej teli tazadnji šeststopenski sensodrive menjalniki, ki zmorejo prešaltat v 0.4 sekunde niti niso čista j***a bodo pa, kot je brat po netu, počasi tudi oni zlezli na DSG (kot tudi vsi ostali najbrž). VW je že, Ford bo zdej enkrat, PSA bi znal v bližnji bodočnosti, Renault tudi....
živeo drugmirkooooo!!!!
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi To mar 20, 2007 1:38 pm

Se moram strinjati z Mojstrom Miho. Robotizirani menjalniki še niso na nivoju, da bi lahko bili enakovredno nadomestilo za klasične ročne menjalnike in avtomatske z dvojno sklopko. Je pa res, da so za po mestu bolj udobni, vendar kot celota žal še niso primerno nadomestilo za nek vsestranski avto.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To mar 20, 2007 3:29 pm

Jaz govorim o običajnem avtomatu (wandler) s pretvornikom navora...ne rabim v 70konjskem mestnem malčku DSG ali robotiziran menjalnik, ker takega avta kot že rečeno, nimam za dirkanje...Za takšne zadeve je dovolj oskubljen BMW E30 z novejšim motorjem za 100 jurjev in 200konji in še vedno stane manj kot doplačilo za avtomatski menjalnik pri takem malčku ;)

Torej običajen "X-stopenjski" avtomatik, ni potrebno da je DSG, niti "kvazi" sekvenčni, ampak meni zadostuje klasična avtomatika ali pa brezstopenjski CVT menjalnik ala Honda Jazz. Za mestno in primestno vožnjo(pod pogojem da je ta umirjena)iz prve roke fenomenalna zadeva s porabo ki se suče okrog 6 litrov (1.4 83km) ob kombinirani vožnji. Tukaj niso važne stotinke, pri nežni nogi pa vsak avtomatik danes pretika spodobno mehko in ustrezno. Zaplete se ko hočeš od takega menjalnika (pre?)več...

Od "športnih" me je osebno zaenkrat, kljub izjemni hitrosti DSG-ja :tomidelej: , prepričal le SMG (550i in M3) od BMW-ja, izključno zaradi dejstva da je to skoraj edini oziroma eden zelo redkih(volvov avtomatik ima enako dobrodošlo lastnost ko te piči tažlehtna), ki pusti menjalnik v prestavi ki jo izbere voznik, ne glede na blokado(v ročnem načinu)...ampak tukaj pa govorimo o športnih(nejših) avtomobilih in drugačnih zahtevah in ne o mestnih malčkih, kjer sta hitrost pretikanja in podobne opisane cvetke drugotnega pomena...zdaj smo pa že zašli :)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
Bota
Novinec
 
Prispevkov: 104
Pridružen: So apr 27, 2002 10:12 am
Kraj: Brežice

Napisal/-a Bota To mar 20, 2007 4:25 pm

Slide je napisal/-a:Od "športnih" me je osebno zaenkrat, kljub izjemni hitrosti DSG-ja :tomidelej: , prepričal le SMG (550i in M3) od BMW-ja, izključno zaradi dejstva da je to skoraj edini oziroma eden zelo redkih(volvov avtomatik ima enako dobrodošlo lastnost ko te piči tažlehtna), ki pusti menjalnik v prestavi ki jo izbere voznik, ne glede na blokado(v ročnem načinu)...ampak tukaj pa govorimo o športnih(nejših) avtomobilih in drugačnih zahtevah in ne o mestnih malčkih, kjer sta hitrost pretikanja in podobne opisane cvetke drugotnega pomena...zdaj smo pa že zašli :)


Vem da je OT pa vseeno.

Novi M3 bo imel DSG menjalnik.
Audijev (VW-jev) DSG je še vedno ne vem kolikokrat hitrejši od SMG-ja. To je priznal tudi BMW sam.

Glede avtomatika v twingu pa najbrž dajo not tistega, ki je najcenejši, ker se jim drugače ne bi izšlo pri ceni.
LP, Bota
Slika
 
Mojster Miha
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1950
Pridružen: Ne jun 20, 2004 3:29 pm

Napisal/-a Mojster Miha To mar 20, 2007 4:38 pm

Slide je napisal/-a:Jaz govorim o običajnem avtomatu (wandler) s pretvornikom navora...ne rabim v 70konjskem mestnem malčku DSG ali robotiziran menjalnik, ker takega avta kot že rečeno, nimam za dirkanje...Za takšne zadeve je dovolj oskubljen BMW E30 z novejšim motorjem za 100 jurjev in 200konji in še vedno stane manj kot doplačilo za avtomatski menjalnik pri takem malčku ;)

Torej običajen "X-stopenjski" avtomatik, ni potrebno da je DSG, niti "kvazi" sekvenčni, ampak meni zadostuje klasična avtomatika ali pa brezstopenjski CVT menjalnik ala Honda Jazz. Za mestno in primestno vožnjo(pod pogojem da je ta umirjena)iz prve roke fenomenalna zadeva s porabo ki se suče okrog 6 litrov (1.4 83km) ob kombinirani vožnji. Tukaj niso važne stotinke, pri nežni nogi pa vsak avtomatik danes pretika spodobno mehko in ustrezno. Zaplete se ko hočeš od takega menjalnika (pre?)več...

Od "športnih" me je osebno zaenkrat, kljub izjemni hitrosti DSG-ja :tomidelej: , prepričal le SMG (550i in M3) od BMW-ja, izključno zaradi dejstva da je to skoraj edini oziroma eden zelo redkih(volvov avtomatik ima enako dobrodošlo lastnost ko te piči tažlehtna), ki pusti menjalnik v prestavi ki jo izbere voznik, ne glede na blokado(v ročnem načinu)...ampak tukaj pa govorimo o športnih(nejših) avtomobilih in drugačnih zahtevah in ne o mestnih malčkih, kjer sta hitrost pretikanja in podobne opisane cvetke drugotnega pomena...zdaj smo pa že zašli :)


Pri "klasiki" je problem zgolj pri t.i. reakcijskem času (od takrat ko "pohodiš", do takrat ko spelje) , predvsem pri vožnji po mestu - recimo vključevanje iz neprednostne na prednostno - za zbranega in dobrega voznika običajno ni težav, ker predvidi tisti "mrtvi" čas, problem nastane ko voznika zgrabi panika, se ustraši ...

LP
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi To mar 20, 2007 4:55 pm

Njah, tema zahaja na menjalnike. Dejmo se držat teme, ki pa je sam novi Twingo. :)
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
Slide
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4349
Pridružen: Po maj 03, 2004 10:55 am

Napisal/-a Slide To mar 20, 2007 6:20 pm

Bota je napisal/-a:Vem da je OT pa vseeno.

Novi M3 bo imel DSG menjalnik.
Audijev (VW-jev) DSG je še vedno ne vem kolikokrat hitrejši od SMG-ja. To je priznal tudi BMW sam.

Glede avtomatika v twingu pa najbrž dajo not tistega, ki je najcenejši, ker se jim drugače ne bi izšlo pri ceni.

O hitrosti dsg-ja je bilo že večkrat povedano da je daleč najhitrejši trenutno, tudi od SMG-ja. Hvala bogu da gre tudi bmw na menjalnik z dvema sklopkama. Pri smg-ju se mi je le dopadlo to da ni samodejno menjal v ročnem načinu...kar je dobro če se recimo preganjaš po ovinkih in ni možnosti da ti menjalnik sredi ovinka "nenadoma" prestavi višje ali nižje, kar zna biti včasih neprijetno ali pa vsaj nezaželeno ;)
Understeer is when the driver is scared, oversteer is when the passengers are scared
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 20, 2007 8:21 pm

Bota je napisal/-a: Novi M3 bo imel DSG menjalnik.
Audijev (VW-jev) DSG je še vedno ne vem kolikokrat hitrejši od SMG-ja. To je priznal tudi BMW sam.



eeee.... vidim, da bo tole z VW/Audijev DSG ponarodelo... ta menjalnik ni VW/Audijev ampak je Borg Wagnerjev! kar pomni, da ga majo lahko tudi Yugo, Dacia in Lada, če ga kupijo pri Borg Wagnerju! če bi bil VWjev, bi ga ljubosumno čuvali za svoje avte, dokler bi jim nosu več dnarja in ugleda, kot pa če bi ga licencirali. in kot sem že reku zgorej.... s cajtom bodo v ponudbi najbrž vsi meli DSG menjalnike ozirom dokler se ne stuhta boljša tehnologija za manjše pare!
tak kot majo te dni vsi (vključno z VWom) common rail dizle! za razliko od DSGja bi te Fiat lahko ljubosumno in ekskluzivno montiral samo v avte svojega koncerna, če konc 90tih nebi ocenli, da več soldov dobijo s podajo tehnologije Boshu....


aja... mislim, da je Ferrarijev sekvencer hiteši od DSGja, sam ne bom pametoval, ker sem to sam enkrat nekje slišal al pa prebral.... pa tudi kej pretirano me niti ne zanima. tiste šaflice ob volanu mi niso blizu in mi najbrž nikoli ne bodo.... šit, star sem :P


zdej pa res back to topic.... ;)
Zadnjič spremenil drugmirko, dne To mar 20, 2007 8:35 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
MacTron
Administrator a.com
 
Prispevkov: 8423
Pridružen: To sep 10, 2002 9:55 pm
Kraj: Dezela Kranjska

Napisal/-a MacTron To mar 20, 2007 8:34 pm

design je ze od BorgWarner-ja
Slika

vendar pa je uvodoma licenco predal prav VAG skupini katere znamke vsebuje
pa verjetno ves... Volkswagen, Audi, SEAT, Bentley, Bugatti, Lamborghini in Škoda
brand-e (Direktschaltgetriebe)

nc dost.. o tem twingo 2007 je glavna TEMA...
  • skupnost | znanje | tehnika | napredek | a.com
 
Uporabniški avatar
drugmirko
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2688
Pridružen: Ne apr 17, 2005 9:30 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a drugmirko To mar 20, 2007 8:38 pm

ja, lahko rečemo, da je mel par let VW ekskluzivo na te menjalnike. ampak zaradi tega še niso njihovi.....

sicer pa ....DSG v 140 konskega Twingača!!!!

:P
živeo drugmirkooooo!!!!
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic To mar 20, 2007 8:48 pm

Počakmo še par let, pa bo najbrž čist normalno. ;)
 
kan
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 99
Pridružen: To maj 02, 2006 12:17 am
Kraj: novo mesto

Napisal/-a kan To mar 20, 2007 10:12 pm

počakajmo na rs-a.
 
fifi
Novinec
 
Prispevkov: 318
Pridružen: So jul 30, 2005 5:45 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a fifi Pe mar 23, 2007 4:20 pm

RS bo po mojem koštal pravo malo premoženje, že GT bo po mojem predrag.
Don`t worry, be happy:)
 
Uporabniški avatar
metallic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2636
Pridružen: Če avg 14, 2003 4:53 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a metallic Pe mar 23, 2007 10:36 pm

Jah, več kot ene 15, 16k pomoje da ne bo. Sploh če bo mel zgolj 130 hrčkov, kot sm že parkrat slišu. ;)
Čeprou, SR160ka stane glih tolk kot STjka, pa ma 40 hrčkov manj... :?
Vrni se na Vozila prihodnosti

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov